Easyjet naujuose A320 jau deda 186 vietas, tai tradicinės vis dar išlaiko marginalų pranašumą. Aišku laikai kai buvo 150 vietų ir dar gaudavai pavalgyt long gone.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Na palyginkime:
WizzAir A320 - 180 sėdimų vietų (30 eilių);
Lufthansa A320 - 154 sėdimos vietos (29 sėdynių eilės), biznio klasėje vidurinė vieta iš trijų lieka laisva;
AirFrance A320 - 150 sėdimų vietų (28 sėdynių eilės), biznio klasėje analogiškai vidurinė vieta iš trijų neparduodama;
ir t.t.
Net atlikus tokį greitą palyginimą akivaizdu, kad vietų skaičius skiriasi, o kadangi skiriasi sėdynių eilių skaičius, tai ir tarpai kitokie.
Jei lyginat kėdžių konfiguraciją lyginkit tos pačios kategorijos:
AF 180
LH 180
W6 180
Maža to Lettered minimas a320neo, verčia kai kurias avialinijas galvoti apie 186 konfiguracija.
P.S. į VNO LH dažniausiai skraido su a321- 220 vietų.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lunar Rodyti pranešimąEasyjet naujuose A320 jau deda 186 vietas, tai tradicinės vis dar išlaiko marginalų pranašumą. Aišku laikai kai buvo 150 vietų ir dar gaudavai pavalgyt long gone.
Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Esmė, kad ten gana smarkiai viskas suspausta, žmonių perpildyta. Daiktai dažnai netelpa į viršų, tenka ieškoti paskutiniams keleiviams kur juos dėti. Salonai tokie jau sakyčiau nutrinti. Kėdės visiškai nekonfortiškos turint omeny, kad ir tie trumpi skrydžiai būna trunka ir iki 4 valandų.
Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Esmė, kad ten gana smarkiai viskas suspausta, žmonių perpildyta. Daiktai dažnai netelpa į viršų, tenka ieškoti paskutiniams keleiviams kur juos dėti. Salonai tokie jau sakyčiau nutrinti. Kėdės visiškai nekonfortiškos turint omeny, kad ir tie trumpi skrydžiai būna trunka ir iki 4 valandų.
Kodėl į Lietuvos kaimo gilumą važiuojantis mikroautobusas turi naują apdailą? Kiek apdaila lemia bilieto kainą? 1eur?
Gerai, kad low coste vietoje tualeto nepadarė sėdimų vietų, vis tiek juo nelabai kas ir naudojasi.
http://www.airsafe.com/events/airlines/fleetage.htm
Wizzair 4,4 metų,Ryanair 6,5metų, KLM 10,7, Lufthansa11,5, Air france 12,6, SAS 9, Finnair 9,3
Tik Turkish 6,1
Klausimų yra?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Wizzair dar neseniai turėjo seną svetainę kaip būdavo pačios pirmosios svetainės po interneto atsiradimo. Naują matosi irgi darėsi papigiai... Ryanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą
Irish low-cost carrier (LCC) Ryanair reported a full-year net profit of €1.3 billion ($1.5 billion), up 6% from a €1.2 billion net profit in the year-ago period.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąWizzair dar neseniai turėjo seną svetainę kaip būdavo pačios pirmosios svetainės po interneto atsiradimo. Naują matosi irgi darėsi papigiai... Ryanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą
Įmonėje su 10k euro pelno gali būti geresnė svetainė, nei pas milijardus generuojančią aviakompaniją. Visiškai BBD ant klientų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kiek pamenu, Wizzair svetainė visąlaik buvo gera ir tikrai ne tokia, kaip čia rašai. Kažką painioji
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąRyanair kažkiek geresnė, nors pilną niuansų ir netobulumų, kaip kad užpildai užsakymą ir nei ačiū nei viso gero, jokio patvirtinimo apie įvykdytą užsakymą
- 1 patinka
Comment
-
O štai Kaunas, 35 paras pavadavęs Vilnių, regis, tapo atradimu aviakompanijoms, kurios iki šiol jo nevertino ir nesvarstė vykdyti skrydžių iš Kauno. Jau baigiamos derybos su keliomis aviakompanijomis dėl jų skrydžių į Kauną, todėl jau artimiausiu metu turėtų atsirasti naujų krypčių, tiesa, kokių, kol kas neatskleidžiama.
Aš optimistas, bet net kelios naujos (bent taip pagal citatą suprask) kompanijos ?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąJeigu tikrai RB bėgiai eis pro Karmėlavą ir pro ten važiuos traukinys VLN-KNS tai Kauno oro uosto patrauklumas dar labiau išaugtų. Kažin kiek dar būtų galimybių pagreitinti dabartinį traukinį, ar jau čia riba?
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal VNO patrauklumas išaugtų?
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Skrydžiai vis tiek padalinti tarp Vilniaus ir Kauno tų pačių kompanijų, nes Kaune pigiau. Kiek labiau greitės susisiekimas su Kauno, tiek aviakompanijos bus linkusios išnaudoti pigesnį Kauno oro uostą.Paskutinis taisė Lettered; 2017.08.21, 16:36.
Comment
Comment