wa, butent, srautu atskyrimas, o ne skirtingu terminalu statyba..
Dieve šventas... Tai jie ir atskiriami terminalais (terminalo atskiromis dalimis), o ne po vieną už rankutės išvedžiojami. Esu tikras, kad supranti ką bandau pasakyt, niekas nekalba apie atskirą pastatą.
Ir tu kalbėjai ne apie pastatus, o apie patį skirstymą, ką aš ir turėjau omeny.
>...Tai jie ir atskiriami terminalais, o ne po vieną už rankutės išvedžiojami...
ne, ne taip, jie visi patenka i viena terminala, tik skirtingais keliais... skirtingai tikrinami...
Tai jie ir atskiriami terminalais (terminalo atskiromis dalimis), o ne po vieną už rankutės išvedžiojami. Esu tikras, kad supranti ką bandau pasakyt, niekas nekalba apie atskirą pastatą.
Manau, kad žygiuoti į Šengeną tokioms valstybėms kaip kad Lietuva dar yra ryškiai per anksti. Negi norima numušti visos Šengeno asociacijos lygį?
Kuo mes jį numušim? Žmonių kultūra? Šengenui tas nerūpi Juk įra kažkokie stojimo reikalavimai - juos atliks ir įstosim, neatliks - neįstosim. Ką čia dar blogo galim padaryt...
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
>...Tai jie ir atskiriami terminalais, o ne po vieną už rankutės išvedžiojami...
ne, ne taip, jie visi patenka i viena terminala, tik skirtingais keliais... skirtingai tikrinami...
Na galvoju kaip Dubline buvo... Šiaip eina visi kartu, po to atskiriami, paskui vėl įsilieja ir būna kartu kol prieina prie takų su lagaminais... (ta salė tai bendra), nebent Dublinas ne Šengene nežinau... bet kuriuo atveju, žmonės iš Šengeno ir ne Šengeno šalių, vis tiek kažkaip atskiriami
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Airija ir UK yra ne Sengeno salys ir nesiruosia jomis tapti. Cia galbut ir del techniniu problemu. Kadangi jos yra salos, visos ju sienos vis tiek butu traktuojamos kaip ne Sengeno sienos.
O del aeruostu , tai cia yra Lietuvoj padaryta kazkokia nesamone del terminalu. Sengenas reikalauja tik fiziskai atskirti keleiviu srautus is Sengeno ir ne Sengeno saliu. Pvz. Kopenhagoje taip yra. Atskrendi is Lietuvos, eini per viena isejima, o uz stiklines sienos eina keleiviai atskride pvz. is Paryziaus. Terminalas tas pats, tik atskirtos zonos jame ir tiek.
Del sienu tarp ES saliu tokiu kaip Lenkija ir Cekija, tai cia ju kol kas reikalas. Jos pacios gali ivesti skirtingus pasu rezimus Es ir ne ES pilieciams. Kol kas, kol nera Sengeno salimis. Ir Anglijoje taip pat. Paciam net buvo smagu 2005 metais, kai Londone mane su lietuvisku pasu praleido is karto vos aki uzmete, o salia ejusia grupe pagyvenusu pilieciu su USA pasais tikrino daug ilgiau ir griezciau ))
O del aeruostu , tai cia yra Lietuvoj padaryta kazkokia nesamone del terminalu. Sengenas reikalauja tik fiziskai atskirti keleiviu srautus is Sengeno ir ne Sengeno saliu. Pvz. Kopenhagoje taip yra. Atskrendi is Lietuvos, eini per viena isejima, o uz stiklines sienos eina keleiviai atskride pvz. is Paryziaus. Terminalas tas pats, tik atskirtos zonos jame ir tiek.
Travis 2007-01-14 16:26:31
O kaip ponas Meras vertina Susisiekimo ministro iniciatyva pagrindini Lietuvos oro uosta daryti kaune ?
Artūras Zuokas 2007-01-14 16:53:07
Tai du metus Vilniaus ir Kauno dvimiesčio pagrindinis transporto projektas -Kaune Nacionalinis tarptautinis oro uostas, kartu ir tranzitas; o Vilniaus -Tarptautinis miesto oro uostas .
Vilnius ir Kaunas padėjo pradėti pigių oro kompanijų skrydžius iš Karmėlavos, o tai duoda puikius rezultatus. Aš tikrai džiaugiuosi, kad Susisiekimo ministras pradeda remti šį projektą.
Aiškiai mačiau Lenkijoj ir Čekijoje, kad prie sienos yra parašyta NON EU ir EU. Man atrodo, kad autobusų keleiviai iš ES šalies tikrinami vienaip, o ne iš ES - kitaip.
Tai nieko bendro su Sengenu, nes EU <> Sengenas (i Sengena ieina Norvegija, Islandija, kurios nera ES nares, t.p. i Sengena neieina Airija ir UK, kurios yra ES nares). EU ir ne EU yra skirtingi pasu tikrinimai, bet jie vistiek yra, tik eiles skirtingos, teoriskai turetu EU greiciau patikrinti, bet praktiskai nebutinai taip yra.
Atidarytas naujas reisas tarp Kauno ir Vekšio oro uostų
2007-01-23
Sausio 22 dieną (pirmadienį) Kauno oro uostuose vyko iškilminga reguliaraus skrydžio tarp Kauno ir Vekšio miestų atidarymo ceremonija. Nuo šiol į Vekšį iš Kauno ir atgal du kartus per savaitę keleivius skraidins 20-25 vietų „Stockholmsplanet" orlaivis Saab 340.
Atskridusius svečius iš Švedijos, Smaland‘o oro uosto, pasitiko Kauno miesto mero pavaduotojas Kazimieras Kuzminskas. Pirmuoju reisu į Kauno oro uostą atskrido Vekšio meras - Nils Posse, Vekšio vicemeras -Bo Frank, Smaland oro uosto direktorius - Lars Hakansson, Lietuvos ambasados Švedijoje ambasadoriaus patarėjas Vaidotas Karvelis, Vekšio ir Kauno susigiminiavimo draugijos pirmininkas - Ingeli Gräns bei kiti Vekšio savivaldybės ir Smaland‘o oro uosto atsovai.
Ceremonijoje taip pat dalyvavo Švedijos Karalystės ambasadorė ponia Malin Kärre, Švedijos Karalystės konsulė Kaune Jurgita Grigienė, Kauno rajono meras Leonas Gineika, Kauno apskrities viršininkas Romualdas Morkevičius, Kauno oro uosto komercijos direktorius Arnoldas Rutkauskas bei Kauno oro uosto generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas.
„Šis maršrutas sustiprins dviejų susigiminiavusių miestų - Kauno ir Vekšio - bendradarbiavimą, verslo ir kultūros santykius. Didžiausią naudą iš naujų reisų gauna ne oro transporto bendrovės, o tie regionai, kuriuos sujungia reisas", - sveikino naujo reiso atidarymo proga Kauno miesto mero pavaduotojas Kazimieras Kuzminskas.
Pasak Vekšio miesto savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vadovo Per-Olof Löfberg, šiuo metu tai pirmasis skrydis į tris Baltijos valstybes. Nuo sausio 22 d. į Kauną iš Vekšio ir atgal kas savaitę skris 2 lėktuvai. Vėliau, jeigu skrydis bus pelningas, planuojamas trečias maršrutas į Palangą. Ateityje planuojama plėsti skrydžius į Latviją, Estiją ir Kaliningradą.
„Šis naujas maršrutas įrodo, koks svarbus yra bendradarbiavimas tarp miestų. Tikimės, kad šie skrydžiai bus pelningi, stiprės mūsų miestų verslo santykiai, plėsis turistiniai maršrutai. Ateityje planuojame plėtrą ir tikimės, kad mūsų miestas taps vartais į Baltijos jūros regioną", - sakė P. Löfberg.
Kaunas ir Vekšio miestas yra partneriai nuo 1990 metų. Tai vienas pirmųjų Kauno miesto partnerių.
Užduosiu kvailą klausimą Kas galėtų konkrečiai paaiškinti kam reikalingi angarai lėktuvams? Ar ten tik remontuojami lėktuvai ar kam nors dar reikalingi?
Užduosiu kvailą klausimą Kas galėtų konkrečiai paaiškinti kam reikalingi angarai lėktuvams? Ar ten tik remontuojami lėktuvai ar kam nors dar reikalingi?
O kam mašinai garažas? Angaras juk lėktuvo garažas. Lauke laikyti nesaugu. Gal tam angare ir tvarko tuo lėktuvus, bet pagrindinė paskirtis - "garažas"
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
kas zino, kuo angaras konstruktyviai skiriasi nuo sandelio...?
Angaro stogas lenktas, lanko formos, sandėliai tokių neturi. O jei tokiame angare ir yra įsikūręs sandėlys, vadinasi anksčiau tai buvo lėktuvų angaras, nuo rusų laikų tokių nemažai likę.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment