Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Net hipotetinis greitaeigis traukinys iš Vilniaus GS į KUN + troleibusas/autobusas iki stoties nebus greitesnis nei esamas VVT iki VNO.
    20min ilgiau ne pasaulio pabaiga.

    Comment


      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
      Tuo labiau "Lietuvos Oro Uostai" yra kelis metus iš eilės pelninga įmonė, o su esama ir potencialia paklausa nemanau, kad traukinys kada nors būtų pelningas.
      Tai gerai, turėsime visus 3 oro uostus.

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Tai gerai, turėsime visus 3 oro uostus.
        Žinoma gerai. IATA prognozuoja, kad per 20 metų keleivių padaugės dvigubai.

        Comment


          Ir kodėl neturėti 3, jei sugebės išsilaikyti ir dar gauti pelno? Oro uostas nėra vien šiaip sau svarbus, jo dėka vystosi įvairus verslas, turizmas ir t.t.
          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Kaunas turi dirbti, kad taptų logistikos ir techninio aptarnavimo baze- gal būt net didžiausia regione, kodėl gi ne?

            Esu girdėjęs kelių asmenų dirbančių su aviacija studiją/analizę dėl VNO tako. Šiai dienai VNO takas yra 2500 m., kad pilnai funkciuonuotų, kaip tolimų nuoskrydžių takas reiktų plėsti iki 3000 m. Šiai dienai VNO turi rezervą, tai yra RESA (runway end safety area). Minimalus standartas saugumui yra 300 m. kitaip tariant po 300 m. tuščios zonos už oro uosto tako pabaigos.

            Tas VNO rezervas yra, kad RESA iš šiaurinės pusės yra apie 750 m. iš pietų 650 m. (minimalus reikalavimas po 300 m.). Kitais žodžiais, VNO takas gali būti plečiamas VNO teritorijoje negrianant nei aplinkinių bakužių, nei plečiant teritoriją.

            Pilnai užtektų perstumdyti leidimosi šviesas (approach lighting system) ir peržiūrėti pietų ir šiaurės pusių, pastatų esančių aplink VNO aukštingumą. Tie, kas dirba su tuo tą puikiai žino tik garsiai nekalba, gali būti, kad dėl to stringa ir biznio parko statybos dėl pastatų aukštingumo.

            Bang !! paslaptis išduota: VNO gali būti ilginamas iki "long- haul" standartų, kai bus poreikis
            Bet kodėl oro uostų direktorius kalbėjo, kad nėra galimybių taką ne tik ilginti bet ir platinti? Nes visiems buvo aktualu, kodėl tako remonto metu nėra vykdomas ir extension'as.
            Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.30, 23:28.
            Flickr

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Bet kodėl oro uostų direktorius kalbėjo, kad nėra galimybių taką ne tik ilginti bet ir platinti? Nes visiems buvo aktualu, kodėl tako remonto metu nėra vykdomas ir extension'as.
              Vat šito aš negaliu atsakyti Prasmės ilginti nėra, o daugbverkiant gali gauti didesnį finansavimą.

              Žinoma ten tik teorinė studija, bet paėmus Oslo, ar Heathrow oro uostus ir iš viršaus žvilgtelėjus, kiek yra laisvo ploto už tako pabaigos, tai VNO jo turiu dsugiausiai.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                Vat šito aš negaliu atsakyti Prasmės ilginti nėra, o daugbverkiant gali gauti didesnį finansavimą.

                Žinoma ten tik teorinė studija, bet paėmus Oslo, ar Heathrow oro uostus ir iš viršaus žvilgtelėjus, kiek yra laisvo ploto už tako pabaigos, tai VNO jo turiu dsugiausiai.
                Bent jau į Salininkų pusę tikrai yra vietos, porą šimtų metrų iki geležinkelio ten dar sodų sklypai.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Bent jau į Salininkų pusę tikrai yra vietos, porą šimtų metrų iki geležinkelio ten dar sodų sklypai.
                  Įdomu, koks iš tų sodų daržovių toksiškumas.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Bent jau į Salininkų pusę tikrai yra vietos, porą šimtų metrų iki geležinkelio ten dar sodų sklypai.
                    O pietinė (Salininkų) pusė yra ta trumpoji, nes į šiaurę atsiranda dar papildomas 100 m.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                      O pietinė (Salininkų) pusė yra ta trumpoji, nes į šiaurę atsiranda dar papildomas 100 m.
                      Gali būti, kad ilginimas būtų susijęs su nemenkais pertvarkymais. Čia jau reiktų žiūrėti į reikalavimus oro uostų projektavimui. Be to tema apie KUN...

                      Comment


                        Keleivių skaičius sumažėjo 17proc. Jei ne faktas, kad iš VNO buvo neperkeleta net 38% kėdžių tai sumažėjimo iš vis nebūtų.
                        Kitaip sakant kažkoks sumažėjimas yra bet jis pagrinde dėl to, kad net 38 proc. kėdžių neperkėlė, o ne dėl to, kad sunku iš KUN važiuotoi į Vilnių:

                        „Kai planavome projektą, įvertinome, kad Kaune turėsime apie 15-20 proc. mažiau keleivių. Pagal naujausią statistiką, taip ir yra. Keleivių skaičius Kaune, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu kartu su Vilniumi, yra sumažėjęs apie 17 proc.

                        Praėjusiais metais abu oro uostai per dieną aptarnavo apie 14,5 tūkst. keleivių, o dabar turime iki 12 tūkst. keleivių“, – sakė Lietuvos oro uostų atstovas.

                        Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/07/3...#ixzz4oPNKJc5O

                        Comment


                          Į per kelis puslapius gvildentą temą:

                          Ar Kauno oro uostas galėtų tapti pagrindiniais šalies oro vartais?
                          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...tais-56-832654
                          Paskutinis taisė mariusin; 2017.07.31, 19:30.

                          Comment


                            Parašė mariusin Rodyti pranešimą
                            Į čia, per kelis puslapius gvildentą temą:

                            Ar Kauno oro uostas galėtų tapti pagrindiniais šalies oro vartais?
                            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...tais-56-832654
                            Įdomu, kai planavo Heathrow multimilijardinės vertės plėtros projektą statyti trečią taką, irgi vienas iš variantų buvo perketi oro uostą kur nors į šiaurę arčiau geografinio UK centro? Būtų pigiau statyti takus kur nors laukuose, o ne Londone, visiems patogiau, o iš Londono 100 km važinėti juk ne problema.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.31, 19:54.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Įdomu, kai planavo Heatrow multimilijardinės vertės plėtros projektą statyti trečią taką, irgi vienas iš variantų buvo perketi oro uostą kur nors į šiaurę arčiau geografinio UK centro? Būtų pigiau statyti takus kur nors laukuose, o ne Londone, visiems patogiau, o iš Londono 100 km važinėti juk ne problema.
                              Bet neperkėlė, nes londoniečiams patogiau važiuoti į Heathrow su metro/commuter train nei trenktis kažkur už 100 km (kur reiktų tiesti greitojo geležinkelio liniją, kas brangu, o važiuoti mašina ar autobusu - ilgai ir nepatogu). O jei žiūrėti Londono pavyzdį, tai net London City oro uosto (kur lėktuvai leidžiasi virš paties miesto ir atsiranda net triukšmo problema) niekas neuždarinėja ir neiškėlinėja.

                              VNO pagal savo vietą ir paskirtį ir būtų arčiausiai LCY, netolimiems skrydžiams prie prabangos pripratusiems sostinės žmonėms.
                              Paskutinis taisė index; 2017.07.31, 19:23.
                              Post in English - fight censorship!

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Įdomu, kai planavo Heatrow multimilijardinės vertės plėtros projektą statyti trečią taką, irgi vienas iš variantų buvo perketi oro uostą kur nors į šiaurę arčiau geografinio UK centro? Būtų pigiau statyti takus kur nors laukuose, o ne Londone, visiems patogiau, o iš Londono 100 km važinėti juk ne problema.
                                Galima nors ir po oro uostą prie kiekvieno ofiso, jei tik už tai susimokės.

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą
                                  VNO pagal savo vietą ir paskirtį ir būtų arčiausiai LCY, netolimiems skrydžiams prie prabangos pripratusiems sostinės žmonėms.
                                  Europoje visose sostinėse oro uostai gana netoli nuo centro, keliolikos km. atstumu, dabar atsimenu kaip išimtis tik Oslą ir Stokholmą, kur atstumas apie 40 km., bet ten važiuoja patogūs greitieji traukiniai, kurie stoja mieste net ne vienoje stotelėje. Bet, kad būtų atstumas 100 km., tai niekur nėra. Žodžiu vienas kvailiausių siūlymų iškelti oro uostą argumentuojant kažkokiais geografiniais centrais. Čia tas pats, kas siūlyti perkelti visus verslo centrus, akropolius, naktinius klubus į šalies geografinį centrą Kėdainių r., kad visiems būtų patogiau atvažiuoti.

                                  Parašė andyour Rodyti pranešimą

                                  Galima nors ir po oro uostą prie kiekvieno ofiso, jei tik už tai susimokės.
                                  Tai prašom statykit, valstybė kiekvienam prie ofiso oro uosto tikrai nestatys.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.31, 20:05.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    20min ilgiau ne pasaulio pabaiga.
                                    Teisingai, ne pabaiga. Tai yra tiesiog laikas, per kurį aš nuo namų ateisiu iki autobuso stotelės, nuvažiuosiu iki VNO ir (jeigu nebus eilės) praeisiu saugumo patikrą.

                                    Comment


                                      As tikrai suprantu ir pritariu, kad VNO turi likti kaip pagrindinis salies oro uostas, o KUN kaip atostogu, LCA/emigrantu susisiekimo taskas. Jei Kaunas tiek isivaziuos su ofisais, imonemis ir pragyvenimo lygiu, oro linijos pacios ateis. Be to sis menesio success story su KUN yra gera reklama paciam oro uostui, kad cia "gyventi" butu visai nebaisu. Tereiktu pastatyti pora "rankoviu", kas manau nebutu milziniska ivesticija. Vietos tikrai yra.
                                      Vieno ko nesuprantu, kodel visokie Tez/Novaturai ir kiti kelioniniai carteriai neskaido is KUN. Kazkaip nesitiki, jog didzioji dauguma kepantys Turkijose, Tenerifese ar Vidurzemio salose yra butent is Vilniaus. Manau ten dominuoja visos LT gyventojai, tad skrydziai ir KUN butu patogiau. Taciau skrydziai isskirtinai is VNO. Tas man keista. Gal cia Small Planet, kurie pagrinde vykdo tuos carterius, pageidavimas?

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Keleivių skaičius sumažėjo 17proc. Jei ne faktas, kad iš VNO buvo neperkeleta net 38% kėdžių tai sumažėjimo iš vis nebūtų.
                                        Kitaip sakant kažkoks sumažėjimas yra bet jis pagrinde dėl to, kad net 38 proc. kėdžių neperkėlė, o ne dėl to, kad sunku iš KUN važiuotoi į Vilnių:




                                        Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/07/3...#ixzz4oPNKJc5O
                                        Tau tuoj parodys tuščių lėktuvų nuotraukas ir sakys, kad absoliučiai niekas nenori skristi per Kauną.

                                        Comment


                                          Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                          Vieno ko nesuprantu, kodel visokie Tez/Novaturai ir kiti kelioniniai carteriai neskaido is KUN. Kazkaip nesitiki, jog didzioji dauguma kepantys Turkijose, Tenerifese ar Vidurzemio salose yra butent is Vilniaus. Manau ten dominuoja visos LT gyventojai, tad skrydziai ir KUN butu patogiau. Taciau skrydziai isskirtinai is VNO. Tas man keista. Gal cia Small Planet, kurie pagrinde vykdo tuos carterius, pageidavimas?
                                          Dauguma yra iš Vilniaus, regionuose ir kituose miestuose nelabai pragyvenimo lygis traukia tokioms kelionėms, tą ir demografinės tendencijos rodo, neverta tikėtis, kad avialinijos skraidys iš ten, kur gyventojų tokiais tempais mažėja.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X