Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąTuo labiau "Lietuvos Oro Uostai" yra kelis metus iš eilės pelninga įmonė, o su esama ir potencialia paklausa nemanau, kad traukinys kada nors būtų pelningas.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Tai gerai, turėsime visus 3 oro uostus.
Comment
-
Ir kodėl neturėti 3, jei sugebės išsilaikyti ir dar gauti pelno? Oro uostas nėra vien šiaip sau svarbus, jo dėka vystosi įvairus verslas, turizmas ir t.t.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKaunas turi dirbti, kad taptų logistikos ir techninio aptarnavimo baze- gal būt net didžiausia regione, kodėl gi ne?
Esu girdėjęs kelių asmenų dirbančių su aviacija studiją/analizę dėl VNO tako. Šiai dienai VNO takas yra 2500 m., kad pilnai funkciuonuotų, kaip tolimų nuoskrydžių takas reiktų plėsti iki 3000 m. Šiai dienai VNO turi rezervą, tai yra RESA (runway end safety area). Minimalus standartas saugumui yra 300 m. kitaip tariant po 300 m. tuščios zonos už oro uosto tako pabaigos.
Tas VNO rezervas yra, kad RESA iš šiaurinės pusės yra apie 750 m. iš pietų 650 m. (minimalus reikalavimas po 300 m.). Kitais žodžiais, VNO takas gali būti plečiamas VNO teritorijoje negrianant nei aplinkinių bakužių, nei plečiant teritoriją.
Pilnai užtektų perstumdyti leidimosi šviesas (approach lighting system) ir peržiūrėti pietų ir šiaurės pusių, pastatų esančių aplink VNO aukštingumą. Tie, kas dirba su tuo tą puikiai žino tik garsiai nekalba, gali būti, kad dėl to stringa ir biznio parko statybos dėl pastatų aukštingumo.
Bang !! paslaptis išduota: VNO gali būti ilginamas iki "long- haul" standartų, kai bus poreikisPaskutinis taisė Lettered; 2017.07.30, 23:28.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kodėl oro uostų direktorius kalbėjo, kad nėra galimybių taką ne tik ilginti bet ir platinti? Nes visiems buvo aktualu, kodėl tako remonto metu nėra vykdomas ir extension'as.
Žinoma ten tik teorinė studija, bet paėmus Oslo, ar Heathrow oro uostus ir iš viršaus žvilgtelėjus, kiek yra laisvo ploto už tako pabaigos, tai VNO jo turiu dsugiausiai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Vat šito aš negaliu atsakyti Prasmės ilginti nėra, o daugbverkiant gali gauti didesnį finansavimą.
Žinoma ten tik teorinė studija, bet paėmus Oslo, ar Heathrow oro uostus ir iš viršaus žvilgtelėjus, kiek yra laisvo ploto už tako pabaigos, tai VNO jo turiu dsugiausiai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bent jau į Salininkų pusę tikrai yra vietos, porą šimtų metrų iki geležinkelio ten dar sodų sklypai.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bent jau į Salininkų pusę tikrai yra vietos, porą šimtų metrų iki geležinkelio ten dar sodų sklypai.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
O pietinė (Salininkų) pusė yra ta trumpoji, nes į šiaurę atsiranda dar papildomas 100 m.
Comment
-
Keleivių skaičius sumažėjo 17proc. Jei ne faktas, kad iš VNO buvo neperkeleta net 38% kėdžių tai sumažėjimo iš vis nebūtų.
Kitaip sakant kažkoks sumažėjimas yra bet jis pagrinde dėl to, kad net 38 proc. kėdžių neperkėlė, o ne dėl to, kad sunku iš KUN važiuotoi į Vilnių:
„Kai planavome projektą, įvertinome, kad Kaune turėsime apie 15-20 proc. mažiau keleivių. Pagal naujausią statistiką, taip ir yra. Keleivių skaičius Kaune, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu kartu su Vilniumi, yra sumažėjęs apie 17 proc.
Praėjusiais metais abu oro uostai per dieną aptarnavo apie 14,5 tūkst. keleivių, o dabar turime iki 12 tūkst. keleivių“, – sakė Lietuvos oro uostų atstovas.
Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/07/3...#ixzz4oPNKJc5O
Comment
-
Į per kelis puslapius gvildentą temą:
Ar Kauno oro uostas galėtų tapti pagrindiniais šalies oro vartais?
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...tais-56-832654Paskutinis taisė mariusin; 2017.07.31, 19:30.
Comment
-
Parašė mariusin Rodyti pranešimąĮ čia, per kelis puslapius gvildentą temą:
Ar Kauno oro uostas galėtų tapti pagrindiniais šalies oro vartais?
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...tais-56-832654Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.31, 19:54.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kai planavo Heatrow multimilijardinės vertės plėtros projektą statyti trečią taką, irgi vienas iš variantų buvo perketi oro uostą kur nors į šiaurę arčiau geografinio UK centro? Būtų pigiau statyti takus kur nors laukuose, o ne Londone, visiems patogiau, o iš Londono 100 km važinėti juk ne problema.
VNO pagal savo vietą ir paskirtį ir būtų arčiausiai LCY, netolimiems skrydžiams prie prabangos pripratusiems sostinės žmonėms.Paskutinis taisė index; 2017.07.31, 19:23.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Įdomu, kai planavo Heatrow multimilijardinės vertės plėtros projektą statyti trečią taką, irgi vienas iš variantų buvo perketi oro uostą kur nors į šiaurę arčiau geografinio UK centro? Būtų pigiau statyti takus kur nors laukuose, o ne Londone, visiems patogiau, o iš Londono 100 km važinėti juk ne problema.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąVNO pagal savo vietą ir paskirtį ir būtų arčiausiai LCY, netolimiems skrydžiams prie prabangos pripratusiems sostinės žmonėms.
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Galima nors ir po oro uostą prie kiekvieno ofiso, jei tik už tai susimokės.Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.31, 20:05.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą20min ilgiau ne pasaulio pabaiga.
Comment
-
As tikrai suprantu ir pritariu, kad VNO turi likti kaip pagrindinis salies oro uostas, o KUN kaip atostogu, LCA/emigrantu susisiekimo taskas. Jei Kaunas tiek isivaziuos su ofisais, imonemis ir pragyvenimo lygiu, oro linijos pacios ateis. Be to sis menesio success story su KUN yra gera reklama paciam oro uostui, kad cia "gyventi" butu visai nebaisu. Tereiktu pastatyti pora "rankoviu", kas manau nebutu milziniska ivesticija. Vietos tikrai yra.
Vieno ko nesuprantu, kodel visokie Tez/Novaturai ir kiti kelioniniai carteriai neskaido is KUN. Kazkaip nesitiki, jog didzioji dauguma kepantys Turkijose, Tenerifese ar Vidurzemio salose yra butent is Vilniaus. Manau ten dominuoja visos LT gyventojai, tad skrydziai ir KUN butu patogiau. Taciau skrydziai isskirtinai is VNO. Tas man keista. Gal cia Small Planet, kurie pagrinde vykdo tuos carterius, pageidavimas?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKeleivių skaičius sumažėjo 17proc. Jei ne faktas, kad iš VNO buvo neperkeleta net 38% kėdžių tai sumažėjimo iš vis nebūtų.
Kitaip sakant kažkoks sumažėjimas yra bet jis pagrinde dėl to, kad net 38 proc. kėdžių neperkėlė, o ne dėl to, kad sunku iš KUN važiuotoi į Vilnių:
Read more: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/07/3...#ixzz4oPNKJc5O
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąVieno ko nesuprantu, kodel visokie Tez/Novaturai ir kiti kelioniniai carteriai neskaido is KUN. Kazkaip nesitiki, jog didzioji dauguma kepantys Turkijose, Tenerifese ar Vidurzemio salose yra butent is Vilniaus. Manau ten dominuoja visos LT gyventojai, tad skrydziai ir KUN butu patogiau. Taciau skrydziai isskirtinai is VNO. Tas man keista. Gal cia Small Planet, kurie pagrinde vykdo tuos carterius, pageidavimas?
Comment
Comment