Iš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąIš Kauno oro uosto (ne stoties) į Vilnių veža TOKS per 1:20 val. O jei turistą domina ne Vilnius ir Trakai, bet pajūris, tai Kaunas net patogiau . Ko gero, kad pagrindinė problema ne ta papildoma 1:20 val., o brangesni skrydžių bilietai. Be to, kadangi tai tik mėnesio su trupučiu trukmės laikotarpis, tai nebūtinas keliones galima tiesiog atlikti prieš tai arba po to.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Aeroflot, Lufthansa, SAS, LOT išskrenda iki 07.00, nėra jie tokie pigūs
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Deja, kai skrendama, ne savo reikalais ir 50 Eur mokės, kad kelias valandas ilgiau miegotų
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąsutaupyta butu islaikant viena oro uosta vietoj dvieju.
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Verslo klasė skraido taip anksti? Nesitiki.Paskutinis taisė Lettered; 2017.07.29, 21:53.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sutinku, tik logiška būtų uždaryti 0,7 mln. keleivių aptarnaujantį oro uostą, o ne 4 mln.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Nu tai jie apsitarnaus Kaune. Sutaupytus pinigus nukreiptume į greitojo traukinio VNS-KNS linijos tiesimą, gal dar ir panaudojant ES paramą.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTu įstikinęs, kad tie 4mln yra tik Vilniaus? Visa Lietuva naudojasi šiuo oro uostu. Turistai taip pat keliauja ne tik į Vilnių, bent kažkiek.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Antrą nakties nesikeltų niekas ir už savo pinigus.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Verslo klasė skraido taip anksti? Nesitiki.
O atstumas iki oro uosto skrendant verslo reikalais labai svarbus. Aš pvz. jei reikia skristi į Stokholmą imu tik sąlyginai brangius bilietus į Arlandą (kuri yra apie 40 km/45-50 min. iki ofiso), bet niekada į nesąmoningą Skavstą 100 km nuo Stokholmo. Jei skraidintų tik į jį greičiausiai kentėčiau sudėtingesnį bendravimą, bet neskrisčiau.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Manau, kad ši diskusija veda į niekur, kol vakar mes čia blevyzgojom apie greituosius traukinius, kaip tik tuo metu keliavau iš Kopenhagos į Kauną.
Šiuo maršrutu jau skraidau 8 metai, visutiniškai kelis kartus per mėnesį. Ta pati aviakompanija, tos pačios avialinijos, ta pati sėdima vieta, tas pats lėktuvas (90 vietų).
Laukimo salėje prieš pat skrydi suskaičiavau 21 keleivį, vidutinis užpildimas šio vakarinio maršruto, siekia apie 90-95 %.
Pasirodo ne visi, kurie buvo laukimo salėje skrido su mumis į Kauną.
Taip tas skrydis vyko vakar, visada registruojuos paskutinės, bet seq nr. 2 čia jau rimta.
Atskridus, net keli asmenys laukė bagažo.
Poto dalis patraukė į Ollex, kitus pasiėmė draugai ir giminės.
Tikrai nesuprantu tų vežiojimų į oro uostus ir iš jų, kai yra viešasis transportas. Gal sutaupo 2 eurus, nežinau. Net Vilniuje, nekyla mintis, kad kažkas 5 ryo keltųsi ir vežtų, kažkoks savęs ir kitų nemylėjimas, bet čia kita tema.
Kadangi autobusas pajudėjo 10 min. po išėjimo iš terminalo, o taksi užsisakiau dar važiuodamas autobusu, tai dar 5-7 min. iki namų. Gavosi 1 h 45 min. vietoje įprastų 15-20 min. atskridus į VNO.
IŠVADOS: Kauno oro uostas, tikrai yra geras ir turi potencialo, lokacija vidurio Lietuvai yra ideali. Vis dėl to, net esant pasiūlai, šiai dienai nėra paklausos. (išskyrus emigrantinius maršrutus).
Galim perkelti ką norime ir kur norime, bet jokia kompanija, niekada neskraidys į jokį oro uostą su 18 žmonių, 90 vietų orlaivyje.
Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Todėl, kad visi laukia kada praeis tie du mėnesiai. Jeigu tai nebūtų remontas, o už darymas, tai lėktuvai būtų pilnesni ir po kurio laiko vėl pilni.
Jeigu traukiniai važiuotų dvigubai greičiau tarp Vilniaus stoties ir Kauno oro uosto, pvz. per maks. 40min. tada tai nebūtų problema.
Gerai kai tu skraidai tik per Vilniaus oro uostą, bet pvz. yra neblogom kainom skrydžių ir per Kauną. Taip pat greitas susisiekimas paskatintų verslą atsigręžti į kitus miestus, nereiktų koncentruotis Vilniuje. Šiam momentui Vilniuje tik šeriame butų nuomotojus ir spekuliantus sklypais spiesdamiesi į vieną tašką. Taip pat išbalansuojam šalies tolygų išsivystymą, kuris skatina emigraciją ir į vakarus. Vilniaus emigracija nulinė, kai tuo tarpu Kaunas visiškai nugyventas ir neteko ar ne 30% gyventojų? Tokios ministerijos jau seniai turėjo būti perkeltos į Kauną.
Aš nesiūlau kažką atimti ir sunakinti, aš siūlau alternatyvą - greitą traukinį tarp Vilniaus ir Kauno, verslo plėtrą į kitus miestus, tolygų šalies išsivystymą taip mažinant emigraciją į vakarus.
Šiaip, jei VNO nebeliktų, tai dalis verslo pradėtų keltis į Kauną, kartu ateitų ir NT vystytojai su pigių biurų pasiūla.
Lietuva prasčiausiai įsisavino ES paramą, tai gal pavyktų šioje vietoje atitaisyti pasidarant greitą susisiekimą tarp Vilniaus ir Kaino. Perkėlus Lietuvos valdymą į Kauną ir uždarius VNO, iškart atsirastų daug keleivių tarp Vilniaus ir Kauno.Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 10:29.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąGerai kai tu skraidai tik per Vilniaus oro uostą, bet pvz. yra neblogom kainom skrydžių ir per Kauną.
Parašė andyour Rodyti pranešimąPerkėlus Lietuvos valdymą į Kauną ir uždarius VNO, iškart atsirastų daug keleivių tarp Vilniaus ir Kauno.
Comment
-
Vilniuje verslo ir turizmo yra pakankamai, niekas ten nemirtų iš bado. Darbo jėgos Vilniuje jau nebėra ir ji labai brangi. Su Vilniaus NT kainomis darbo jėga nebus pigi, vadinasi verslo čia nebeateis daugiau. Tai gal geriau jį paskatinti rinktis kitus miestus, kur dar nėra išbrangę viskas?
Tu pamiršk tas dvi valandas kelio nuo Vilniaus iki Kauno, tai yra nenormalu. Turi būti maksimum 40min.Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 10:15.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąVilniuje verslo ir turizmo yra pakankamai, niekas ten nemirtų iš bado. Darbo jėgos Vilniuje jau nebėra ir ji labai brangi. Su Vilniaus NT kainomis darbo jėga nebus pigi, vadinasi verslo čia nebeateis daugiau. Tai gal geriau jį paskatinti rinktis kitus miestus, kur dar nėra išbrangę viskas?
Tu pamiršk tas dvi valandas kelio nuo Vilniaus iki Kauno, tai yra nenormalu. Turi būti maksimum 40min.
O, kad ateitų verslas į Kauną nereikia dirbtinai sumažinti Vilniaus patrauklumo (uždarant oro uostą, apribojant ofisų plotą ir panašiai ). Kaip pats sakei, verslas natūraliai (jau dabar) ateina dėl pigesnių biurų, darbuotojų pasiūlos etc. ir natūraliai turėtų didėti pasiūla skrydžių iš Kauno su normaliomis oro linijomis į normalius oro uostus. O dirbtinai apribojus Vilniaus plėtrą Kaunui būtų tik blogiau, nes tie patys verslai į Kauną dažnai "persilieja" iš Vilniaus.
To, kad reikia tikrai greito traukinio ir kad abu miestai galėtų veikti kaip viena didelė metropolitan area, tas aišku nekeičia.
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Kodėl dirbtinai uždarant VNO? Jeigu tai ekonomiška, tai vadinasi ne dirbtina. Dirbtina, kai valstybė subsidijuoja oro uostus, konkrečiai vilniečius jų patogumui. Sutaupyti pinigai būtų mesti greito traukinio linijos tiesimui. Galima, kad ir dabar tiesti, taip sudarant verslui patrauklesnes sąlygas, tačiau iš kur paimsi pinigų? Brangaus traukinio pakankamą užimtumą pačioje pradžioje galima padaryti perkeliant iš Vilniaus ministerijas ir daugelį kitų valstybinių įstaigų.Paskutinis taisė andyour; 2017.07.30, 11:26.
Comment
Comment