Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Kaunas nuo Vilniaus nėra kažin kiek labiau nutolęs nei kai kurių didmiesčių oro uostai nuo miesto centro. Vilniečiai gal labiau jaučia skirtumą, o užsieniečiams nėra problema valandą ir pavažiuoti. Keliaujančių sumažės vien dėl to, kad panašu, jog tuo laikotarpiu skrydžių kainos yra padidėjusios.
Comment
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąKaunas nuo Vilniaus nėra kažin kiek labiau nutolęs nei kai kurių didmiesčių oro uostai nuo miesto centro. Vilniečiai gal labiau jaučia skirtumą, o užsieniečiams nėra problema valandą ir pavažiuoti. Keliaujančių sumažės vien dėl to, kad panašu, jog tuo laikotarpiu skrydžių kainos yra padidėjusios.
Įsivaizduok pats scenarijų: sugalvoji skristi kur nors į tą Europos dalį. Nu ir galvoji kodėl nenuvarius į kokią nors Bratislavą. Sakė draugai, kad ten visai zjb. Staiga paaiškėją, kad vietoj to skrydžiai skrenda į kitą Slovakijos miestą pavadinimu Hujošice, apie kurį tu negirdėjai ir nežinai, išskyrus tai, kad Slovakijoje gyvena daug bomžų ir čigonų. Labai tikėtina, kad Hujošicės variantas gali pasirodyti nelabai patrauklus ir vietoj to pasirinksi Prahą ar net kok Budapeštą. Būtent dėl to ir krito bendras turistų srautas į LT.
Comment
-
Sakykit ką norit, bet nėra valanda iš KUN iki tam tikro taško Vilniuje. Mažiausiai dvi ir čia, tuo atveju, kai neiimi taksi.
Pwr visą šį laikotarpį teko/teks keliauti 6 kartus iš Kauno, mano rytinis 6.35 skrydis į Kopenhagą.
Anksčiau keldavausi 4.15, dabar iš namų išeinu 2.00.
Prarandu 3 valandas miego x 6 = 18 valandų. Ir tai nėra problema, kol nekuria mas- efekto ir yra laikina.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąSakykit ką norit, bet nėra valanda iš KUN iki tam tikro taško Vilniuje. Mažiausiai dvi ir čia, tuo atveju, kai neiimi taksi.
Pwr visą šį laikotarpį teko/teks keliauti 6 kartus iš Kauno, mano rytinis 6.35 skrydis į Kopenhagą.
Anksčiau keldavausi 4.15, dabar iš namų išeinu 2.00.
Prarandu 3 valandas miego x 6 = 18 valandų. Ir tai nėra problema, kol nekuria mas- efekto ir yra laikina.
Vilnius-Kaunas traukinio greičiausias laikas 1:05. Turėtų būti Vilniaus traukinių stotis - KNO maksimum 40min.Paskutinis taisė andyour; 2017.07.29, 20:46.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTai ko tada John išsigando Kauno? Manau, kad baisiau yra išlipti Vilniaus pakampėje šalia narkomanų, nei KNO iš kurio tave saugiai nuveža į Vilnių.
Comment
-
Na aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimą
Kadangi pigios avialinijos mėgsta tokį pigų laiką(labai anksti ryte), tai šiuo aspektu tragedija keltis antrą nakties, praktiškai keltis naktį neišsimiegojus. Ketvirta ryto tai jau rytas, bet antra ryto yra naktis.
Vilnius-Kaunas traukinio greičiausias laikas 1:05. Turėtų būti Vilniaus traukinių stotis - KNO maksimum 40min.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Verslo reikalų būna labai įvairių ir įvairiems žmonėms: nuo planinių mokymų Stokholme kokiam nors banko darbuotojui iki Antano kelionės į Kiniją pirkti prekių savo krautuvėlei.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia kuri spektro pusė (mokymų ar krautuvėlės) minėtų žmonių būtų atidėta sužinojus, kad Stokholme ar Kinijoj reikėtų pavažiuoti 100km? Ir taip 85% atvejų, o ne išimtimis.
Kaip ir ta istorija su LHR iš Vilniaus nebuvimas, atmuša norą iš potencialių investuotojų ir leidžia rinktis Rygą ar Taliną.
Kai ateini į naują rinką esi labai jautrus smulkmenoms.
Pavyzdys iš darbinės/Azijos praktikos, kur atidarinėti paslaugų centrą Laose ar Kambodžoje, o gi ten, kur yra daugiau skrydžių į Ho Min Chi, Bankoką ir Singapūrą.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąĮdomu, kiek Lietuva sutaupytų uždarius VNO ir KNO padarius pagrindinį, gal už tuos pinigus nusitiestume tarm VNO ir KNO greitajį traukinį?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia kuri spektro pusė (mokymų ar krautuvėlės) minėtų žmonių būtų atidėta sužinojus, kad Stokholme ar Kinijoj reikėtų pavažiuoti 100km? Ir taip 85% atvejų, o ne išimtimis.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąĮdomu, kiek Lietuva sutaupytų uždarius VNO ir KNO padarius pagrindinį, gal už tuos pinigus nusitiestume tarm VNO ir KNO greitajį traukinį?
Comment
Comment