Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tie verslo rykliai pasirodo tik šiaip sau skraido, jei verslo reikalas tokio "svarbumo", kad 1 valanda kelio iš oro uosto lemia sprendimą iš vis neskristi
    Tai tie kam neatidėliotinai reikia ir skrenda. Bet jei nėra gyvybės ar mirties klausimas, palaukia. Turistai, beje, lygiai taip pat. Bendra Lietuvos turizmo statistika smigs gana smarkiai dėl VNO uždarymo. Tiesiog skris kitur.

    Comment


      Kaunas nuo Vilniaus nėra kažin kiek labiau nutolęs nei kai kurių didmiesčių oro uostai nuo miesto centro. Vilniečiai gal labiau jaučia skirtumą, o užsieniečiams nėra problema valandą ir pavažiuoti. Keliaujančių sumažės vien dėl to, kad panašu, jog tuo laikotarpiu skrydžių kainos yra padidėjusios.

      Comment


        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
        Kaunas nuo Vilniaus nėra kažin kiek labiau nutolęs nei kai kurių didmiesčių oro uostai nuo miesto centro. Vilniečiai gal labiau jaučia skirtumą, o užsieniečiams nėra problema valandą ir pavažiuoti. Keliaujančių sumažės vien dėl to, kad panašu, jog tuo laikotarpiu skrydžių kainos yra padidėjusios.
        100+ km ir dvi valandos kelio iki oro uosto yra problema net ir patiems didžiausiems "užsieniečiams". Jie nėra durni moliūgai ir puikiai žino (nes iš anklsto domisi), už ką moka savo pinigus. Taip pat jie yra pratę prie gero VT. Ir ypač turint omeny, kad jie pasiskaitė kelionių giduosde, kad Vilniaus oro uostas yra 10 minučių kelio nuo senamiečio. Kai pasiūlysi jiems 2 valandas vietoj 10 minučių, tai, labai tikėtina, kad toks variantas gali jų nesudominti.

        Įsivaizduok pats scenarijų: sugalvoji skristi kur nors į tą Europos dalį. Nu ir galvoji kodėl nenuvarius į kokią nors Bratislavą. Sakė draugai, kad ten visai zjb. Staiga paaiškėją, kad vietoj to skrydžiai skrenda į kitą Slovakijos miestą pavadinimu Hujošice, apie kurį tu negirdėjai ir nežinai, išskyrus tai, kad Slovakijoje gyvena daug bomžų ir čigonų. Labai tikėtina, kad Hujošicės variantas gali pasirodyti nelabai patrauklus ir vietoj to pasirinksi Prahą ar net kok Budapeštą. Būtent dėl to ir krito bendras turistų srautas į LT.

        Comment


          Turėtų būti autobusai, kurie veža į Vilnių tiesiai iš KNO, kaip yra vakaruose. Jei pačiam reikia nusigauti iki Kauno stoties, ten kažkur kažkaip persėsti, tai tada taip, tai yra labai blogai.

          Comment


            tai juk jie ir yra... Rekonstrukcijos metu tiesiai iš KUN į Vilniaus stotį veža TOKS ir Ollex, pastarasis, lyg ir šia veikla užsiiminėja ištisus metus

            Comment


              Sakykit ką norit, bet nėra valanda iš KUN iki tam tikro taško Vilniuje. Mažiausiai dvi ir čia, tuo atveju, kai neiimi taksi.

              ​​​​​​Pwr visą šį laikotarpį teko/teks keliauti 6 kartus iš Kauno, mano rytinis 6.35 skrydis į Kopenhagą.

              Anksčiau keldavausi 4.15, dabar iš namų išeinu 2.00.
              Prarandu 3 valandas miego x 6 = 18 valandų. Ir tai nėra problema, kol nekuria mas- efekto ir yra laikina.
              ​​

              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Tai ko tada John išsigando Kauno? Manau, kad baisiau yra išlipti Vilniaus pakampėje šalia narkomanų, nei KNO iš kurio tave saugiai nuveža į Vilnių.

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                  Sakykit ką norit, bet nėra valanda iš KUN iki tam tikro taško Vilniuje. Mažiausiai dvi ir čia, tuo atveju, kai neiimi taksi.

                  ​​​​​​Pwr visą šį laikotarpį teko/teks keliauti 6 kartus iš Kauno, mano rytinis 6.35 skrydis į Kopenhagą.

                  Anksčiau keldavausi 4.15, dabar iš namų išeinu 2.00.
                  Prarandu 3 valandas miego x 6 = 18 valandų. Ir tai nėra problema, kol nekuria mas- efekto ir yra laikina.


                  Kadangi pigios avialinijos mėgsta tokį pigų laiką(labai anksti ryte), tai šiuo aspektu tragedija keltis antrą nakties, praktiškai keltis naktį neišsimiegojus. Ketvirta ryto tai jau rytas, bet antra ryto yra naktis.

                  Vilnius-Kaunas traukinio greičiausias laikas 1:05. Turėtų būti Vilniaus traukinių stotis - KNO maksimum 40min.
                  Paskutinis taisė andyour; 2017.07.29, 20:46.

                  Comment


                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                    Tai ko tada John išsigando Kauno? Manau, kad baisiau yra išlipti Vilniaus pakampėje šalia narkomanų, nei KNO iš kurio tave saugiai nuveža į Vilnių.
                    Andyour, juk jau buvo parašyta: problema yra LAIKAS. Dvi valandos papildomo laiko į/iš. Nekalbant apie išaugusią kainą. Dvi valandos papildomo laiko keliaujant į ką nors, kas nėra Paryžius, Londonas, NYC ar Bankokas (t.y. first tier globalios verslo/turizmo destinacijos) yra big problem. ir tai reiškia, kad tokios aukos didelė dalis keliaujančių tiesiog nedarys ir keliaus kitur arba išvis nekeliaus.

                    Comment


                      Na aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.

                      Comment


                        Parašė andyour Rodyti pranešimą

                        Kadangi pigios avialinijos mėgsta tokį pigų laiką(labai anksti ryte), tai šiuo aspektu tragedija keltis antrą nakties, praktiškai keltis naktį neišsimiegojus. Ketvirta ryto tai jau rytas, bet antra ryto yra naktis.

                        Vilnius-Kaunas traukinio greičiausias laikas 1:05. Turėtų būti Vilniaus traukinių stotis - KNO maksimum 40min.
                        Aeroflot, Lufthansa, SAS, LOT išskrenda iki 07.00, nėra jie tokie pigūs
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Na aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.
                          Verslo reikalų būna labai įvairių ir įvairiems žmonėms: nuo planinių mokymų Stokholme kokiam nors banko darbuotojui iki Antano kelionės į Kiniją pirkti prekių savo krautuvėlei. Ne mums aiškintis, kam kokie verslo reikalai svarbūs. Dalis aišku visvien vyks į tokias keliones ar net važiuos mašina, jei bus svarbu. Bet nemaža dalis nevažiuos ir arba atidės arba išvis atšauks. Esmė ta, kad bendras srautas krito ir jis krito labai ženkliai. Mūsų samprotavimai, įsitikinimai ir vertybinė pozicija apie tai, kam ko turėtų reikti ir kokie turėtų būti jų biznio kelionių prioritetai to niekaip nekeičia.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Na aš tik bandau įsivaizduoti kokio reikalingumo ir rimtumo "verslo reikalai" yra, kad nebeskristi sužinojus, kad teks 100km pavažiuot Taip, tokių situacijų kur važiuojama tik su kolegomis pasimatyt ar tinka atskikrst 30 dienų vėliau būna, bet čia išimtinės, o ne 85% situacijų O jei kažkam 100km atstumas yra tai kas lemia nebeskridimą tai tiesiog reikia suprasti, kad to skrydžio nereikėjo apskritai.
                            Viskas gerai su tuo 100km, tik traukinys tą 100km turi įveikti per maksimum 40min. ir sustoti KNO. Turėtų važiuoti dvigubai greičiau.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Verslo reikalų būna labai įvairių ir įvairiems žmonėms: nuo planinių mokymų Stokholme kokiam nors banko darbuotojui iki Antano kelionės į Kiniją pirkti prekių savo krautuvėlei.
                              Čia kuri spektro pusė (mokymų ar krautuvėlės) minėtų žmonių būtų atidėta sužinojus, kad Stokholme ar Kinijoj reikėtų pavažiuoti 100km? Ir taip 85% atvejų, o ne išimtimis.

                              Comment


                                Įdomu, kiek Lietuva sutaupytų uždarius VNO ir KNO padarius pagrindinį, gal už tuos pinigus nusitiestume tarm VNO ir KNO greitajį traukinį?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Čia kuri spektro pusė (mokymų ar krautuvėlės) minėtų žmonių būtų atidėta sužinojus, kad Stokholme ar Kinijoj reikėtų pavažiuoti 100km? Ir taip 85% atvejų, o ne išimtimis.
                                  Gera pastaba, kad mes nesame tokie svarbūs, kad dėl mūsų važiuotų 100 km., tokie kuriems svarbu ir sudaro tuos 15 % iš išorės. Dėl to mes ir turime būti lankstūs.

                                  Kaip ir ta istorija su LHR iš Vilniaus nebuvimas, atmuša norą iš potencialių investuotojų ir leidžia rinktis Rygą ar Taliną.

                                  Kai ateini į naują rinką esi labai jautrus smulkmenoms.

                                  Pavyzdys iš darbinės/Azijos praktikos, kur atidarinėti paslaugų centrą Laose ar Kambodžoje, o gi ten, kur yra daugiau skrydžių į Ho Min Chi, Bankoką ir Singapūrą.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                    Įdomu, kiek Lietuva sutaupytų uždarius VNO ir KNO padarius pagrindinį, gal už tuos pinigus nusitiestume tarm VNO ir KNO greitajį traukinį?
                                    Galiu paklausti, kur būtent būtų sutaupyta?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      sutaupyta butu islaikant viena oro uosta vietoj dvieju.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                        Čia kuri spektro pusė (mokymų ar krautuvėlės) minėtų žmonių būtų atidėta sužinojus, kad Stokholme ar Kinijoj reikėtų pavažiuoti 100km? Ir taip 85% atvejų, o ne išimtimis.
                                        Nelabai mums aktualu aiškintis, kuri spektro pusė. Esmė, kad skaičiai krito ir tai yra pagrindinė problema. Tuščia lėktuvo kėdė yra vienodai tuščia, nepriklausomai nuo to, kas ja nepasinaudojo.

                                        Comment


                                          Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                          Įdomu, kiek Lietuva sutaupytų uždarius VNO ir KNO padarius pagrindinį, gal už tuos pinigus nusitiestume tarm VNO ir KNO greitajį traukinį?
                                          Ne KNO, o KUN.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X