Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Paaiškėjo, kas vežios keleivius į Kauną

    Šių metų vasarą mėnesį rekonstruojant Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo taką, keleivius iš Vilniaus į Kauno oro uostą, kur bus perkelta didžioji dalis skrydžių, žada vežti dvi autobusų bendrovės – „Ollex“ ir „Toks“.

    Šios bendrovės pranešė apie planus didinti maršrutų skaičių bei kurti naujus maršrutus į Kauno oro uostą - jie bus suderinti su skrydžių tvarkaraščiu, pranešė Lietuvos oro uostai.

    Be to, į Kauną bus galima nuvykti traukiniu, o nuo geležinkelio stoties - miesto viešuoju transportu.
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Įdomu ar bus pareguliuotas, pritaikytas šviesoforas įsukant/išvažiuojant į/iš KUN didesniam automobilių srautui.
      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

      Comment


        Idomu ar bus stipriai sudaznintas 29 autobuso kursavimas ir paleisti didesni autobusai, nes jau dabar po darbo vaziuojant jeigu katik nusileido lektuvas, nuo pirmos stoteles buna pilnas autobusas.

        Comment


          Kauno oro uostas ruošiasi perimti estafetę iš Vilniaus: kyla laikinieji terminalai

          Nuo kylančių laikinųjų išvykimo ir atvykimo terminalų iki papildomų stovėjimo aikštelių orlaiviams – pasiruošimas smarkiai išaugsiančiam keleivių srautui Kauno oro uoste vyksta visu pajėgumu.

          Comment


            Prie Kauno oro uosto duris atvėrė naujas viešbutis

            Pompastišku renginiu penktadienį atidarytas viešbutis „Air Hotel“, įsikūręs visiškai šalia Kauno oro uosto.

            "Air Hotel“ – ekonominės klasės, 106 žmones vienu metu talpinantis viešbutis su visais keliautojams būtinais patogumais: maitininimu (taip pat dalis numerių turės ir mini virtuvėles), cheminiu rūbų valymu, parkavimu, šeimoms bei neįgaliesiems pritaikytais kambariais bei ilgalaikio apgyvendinimo galimybe.
            Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/nekilnoj....d?id=74833766

            Comment


              IŠSKRISIM VISI, MALONU NEBUS

              Šiandien buvau Kauno oro uoste, kuris nuo kito penktadienio bus pagrindinis Lietuvos oro uostas. Daug kyla klausimų, kaip bus, kaip ten bus - ilgas rašinėlis, net uždėjau pavadinimą.

              Manau esminis dalykas, jog reikia turėti tinkamus lūkesčius skrydžiams iš Kauno.

              Lengva oro uostams nėra - 4 mln. metinių keleivių srautas per patį sezono piką turės persikelti į objektą, kurio pajėgumai yra apie 1 mln. metinių keleivių. Ir - pajėgumą lemia visuma - autostrados posūkio pralaidumas, šalitgavio plotis, tarpas tarp sienos ir suolo, o ne kilimo tūpimo tako ilgis.

              Padaryta tikrai daug, kad keleiviai laiku įliptų į lėktuvą, o lėktuvai išskristų laiku.

              Travel joy daug nebus - pastatyti du laikini terminalai (palapinės), kurių vienas bus naudojamas visiems išvykimams į Šengeno valstybes (Frankfurtą, Kopenhagą, Rygą, Taliną, Helsinkį ir t.t.), o kitas - atvykimams iš šitų Šengeno valstybių (vienas stovi vienoje esamo terminalo pusėje, kitas stovi kitoje esamo terminalo pusėje).

              Esamas Kauno oro uosto terminalas bus naudojamas tik skrydžiams į ne-Šengeno zonos valstybes (Antaliją, Maskvą, Londoną, Dubliną ir t.t.). Laikinuose terminaluose bus panaudoti Vilniaus oro uoste naudojami check-in stalai, suolai, patikros įranga ir kt.








              https://www.facebook.com/simonasbart...58?pnref=story
              Flickr

              Comment


                Iš Vilniaus į Kauno oro uostą. Kaip nuvykti greičiausiai, pigiausiai?

                Nuo rytojaus Vilniau oro uostas užvers duris 35 dienoms ir Kauno oro uostas taps pagrindiniais Lietuvos vartais į pasaulį. Kaip greičiausiai, patogiausiai ir pigiausiai nusigauti į Kauno oro uostą?

                Comment



                  Kaunas iššūkį įveikė: eilės mažesnės nei įprastai Vilniuje

                  Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75251573

                  Naujas penas kalboms, kad Matijošaitis geresnis nei Šimašius .



                  Comment


                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                    Naujas penas kalboms, kad Matijošaitis geresnis nei Šimašius .


                    Šiaip pabandykim pakontempliuoti. Visas šitas oro uosto "perkėlimas" yra nerealus opportunity Kaunui parodyti, ko yra vertas KUN ir paties Kauno managementas. Tai gal visai gali būti, kad Matijošaitis pakalbėjo su visais atsakingais žmonėmis ir prisakė "kad bl** viskas būtų padaryta nepriekaištingai", skyrė tam kelias kapeikas papildomiems darbuotojams ir tiesiog pasistengė, kad viskas nesusifakapintų. O Lietuvoje viskas dažniausiai susifakapina dėl siaubingos nekompetencijos, tingėjimo ir atsakomybės stygiaus. Tai pakeisti reikia labai nedaug ir galbūt Matijošaitis tai suprato. Kaip ir suprato, kad tinkamai suvaldęs tokio lygio projektą susikraus savo miestui ir, be abejo, sau pačiam, labai didelį tokio pobūdžio kapitalą.

                    Manau Matijošaitis puikiai supranta, kad norint get things done reikia imtis tam tikrų veiksmų, o ne vien sekti instrukcijas, dėlioti varneles ir rašinėti laiškus "atsakingoms institucijoms". Ką lyg ir patvirtintu jo, kaip puikaus verslininko, track record.
                    Paskutinis taisė John; 2017.07.18, 15:44.

                    Comment


                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Kaunas iššūkį įveikė: eilės mažesnės nei įprastai Vilniuje

                      Skaitykite daugiau: http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=75251573

                      Naujas penas kalboms, kad Matijošaitis geresnis nei Šimašius .
                      Nepamirškite, kad ne visi reisai buvo perkelti į Kauną (Ryanair ir Belavia tiesiog atšaukė skrydžius), o tai sudaro apie 1,5 tūkst. keleivių kasdien. Kai techninės galimybės yra vienodos, "suvirškinti" mažesnius srautus yra lengviau.

                      Comment


                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                        Nepamirškite, kad ne visi reisai buvo perkelti į Kauną (Ryanair ir Belavia tiesiog atšaukė skrydžius), o tai sudaro apie 1,5 tūkst. keleivių kasdien. Kai techninės galimybės yra vienodos, "suvirškinti" mažesnius srautus yra lengviau.
                        Nepamirškite, kad minusavus paminėtus neperkeltus taip pat reikėtų pridėti įprastus reisus iš Kauno.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                          Nepamirškite, kad minusavus paminėtus neperkeltus taip pat reikėtų pridėti įprastus reisus iš Kauno.
                          Seną įrangą iš Kauno niekas nedemontavo ir personalą iš darbo neatleidinėjo.

                          Comment


                            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                            Seną įrangą iš Kauno niekas nedemontavo ir personalą iš darbo neatleidinėjo.
                            Tai, kad lyginama su VNO darbu kai ten buvo pilna įranga ir personalas.
                            O KUN kaip tik čia minusas, nes lyginamas KUN darbas su laikina įranga, laikinu personalu ir tt (tai yra sunkiau susitvarkyti nei su įprasta įranga).
                            Taigi atvirkščiai nei tu sakai čia pasiskirsto privalumas ir trūkumas

                            Comment


                              Įranga atvežta iš Vilniaus, dirba su ja iš Vilniaus atvežti žmonės, t.y. šiuo atžvilgiu niekas nepasikeitė.

                              Comment


                                Bet kokiu atveju reikia pasidžiaugti, kad taip viskas gerai vyksta. Nes priešingu atveju, tai kaip John sako, būtų didelis fakapas tiek Kaunui, tiek visai Lietuvai.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Šiaip pabandykim pakontempliuoti. Visas šitas oro uosto "perkėlimas" yra nerealus opportunity Kaunui parodyti, ko yra vertas KUN ir paties Kauno managementas. Tai gal visai gali būti, kad Matijošaitis pakalbėjo su visais atsakingais žmonėmis ir prisakė "kad bl** viskas būtų padaryta nepriekaištingai", skyrė tam kelias kapeikas papildomiems darbuotojams ir tiesiog pasistengė, kad viskas nesusifakapintų. O Lietuvoje viskas dažniausiai susifakapina dėl siaubingos nekompetencijos, tingėjimo ir atsakomybės stygiaus. Tai pakeisti reikia labai nedaug ir galbūt Matijošaitis tai suprato. Kaip ir suprato, kad tinkamai suvaldęs tokio lygio projektą susikraus savo miestui ir, be abejo, sau pačiam, labai didelį tokio pobūdžio kapitalą.

                                  Manau Matijošaitis puikiai supranta, kad norint get things done reikia imtis tam tikrų veiksmų, o ne vien sekti instrukcijas, dėlioti varneles ir rašinėti laiškus "atsakingoms institucijoms". Ką lyg ir patvirtintu jo, kaip puikaus verslininko, track record.
                                  Teko liepos 14d. važiuoti su taksi iš Kauno orouosto, tai taksistas sakė, kad visa vadovybė orouosto patys šluoja gatves ir eismą reguliuoja ir visus kitus darbus atlieka, kad tik nebūtų jokių nesąmonių ir nesusipratimų. Kaip ir rašai, ne su popieriais dirba, o realiais darbais prisideda prie bendro darbo.
                                  AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                  Comment


                                    Nes cia ne Vilnius

                                    Comment


                                      Jei keleivių srautas nebūtų kritęs 50%, būtų ragas.
                                      Aviate, navigate, communicate

                                      Comment


                                        Nereiktų spėlioti, kas būtų, jeigu būtų... Nei aš nei jūs nežinote kas būtų, o dabar jokio rago nėra, kas tikrai neprideda savivertės VNO.

                                        Comment


                                          VIlniuje taip pat nebuvo niekada jokių problemų (neskaitant šiokios tokios betvarkės su automobilių eismu prie išvykimo terminalo).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X