Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
9 mln. keleivių iš tiesų yra 4,5 mln. teoriškai atvykusių. Nes skaičiuojami atvykstantys ir išvykstantys kartu. Kitaip tariant, jei vienas suomis penktadienį nuplaukė į Taliną, o sekamdienį grįžo, tai skaitysis, kaip 2 keleiviai.
Šiaip ar taip, suomiai, kurie plaukioja į Taliną, įtakos KUN oro uosto keleivių kaitai neturi.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Nu Udriau visiškai susimaišei čia rašinėdamas. Suprantu, kad esi kaunietis ir tuo pakankamai daug pasakyta, bet būk vyras ir rašyk faktus ir diskutuok kaip vyras. Mes čia visi kalbam ir lyginam oro uostus, kur pagal šių metų penkių mėnesių statistiką Vilnius Taliną lenkia arti 2 kartus. O tu staiga susinervinęs pradedi kalbėti apie keleivius, plaukiančius keltais. Vilnius net nėra uostas, tai čia reikia lyginti šiuo aspektu Klaipėdą ir Taliną.
Be to, tiksliausiai turistų skaičių indikuoja tai, kiek atvykstančių užsisako nakvynę. Čia yra tikrieji turistai. Ir Vilnius augimo tempais šiais metais bus apie 10 proc. Nežinau, kaip bus Taline, bet 2015 m. užsisakiusių nakvynes sumažėjo 1 proc. Tuo tarpu tie suomiai, kurie atplaukia keltu atvykę į Taliną nuvaro į duty free, užsiperka alkoholio ir varo namo tame Taline pabuvę 2-3 val. ir tai daugiausia laiko prasėdi kelte. Čia tas pats, jei aš su chebra nuvarau į Palangą 1 valandai parūkyti ant tilto ir varau atgal į Vilnių ir tipo statistiškai tampu Palangą aplankiusiu ale "turistu". DD
Comment
-
Parašė Mantinis Rodyti pranešimąNu Udriau visiškai susimaišei čia rašinėdamas. Suprantu, kad esi kaunietis ir tuo pakankamai daug pasakyta, bet būk vyras ir rašyk faktus ir diskutuok kaip vyras. Mes čia visi kalbam ir lyginam oro uostus, kur pagal šių metų penkių mėnesių statistiką Vilnius Taliną lenkia arti 2 kartus. O tu staiga susinervinęs pradedi kalbėti apie keleivius, plaukiančius keltais. Vilnius net nėra uostas, tai čia reikia lyginti šiuo aspektu Klaipėdą ir Taliną.
Be to, tiksliausiai turistų skaičių indikuoja tai, kiek atvykstančių užsisako nakvynę. Čia yra tikrieji turistai. Ir Vilnius augimo tempais šiais metais bus apie 10 proc. Nežinau, kaip bus Taline, bet 2015 m. užsisakiusių nakvynes sumažėjo 1 proc. Tuo tarpu tie suomiai, kurie atplaukia keltu atvykę į Taliną nuvaro į duty free, užsiperka alkoholio ir varo namo tame Taline pabuvę 2-3 val. ir tai daugiausia laiko prasėdi kelte. Čia tas pats, jei aš su chebra nuvarau į Palangą 1 valandai parūkyti ant tilto ir varau atgal į Vilnių ir tipo statistiškai tampu Palangą aplankiusiu ale "turistu". DD
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPala pala, tai kruiziniai turistai jau nebeįdomūs? Tada kam kišame limijonus Klaipėdoje į kruizinių laivų terminalą ir giriamės ui pas mus buvo keli kruiziniai laivai ?
Beje didžiausius pinigus atneša nišiniai turizmo produktai ,o jie kaip žinia , įsikūrę ne Vilniuje
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNiekam tas Vilnius neįdomus be kitų taškų Lietuvoje.
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąBet kur yra skaičiai, nurodantys kiek kruizinių keleivių yra suomiai, vykstantys į Taliną apsipirkt ar šiaip paturistaut? O gal kaip tik didžiąją dalį keleivių dalį sudaro estai, vykstantys į Helsinkį arba į jo oro uostą?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąDaugiau kaip puse milijono ko? Šiaurės elnių?
Anyway, ar yra vedama statistika vienadienių baltarusių turistų tik dėl Ikėjos, oro uosto ar Akropolio? Jei ne, tai turistų skaičius Vilniuje turėtų ženkliai išaugt.
Comment
-
daug daug pasakorių (tame tarpe ir Zuokas) video konferencijoje apie Kauno oro uostą
http://www.diena.lt/naujienos/kaunas...liacija-760019
Comment
-
Kauno bendrovė plečia „Ryanair“ techninę bazę
Savo orlaivių parką kasmet didinančios „Ryanair“ plėtra leidžia plėstis Lietuvoje skrydžių bendrovės įkurtai įmonei „Kaunas aircraft maintenance services“ (KAMS). „Ryanair“ lėktuvus prižiūrinti bendrovė šiemet planuoja augti penktadaliu ir numato naujų dirbtuvių atidarymą.
Karolis Čepukas, KAMS vadovas, pasakoja, kad jo vadovaujama bendrovė atlieka įvairaus tipo orlaivų patikras, tačiau dėl šiemet išaugusių darbų apimčių atidaro papildomas orlaivių komponentų dirbtuves dabar turimuose angaruose, esančiuose netoli Kauno oro uosto.
„Atidarome išskleidžiamų orlaivių laiptų, deguonies balionų pildymo, metalo ir kompozitinių detalių remonto dirbtuves“, – pasakoja p. Čepukas.
Jis atskleidžia, kad bendrovė į naujas dirbtuves žada investuoti apie 250.000 Eur.
Anot pašnekovo, „Ryanair“ kasmet gauna po 50 naujų „Boeing“ lėktuvų ir 2020 m. skrydžių bendrovės valdomas parkas perkops 500 orlaivių. Ponas Čepukas sako, kad tai leistų augti ir KAMS, pavyzdžiui, atidaryti naujų angarų, imtis orlaivių dažymo, atidaryti papildomų komponentų dirbtuves.
„Visgi dėl vietinių kvalifikuotų inžinierių trūkumo ir fakto, kad Lietuvoje nėra nė vienos reikiamus sertifikatus turinčios mokymo organizacijos, galinčios teikti bazinius mokymus, mūsų galimybės plėstis iki maksimalaus potencialo labai ribotos“, – apgailestauja KAMS vadovas.
Specialistų stoka
Visgi vien šiemet bendrovė darbuotojų skaičių augins nuo 100 iki 140 specialistų. Ponas Čepukas sako, kad labiausiai ieškoma ir laukiama B1 ir B2 kvalifikacijos inžinierių bei darbo su metalo lakštais ir kompozitinėmis detalėmis specialistų.
Šiandien į Kaune esančius KAMS angarus „Ryanair“ lėktuvai nukreipiami, jei taip nurodo techninės priežiūros programos operatoriai, iš visos Europos. Visgi p. Čepukas spėja, kad sparčiai augančiai skrydžių bendrovei per ateinančius penkerius metus Europoje teks įkurti dar vieną didelį, bent 5 angarų, techninį centrą.
„Lietuva turi galimybę užsitikrinti šią investiciją, tačiau augimą riboja kvalifikuoto personalo ir reikiamų mokymo organizacijų stoka, – sako p. Čepukas ir priduria: – Pavyzdžiui, Lietuvoje yra daug informacinių technologijų specialistų, todėl matome užsienio investuotojų centrus, besisteigiančius Lietuvoje. Jei norima tokios pat sėkmės aviacijos rinkoje, reikėtų keisti aviacijos specialistų rengimo tvarką.“
Pono Čepuko žodžiais, KAMS auga pastaruosius ketverius metus, šiemet bendrovės apyvarta turėtų augti 20%. Pastarąjį kartą įmonė finansinę ataskaitą Registrų centrui pateikė 2013 m., tuomet bendrovės apyvarta siekė 775.991 Eur.
Comment
-
/\
„Lietuva turi galimybę užsitikrinti šią investiciją, tačiau augimą riboja kvalifikuoto personalo ir reikiamų mokymo organizacijų stoka, – sako p. Čepukas ir priduria: – Pavyzdžiui, Lietuvoje yra daug informacinių technologijų specialistų, todėl matome užsienio investuotojų centrus, besisteigiančius Lietuvoje. Jei norima tokios pat sėkmės aviacijos rinkoje, reikėtų keisti aviacijos specialistų rengimo tvarką.“
Comment
-
Karmėlavoje, šalia Kauno oro uosto, penktadienį prasidėjo modernaus dviejų aukštų viešbučio „Airhotel“ statybos. Vienu metu viešbutyje galės apsistoti 106 svečiai.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/09/0...#ixzz4JkuQcbFL
Comment
-
Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ plečia orlaivių remonto ir techninės priežiūros (MRO) bazę Kaune, rašo „Investuok Lietuvoje“.
Įmonė Kaune planuoja investuoti apie 250 tūkst. eurų ir priimti daugiau nei šimtą naujų specialistų. Tokia plėtra – augančios įmonės apyvartos ir besiplečiančio orlaivių parko pasekmė.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/10/1...#ixzz4My6Vk26G
Comment
-
Nuo kitų metų liepos 14 dienos prasidėjus Tarptautinio Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcijai, Kauno (Karmėlavos) oro uostas taps pagrindiniais šalies oro vartais
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/10/2...#ixzz4OBg1eyvs
Comment
Comment