Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąKodėl ? su logika viskas gerai - reikia uždaryti ir PLQ. Kam jis su keliais reisais per dieną? APie Šiaulius iš vis tyliu - ten visai nesusipratimas.
Comment
-
Miesto valdžia nusprendė skirti 500 tūkst. eurų Kauno konkurencingumui ir patrauklumui didinti, kitaip tariant, turistams vilioti. Nuo rudens į Kauną skraidys daugiau lėktuvų, laukiama daugiau svečių, tačiau gali būti ir naujų iššūkių.
Skaitykite daugiau: http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...#ixzz47UWHKXm1
Comment
-
Įsibėgėja investicinis Kauno oro uosto projektas „Aerohub Kun“
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/05/0...#ixzz47mLdNIop
Comment
-
Viešbutį Kauno oro uoste statys antru bandymu http://vz.lt/sektoriai/paslaugos/201...-antru-bandymu
Comment
-
PAR kompanija nepradėjo planuotų statybų Kauno oro uoste
http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...auno-oro-uoste
Gegužę Kauno oro uoste planuotos Pietų Afrikos Respublikos kompanijos „Global Aviation“ naujo orlaivių techninio aptarnavimo centro statybos nepradėtos, nes esą dar neturima reikiamų aviacijos licencijų.
Bruno Kasparas, VĮ Lietuvos oro uostai Kauno filialo direktorius, VŽ penktadienį sakė, jog šis projektas nėra sustabdytas, planavimo darbai vyksta.
„Ši kompanija buvo per daug optimistiškai nusiteikusi, kad statybas pradės iki vasaros, bet to nespėjo, - teigia p. Kasparas. – Mano žiniomis, bazės statybas numatoma pradėti iki metų pabaigos arba startuoti 2017 m. pradžioje. Vis dėlto šis terminas irgi gali kisti, tačiau kol kas toks yra jų planas“.
Anot Kauno oro uosto vadovo, „Global Aviation“ kompanijai dar reikia pasirūpinti leidimais jų kompanijos lėktuvams skristi Lietuvos teritorijoje.
2001 m. PAR įkurtos kompanijos pagrindinės veiklos sritys – orlaivių nuoma ir aptarnavimas. „Global Aviation“ šias paslaugas teikia Afrikoje, Artimuosiuose Rytuose, Europoje, JAV.
VŽ rašė, jog ši PAR kompanija Kauno oro uoste ketina statyti savo orlaivių techninio aptarnavimo centrą, užimsiantį 26.000 kv. m. Su šiais planais Kauno rajono savivaldybės vadovus yra informavęs Jonathanas Gideonas Framas Rosenzweigas, „Global Aviation“ vadovas.
„Mūsų tikslas – sukurti bazę tolesnei plėtrai Centrinėje ir Rytų Europoje“, - sausį lankydamasis Kauno rajono savivaldybėje yra sakęs p. Rozenzweigas. Apie planuojamų investicijų dydį nėra pranešama.
PAR kompanijos įmonė Lietuvoje UAB „Global Airways“ buvo įregistruota pernai birželį, jos vadovas yra p. Rosenzweigas. Taip pat yra įsteigtos ir UAB „Global Airways Holding“ bei UAB „Global Airways Personnel“.
Kauno oro uoste savo lėktuvų techninio aptarnavimo bazę 2012 m. įrengė Airijos pigių skrydžių kompanija „Ryanair“. Tai tapo pirmąja šios kompanijos baze Centrinėje ir Rytų Europoje.
Comment
-
Kaune kuriamas aviacijos ir švietimo klasteris, pirmasis toks Europoje
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/06/0...#ixzz4B4Ugzinc
Toks piarinis straipsnis, bet yra ir įdomių faktų.
Comment
-
Nu va ir prigavau aš tave "Globalus" meluojant. Jei jau kažką teigi, tai netingėk pasižiūrėti skaičius ir tada visiems bus aišku, kur kokie augimai lėtėja, o kur yra priešingai nei tu teigi.
Oro uostai kiekvieną mėnesį pateikia aptarnautų keleivių statistika.
Vilniaus oro uosto statistika yra čia http://www.vilnius-airport.lt/lt/apie-mus/statistika/
Kauno oro uosto statika yra čia https://www.kaunas-airport.lt/index....age=statistika
Visi skaičiai rodo, kad Kauno oro uostas nėra Vilniaus oro uostui konkurentas nė per vieną vietą. Apskritai, man juokinga kai bando lyginti Vilniaus ir Kauno oro uostus, kas iš esmės nėra sulyginama, nes Kauno oro uostas yra tik vietinės reikšmės uostas ir nieko daugiau.
Kai tuo tarpu Vilniaus oro uostas yra ten, kur sukuriama 40 proc. šalies BPV, kur savo būstines turi International verslas, kur turistų skaičius šiai metais auga apie 10 proc. ir sieks apie 1 mln. Jau nekalbant apie tai, kad šią vasarą viešbučiai Vilniuje rezervuoti beveik pilnai visai vasarai ir pradedamos naujų statybos ir t.t. Manau, kad čia nėra prasmė ginčytis ir įrodinėti tai, kas ir taip aišku.
Grįžtant prie oro ustų statitikos:
Kaunas:
2014 m. keleivių skaičius 0,724 mln. (augimas 4,14 proc.)
2015 m. keleivių skaičius 0,747 mln. (augimas 3,17 proc.)
2016 m. (sausis-gegužė) keleivių skaičius 0,28 mln. (augimas 7,58 proc.)
Vilnius:
2014 m. keleivių skaičius 2,942 mln. (augimas 10,55 proc.)
2015 m. keleivių skaičius 3,336 mln. (augimas 13,37 proc.)
2016 m. (sausis-gegužė) keleivių skaičius 1,388 mln. (augimas 14,81 proc.)
Iš esmės Vilniaus oro uostas yra 5 kartus didesnis nei Kauno. Ir žinau, kad privatizavus oro uostus Vilniuje naujam savininkui bus keliamas reikalavimas pastatyti dar vieną terminalą siekiant Vilniaus oro uosto metinį pralaidumą padidinti iki 10 mln. keleivių.
Beje, Vilniaus oro uostas apskritai paskutinius 5 metus yra vienas sparčiausiai augančių Europoje ir sugebėjęs rimtai už nugaros palikti Talino oro uostą ir gana sparčiai vejasi Rygos oro uostą, kurį panašu kad po 4-5 metų turėtų aplenkti.
Talino oro uosto statistika yra čia http://www.tallinn-airport.ee/en/about-us/statistics/
Rygos oro uosto statistika yra čia http://www.riga-airport.com/en/main/...any/statistics
Beje Vilnius labai stipriai vejasi Rygą, nes:
1. 2008 m. Ryga buvo aptarnavusi maždaug 3,5 kartus daugiau keleivių nei Vilnius.
2. Šiais metais per pirmus penkis mėnesius Vilniaus atsilikimas tesiekia apie 45 proc.
Comment
-
Turėjau omeny, kad augimas šiais metais panašu , kad suletės. Aišku, kad VLN ir KUN oro uostus lyginti kvaila, nes visai skirtingos kategorijos.
Pax Growth (2016/2015)
Sausis 16,62%
Vasaris 17,00%
Kovas 16,32%
Balandis 13,16%
Gegužė 12,62%
Kas liečia Ryga. Jei neklystu ten buvo modernizuojama kelio danga ar naujo terminalo statybos, neprisimenu tiksliai, dėl to augimas buvo suletėjęs iki 2015m. Šiais metais turėtų augti greičiau. Nemanau, kad Vilnius aplenks Rygą, bet tikiu, kad skirtumas sumažės.
Comment
-
Nemažą dalį Rygos oro uosto keleivių sudaro tranzitu vykstantys keleiviai. 2009-ais, atėjus ekonominei krizei + bankrutavus FlyLAL VNO keleivių skaičius krito 36%. Tuo tarpu Rygoje keleivių skaičius augo, nors kriziniais metais dauguma oro uostų mažino apsukas, o Latvijoje krizė buvo bene didžiausia Europoje. Didele dalimi tuo metu Ryga augo dėl to, kad keleiviai iš to pačio Vilniaus pradėjo skraidyti tranzitu per Rygą. 2008 m. Ryga turėjo 0,5 mln tranzitinių keleivių, o 2009 m. jau 1,35 mln. Ilgą laiką populiariausia kryptis iš Vilniaus buvo būtent Ryga, tačiau VNO augant ir sparčiai plečiant geografiją, nebeliko prasmės skraidyti per Rygą, Ryga prarado lyderės pozicijas VNO krypčių geografijoje. Per Rygą skrendančių tranzitinių keleivių skaičius mažėja ir turbūt mažėja ne tik iš Vilniaus (nors pagal tranzitu keliaujančių keleivių skaičių Vilnius RIX'e vis dar yra antroje vietoje, po Talino). Net 83% visų skrendančių iš Vilniaus į Rygą nuskridę persėda į kitą lėktuvą. 2010 m. net 38% Rygos keleivių keliavo tranzitu, o šiemet jau tik 25%. Tiesiogiai skraidančių keleivių skaičius Rygoje per pastaruosius penkerius metus didėjo, tačiau tą didėjimą atsvėrė tranzitinių keleivių mažėjimas ir Rygos oro uostas stagnavo, o Vilniaus atvirkščiai - sparčiai kilo.
ataskaita pie RIX veiklą
Kas bus ateity - neaišku. Jeigu atsirastų normalios ir konkurencingos nacionalinės avialinijos, tai situacija galėtų pasikeisti iš esmės. Manau Vilnius galėtų pralenkti Rygą net ir be nacionalinio vežėjo, išnaudojant pigias avialinijs ir Minsko artumą, tačiau labiausiai neaišku dėl to, kaip baigsis tos visos oro uostų privatizacijos ir kaip privatininkas spręs tuos klausimus, kad iš VNO veiklos reikės subsidijuoti Kauno ir galbūt Palangos oro uostus. Rygai nieko subsidijuoti nereikia, dėl to jie visas lėšas ir energiją gali nukreipti į plėtrą, o dar ir plėtrai gali naudoti valstybinius pinigus, o ne iš pelno, kaip tą turės daryti privatus VNO valdytojas.Paskutinis taisė Eidvis; 2016.06.11, 20:20.
Comment
-
Parašė Mantinis Rodyti pranešimą
Kai tuo tarpu Vilniaus oro uostas yra ten, kur sukuriama 40 proc. šalies BPV, kur savo būstines turi International verslas,
Vilnius niekada nepavys Latvijos su turistų skaičiumi (2x daugiau ) ar Estijos (10x daugiau) ne dėl to , kad nėra ką žiūrėti, o dėl to kad 20 metų neturime turizmo strategijos.
Taip kad sėkmės
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąVilnius niekada nepavys Latvijos su turistų skaičiumi (2x daugiau ) ar Estijos (10x daugiau) ne dėl to , kad nėra ką žiūrėti, o dėl to kad 20 metų neturime turizmo strategijos.
Comment
-
Nesikabinėkit prie žodžių . Taip 40 proc. BVP sukuria Vilniaus apskritis, bet tame Vilniaus dalis sudaro apie 90 proc. (čia kažkada neseniai VŽ straipsnis atskiras apie tai buvo).
Be to Udriau kažkaip nelogiška lyginti turistų skaičių Vilniuje su turistų skaičiumi Latvijoje ar Estijoje. Nes lyginam arba valstybę su valstybe, arba miestą su miestu. Nežinau statistikos kiek turistų per metus aplanko Rygą ir Taliną, tik buvo čia neseniai skelbta, kad šiais metais turistų skaičius Vilniuje pirmą kartą perkops 1 mln.
Kas dėl Rygos, tai šitas miestas gyventojų skaičiumi labai mažėja ir nuo kažkada buvusio 1 mln. susitraukė iki 0,7 mln. Yra darytos prognozės, kad po 10-15 m. Vilnius bus didesnis nei Ryga pagal gyventojų kiekį. Tendencijos eina link to.
Kas dėl turistų Taline, tai ten nuolatos didžiausią dalį sudarydavo ir sudaro Suomiai. Savu laiku kai studijavau Suomijoje tai pats matydavau, kiek ten jų kiekvieną savaitgalį pagerti ir alkoholio nusipirkti pilnais laivais varydavo suomių. Bet dabar suomiai naikina pas save prekybos alkoholiu apribojimus ir estai jau verkia, kad praras pagrindinius ale "turistus".
Bet gerai matosi, kad per paskutinius 5 metus Lietuva kas dėl investicijų gerai duoda į klyną tiek latviams, tiek ir estams. Pastarieji buvo sušaukę net vyriausybės posėdį šiuo klausimu ir aiškinosi, kas čia bleha nutiko, kad tarptautinės įmonė savo biurus atidarinėja Vilniuje o ne Taline. Manau, kad einam teisingu keliu. Todėl ir nenuostabu, kad tame Vilniuje oro uostas nuo žmonių jau kemšasi. Pats nuolat skraidau visur verslo reikalais, tai matau, kad antras terminalas Vilniui jau būtinas.
Comment
Comment