Atkreipiau dėmesį į komentarus ir šiaip dažnas pastebėjimas, kad tiek Delfyje tiek Lryte kauniečių komentatorių gerokai daugiau.Nežinau, kodėl šitą matyt patys kauniečiai geriau žino. Kartais vilniečiai per daug pasyvūs. Aš net šiais metais esu sutikęs vilniečių kuriems neteko girdėti apie Vilniaus-Kauno konkurencija,neįtikėtina, bet jau įprasta, tokie jau tie vilniečiai, o komentruose jie visada pasyvūs. O šiaip tai sakoma, kad Kaunas Geografiškai patogus, tik pamirštama, kad Vilniuje gyvena tiek žmonių kiek Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose kartu sudėjus. Vilniečiai irgi skraido. Vis dėl to, kol čia pešamasi, Ryga gvelbiasi didžiają rinkos dalį regione.
Atkreipiau dėmesį į komentarus ir šiaip dažnas pastebėjimas, kad tiek Delfyje tiek Lryte kauniečių komentatorių gerokai daugiau.Nežinau, kodėl šitą matyt patys kauniečiai geriau žino. Kartais vilniečiai per daug pasyvūs. Aš net šiais metais esu sutikęs vilniečių kuriems neteko girdėti apie Vilniaus-Kauno konkurencija,neįtikėtina, bet jau įprasta, tokie jau tie vilniečiai, o komentruose jie visada pasyvūs. O šiaip tai sakoma, kad Kaunas Geografiškai patogus, tik pamirštama, kad Vilniuje gyvena tiek žmonių kiek Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose kartu sudėjus. Vilniečiai irgi skraido. Vis dėl to, kol čia pešamasi, Ryga gvelbiasi didžiają rinkos dalį regione.
Na, męs kaip vilniečiai tai jau turbūt esame pripratę kad avialinijos pas mus ateina arba išeina, reisai nauji atsiranda arba yra nuimami. O kauniečiai kai nėra pripratę prie tokių pasikeitimų aviacijos srityje tai dėl to jiems ir atrodo kad Ryanair strategijos vykdymas yra didžiausia tragedija ir dėl to reikia apkaltinti Vilnių, kuris čia yra ne prie ko.
Na, męs kaip vilniečiai tai jau turbūt esame pripratę kad avialinijos pas mus ateina arba išeina, reisai nauji atsiranda arba yra nuimami. O kauniečiai kai nėra pripratę prie tokių pasikeitimų aviacijos srityje tai dėl to jiems ir atrodo kad Ryanair strategijos vykdymas yra didžiausia tragedija ir dėl to reikia apkaltinti Vilnių, kuris čia yra ne prie ko.
Papildyčiau, kad VNO mokesčiai gal 2 kartus didesni nei KUN, bet turbūt ir čia Kaunas sakys kad Vilnius kaltas jei perkelia kokį reisą į Vilnių.
Grįžtant prie Ryanair ir oro uostų - aš manau jei Vilniaus oro uostas būtų toliau buvęs bilekaip brangus ir nelankstus kaip ivanauskų laikais realu būtų dabar taip koks 1 milijonas keleivių Kaune (visi Ryanair) ir 2 milijonai ar dar mažiau Vilniuje. Kai Vilniaus oro uostas konkurencingas - bus 3,5 milijonų Vilniuje ir 0,5 mln. Kaune (na dabar realiai Vilniuj vos mažiau, Kaune vos daugiau). Sumoj taip 3 prieš 4 mln. Lietuvai. Manau kaip dabar yra geriau. Bet pats Ryanair gal būt labiau džiaugtųsi pirmu variantu, kuris atrodė realesnis kai jie atėjo į mūsų rinką.
matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...
matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...
Tai čia ir yra tokia strategija - išlaikyti visus oro uostus, netarnaujant vienam miestui.
Gera ji ar bloga, tai jau visai kitas klausimas.
matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...
Kazkur logika pas tamsta prasilenkia , bet cia nieko naujo.
Kauno oro uostas buvo pasmerktas uzdarymu, bet SM sugalvojo schemute kaip ji dotuoti is VNO uzdirbto pelno t.y. sujungiant oro uostus i viena imone. Veliau sugalvota kita schemute kaip i KUN pritraukti daugiau keleiviu, pagal kuria i KUN atejo wizzair ir uz atejima i Kauna gavo sumazintus mokescius ne tik KUN bet ir VNO.
Is udriaus pranesimu apie tai kad nereikai Lietuvai tiek oro uostu jis turbut noretu kad KUN nebebutu islaikytinis ir butu uzdarytas? As visgi manau kag geriau yra selpti KUN ir islaikyti keleivinius marsrutus o veliau kuomet VNO pasieks savo capacity limita, noi nenori jei poreikis dides KUN tures galimybiu naujiems marsrutams.
Kazkur logika pas tamsta prasilenkia , bet cia nieko naujo.
Kauno oro uostas buvo pasmerktas uzdarymu, bet SM sugalvojo schemute kaip ji dotuoti is VNO uzdirbto pelno t.y. sujungiant oro uostus i viena imone. Veliau sugalvota kita schemute kaip i KUN pritraukti daugiau keleiviu, pagal kuria i KUN atejo wizzair ir uz atejima i Kauna gavo sumazintus mokescius ne tik KUN bet ir VNO.
Is udriaus pranesimu apie tai kad nereikai Lietuvai tiek oro uostu jis turbut noretu kad KUN nebebutu islaikytinis ir butu uzdarytas? As visgi manau kag geriau yra selpti KUN ir islaikyti keleivinius marsrutus o veliau kuomet VNO pasieks savo capacity limita, noi nenori jei poreikis dides KUN tures galimybiu naujiems marsrutams.
Logikos yra tame, kad jei pavyks išvystyti VNO iki galimybių ribos, tada ir KUN gaus papildomai reisų.
Šiaip įdomu kokios yra KUN išlaikymo sąnaudos?
Comment