Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ryanair išdūrė Kauną ? Visas straipsnis yra čia

    http://www.delfi.lt/verslas/transpor....d?id=70851878

    Comment


      Perskaičiau visą straipsnį, bet taip nieko ir neradau apie "išdūrimą".
      You might surprise yourself.

      Miestai.net FB

      Comment


        Normalus dalykas. Pasidare baze Vilniuj. Bazes Kaune nenaikina ir nemazina, kokios problemos?

        Comment


          Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
          Normalus dalykas. Pasidare baze Vilniuj. Bazes Kaune nenaikina ir nemazina, kokios problemos?
          Raktinis žodis - Vilniuje.
          No one really knows
          Which way the wind blows

          Comment


            O jei butu isteiges baze siauliuosem butu turbut geriau

            Comment


              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
              O jei butu isteiges baze siauliuosem butu turbut geriau
              Lietuvos decentralizavimas visada geriau.

              Comment


                Ne tai kad išdūrė Kauną, bet sakyčiau gal labiau išniekino ir sutrypė. Aš taip skaitau.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Lietuvos decentralizavimas visada geriau.
                  Didesnės nesąmonės negirdėjau

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą
                    Ne tai kad išdūrė Kauną, bet sakyčiau gal labiau išniekino ir sutrypė. Aš taip skaitau.
                    O aš sakyčiau kad po šitų RYANAIR'o "šposų" Kaune nebegalima gyvent
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      Parašė Waris Rodyti pranešimą
                      Didesnės nesąmonės negirdėjau
                      Girdėjai.

                      Comment


                        Atkreipiau dėmesį į komentarus ir šiaip dažnas pastebėjimas, kad tiek Delfyje tiek Lryte kauniečių komentatorių gerokai daugiau.Nežinau, kodėl šitą matyt patys kauniečiai geriau žino. Kartais vilniečiai per daug pasyvūs. Aš net šiais metais esu sutikęs vilniečių kuriems neteko girdėti apie Vilniaus-Kauno konkurencija,neįtikėtina, bet jau įprasta, tokie jau tie vilniečiai, o komentruose jie visada pasyvūs. O šiaip tai sakoma, kad Kaunas Geografiškai patogus, tik pamirštama, kad Vilniuje gyvena tiek žmonių kiek Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose kartu sudėjus. Vilniečiai irgi skraido. Vis dėl to, kol čia pešamasi, Ryga gvelbiasi didžiają rinkos dalį regione.

                        Comment


                          Parašė Kaštonas
                          Atkreipiau dėmesį į komentarus ir šiaip dažnas pastebėjimas, kad tiek Delfyje tiek Lryte kauniečių komentatorių gerokai daugiau.Nežinau, kodėl šitą matyt patys kauniečiai geriau žino. Kartais vilniečiai per daug pasyvūs. Aš net šiais metais esu sutikęs vilniečių kuriems neteko girdėti apie Vilniaus-Kauno konkurencija,neįtikėtina, bet jau įprasta, tokie jau tie vilniečiai, o komentruose jie visada pasyvūs. O šiaip tai sakoma, kad Kaunas Geografiškai patogus, tik pamirštama, kad Vilniuje gyvena tiek žmonių kiek Kaune, Klaipėdoje ir Šiauliuose kartu sudėjus. Vilniečiai irgi skraido. Vis dėl to, kol čia pešamasi, Ryga gvelbiasi didžiają rinkos dalį regione.
                          Na, męs kaip vilniečiai tai jau turbūt esame pripratę kad avialinijos pas mus ateina arba išeina, reisai nauji atsiranda arba yra nuimami. O kauniečiai kai nėra pripratę prie tokių pasikeitimų aviacijos srityje tai dėl to jiems ir atrodo kad Ryanair strategijos vykdymas yra didžiausia tragedija ir dėl to reikia apkaltinti Vilnių, kuris čia yra ne prie ko.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Na, męs kaip vilniečiai tai jau turbūt esame pripratę kad avialinijos pas mus ateina arba išeina, reisai nauji atsiranda arba yra nuimami. O kauniečiai kai nėra pripratę prie tokių pasikeitimų aviacijos srityje tai dėl to jiems ir atrodo kad Ryanair strategijos vykdymas yra didžiausia tragedija ir dėl to reikia apkaltinti Vilnių, kuris čia yra ne prie ko.
                            Papildyčiau, kad VNO mokesčiai gal 2 kartus didesni nei KUN, bet turbūt ir čia Kaunas sakys kad Vilnius kaltas jei perkelia kokį reisą į Vilnių.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Grįžtant prie Ryanair ir oro uostų - aš manau jei Vilniaus oro uostas būtų toliau buvęs bilekaip brangus ir nelankstus kaip ivanauskų laikais realu būtų dabar taip koks 1 milijonas keleivių Kaune (visi Ryanair) ir 2 milijonai ar dar mažiau Vilniuje. Kai Vilniaus oro uostas konkurencingas - bus 3,5 milijonų Vilniuje ir 0,5 mln. Kaune (na dabar realiai Vilniuj vos mažiau, Kaune vos daugiau). Sumoj taip 3 prieš 4 mln. Lietuvai. Manau kaip dabar yra geriau. Bet pats Ryanair gal būt labiau džiaugtųsi pirmu variantu, kuris atrodė realesnis kai jie atėjo į mūsų rinką.
                              kaip?

                              Comment


                                matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...
                                  Tai čia ir yra tokia strategija - išlaikyti visus oro uostus, netarnaujant vienam miestui.
                                  Gera ji ar bloga, tai jau visai kitas klausimas.

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    matai pats trumparegiškiausias požiūris yra neturėti strategijos ir bandyti išlaikyti praktiškai 5 oro uostus bei tarnauti vienam miestui. Todėl vis dar visi sėdime giliai giliai kažkur...
                                    Kazkur logika pas tamsta prasilenkia , bet cia nieko naujo.

                                    Kauno oro uostas buvo pasmerktas uzdarymu, bet SM sugalvojo schemute kaip ji dotuoti is VNO uzdirbto pelno t.y. sujungiant oro uostus i viena imone. Veliau sugalvota kita schemute kaip i KUN pritraukti daugiau keleiviu, pagal kuria i KUN atejo wizzair ir uz atejima i Kauna gavo sumazintus mokescius ne tik KUN bet ir VNO.

                                    Is udriaus pranesimu apie tai kad nereikai Lietuvai tiek oro uostu jis turbut noretu kad KUN nebebutu islaikytinis ir butu uzdarytas? As visgi manau kag geriau yra selpti KUN ir islaikyti keleivinius marsrutus o veliau kuomet VNO pasieks savo capacity limita, noi nenori jei poreikis dides KUN tures galimybiu naujiems marsrutams.

                                    Comment


                                      Kodėl ? su logika viskas gerai - reikia uždaryti ir PLQ. Kam jis su keliais reisais per dieną? APie Šiaulius iš vis tyliu - ten visai nesusipratimas.

                                      Comment


                                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                        Kodėl ? su logika viskas gerai - reikia uždaryti ir PLQ. Kam jis su keliais reisais per dieną?
                                        Palangos oro uostas yra vakarų Lietuvą aptarnaujantis oro uostas.

                                        Comment


                                          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                                          Kazkur logika pas tamsta prasilenkia , bet cia nieko naujo.

                                          Kauno oro uostas buvo pasmerktas uzdarymu, bet SM sugalvojo schemute kaip ji dotuoti is VNO uzdirbto pelno t.y. sujungiant oro uostus i viena imone. Veliau sugalvota kita schemute kaip i KUN pritraukti daugiau keleiviu, pagal kuria i KUN atejo wizzair ir uz atejima i Kauna gavo sumazintus mokescius ne tik KUN bet ir VNO.

                                          Is udriaus pranesimu apie tai kad nereikai Lietuvai tiek oro uostu jis turbut noretu kad KUN nebebutu islaikytinis ir butu uzdarytas? As visgi manau kag geriau yra selpti KUN ir islaikyti keleivinius marsrutus o veliau kuomet VNO pasieks savo capacity limita, noi nenori jei poreikis dides KUN tures galimybiu naujiems marsrutams.
                                          Logikos yra tame, kad jei pavyks išvystyti VNO iki galimybių ribos, tada ir KUN gaus papildomai reisų.
                                          Šiaip įdomu kokios yra KUN išlaikymo sąnaudos?
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X