Parašė VNS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNa turejau omeny ne emigrantines kryptis, o Wizzair elgesi. Neseniai giedojo, kad su Kaunu geriau ju nejuokinkit. Uzteko Ryanair biski pasideliot VNO, ras dva ir Kaunas jau gerai ir jau perpektyvus dar turbut, o gal net ir baze sumuryt tiktu
Nuolaidų aprašymas, skaičiai 4-ame puslapyjekaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąŠiaip tai čia oro uostų ar tai ministerijos valdininkai sugalvojo schemą duot mokesčių nuolaidas aviakompanijoms už 20000 keleivių Palangoje ir už 100000 Kaune. Nuoladą gauna visur, ta prasme Vilniaus mokesčiams irgi.
Nuolaidų aprašymas, skaičiai 4-ame puslapyje
Idomi detale is tavo nuorodos:
Oro linijų bendrovėms nustatytos Minimalios ribos keleivių, pervežtų Reguliariais skrydžiais ir (arba)
Reguliariais užsakomaisiais skrydžiais:
1. VNO – iš viso 75 000 keleivių, pervežtų per vieną Laikotarpį
2. KUN – iš viso 100 000 keleivių, pervežtų per vieną Laikotarpį
3. PLQ – iš viso 20 000 keleivių, pervežtų per vieną LaikotarpįShow must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąNe, giedojo, kad neskraidysim apskritai i ta uzkampi, chod ir uz dyka aptarnautu.
Idomi detale is tavo nuorodos:
Oro linijų bendrovėms nustatytos Minimalios ribos keleivių, pervežtų Reguliariais skrydžiais ir (arba)
Reguliariais užsakomaisiais skrydžiais:
1. VNO – iš viso 75 000 keleivių, pervežtų per vieną Laikotarpį
2. KUN – iš viso 100 000 keleivių, pervežtų per vieną Laikotarpį
3. PLQ – iš viso 20 000 keleivių, pervežtų per vieną Laikotarpį
Comment
-
Del tu lengvatu, jei norint gauti mokesciu lengvatas reikia ivykdyti normatyvus visuose trijuose oro uostuose tai cia kaip tik KUN yra i nauda nes oro bendrovei norint tai igyvendinti reikia i KUN nukrepti daugiau skrydziu, kad pasiekti 100K. O jei norint gauti mokesciu lengvata pakanka tik vienam is ju igyvendinti si normatyva tada jau KUN gaunas kaip sunkesne nasta nei VNO ir salygos rodosi gan nesaziningos. Norisi tiketi, kad tai pirmas variantas.
EDIT: OK, paskaiciau dokumenta, imanomi keli variantai t.y. 2 arba 3 oro uostai, kuriem kartu reikia ivykdyti normatyvus. Bet nera salygos, kad pakanka tai daryti tik viename oro uoste. Lentele 4 psl viska paaiskina. Tad manau cia viskas labai gerai padaryta is KUN poziciju. Nori gauti nuolaida VNO, teikis pervezti keleiviu KUN arba PLQ. KUN atveju padarytas didesnis keleiviu skaicius, kad imesti viena simboline krypti nepakaks norint igyvendinti si normatyva ir gauti nuolaida. Todel ir matome WizzAIr perkeliant iskart 4 skrydzius i KUN, o ne paliekant ta pati anksciau suplanuota viena i Londona. Seems legit.Paskutinis taisė taspac; 2016.03.24, 08:30.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąo ne paliekant ta pati anksciau suplanuota viena i Londona. Seems legit.
Kaune gi 7 kartai per savaitę, tad būtų užtekę ir to vieno skrydžio įvykdyti normatyvui.
Ar čia skaičiuojami keleiviai tik į vieną pusę?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGrubiai skaičiuojant - Palangoje 1 kartas per savaitę, 400 keleivių * 50 savaičių ir normatyvas įvykdytas.
Kaune gi 7 kartai per savaitę, tad būtų užtekę ir to vieno skrydžio įvykdyti normatyvui.
Ar čia skaičiuojami keleiviai tik į vieną pusę?Paskutinis taisė taspac; 2016.03.24, 09:21.
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąEindhovenas lieka ir Vilniuje, bet tuo pačiu atidaromas ir Kaune. Perkliamos tik Norvegijos kryptys. Na va pirmieji vaisiai KUN iš oro uostų sujungumo ir tokie visai solidūs.
Comment
-
Lėktuve yra apie 180 vietų, užimtumas retais atvejais būna 100 %, tad reiktų skaičiuoti apie 150-170 keleivių reisui, imant vidurkį 160, tai vienas suskraidymas generuoja 320 žmonių, daugmaž. Belieka padauginti iš reisų skaičiaus ir kart savaitės. Aviacinis laikotarpis tai vasaros arba žiemos sezonas, o ne visi metai.
Tik sujungus oro uostus atsirado tinklo skatinimo programa, susivilioję parama skrydžius pradėjo Wizz ir tam tikras kryptis vis dar išlaiko RYR(nors kiek žinau, jie į paramą nepretendavo).
Būtų reikalavimas vežti 20 000 keleivių iš KUN, deja bet naujų krypčių išskyrus LTN nebūtų. Tad daugiausiai bonusų skatinimas duoda būtent Kaunui.
Nesant vieningai oro uostų administravimo sistemai, RYR toliau keltų skrydžius į Vilnių, o be paramos Wizz koncentruotųsi tik į pozicijų išlaikymą VNO.
O kaip pačiam KUN sekėsi pritraukti naujus vežėjus visi matėm.Paskutinis taisė Ciurlionis; 2016.03.24, 19:28.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLėktuve yra apie 180 vietų, užimtumas retais atvejais būna 100 %, tad reiktų skaičiuoti apie 150-170 keleivių reisui, imant vidurkį 160, tai vienas suskraidymas generuoja 320 žmonių, daugmaž. Belieka padauginti iš reisų skaičiaus ir kart savaitės. Aviacinis laikotarpis tai vasaros arba žiemos sezonas, o ne visi metai.
Imam tavo 320 žmonių per suskraidymą. Lutonas kiekvieną dieną skrenda. Tai 365 * 320 yra 116.800. Temptų tuos 100.000 ir be papildomų skrydžių
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąLTN yra 5 x savaitei, 320 x 5 x 28 grubiai 45 000
AES 320 x 2 x 28 ~ 18 000
SVG 320 x 2 x 28 ~ 18 000
BGO 320 x 2 x 28 ~ 18 000
Ir kad užtikrinti tą 100 k įmestas EIN x2 savaitei, sugeneruos dar kokį 15 000.
Comment
-
Galvojau, kad paneigiau parašydamas 28 sav.
Tuomet cituoju: "IATA sezonas – tai metų laikotarpis, kurį nustato Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA); jis
skirstomas į IATA vasaros sezoną (nuo balandžio mėn. iki spalio mėn.) ir IATA žiemos sezoną (nuo
lapkričio mėn. iki kovo mėn.). Ši informacija yra viešai skelbiama www.iata.org."Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąGalvojau, kad paneigiau parašydamas 28 sav.
Tuomet cituoju: "IATA sezonas – tai metų laikotarpis, kurį nustato Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA); jis
skirstomas į IATA vasaros sezoną (nuo balandžio mėn. iki spalio mėn.) ir IATA žiemos sezoną (nuo
lapkričio mėn. iki kovo mėn.). Ši informacija yra viešai skelbiama www.iata.org."
Minimali riba – minimalus išvykstančių ir atvykstančių keleivių skaičius, kurį turėtų pervežti oro linijų bendrovė Reguliariais skrydžiais ir (arba) Reguliariais užsakomaisiais skrydžiais kiekviename iš Lietuvos oro uostų per Laikotarpį.Laikotarpis – tai 12 mėnesių iš eilės laikotarpis, prasidedantis 2016 m. balandžio 1 d. ir pasibaigiantis 2017 m. kovo 31 d. (toliau vadinamas Laikotarpiu Nr. 1), arba 12 mėnesių iš eilės laikotarpis, prasidedantis 2017 m. balandžio 1 d. ir pasibaigiantis 2018 m. kovo 31 d. (toliau vadinamas Laikotarpiu Nr. 2), o abu kartu toliau vadinami Laikotarpiais.
Comment
-
Jo aš šita irgi mačiau, pabandysiu, išsiaiškinti kodėl taip čia parašyta. Šiaip ar taip visi kit maršrutai startuoja vėliau, nei LTN, t.y. nuo rudens. Arba jie iškart galvoja apie kitą sezoną ir nauja nuolaidą 2018 m.
Pagal dabartinius skaičius Wizz KUN turėtų pervežti apie 100k per vieną sezoną, kas yra labai gerai, kuomet RYR keliasi į VNO.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kauno oro uoste nusileido pirmasis „Wizz Air“ lėktuvas
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/03/2...#ixzz44OM7g0jp
Comment
Comment