Adrijanas savam stiliuje.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKad ir koks optimistas bebūčiau, patikėsiu, kai pamatysiu jų angarą ir lėktuvus.
Šių metų gegužę Karmėlavoje įsikūrusiame Kauno oro uoste turėtų prasidėti naujo orlaivių techninio aptarnavimo centro statybos. Maždaug 26 tūkst. kv m ploto angarą ketina statyti Johanesburge (Pietų Afrikos Respublika) registruota kompanija „Global Aviation“.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąRyanair Lutonas, Oslas - perkeliami į Vilnių. Oslo atveju jie ir taip skraidė ir iš Vilniaus, bet dabar skraidys iš Vilniaus dažniau. Kaljaris uždaromas.
Tačiau nebėra Stanstedo datų po kovo...
Galbūt sukeitė planus išmest Lutoną į Stanstedą dėl wizzair krypties į Lutoną.
Comment
-
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKoks šaltinis?
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąAdrijanas savam stiliuje.Show must go von!
Comment
-
Parašė Mjso Rodyti pranešimąKaip cia yra, kad i viena oro uosta galima uzisakyti bilieta, o i kita nebe (geguzes men)? Turiu omeny Luton ir Stansted. Kai kuriem oro uostam taikomas vasaros tvarkarastis, kai kuriem ne? Aciu uz atsakyma
Ryanair iš pradžių perkėlė Lutoną į Vilnių, kad geriau konkuruot su Wizz. Tada Wizz perkėlė šiek tiek Vilnius-Lutonas į Kauną (5 iš 21 savaitinių). Tada Ryanair smogė iš peties ir pakeitė kasdieninį Kaunas-Stanstedas į Kaunas-Lutonas.
Gaunas taip, kad į Lutoną skrydžių bilekiek, o į Stanstedą - deficitas Liks iš Vilniaus ir dar iš Palangos bus. Nors realiai Kaunas-Stanstedas beveik visada buvo brangiausias variantas tarp Lietuvos ir Londono.kaip?
Comment
-
Dar tai negerai, kad nieko gero tai nežada ateičiai. Ryanair bazės rezultatai Kaune gali būt nelabai kokie - po šitų pakeitimų iš Londono krypties uždirbs tikrai mažiau. Stanstedas tikrai atrodė labiausiai vykęs maršrutas iš Kauno.
Gatvikas irgi gi nesugeba pritraukt brangesnių kainų - oro uostas ten brangesnis, o klientai brangiau nemoka, skrydžių kasmet mažėja, manau kandidatas keliaut į Vilnių (dar už tai ir centų iš skrydžių plėtros fondo gautų).
Iš kitų - Kopenhaga maršrutas idėjinis, dėl kovos su danų profsajungom ir easyjet. Eilatas pagal kainas irgi neatrodo, kad 4+ valandų kurą padengtų, o subsidija iš Izraelio pusės kažkada pasibaigs. Vasaros atastoginės kryptys irgi ne stebuklas atrodo, pagal tai, kad nelieka Sardinijos, mažėja Sicilijos šiemet.
Dar bazė Vilniuj nusimato (jau prekyboje biletai Vilniuje bazuojamo Ryanair lėktuvo). Žodžiu aš galvoju, kad plėtra bus tik Vilniuje, Kaune geriausiu atveju stagnacija.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąkandidatas keliaut į Vilnių (dar už tai ir centų iš skrydžių plėtros fondo gautų).
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąŠaunu, kad skrydžiai iš fondo centus gauna tik jei iš Vilniaus skrenda.kaip?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąRail balticos atsaka i KUN turetu kardinaliai pakeisti situacija
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąNu va, įdomu ką dabar pasakys didysis Vilniaus nekentėjas Udrius?
Aišku oro uostui gerai, su sąlyga, kad Ryanair toliau neperkėlinės iš Kauno, nes tas ant to tada išeis.
Comment
Comment