Berods, vasaros grafike mačiau grįžtant Frankfurtą. Čia taip nori kai kurie valdininkai, O bet tačiau, keičiasi RYR visa veiklos strategija, vis daugiau skrydžių perkeliami į pagridninius oro uostus, keičiasi skrydžių laikai orentuoti į verslo srautus. Atsirado ir verslo klasė. Greitu metu pasirodys ir RYR lėktuvai su naujo tipo salonais.
Ir pats RYR yra labiau suinteresuotas skraidyti į VNO ir konkuruoti su ten skrendančiais.
Bet kaip ir minėjau, didelė KUN bėda yra ta, kad nėra absoliučiai jokios konkurenijos ir RYR tą puikiai žino, kad bet gali grįžti ir išeiti, kai jam tai patogu.
Ir pats RYR yra labiau suinteresuotas skraidyti į VNO ir konkuruoti su ten skrendančiais.
Bet kaip ir minėjau, didelė KUN bėda yra ta, kad nėra absoliučiai jokios konkurenijos ir RYR tą puikiai žino, kad bet gali grįžti ir išeiti, kai jam tai patogu.
Comment