Dėl oro uosto plėtros:
Visas straipsnis:
http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=44065
Oro uosto generalinis direktorius Kęstutis Cucėnas sakė, kad naujas terminalas bus statomas etapais. “Pirminiame etape jo kaina bus apie 35 mln. litų. Bus įrengta centrinė dalis, kuri per keletą metų bus dar išplėsta tiek, kad Kaune būtų galima aptarnauti apie 3 mln. keleivių per metus”, - sakė direktorius.
Dabartinis oro uosto pralaidumas - pusė milijono keleivių per metus. Po rekonstrukcijos keleivių terminalo plotas padidės trigubai - nuo 2 tūkst. iki 6 tūkst. kv. metrų. Taip pat ketinama maždaug dvigubai padidinti 150 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
Šiemet taip pat bus įrengta kilimo ir tūpimo tako šviesų signalinė sistema, kainavusi - daugiau nei 10 mln. litų. Tai leis lėktuvams saugiau leistis esant blogam matomumui. Dar reikės platinti pakilimo taką, rekonstruoti keleivių peroną, įrengti riedėjimo takus lėktuvams.
Planuojama statyti lėktuvų aptarnavimo angarą.
Dabartinis oro uosto pralaidumas - pusė milijono keleivių per metus. Po rekonstrukcijos keleivių terminalo plotas padidės trigubai - nuo 2 tūkst. iki 6 tūkst. kv. metrų. Taip pat ketinama maždaug dvigubai padidinti 150 vietų automobilių stovėjimo aikštelę.
Šiemet taip pat bus įrengta kilimo ir tūpimo tako šviesų signalinė sistema, kainavusi - daugiau nei 10 mln. litų. Tai leis lėktuvams saugiau leistis esant blogam matomumui. Dar reikės platinti pakilimo taką, rekonstruoti keleivių peroną, įrengti riedėjimo takus lėktuvams.
Planuojama statyti lėktuvų aptarnavimo angarą.
http://www.kaunodiena.lt/lt/?id=6&aid=44065
Comment