Taip. Jeigu neklystu, buvo planai pervadinti tris pagrindinius oro uostus.
Tai įmonę pervadinti planai ar oro uostus?
Šiaip aš girdėjau, kad kaip tik jokių planų oro uostus pervadinti nebuvo, nes nėra reikalo klaidinti keleivių ir taip toliau.
Tai įmonę pervadinti planai ar oro uostus?
Šiaip aš girdėjau, kad kaip tik jokių planų oro uostus pervadinti nebuvo, nes nėra reikalo klaidinti keleivių ir taip toliau.
Supratau. Ko gero, buvau netaip buvau interpetavęs planus.
Rašo, kad KUN 10% keleivių sudaro balatarusai. Tai 80.000 per metus. Virš 200 vidutiniškai per dieną. Tikrai keleivių atvežime potencialas buvo ir yra.
Kas yra moderniau nei tapšnoklinis ekranas tokiuose įrenginiuose?
Vizualiai atrodo kaip koks pramoninis įrengimas (nuo kokio valdymo pulto), perdažytas, įmontuotas tapšnoklis ir vuolia.
Bet čia gal tik man taip išrodo ir tik nuotraukose
/\
Bet ar realybėje kas nors šiais dalykais naudojasi? Tokių teko matyti visur kur tik benuvykčiau. Kai kur jie gana paprasti ir primytivūs, kitur gana modernūs ir akivaizdžiai nemažai kainavusę. Tačiau bent jau iš mano asmenių pastebėjimų visus juos sieja vienas bendras bruožas - jais niekas nesinaudoja .
/\
Bet ar realybėje kas nors šiais dalykais naudojasi? Tokių teko matyti visur kur tik benuvykčiau. Kai kur jie gana paprasti ir primytivūs, kitur gana modernūs ir akivaizdžiai nemažai kainavusę. Tačiau bent jau iš mano asmenių pastebėjimų visus juos sieja vienas bendras bruožas - jais niekas nesinaudoja .
Naudojasi ir dar kaip. Kai lauki kokias 5 valandas, tai kartais ir maisto automatus apžiūri, ir lempų gaubtus paskaičiuoji, tai ateina ir tokiems aparatams eilė...
Bet ryžtingai prieinantį žmogų, susirasti informacijos prie tokio stendo - tikriausiai nemačiau ir aš
Comment