Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    "Air Lithuania" niekada nebuvo Kauno, ar Kauno oro uosto avialinijos

    O liutassą turbūt pametė jo vilnietė žmona, kad toks piktas pastaruoju metu
    Taip jos Kauno savivaldybei nepriklause, bet pagrindine baze buvo KUN, orientacine publika irgi Kaunieciai, net aviacinis saukinys buvo: Kaunas
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
      Taip jos Kauno savivaldybei nepriklause, bet pagrindine baze buvo KUN, orientacine publika irgi Kaunieciai, net aviacinis saukinys buvo: Kaunas
      AK "Lietuva" buvo netgi pabrėžinai savistovi. Politikai jokiu būdu neleido jungti su LAL, buvęs 90-aisias bendravimas netgi nutrūko. Nors paskutiniu direktoriumi lyg ir N.Vyšniauskas buvo, vilnietis

      Comment


        Kaip suprantu su Air-Lithuania daugiau skraidė pajūrio gyventojai, nes visi reisai vyko su nutūpimu Palangoje. O kauniečiai skraidė per VNO.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė balietis Rodyti pranešimą
          Tai kad labai brangiai tas LAL skraidymas kainuodavo mokesčių mokėtojams.
          O tu parodyk nors vienas pelningas klasikines avialinijas? Vienais kitais metais pelno gal ir turi, bet daugiau laiko gauna dotacijas. Tačiau viena yra dotuoti savo linijas, o kita atiduoti visą rinką užsieniečiams. Ir dat netgi primokėti, kad tik skraidytų...

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Kaip suprantu su Air-Lithuania daugiau skraidė pajūrio gyventojai, nes visi reisai vyko su nutūpimu Palangoje. O kauniečiai skraidė per VNO.
            Skraidė ir iš Vilniaus į Karlstadą, Hamburgą. Kol lakūnų valdžia nesusipyko
            Ir A.Barazauskas skraidė su JAK-40. Jam nepatiko, tuomet prasidėjo "prezidentinio" lėktuvo paieškos, jei pamenat.

            Comment


              Ištrauka iš pranešimo spaudai:

              Kauno oro uosto pietinės dalies plėtra. Naujo riedėjimo tako ir perono projektavimas ir statyba

              Plečiant pietinę Kauno oro uosto dalį, bendrovė suprojektuos ir nuties naują 190 m ilgio ir 23,2 m pločio lėktuvų riedėjimo taką su daugiau kaip 10 m pločio šoninėmis saugos juostomis, įrengs 21,2 tūkst. kv. metrų ploto peroną.

              Oro uosto saugumo užtikrinimui bus įrengta vaizdo stebėjimo sistema, perono apšvietimas, taip pat bus rekonstruota elektros tiekimo linija, pastatyta nauja elektros pastotė. Bus nutiesta daugiau kaip 400 m naujų technologinių oro uosto kelių. Sumontuoti paviršinio vandens valymo įrenginiai, atlikti drenažo ir vandens nuvedimo sistemos statybos darbai. Darbai bus vykdomi nenutraukiant oro uostui įprastos veiklos.

              Pradžia: 2013 m. birželio mėn. Pabaiga: 2014 m. spalio mėn. Vertė: 10 mln. litų

              Info: http://www.kaunotiltai.lt/projektai/...as-ir-statyba/

              Comment


                Gal yra kokių nors planų dėl geležinkelio atšakos?

                Comment


                  Teko girdėti kalbų, dėl europinės vėžės. Bet manau šiai dienai, tai ir lieka kalbos. Ji reikalinga "cargo" klientams, bet tam, kad jie būtų, reikia logistikos centrų ir bėgių- o visa tai, Kauno vadovų jurisdikcijoje.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    „Ryanair“ už 5,5 mln. Lt modernizuoja orlaivių bazę Kaune

                    Plačiau: http://vz.lt/article/2014/1/7/ryanai...#ixzz2pjFsTdVE

                    Comment


                      Latvių „AirBaltic“ nebeskraidys iš Kauno į Rygą
                      http://www.lrytas.lt/verslas/rinkos-...uno-i-ryga.htm

                      Latvijos oro bendrovė „AirBaltic“ traukiasi iš Kauno. Nuo vasario 9-osios tiesioginių skrydžių iš Tarptautinio Kauno oro uosto (TKOU) į Latvijos sostinę nebeliks. Iš antrojo Lietuvos miesto skraidins tik Airijos „Ryanair“.

                      Comment


                        Panašu, kad nebebus ir Tamperės krypties bei Stokholmo..

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Panašu, kad nebebus ir Tamperės krypties bei Stokholmo..



                          Tikrai taip, deja bet Ryanair mazina penktadaliu savo apimtys Kaune. Tik AB, traukimosi priezastys turbut kitokios.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Kauno oro uoste narkotikų ieškos nepaprastas šuo http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...3#.UtlFp9LWTrc

                            Comment


                              2013m. KUN aptarnavo 695509 keleivius. (2012m. - 830268).
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                Deja, bet 2014, manau "grubiai" imant, bus apie 500 000.
                                Aviate, navigate, communicate

                                Comment


                                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                  Deja, bet 2014, manau "grubiai" imant, bus apie 500 000.
                                  is akies nustatei?

                                  Comment


                                    Ryanair panaikiną 20% skrydžių iš Kauno, atimk ir žmonių skaičių, kurį AB perveždavo ir ką gausi?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Ryanair panaikiną 20% skrydžių iš Kauno, atimk ir žmonių skaičių, kurį AB perveždavo ir ką gausi?
                                      ka nori, ta gausi. Kur oficialus duomenys?

                                      Comment


                                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                        ka nori, ta gausi. Kur oficialus duomenys?
                                        Oficialus duomenys bus 2015, faktas tas kad, bus mažiau negu pernai ir gerokai. Dėl to, kad mažėja tiek krypčių skaičius tiek esamų dažnis. O naujų krypčių niekas net nebando pritraukti, O oficalūs pareiškimai yra AB-kad nutraukia skrydžius iš Kauno, o Ryanair, kad naikina dalį skrydžių.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Oficialus duomenys bus 2015, faktas tas kad, bus mažiau negu pernai ir gerokai. Dėl to, kad mažėja tiek krypčių skaičius tiek esamų dažnis. O naujų krypčių niekas net nebando pritraukti, O oficalūs pareiškimai yra AB-kad nutraukia skrydžius iš Kauno, o Ryanair, kad naikina dalį skrydžių.
                                          ir ka? Jei nezinai skaiciu, tai nevaryk i eteri.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X