AL visiškai nekonkuruoja su Ryanair. Visų antra Ryanair skraido, ten, kur jam naudingiau, vadinasi KUN nesukūrė to gėrio, kad išlaikyti tas kryptis.
Aš asmeniškai VNO norėčiau, Easy Jet ir Norwegian, tokiu atveju Ryanair ir Wizz galėtų skraidyti iš KUN. Ir dar pora charterių perkelčiau į KUN(nes skrendančiųjų tikrai būtų). Bet čia Kauno oro uosto vadovų prerogatyvą inicijuoti naujų kompanijų pritraukimą. Kaip matome, kiek jų dėka per pastaruosius metus pradėjo skraidyti naujų avialinijų iš KUN. (gal moderatoriai perkels šitą diskusiją į Kauno oro uosto diskusiją).
Priminsiu tik, kad Kaunas turėjo savo avialinijas, kurios veikė 14m. turėjo 3 orlaivius ir skraidė Billundo, Hamburgo, Malmö ir Oslo kryptimis. Bet buvo privatizuotos ir išnyko. O juk galėjo plėstis, skraidyti į Londoną, Dubliną, Stockholmą, Paryžių. Nešti tiesioginį pelną Kaunui.
Priminsiu tik, kad Kaunas turėjo savo avialinijas, kurios veikė 14m. turėjo 3 orlaivius ir skraidė Billundo, Hamburgo, Malmö ir Oslo kryptimis. Bet buvo privatizuotos ir išnyko. O juk galėjo plėstis, skraidyti į Londoną, Dubliną, Stockholmą, Paryžių. Nešti tiesioginį pelną Kaunui.
Lygiai kaip ir Vilnius (tiksliau Lietuva) turėjo LAL'ą. O juk irgi buvo prichvatizuota, išdalinta gabalais ir subankrotinta. O juk galėjo skraidyti...
Comment