Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kitaip sakant jei yra 2 oro uostai po 2mln. keleiviu, perkelus skrydzius i viena nebebus 4mln. keleiviu, nes dalis ju pasirinks patogesnius kitu valstybiu oro uostus.
    Nėra taip paprasta. Atstumas yra tik vienas iš privalumų. Didesnis keleivių skaičius generuoja kitus privalumus kaip geresnį tvarkaraštį, susisiekimą.
    Dėl ko airBalticui Kaune sekas smarkiai sunkiai lyginant su Vilnium (nes atsiranda pakankamai priežasčių rinktis tolimesnį Vilnių net kai kaina lygiai ta pati).
    kaip?

    Comment


      Parašė Rodyti pranešimą
      Be to jei pavyktų WizAir perkelt į Kauną, sukurtume konkurenciją Ryanairui, o ta irgi gerai.
      Nuoširdžiai neįsivaizduoju kaip tai būtų galima pasiekti. O Ryanair atsirdo Vilniuje nes matyt būdami Kaune negalėjo sėkmingai atsverti Wizz, o ne todėl, kad kažkas juos pagasdino ir liepė ten eiti, priešingai nei būrelis žmonių įsivaizduoja.

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Dėl ko airBalticui Kaune sekas smarkiai sunkiai lyginant su Vilnium (nes atsiranda pakankamai priežasčių rinktis tolimesnį Vilnių net kai kaina lygiai ta pati).
        Sunkiai, nes VNO Airbaltic skrenda daznai, taigi bet kam patogus laikas bus. Tuo tarpu KUN skrenda retai ir tik kai kam patogiu laiku.

        Comment


          pauliaK, Jūs man vis aiškinat laisvos rinkos dėsnius, kuriuos aš suprantu. Esmė, kad esama situacija su laisva rinka nedraugauja dėl KUN ir VNO koegzistavimo šiandieninio ekonominio nepagrįstumo ir dabar gyvenam kanibalizmo sąlygom kai vieno galo augimas vyksta kito galo degeneracijos dėka. Mes keliam klausimą ar reikia kažką keisti (daryti kokias nors intervencijas iš valstybės pusės). Jei ne, tai ką čia iš viso diskutuojam. Jei taip, tuomet yra du variantai: dalies oro uostų uždarymas arba rinkos segmentavimas. Aš renkuosi antrą.

          Kaip perkelti Wizz į Kauną? Valstybė to vienašališkai padaryti negali, čia ne Š. Korėja. mes galim vienašališkai jį tik išvaryt iš Vilniaus nepratęsiant sutarties, kai ji baigsis. Bet ar Wizz išeis lauk, ar kelsis į Kauną, dar klausimas, kurį valstybė gali spręsti derybomis.
          Įžvalgos.lt - FB - G+

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Sunkiai, nes VNO Airbaltic skrenda daznai, taigi bet kam patogus laikas bus. Tuo tarpu KUN skrenda retai ir tik kai kam patogiu laiku.
            O tai kas trukdo ir Kaune skristi dažnai, taip būnant patogiam didesnei daliai keleivių? Ar čia ir AirBaltic'as proteguoja VNO?

            Comment


              Parašė Rodyti pranešimą
              Kaip perkelti Wizz į Kauną? Valstybė to vienašališkai padaryti negali, čia ne Š. Korėja. mes galim vienašališkai jį tik išvaryt iš Vilniaus nepratęsiant sutarties, kai ji baigsis. Bet ar Wizz išeis lauk, ar kelsis į Kauną, dar klausimas, kurį valstybė gali spręsti derybomis.
              Nėra tos nuolandos tokios didelės, kurias praradus nebeapsimokėtų vykdyti veiklos. Vietoj dabar mokamų 7Lt reikės mokėti 22Lt. T.y. bilieto savikaina išvykstančiam keleiviui kompanijai padidėtų 15Lt. Nejaugi rimtai manot jog tai bus priežastis nutraukti skrydžius iš Vilniaus ir bėgti į Kauną? Tas pats Ryanair skraidys kaip skraidęs iš Vilniaus.

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                O tai kas trukdo ir Kaune skristi dažnai, taip būnant patogiam didesnei daliai keleivių? Ar čia ir AirBaltic'as proteguoja VNO?
                Todel, kad VNO yra patrauklesnis oro uostas nei KUN.
                Esme, kad skristu ir is KUN tuo Airbaltic'u jei is VNO tam laikui nebutu skrydzio.
                Nesupratau ka norejai pasakyti. Jei norejai pasakyti tai ka parasiau pirmu sakiniu, tai niekas del to nesigincija.

                Beje dar vienas dalykas prisidedantis prie VNO populiarumo - kazkodel nemazai tu paciu krypciu bilietai is VNO yra pigesni, nei is KUN. Taigi esant bent vienodoms kainoms KUN keleiviu kiek padaugetu. O esant teisingoms kainoms (Kaune mazesnems, nes tai yra maziau patrauklus uostas) dar labiau. Kitaip sakant - maziau pataruklus uostas laiko keleiviu srauta net turedamas brangesnisu tu paciu krypciu skrydzius, tad idomu kiek laikytu turedamas tokias pacias bilietu kainas. Ir kiek keleiviu butu jei bilietai butu pigesni (kaip ir priklausytu).
                Paskutinis taisė Gator; 2013.09.25, 23:35.

                Comment


                  Parašė Rodyti pranešimą
                  Tikslai geri. Bet manau, kad prie trečio tikslo segmentavimas kaip tik ir prisideda, o ne atvirkščiai. Tuo tarpu kaip neigiamai veikia, jei veikia, pirmuosius du, norėčiau detalesnio išaiškinimo.
                  Gerai, kad sutinki su iškeltais tikslais.

                  Dabar pažiūrėkim kas atsitiks jeigu sakykim lowcostai gražiais susitaiko su tokia valdžios pozicija ir persikelia į Kauną.
                  1. VNO lieka pustuštis
                  2. Visi keleiviai į KUN nesutelpa ir reikia naujų investicijų.
                  3. Oro uostai bendrai sujungti į vieną įmonę gauna mažiau pajamų, kadangi wizzair ir Ryanair moka mažesnius mokesčius Kaune.
                  Tai čia taip geriausiu atveju įsišautume sau į koją. Blogiausiu liktume prie suskilusios geldos.

                  Rinka šiuo metu viską puikiai sudėliojus į savas vietas, o ne politikų lozungai. Iš Kauno apsimoka skraidinti emigrantinėmis ir atostoginėmis kryptimis, iš Vilniaus tomis kur prisideda dar ir verslas bei atvykstamasis turizmas. Kam reikia kažkokių lozungų ir kažkokioo kišimosi iš kurio akivaizdžiai nėra jokios naudos, o žalos gali būti daug?

                  Comment


                    Diskusija užsimezgė visai nebloga, tad pridėsiu savo kuklią nuomonę.

                    Esmė yra tame, kas yra Kaunas ir kas yra Vilnius. Mėgstu Kauną, bet būkime teisingi - tai nėra tokios pačios svarbos miestas pasaulyje, kaip Vilnius. Ko reikėtų Kaunui, kad oro uostas klestėtų? Reikia, kad pats miestas taptų svarbesniu ekonomikos, kultūros ir viso kito centru. Nėra taip, kad du oro uostai 100 km spinduliu negalėtų egzistuoti kartu - pavyzdžių pilna. Kai atsiras kritinė masė žmonių, kurie nevažiuos į Vilnių, o geriau rinksis kad ir brangesnius skrydžius iš Kauno, galės prasidėti natūrali plėtra. Ar tai pasiekiama? Žinoma, kodėl ne. Manau, kad per artimiausią dešimtmetį Kauno svarba pasaulyje augs, ir toks poreikis tikrai atsiras. Ir nereikės jokių išsigalvotų segmentavimų.

                    Comment


                      Parašė Rodyti pranešimą
                      Mes keliam klausimą ar reikia kažką keisti (daryti kokias nors intervencijas iš valstybės pusės). Jei ne, tai ką čia iš viso diskutuojam. Jei taip, tuomet yra du variantai: dalies oro uostų uždarymas arba rinkos segmentavimas. Aš renkuosi antrą.

                      Kaip perkelti Wizz į Kauną? Mes galim vienašališkai jį tik išvaryt iš Vilniaus nepratęsiant sutarties, kai ji baigsis. Bet ar Wizz išeis lauk, ar kelsis į Kauną, dar klausimas, kurį valstybė gali spręsti derybomis.
                      Kalbi kaip tikras socialdemokratas Aš būčiau už tai, kad nereikėtų daryti jokių dirbtinių intervencijų, iš istorijos puikiai žinome kas būna, kai ekonomika yra reguliuojama iš valdininkų kabinetų, o ne laisvos rinkos. Jeigu būčiau tikras, kad biurokratai rinką gali geriau sureguliuoti, nei ekonominiai dėsniai - tai nebūtų jokių problemų, tačiau kada jau biurokratai rinką geriau sureguliavo? Netgi šitoje diskusijoje aiškiai matosi, kad kauniečiai remia KUN, o vilniečiai - VNO. Ar tai atsitiktinumas ar visgi ekonominius interesus užgožia nacionaliniai savų miestų interesai? Tikriausiai tiesą gali pasakyti tik klaipėdiečiai, o kadangi ir jie turi oro uostą - tai geriausiai viską būtų palikti rinkos dėsniams.

                      Man tiesiog trūksta argumentų dėl ko iš Vilniaus reikia išvaryti pigias avialinijas? Vienintėlis ką matau - tai dėl to, kad nemirtų Kauno oro uostas. Šiaip statistika rodo, kad Vilnius sulaukia 5 kartus daugiau užsienio turistų, nei Kaunas. Vilniuje taip pat bazuojasi visos pagrindinės įmonių atstovybės, valdžios institucijos, vyksta pagrindiniai renginiai ir konferencijos. O ir pačiame Vilniuje gyventojų yra kone dvigubai daugiau (su didesnėmis pajamomis = dažniau skraidančių). Jeigu Kauno oro uostas būtų arčiau Klaipėdai, su 200K gyventojų, tai Vilniaus oro uostas būtų arčiau Minskui, su 2 mln. gyventojų. Kitaip tariant kalba eina apie vietinės ir tarptautinės reikšmės oro uostus. O pasiūlymas užsimerkti prieš visus šituos faktus, prieš ekonominę logiką, laisvos rinkos dėsnius ir pagrindinį oro uostą daryti Kauno (pigių skrydžių perkėlimas būtent tai ir reikštų, paliekant VNO prie AirLituanicos geldos), vien dėl to, kad biurokratai tenais sukūrė tinkamą infrastruktūra - na, manęs tai neįtikina.

                      Galų gale rezultatą prognozuočiau tokį, kad bendras keleivių srautas iš Lietuvos smarkiai kristų (tiesa, kažkiek paaugtų KUN). Bet esmė, kad VNO neturėtų varžytis su KUN - jis turėtų varžytis su Ryga, Varšuva, vis dar miegančiu Minsku, kol jis neatsibudo. Nematau jokios priežasties dėl ko VNO negali dirbti pigios oro avialinijos. Kai VNO aptarnaus >10 mln. keleivių, turės stiprų nacionalinį vežėją, bus hub'as dar porai tradicinių oro bendrovių - tada gal ir galima būtų kalbėti apie low costų iškėlimą iš VNO, bet iki to laiko jų iškėlimas būtų VNO pasmerkimas miriop, o Kaunas niekada nebus pajėgus varžytis tarptautinėje arenoje, nebent tikime stebuklais (jų kartais nutinka - tiesa, itin retai).
                      Paskutinis taisė Eidvis; 2013.09.26, 06:14.

                      Comment


                        Tarp kitko, gal kas žinot šių metų KUN statistiką ir einamųjų mėnesių pokyčius lyginant su pernai? Nes vis čia miršta ir miršta diskusijose jis, bet Ryanair bazė ten tebėra, krypčių vasarą irgi nemažai, įdomu kiek ten tų keleivių realiai sumažėjo.
                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                        Comment


                          O kaip gi anksčiau diegta KUN kaip krovininio oro uosto koncepcija?
                          Kiek žinau, tai, apart kurjerių, krovininių reisų ten šiemet praktiškai nebuvo.
                          Ar čia kažkas sugudrauta, ar tiesiog nieko nedaroma ta linkme? Girdėjome dar senos valdžios pasiūlymą DHL kraustytis į KUN, nes vietos jų terminalui VNO "nėra".

                          Comment


                            Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                            Tarp kitko, gal kas žinot šių metų KUN statistiką ir einamųjų mėnesių pokyčius lyginant su pernai? Nes vis čia miršta ir miršta diskusijose jis, bet Ryanair bazė ten tebėra, krypčių vasarą irgi nemažai, įdomu kiek ten tų keleivių realiai sumažėjo.
                            Pastebejau , kad KUN Mirsta/arba jau numire ir gal net sugriuvo tiems, pas kuriuos po avataru parasyta Vilnius. Man tai keista. Nes pro darbovietes langus matau, kad karts nuo karto pakyla koks nors lektuvas. Gal ten jautukus i Izraeli skraidina, o gal Barstys iskeite savo sraigstasparni i koki nors jet'a? Dar keisciau, kaip Ryanair'as skelbia apie bazes pletra. Kam ta baze numirusiame oro uste? grudams laikyt?

                            Ataskaita tragiska https://www.kaunas-airport.lt/images...ka_2013_LT.pdf Skaraidina niekingus 80 k keleiviu/men (gausiai sumazejus krypciu skaiciui) Taip tai tikrai mires oro uostas ir kuo greiciau ji uzdarom
                            Paskutinis taisė VNS; 2013.09.26, 08:39.
                            Show must go von!

                            Comment


                              Parašė VNS Rodyti pranešimą
                              Pastebejau , kad KUN Mirsta/arba jau numire ir gal net sugriuvo tiems, pas kuriuos po avataru parasyta Vilnius. Man tai keista...
                              Galima pagalvoti, kad VNO klesti. Taip nėra. Laikas įjungti šiek tiek kritiškesnį mąstymą.

                              Comment


                                Uždarom abu, KUN paliekam Kariškiams, O VNO paverčiam muziejumi su aviacijos šou, Ir statom naują orouostą Ties Vieviu su geležinkėliu į jį ir t.t. dingtų visi prieštaravimai ir Minskas toliau naudotūsi, Dar kartą pasikartosiu ir aš VNO ne vien Vilniaus orouostas tai ir Baltarusių, t.y. Minskas Gardinas, Lida. Kurie iš VNO skrenda, jiems taip yra patogiau, iš Minsko kelis kartus per dieną važiuoja traukiniai, kuriais atvyksta nemažai Baltarusių, o Iki KUN jiems būtų per toli ir per sudėtinga nusigauti.

                                Comment


                                  Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                  Uždarom abu, KUN paliekam Kariškiams, O VNO paverčiam muziejumi su aviacijos šou, Ir statom naują orouostą Ties Vieviu su geležinkėliu į jį ir t.t. dingtų visi prieštaravimai ir Minskas toliau naudotūsi, Dar kartą pasikartosiu ir aš VNO ne vien Vilniaus orouostas tai ir Baltarusių, t.y. Minskas Gardinas, Lida. Kurie iš VNO skrenda, jiems taip yra patogiau, iš Minsko kelis kartus per dieną važiuoja traukiniai, kuriais atvyksta nemažai Baltarusių, o Iki KUN jiems būtų per toli ir per sudėtinga nusigauti.
                                  Ei, bachuras, tik neapsiraudok
                                  Show must go von!

                                  Comment


                                    Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                    Ei, bachuras, tik neapsiraudok
                                    Tai gal pats jau ant žemės nusileisk yra kaip yra. per Mažas tas tavo Kaunas, kad kas nors skraidytų tenais.

                                    Comment


                                      Baltarusiai sėkmingai atvažiuoja ir iki KUN, nėra juk jie kažkokie kvaili ar nesusipratę. Kaip atostoginis, emigrantinis oro uostas KUN tikrai sėkmingai veikia. Galima būtų pasvarstyti, kaip pirmiausia visokius čarterius į Turkijas ir Bulgarijas nuvilioti į KUN, bei visokius Donkasterius ir Olesiundus. Tegul čia būna esminis segmentas kol kas. Tarkim Wizz galėtų puikiai laikyti lėktuvą Kaune ir ten leisti skrydžius į Kutaisi, Corfu, Olesiundą, Bergeną, Stavangerį, Donkasterį. Problema su jais, kad dvi bazes išlaikyti mažiau apsimoka negu vieną. Bet vat su Ryanair tikrai būtų galima sužaisti, kad jie Chaniją, Korką ir Lydsą perkeltų galbūt?

                                      Bet kaip ir sakiau, palaukim kelis metelius, tegul tik ekonomika paauga šiek tiek Kaune, ir juoksimės iš tokių problemų, nes atsiras tradicinių vežėjų daugiau, ne tik Air Baltic. Kai tik taip atsitiks, visas segmentavimas bus pamirštas akimirksniu.

                                      Comment


                                        Parašė Little_man Rodyti pranešimą
                                        Tai gal pats jau ant žemės nusileisk yra kaip yra. per Mažas tas tavo Kaunas, kad kas nors skraidytų tenais.
                                        Nesąmonė. Atrodo, Vilnius su 10 mln. gyventojų būtų. Nereikia čia pūstis, kaip tik toks oro uostų segmentavimas šiek tiek prisidėtų prie decentralizacijos visoje valstybėje, nes kaip kažkas čia minėjo, Vilniuje sutelktos visos valstybinės įstaigos ir daug visokių kitokių. Gal kaip tik susisiekimo pagerinimas padėtų pagalvoti apie kai kurių jų perkėlimą kitur? Štai dar mažesnė už mus valstybė Estija; net ji Švietimo ir mokslo ministeriją turi Tartu ir tokių pavyzdžių galima rasti ir kitur, kur viena ar kelios svarbios valstybinės institucijos įsikūrusios ne sostinėje, Gruzijoje net parlamentas Kutaisyje. Pas mus, vos prakalbus apie Žemės ūkio ministerijos perkėlimą į Kauną, kilo baisiausias pasipiktinimas tarp Vilniaus pižonų. Kalbant apie Air Baltic, tai ko jie gali tikėtis su vienu skrydžiu 3-4 kartus per savaitę. Norint turėti keleivių, reikia kaip minimum 2 skrydžių per dieną ir mokėti palaukti, kol susiformuos srautas, o ne po savaitės pulti rėkti, kad nėra keleivių ir atšaukti reisus. Lygiai tas pats ir su Maskva buvo - numatė du kartus per savaitę skrydžius ir tų net nepradėjo. Kaunas ne kurortas, kad tiktų toks tvarkaraštis. Kalbant apie Ryanair ir Wizzair, tai valstybės įsikišimas būtinas, bent jau nepratęsiant sutarčių VNO. Laisvos rinkos principai čia netinka ir, kaip čia kai kurie sakot, kad jais skraido daugiausia turistai ir emigrantai, tai jiems tas 100 km nieko nereiškia nuvažiuoti, jei jau taip norės į Vilnių. Kas skaido Ryanair, nereikalauja, kad jie skristų iš CDG, tie puikiausiai nuvažiuoja 80 km į Beauvois oro uostą. Kas dejuojat, kad numirs VNO, galima atsakyti, o kodėl VNO sąskaita turi mirti KUN. Valstybinis valdymas tam ir reikalingas, kad niekas nemirtų.

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Kalbant apie Ryanair ir Wizzair, tai valstybės įsikišimas būtinas, bent jau nepratęsiant sutarčių VNO. Laisvos rinkos principai čia netinka ir, kaip čia kai kurie sakot, kad jais skraido daugiausia turistai ir emigrantai, tai jiems tas 100 km nieko nereiškia nuvažiuoti, jei jau taip norės į Vilnių.
                                          100km yra didelis atstumas tokiai šaliai kaip Lietuva.
                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Kas dejuojat, kad numirs VNO, galima atsakyti, o kodėl VNO sąskaita turi mirti KUN. Valstybinis valdymas tam ir reikalingas, kad niekas nemirtų.
                                          O kodėl vilniečiai turi permokėti už kelionę + turėti nepatogumus (į KUN nuvažiuoti tikrai ne 10-15 min užtrunka) vien todėl kad kažkam kaunas yra pasaulio centras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X