„Aviakompanija Lietuva“ vasarą pradės 6 naujais skrydžiais
2005 sausio mėn. 11 d.
Nuo 2005-ųjų metų balandžio mėnesio „Aviakompanija Lietuva” pradeda naują savo veiklos etapą, siūlydama klientams reguliarius skrydžius tarp Vakarų Europos miestų, teigiama įmonės pranešime žiniasklaidai.
Reisai tarp Vakarų Europos miestų skirti Vokietijos, Beneliukso, Norvegijos, Danijos bei Lenkijos verslo klientams, ieškantiems greičiausio ir patogiausio būdo pasiekti savo kelionės tikslą. Reguliarūs skrydžiai “Hamburgas – Liuksemburgas – Hamburgas” ir “Bilundas - Varšuva – Bilundas” bus vykdomi 6 kartus per savaitę, o “Oslas – Gdanskas – Oslas” - 5 kartus per savaitę. 2 iš naujųjų maršrutų planuojami į Lenkiją.
Atostogaujančiųjų ir turistų patogumui, vasaros sezono metu bus vykdomi reguliarūs reisai - “Palanga – Maskva – Palanga” - 2 kartus per savaitę, “Palanga – Kelnas – Palanga” ir “Palanga – Miunchenas – Palanga” – kiekvieną šeštadienį. Visų naujųjų reisų keleiviai bus skraidinami 46 vietų komfortabiliais ATR 42 tipo lėktuvais.
Vasarą „Aviakompanija Lietuva” planuoja vėl atnaujinti vietinius reisus “Kaunas – Palanga – Kaunas” ir toliau vykdyti skrydžius dabartiniais maršrutais iš Kauno bei Palangos oro uostų į Hamburgą, Oslą, Bilundą bei Malmę.
Dabar „Aviakompanija Lietuva“ atlieka 100 reisų per mėnesį. Pradėjus skraidyti naujaisiais maršrutais, skrydžių kiekis per mėnesį išaugs iki 200.
...aha, dar prapl4skim oro uostus, negana to, kad Vilniau spraplestumem, prapl4skim Kauno, Palangos ir Zokniu, ir dar naujus poastatukim, Utenoj, Alytuj ir kokiuose Kedainiuos, bo mes labai daznai skaridom,,,,mano nuomone, nafiga jie mums reikalingi.....
Galbūt sakai taip dėl to, kad esi vilnietis? Keistas tavo noras turėti vieną "gerą" orouostą...
Dvimiestyje gimsta naujos idėjos Vilniaus ir Kauno oro uostus žadama sujungti
Planuoja sujungti oro uostus
Dvimiesčio idėjos vykdytojai toliau derina bendrus projektus ir kuria naujas vizijas.
Vakar Vilniaus ir Kauno apskričių strateginius planus rengiančių įmonių – „Vilniaus plano“ ir „Kauno plano“ specialistai derino transporto koridoriaus Vilnius – Kaunas vizijas.
Šiame posėdyje dalyvavęs Savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėjas Saulius Lukošius teigė, jog pasitarime buvo toliau diskutuojama dėl Vilnių ir Kauną jungiančių transporto magistralių ateities.
Pagal specialistų planus, planuojama į vieną kompaniją sujungti Vilniaus ir Kauno oro uostus, išskiriant Vilniaus ir Kauno terminalus.
„Mano duomenimis, ketinama atsisakyti naujo oro uosto statybos tarp Vilniaus ir Kauno, kaip buvo planuota, bet racionaliai išnaudoti abiejų didžiųjų miestų oro uostus, tarpusavyje pasiskirstant keleivių ir krovinių srautus“, – pasakojo S.Lukošius.
Pagal šį projektą Vilniaus oro uostas turėtų aptarnauti mažesnius, iš Europos miestų atskrendančius orlaivius, reprezentacinius lėktuvus, o iš Kauno oro uosto turėtų kilti krovininiai ir transatlantiniai lėktuvai, nes Karmėlavoje esantis oro uostas turi geresnes technines galimybes.
Kurs transporto koridorių
„Į Kauno oro uostą atskridusiems keleiviams būtina sudaryti galimybę patogiai ir greitai pasiekti sostinę ir kitus šalies miestus, todėl planuojama tiesti naują geležinkelį tarp Kauno ir Vilniaus bei naują automagistralę“, – sakė S.Lukošius.
Specialistų apskaičiavimu, nutiesus greitaeigį geležinkelį, kelionė iš Karmėlavos oro uosto į Vilnių užtruktų apie pusę valandos. Panašiai tiek pat užtruktų kelionė moderniais autobusais, jei atsirastų šiuolaikinė magistralė.
Vakar sostinės ir Kauno planavimo specialistai diskutavo dėl Vilniaus – Kauno transporto koridoriaus vietos. S.Lukošiaus teigimu, siūlomi du koridorių variantai – šiaurinis ir pietinis.
Daugelis specialistų neabejoja, jog pirmiausia reikėtų nutiesti greitaeigio geležinkelio bėgius tarp dviejų miestų, o paskui spręsti automagistralės klausimą.
„Rail Baltica“ Kauno neaplenks
S.Lukošiaus teigimu, dėl automagistralės ateities vyksta rimtos diskusijos. Vieni teigia, jog reikia tiesti visai naują greitkelį, o kiti siūlo iš esmė rekonstruoti dabartinę Vilniaus – Kauno automagistralę.
Paklaustas, ar vilniečiai dar tikisi pakreipti „Baltic Rail“ bėgius per Vilnių ir Alytų, S.Lukošius teigė, jog apie tai specialistai rimtai nekalba.
„Naujasis geležinkelis iš Rygos į Varšuvą bus tiesiamas per Kauną, kaip numatyta Europos Komisijos projekte.
Vilnius prie jo galės prisijungti tik tuo atveju, jei bus nutiesta greitaeigio geležinkelio atšaka Vilnius – Kaunas“, – sakė S.Lukošius.
Vilniaus ir Kauno transporto koridoriaus projektas turėtų būti pripažintas nacionalinės svarbos, todėl jo finansavimas ir įgyvendinimas vyktų gana sparčiai.
/ man ši idėja sujungti šiuos orouostus kažkokia tai, tarkim nesamonė.
kaip gali būti orouostas ir turėti 2 terminalus 100km atstumu.
Tarkim vienas terminalas yra nešengeno šalims ir jis randasi vilniuje, o kitas kaune.
Pvz. žmogus iš maskvos nusipirko bilietą į berlyna per lietuvą, nes kažko reikėjo jam užsukti į lietuvą. Mūsų minėtas keleivis nusileis vilniuje nešengeno šalių terminale, norint toliau jam testi kelione jis turės su taxi arba su kita transporto priemone keliauti y kauno orouostą.
Bent jau aš tokios varginančios kelionės nesirinkčiau.
o apie greitaeigį traukinį tarp vilniaus ir kauno:
sakykim mūsų valdžia truputį padaugino alkoholinių gėrimų ir svajonės pasipylė
Na tarp Vilniaus ir Kauno 160 km/h bus, juk jau dabar ruožuose trasą modernizuoja.. O 200 km/h ar 300 km/h man rodos neverta laukti, nes tokie projektai Lietuvoje tikrai neatsipirktu.. Išskyrus aišku Rail Baltica
Manau sujungti abu oro uostus geresne ideja nei statyt nauja. Visu pirma naujas kainuotu daugiau, nei sujungt abu jau esanchius, o antra pastachius nauja reiketu atsisakyt kitu dvieju kas butu nelabai ekonomiska.
/ sorry, bet turbūt neesi skraidęs ir nežinai ka reiškia tas vargas su perlipimais. Tad nepradekit svajoti apie jų susijungimą tiesiog tai gryna nesamonė.
O kiekviename orouoste turbūt nesiruošiama statyti po kelis terminalus, tiesiog tai neekonomiška
@dubajus: Tokiu nesamoniu niekas ir neplanuoja: "Tarkim vienas terminalas yra nešengeno šalims ir jis randasi vilniuje, o kitas kaune." Skirstomi oro uostu keleiviai bus be abejo kitaip, o ne taip, kad vienas oro uostas sengeno salims, o kitas ne.
O del terminalu, tai kokios cia problemos? Jau siais metais bus statomas Vilniuje naujas terminalas ne sengeno saliu keleiviams ir tokiu terminalu statyboms ES fondai skiria pinigus.
nu nzn nzn kaip čia sutom europos paramom man rodos Viktoras viska susišluos ir bus viskas
o dėl vilniaus terminalo žinau, kad jy vasarą statys.
nemanau, kad bus daromi du terminalai nešengeno šalims, tai yra vilniuje ir kaune.
Tiksliau pasakius jie nesusijungs, bet kaip ir šiol egzistuos, pobiški atsigaus kauno orouostas ir viskas bus gerai.
o del traukinių jei taip jau norit, tai Virgin kompanija pasikvieskit gal investuos
vistiek dar panorau gryžti prie šitos temos,
neseniai per žinias girdėjau, kad ir šiaulių orouostas planuoja pradėti keleivinius reisus, nu klausykit jau to perdaug Vilnius, Kaunas, Palanga, Šiauliai, gal sakyčiau per daug lietuvai tų orouostų.
Mano nuomone geriau vienas ar du dideli, modernūs orouostai, nei 4 nupėpę ir sulaukiantys per dieną po 10 lėktuvukų
2013 metais traukiniu iš Vilniaus į Kauną - per mažiau nei valandą
---
ELTA
2005 vasario mėn. 11 d.
Kelionė traukiniu iš Vilniaus į Kauną su vienu sustojimu Kaišiadoryse po 8 metų turėtų trukti mažiau nei valandą. Dabar tokia kelionė užtrunka 74 minutes. Susisiekimo ministerijos kolegijoje iš esmės pritarta geležinkelio linijos Vilnius-Kaunas modernizavimui, tačiau galutinis sprendimas bus priimtas parengus ekonominį pagrindimą.
Susisiekimo ministro Zigmanto Balčyčio teigimu, geležinkelio linijos modernizavimo darbai turėtų būti baigti iki 2013 metų. Įgyvendinus numatytas priemones traukinių greitis išaugtų iki 160 kilometrų per valandą, o prognozuojama kelionės trukmė su vienu sustojimu Kaišiadoryse turėtų sumažėti iki 50 minučių.
Geležinkelio linija Vilnius-Kaunas kasdien važiuoja vietinio susisiekimo 12 elektrinių traukinių porų ir 1 dyzelinis traukinys, vidutiniškai per parą pervežama 4,5 tūkst. keleivių.
Automagistrale Vilnius-Kaunas, kurioje eismas yra pats intensyviausias, per parą pravažiuoja apie 20 tūkst. automobilių.
Kažkur skaičiau, kad jau iki karo nuo Vilniaus iki Kauno traukinys važiavo apie 1,5 val.
Tai kas čia per progresas
Iš vis gelžkelio vystymasis Lietuvoje sustojo prieš kokius 70-80 metų
Comment