Na įdomu kaip žiemą pildysis dvi atostoginės kryptys - Kaljarį (Italija) ir Pafosą (Kipras). Kur šilčiau ? Kur žiemą galima maudytis nesušalant ? Ar čia bus toks rudeninės Nidos variantas ?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąYra tų perspektyvų ir puikiai galima matyti tai vasaros sezonu, kai oro uostas funkcionuoja normaliu režimu. Žinoma, kai dirbtinai tam trukdoma, tuomet situacija keičiasi. Jei nebus pasiūlos, iš kur gali būti paklausa. Čia kaip sovietmečiu atsakydavo į klausimą, kodėl parduotuvėj nėra bananų - todėl, kad nieks nesiteirauja jų. KUN atveju, labai daug kas teiraujasi ir pasigenda skrydžių, kai jų būna mažai.
Parašė liutass Rodyti pranešimąJeigu viso to reiketu, jau senai butu, o jei nera, vadinasi niekam nereikia.
Comment
-
Hip hip valio! "Pigių skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kur žiemos sezoną bus galima nuskristi iš Kauno.
Šią savaitę „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolio, Londono Liutono, Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Dublino (Airija) Kaljario (Italija), Frankfurto Hano (Vokietija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafoso (Kipras) oro uostus.
Skrydžiai į Kaljarį ir Pafosą anksčiau žiemą nevykdavo. Taip pat didinamas skrydžių į Dubliną skaičius per savaitę. „Ryanair“ taip pat skelbia, kad žiemą bus vykdomi skrydžiai į Oslą ir Londoną (Liutoną), kurių praėjusią žiemą nebuvo.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2013/08/0...#ixzz2b0rbvHdi
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąHip hip valio! "Pigių skrydžių oro bendrovė „Ryanair“ paskelbė, kur žiemos sezoną bus galima nuskristi iš Kauno.
Šią savaitę „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolio, Londono Liutono, Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Dublino (Airija) Kaljario (Italija), Frankfurto Hano (Vokietija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafoso (Kipras) oro uostus.
Skrydžiai į Kaljarį ir Pafosą anksčiau žiemą nevykdavo. Taip pat didinamas skrydžių į Dubliną skaičius per savaitę. „Ryanair“ taip pat skelbia, kad žiemą bus vykdomi skrydžiai į Oslą ir Londoną (Liutoną), kurių praėjusią žiemą nebuvo.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2013/08/0...#ixzz2b0rbvHdikaip?
Comment
-
Tai kad vasarą tris kart daugiau skrydžių nebūna, palyginus su būsimu žiemos sezonu. Tarp kita ko, žinome, kur dingo kai kurie visus metus būdavę skrydžiai ir tamstos pozicija tuo klausimu buvo ganėtinai susitaikėliška. Kita vertus, viliuosi, gal atsiras koks skrydis į Izraelį, jei ten Ryanair pradės skraidyti, o gal į kokius Kanarus. Bent jau Vilniaus pirmininkavimo ES laiku tikėtis, kad sugrįš koks skrydis iš ten - mažai realu.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąNėra ko čia tiek džiaugtis, kad ši žiema bus vos vos mažiau tragiška nei praėjusi - seniau žiemos sezonu skrydžių būdavo 3 kartus daugiau nei pagal šitą geresnį tvarkaraštį.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTai kad vasarą tris kart daugiau skrydžių nebūna, palyginus su būsimu žiemos sezonu. Tarp kita ko, žinome, kur dingo kai kurie visus metus būdavę skrydžiai ir tamstos pozicija tuo klausimu buvo ganėtinai susitaikėliška. Kita vertus, viliuosi, gal atsiras koks skrydis į Izraelį, jei ten Ryanair pradės skraidyti, o gal į kokius Kanarus. Bent jau Vilniaus pirmininkavimo ES laiku tikėtis, kad sugrįš koks skrydis iš ten - mažai realu.
Dėl tarp kitko - man tie skrydžiai nedingo. Aš sėkmingai skraidau tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno. Šiemet iš Vilniaus gerokai dažniau nei iš Kauno. 100 km tikrai nieko nekeičia. O bendra pasiūla įvedus tvarką Vilniuje gerokai padidėjo.
Naujų skrydžių manau galima bus tikėtis tik kai jie pradės gauti naujai užsakytus lėktuvus - o tai bus tik 2015 metais, didesnis kiekis tik 2016.
2014 m. priešingai - Ryanair lėktuvų skaičių žada nežymiai mažinti atsisakydama kelių senų.
Parašė Lakis Rodyti pranešimąTikro lietuvio komentaras Praita žiemą tragiška, šita vos vos mažiau tragiškesnė, kita irgi neaišku kokia bus.. Tad kuo toliau tuo blogiau šviesos tunelio gale nėra. )kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąŠviesa tunelio gale bus kai Europoje atsiras dar bent viena aviakompanija pagal kurios verslo modelį Kauno oro uostas turėtų pranašumų prieš Vilniaus.
Beto pasikartosiu: nesu girdėjas, kad KUN vadovybė dirbtų link kitų kompanijų atėjimo ar vestų derybas su kažkuo. Toks įspūdis, kad šiai dienai visos pastangos ir finansai skiriami išlaikyti Ryanair.
Kita vertus reikia pradėti nuo namų darbų, EYKA puikus oro uostas, su ilgu taku, turi puikias galimybes plėtrai, bet yra nemažai techninių dalykų, kuriuos reikia tobulinti. Pvz Lufthansa negali leistis Kaune, ir skrenda į EVRA, kai EYVI negali priimti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Na yra tokia kompanija, kuri skelbiasi dirbanti išimtinai ne pagrindiniuose šalių miestuose - Volotea http://www.volotea.com/en/ Deja iki Lietuvos ji dar nepriartėjo. Kita labiau žinoma - Flybe www.flybe.com Bet dabar jau Kaunas tikriausiai nebėra nepriklausomas oro uostas, jie visi de facto sujungti į vieną. Tai kas dabar padirbės dėl tos kitos ar kitų aviakompanijų atėjimo į Kauną ir Palangą ? Viskam vadovaus Gediminas iš Vilniaus ?
Comment
-
Is patikimu saltiniu teko girdeti. Nu cia dar Sliupo laikais, daug kompaniju norejo is Kauno pradeti skraidyti, taciau visos apsigrezdavo paskaiciavus imanoma ekonomine graza... Vilniuje irgi taip pat, tik ten dar kazkiek gelbeja sostines statusas. Ryanair - tai aviacine anomalija, kuri belenkokiu marsrutu susigeneruos sau srauta. Reziume tokia, reikia, kad kiltu Lietuveleje ekonomika ir, kad vel prikalbinti tie patys aviatoriai perskaiciuotu galima ekonomine graza ir, kad ji butu teigiama Alternatyva, dotuoti kompanijasVidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąAš suapvalinau. Geriausią žiemą buvo virš 50 savaitinių skrydžių, dabar 21.
Dėl tarp kitko - man tie skrydžiai nedingo. Aš sėkmingai skraidau tiek iš Vilniaus, tiek iš Kauno. Šiemet iš Vilniaus gerokai dažniau nei iš Kauno. 100 km tikrai nieko nekeičia. O bendra pasiūla įvedus tvarką Vilniuje gerokai padidėjo.
Klausimas retorinis ir skirtas susimastyti del savo elgesio ir kaip toks elgesys itakoja sumazejusi skrydziu kieki is KUN
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąO tai ką daryt - neskrist visai ar iš Rygos, bet ne iš Vilniaus? Nesupratau klausimo, nors jis ir retorinis.
As esu dar labiau patriotiskesnis ir i bet kur skrisiu geriau su persedimu is Kauno nei be persedimo is VNO. Isskyrus ekstra atvejus. Paprasciausiai jausmas, kad remiu centralizavima yra nemalonesnis nei nepatogumas skrendant su persedimu.
Mazu maziausiai galima neskrist is VNO bent i tas kryptis, kur skrendama is KUN. Pvz. nori nuskrist i Londona, net neziuiri i VNO pasiulymus.Paskutinis taisė Gator; 2013.08.05, 20:52.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąAs jei skrendu i Londona, net neziuriu i KUN. Is VNO skrenda Wizz'ai, man asmeniskai visais kartais gavosi zymiai pigiau. I kitus miestus taip pat, net neprisimenu, kad is KUN skraidziau deja... Aisku susisiekimas, su VNO tragiskas, bet cia visi manes uzsipuole bande irodinet kitaip))
Vilniuj viešasis į oro uostą aišku per vėlai pradeda važinėt, užtat po to vidury dienos kai mažai skrydžių laksto greitasis autobusas kas kelios minutės.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJei neiseina tai ka darysi, bet buna atveju kai iseina. Pavyzdziui skrendant su persedimu i tarkim Kanarus. Galima skrist ir is Kauno ir is Vilniaus. Tokiu atveju galima net neziuret i VNO pasiula, o ieskot butu is Kauno taip paremiant savo oro uosta. Taip pat daznai buna patrauklios kainos su Airbaltic per Ryga.
As esu dar labiau patriotiskesnis ir i bet kur skrisiu geriau su persedimu is Kauno nei be persedimo is VNO. Isskyrus ekstra atvejus. Paprasciausiai jausmas, kad remiu centralizavima yra nemalonesnis nei nepatogumas skrendant su persedimu.
Mazu maziausiai galima neskrist is VNO bent i tas kryptis, kur skrendama is KUN. Pvz. nori nuskrist i Londona, net neziuiri i VNO pasiulymus.
Comment
-
Na toks labai politizuotas ir neracionalus patriotizmas Kauno atžvilgiu, tokiu atveju ir Kaunui reiktų savų avialinijų, tiesa kurios buvo kažkadą, turėjo nemažą orlaivių parką, operuodavo labai smagiais ATR, turėjo nemažą krypčių pasiūla, bet kaip išnyko. Kodėl? nes turbūt nebuvo paklausos.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Ai nu bet nereikia nurasyti oro uosto... visgi jeigu reikia, srautas gali buti. Kaip AirBaltic'as susiformavo srauta, tai net neabejoju, kad ir koks SAS i kopenhaga viena skrydi per diena irgi susirinktu Reikia tik labai sunkaus ir grudinancio idirbio. AirBaltic'as ant tos bangeles pakliut sugebejo, na o dabar, kad kazka atsaukt manytu, net nenusimato...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment