Parašė Ciurlionis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Tikrai nemanau, kad didelė problema suderinti skrydžius į/iš Kauno, tai tik nedidelis formalumas ir deja tikrai nemanau, kad šis centralizavimas padės atsirasti papildomiems skrydžiams, nes priežastis kodėl jų yra tiek kiek yra slypi ne čia. Šiek tiek sumažinti administravimo kaštus - turėtų padėti, kas žinoma nėra blogai.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO tai i vilniu lektuviukai jau nebetelpa?
Comment
-
Yra tų perspektyvų ir puikiai galima matyti tai vasaros sezonu, kai oro uostas funkcionuoja normaliu režimu. Žinoma, kai dirbtinai tam trukdoma, tuomet situacija keičiasi. Jei nebus pasiūlos, iš kur gali būti paklausa. Čia kaip sovietmečiu atsakydavo į klausimą, kodėl parduotuvėj nėra bananų - todėl, kad nieks nesiteirauja jų. KUN atveju, labai daug kas teiraujasi ir pasigenda skrydžių, kai jų būna mažai.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO tai i vilniu lektuviukai jau nebetelpa?
Antra - Kaunas galėtų būti puikus charterinis, bei sezoninių skrydžių oro uostas, nes yra labai lengvai pasiekiamas didžiajai daliai Lietuvos, kas diena daugėja keliaujančių per Kauną iš Baltarusijos, Kaliningrado srities, bei šiaurės rytų Lenkijos.
Bei trečia- cargo, arba krovinių gabenimas. Jei į Karmėlava būtų nutiesta europinė geležinkelio vėžė ir tada belieka išnaudoti faktotius, kad Ryga, to neturės dar keletą metų. Tuomet reikia gerų lobistų, kurie prisiviliotų kinus, korėjiečius. Žinoma dauguma, kurie skraidė su cargo į frankfurtą, skraidys ir toliau. Bet yra begalės azijos kompanijų, kurios mielai taupys. Tad jei Kauno valdžia sugebėtų, tai išnaudoti, KUN gyventų savo aukso amžių. O Ryga sedėtų su vieninteliu Atlas reisu per savaitęAviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąKauno perspektyvos yra labai didelės, kaip pauliaK minėjo orlaivių taisymas- ypač jei FL atidarys long haul angarą NVS šalių lėktuvams.
Antra - Kaunas galėtų būti puikus charterinis, bei sezoninių skrydžių oro uostas, nes yra labai lengvai pasiekiamas didžiajai daliai Lietuvos, kas diena daugėja keliaujančių per Kauną iš Baltarusijos, Kaliningrado srities, bei šiaurės rytų Lenkijos.
Bei trečia- cargo, arba krovinių gabenimas. Jei į Karmėlava būtų nutiesta europinė geležinkelio vėžė ir tada belieka išnaudoti faktotius, kad Ryga, to neturės dar keletą metų. Tuomet reikia gerų lobistų, kurie prisiviliotų kinus, korėjiečius. Žinoma dauguma, kurie skraidė su cargo į frankfurtą, skraidys ir toliau. Bet yra begalės azijos kompanijų, kurios mielai taupys. Tad jei Kauno valdžia sugebėtų, tai išnaudoti, KUN gyventų savo aukso amžių. O Ryga sedėtų su vieninteliu Atlas reisu per savaitę
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąJeigu viso to reiketu, jau senai butu, o jei nera, vadinasi niekam nereikia. Be to, ta pati galima ir Vilniuje padaryti. Tiesa, o kam reikalingas Palangos oro uostas?
Dėl PLQ, tai jis yra gerokai toli tiek nuo Vilniaus, tiek nuo Rygos ir šalia turi didelį miestą, uostą, taip pat turizmui patrauklių objektų, kuriuos gali aptarnauti. Ir kaip regioninis oro uostas turi potencialą, kuris mano nuomone toli gražu nėra pilnai išnaudojamas. Realiai PLQ turi didžiausią potencialą ženkliai ūgtelėti, jei pagaliau pavyktų pradžiai bent porą krypčių atidaryti populiariausiomis emigracinėmis kryptimis LCC pagalba.
Vėliau, poros metų bėgyje galbūt ir kokia AirLituanica turės galimybę atidaryti keletą verslui reikalingesnių maršrutų Europos viduje, nes sprendžiant iš SAS kainų Palangoje, paklausa pastarieji nesiskundžia.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąnes sprendžiant iš SAS kainų Palangoje, paklausa pastarieji nesiskundžia.
SAS labai didele dali klienturos sudaro, skandinavu verslininkai, bei su tuo susije zmones, nemaza dalis dirbanciuju skandinavijos pramoneje, bei laivininkysteje-uz kuriuos moka imones. SAS yra monopolininkas su Norwegian ten, todel, kad ir tai paciai AL paleisti marsruta i BGO ir OSL, butu tikrai pelninga.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
O del KUN, be abejo, tai nera mirtinai reikalinga, bet tureti stipru cargo ir long haul aptarnavimo oro uosta, butu zenklus ekonominis postumis, tiek Kaunui tiek visam regionui, pridekimu, logistikos, bei kroviniu pervezimo imones, gelezinkelius. Bet tai vystit reiktu visais turimais kanalais.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
KUN yra geras orouostas būtent cargo ir jam nesimėtant būtų protinga orientuotis tą kryptimi, pasistatyti terminalą ( kaip kad FEDEX turi), tapti visos ES kokios stambios kompanijos pagrindiniu skirstymo centru. O Lietuvai būtų paranku atnaujinti jau numarintą projeką dėl vieno bendro Vilniaus - Kauno orouoste (buvo kalbama apie elektrėnus ar tai Vievį tiesa pasakius ten būtų įdealu ties Vieviu pasistatyti orouostą su dviem takais, kurių vienas galėtų priimti stambius lėktuvus, o kitas regional. O VNO reikėtų palikti tik kaip VIP orouostą.
Comment
-
Parašė Little_man Rodyti pranešimąKUN yra geras orouostas būtent cargo ir jam nesimėtant būtų protinga orientuotis tą kryptimi, pasistatyti terminalą ( kaip kad FEDEX turi), tapti visos ES kokios stambios kompanijos pagrindiniu skirstymo centru. O Lietuvai būtų paranku atnaujinti jau numarintą projeką dėl vieno bendro Vilniaus - Kauno orouoste (buvo kalbama apie elektrėnus ar tai Vievį tiesa pasakius ten būtų įdealu ties Vieviu pasistatyti orouostą su dviem takais, kurių vienas galėtų priimti stambius lėktuvus, o kitas regional. O VNO reikėtų palikti tik kaip VIP orouostą.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąHehe, Ryanair mažinimas baigėsi tuom, kad iš KUN šią žiemą jie turės daugiau krypčių ir skrydžių nei praėjusią: prisidėjo Dublinas ir... Paphos.
Ką jie galvoja žiemą su tokia kryptim tai man kol kas nelabai daeina.
Man idomu kodel neatidaro Kanaru krypties ziema, juk net 3-4 ryanair or uostai ten yra ir poilsiautoju tikrai netruktu is Lietuvos kas noretu kazko idomiau ar tvarkingiau nei Egiptas kalbant apie papludimio atostogas ziema.
Comment
-
Kanaruose kainos tikrai didesnės, nei Kipre. Beto tai ir kultūrinis dalykas, dauguma lietuvių atostogauja vasara, tie patys skandinavai, dalina turimas atostogas į vasaros ir žiemos. Bet manau, kad vienas savaitinis reisas tikrai būtų vykęs.
Tuo tarpu Wizz, siūlo Tel Avivą, kur pora laipsnių šilčiau, anksčiau ar vėliau ir Dubajų turėtų atidaryti.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Kanaruose yra vasarinis oras ziema, o Kipre kaip ir kitose vidurzemio juros salose tik siltas. 5 ar 10 sutaupyti eurai del trim centais mazesniu ar didesniu kainu per kelione cia absoliuciai nezaidzia. O apskrita Kanaruose pigu kaip ir Ispanijoj. Netgi lietuviams pigu kalbant ir apie maista, ir apie gerimus, ir apie turistini apgyvendinima. Gal net ir apskritai apgyvendinimas, maistas ir gerimai pigiau nei pacioje Lietuvoje
Del ziemos - lietuviai neatostogauja ziema, nes paprasciausiai tai yra brangu (reikia skristi i kitus zemynus). Na prisnerkstas Egiptas dar yra, bet jis ne visiems priimtinas.
Comment
-
Nuskriausti Kauną grasinęs „Ryanair“ skraidins į daugiau miestų
Penktadienį, rugpjūčio 2 d., „Ryanair” išplatino pranešimą spaudai, kuriame skelbiama, kad ateinantį žiemos sezoną iš Kauno oro uosto bus vykdomi skrydžiai į Bristolį (Didžioji Britanija), Kaljarį (Italija), Dubliną (Airija), Frankfurto Haną (Vokietija), Londono Liutono (Didžioji Britanija), Londono Stenstedo (Didžioji Britanija), Oslo Rygge (Norvegija) ir Pafosą (Kipras).Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment