"VšĮ Lietuvos verslo paramos agentūra neseniai pasirašė sutartį su bendrove „Kaunas Aircraft Maintenance Services“, kuri vysto lėktuvų techninės priežiūros veiklą Kauno oro uoste. Įgyvendinant šią sutartį, bus pastatytas ir įrengtas antrasis lėktuvų remonto angaras bei įdarbinta per 60 specialistų."
Pilotas.lt http://www.pilotas.lt/index.php/lt/a...tura/item/2252
Rusijos oro bendrovė „Rusline“ svarsto nuo vasaros iš Maskvos skraidyti ne tik į Palangą, kaip jau skelbta anksčiau, bet ir į Kauną.
Jei planai pasitvirtintų, iš Kauno tiesiogiai pasiekti Maskvos Domodedovo oro uostą būtų galima nuo birželio vidurio dukart per savaitę.
Tarptautinio Kauno oro uosto (TKOU) laikinoji vadovė Jūratė Baltrušaitytė tokių žinių kol kas nepatvirtina.
„Labai tikiuosi, kad turėsime ir Maskvos kryptį, bet dar negaliu to patvirtinti. Derybos vienu metu vyksta bent su dviem oro bendrovėmis. Tad kol neperšokome griovio, nesakysiu „op“, - kalbėjo J. Baltrušaitytė.
Naujoji valdžia ir jos politika jau duoda vaisių. Suprantama, kad iš tokios valdžios politikos keleivių skaičiaus augimo negalima buvo tikėtis, tačiau kad keleivių skaičius kris ir dar Kaune - kažkaip turbūt ir to nesitikėjote (čia tiems, kurie džiaugėsi naująja "politika" Kauno atžvilgiu). Nusmukdys tiek Kauną, tiek Vilnių, Palanga gal liks sveika su savo trim skrydžiais.
„Mūsų skrydžių žiemos metu bus 25 proc. mažiau. Žiemos sezonas prasideda nuo spalio pabaigos, lapkričio pradžios iki kovo pabaigos“, - kalbėjo skrydžių bendrovės atstovas.
R. Kiely nesiryžo atsakyti, kokių skrydžių bus atsisakoma ar į kur bus skraidoma rečiau: „Kol kas negaliu atsakyti. Žinau, kad jau šiuo metu yra dirbama prie žiemos sezono skrydžių planavimo. Ruošiame tvarkaraščius pusmetis prieš sezoną, tai dabar tas laikas“.
Kol kas aišku tiek, kad Ryanair kažko paprašė, o kai negavo, tai žiemą skraidys 25% mažiau. Bet žiemą ir taip skraido mažiau. O metų pradžioje atidarė orlaivių techninio aptarnavimo ir remonto angarą, kuriame per metus buvo numatyta aptarnauti apie 60 orlaivių, ir dar stato antrą.
Truputį primena spaudimą derybose. Jaučiu rytoj ryte gerb. premjeras pasakys, kad sutinka su Ryanair pasiūlymu, o vakare pasakys, kad jį ne taip žiniasklaida suprato.
Dėl tų 25% mažinimo, juk ar ne taip ir turi būti žiemos sezonui? Kaip buvo paskutinį kartą? Kiek buvo nukirpta skrydžių 2012 pabaigoje? Kiek buvo planuojama palikti skrydžių 2013/2014 žiemai, lyginant su 2013 vasaros sezonu? Labai jau neinformatyvus straipsnis. Ar čia tiesiog eilinis Ryanair derybų triukas iš nieko tuščioje vietoje padarant "ultimatumą"?
Dėl tų 25% mažinimo, juk ar ne taip ir turi būti žiemos sezonui? Kaip buvo paskutinį kartą? Kiek buvo nukirpta skrydžių 2012 pabaigoje? Kiek buvo planuojama palikti skrydžių 2013/2014 žiemai, lyginant su 2013 vasaros sezonu? Labai jau neinformatyvus straipsnis. Ar čia tiesiog eilinis Ryanair derybų triukas iš nieko tuščioje vietoje padarant "ultimatumą"?
2012 m. buvo Kaune nukirpta turbūt du trečdaliai skrydžių. Su Vilniumi bendrai neaišku koks buvo pokytis.
Ryanair viesuju rysiu programa. Naturalu, kad ziemos sezono metu mazeja krypciu, beto, kaip balietis sake Ryanair turi baze Kaune, kurios islaikymas yra zymiai pigesnis, nei Airijoje ar daugelyje kitu Ryanair aptarnaujanciu saliu.
Kaunas yra per daug naudingas Ryanair, kad ji paliktu, nes tuscia vieta greit butu uzimta Wizz Air arba Easy Jet.
O trecias dalykas idomu tai, kad minima jog Ryanair atnesa apie 50mln. litu naudos i Lietuva, bet niekur nemini kiek issinesa(cia filosofinis pastebejimas )
"Mūsų pozicija išdėstyta išplatintame pareiškime. Nenorėčiau plačiau komentuoti. Kokių skrydžių neteks Kaunas? Neįvardinsiu, nes dar patys nesame dėl to apsisprendę, nes atliekame skaičiavimus. Galiu patvirtinti, kad jų sumažės ketvirtadaliu, palyginti su praėjusio rudens skrydžių tinkleliu“, – portalui kaunodiena.lt sakė „Ryanair“ atstovė.
Taigi praeitais metais buvo 4, o šiais bus 3?
Airijos pigių skrydžių kompanija „Ryanair“ nusprendė nuo lapkričio pradžios 25% sumažinti Kaune įkurtos aviacijos bazės veiklą, taip reaguodama į Susisiekimo ministerijos atsaką dėl veiklos plėtros.
Bendrovė įvardija, jog kai kuriuos pigius skrydžius perkels „į kitas žemesnių kainų vietoves su labiau patikimais partneriais negu Kaunas ir Vilnius”. Apie tai „Ryanair“ pranešė antradienį išplatintame oficialiame pranešime.
Comment