Parašė Gator
Rodyti pranešimą
MB ir VW yra du didžiuliai koncernai, kurie parduota už tiek, už kiek gali pardoti, kaip ir bet koks kitas normaliai funkcionuojantis biznis. Ir niekas VW beliepia būti pigesniu. MB net nebūtinai yra patrauklesnis produktas, tai priklausys nuo vartotojų segmento apie kurį kalba, taupiam ir racionaliam pirkėjui pigesnis, analogiškai ar net labiau patikimas, pigesne eksplotacija pasižymintis VW bus patrauklesnis nei MB ir pan. Lygiai taip pat negalima teigti, kad MB yra tiesiog geresnis. Tiesiog pagaminti gerą daiktą dar ne viskas, reikia jog vartotojas žinotų, kad jis geras ir dėl to norėtų už jį sumokėti kaip už gerą. Kartais vartotojas tiesiog žino, kad tam tikrų gamintojų gaminiai yra geri, tarime tas pats MB arba Apple ir pan. tačiau visada reikia turėti galvoje, kiek tai kainuoja, kiek marketingo ir reklamos specialistų dirba užkulsiuose, kad vienas ar kitas brandas būtų laikomas kokybės/prabangos/patogumo etalonu. Būtent reklama ir marketngas yra tikriausiai didžiausią reikšmę eilinio pirkėjo apsisprendimui darantis veiksnys, ypač šiais didelio pasirinkimo laikais. Visa tai laisvai galima prtaikyti miestams, tiems patiems oro uostams ir praktiškai bet kam kitam.
Kauno atveju didžiausia jo bėda yra ne pats miestas, jo gražumas ar baisumas, gerumas ar blogumas, ne kažkokių lankomų objektų trūkumas, ne oro uosto dydis, ne susisiekimas su juo, o paprasčiausias artumas Vilniui ir jo oro uostui. Tų rinkliavų dydis oro uoste, ypač Lietuvoje yra nedidelę reiso kaštų dalį sudaranti dedamoji ir jeigu Kauno oro uosto vadovybė paimtų ir išsiuntinėtų visoms dabar VNO operuojančioms aviakompanijos siūlymą skraidyti visiškai už dyką iš KUN, nemanau, kad atsirastų nors viena, kuri šiuo pasiūlymu pasinaudotų. Šį savo teiginį pagrindžiau savo mini analize prieš porą dienų, šioje pačioje temoje. Analogiškai dėl tų pačių priežasčių naujojo KUN vadovo išsakytą tikslą pritraukti bent vieną tradicinį vežėją su jungtimi į vieną iš pagrindinių Europos hub'ų vertinu kaip misiją neįmanomą.
Comment