Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukos zona dar ne viskas, reikia įvertinti ir perkamąją galią. Manau sutiksit, kad Kauno rajone ar apskrityje esančių miestelių ir kaimų gyventojai, kurie padeda išplėsti oro uosto catchment area greičiausiai nusileidžia savo pajamomis ir perkamąja galia Vilniaus miesto ir rajono gyventojams. Lyginant tik pačius miestus, skirtumas matyt nebūtų didelis, tačiau ženkliai skiriasi pačių miesto gyventojų skaičius.

    Antra, grįžtant meteliais atgal. Neužmirškite, kad Ryanair Kaune gyveno visiškomis šiltnamio sąlygomis, jau daugmaž apkalbėjom naudojimosi oro uosto uostais kaštų skirtumus. Čia dar noriu pridėti, kad Ryanair yra de facto mažiausią kaštų bazę turintis vežėjas Europoje, tai reiškia, kad atmetus visus išorinius veiksnius, kaip oro uosto kaštai, tai mažiausius vidinius operavimo kaštus turinti aviakompanija. Du labai svarbūs veiksniai, kurie dar pridėjus ir didesnę traukos zoną turėtų būti neabejotinas raktas į sėkmę, konkuruojant su Wizz Vilniuje. Kaip bebūtų, panašu tai yra dar ne viskas.

    Grįžtant prie Audriaus paminėtų studentų, tai matyt mažiausiai trokštamas bet kokios aviakompanijos klientas, kuris didžiąja dauguma atveju skris tada kai bus labai pigu, t.y. beveik niekada nemokės pilnos kainos, o skris tada, kai bus spec. promo pasiūlymai. Aviakompanijai svarbu ne parduotų bilietų skaičius, tačiau surinktos pajamos už skrydį, geriau parduoti 100 bilietų pilna kaina, nei išdalinti 190 pusvelčiui, na manau nebus problemų niekam šitai suprasti. Būtent pajamingumas už skrydį matyt ir faktorius nulėmęs dalies skrydžių perkėlimą, nes jie negenaravo pakankamo pajamingumo, nesvarbu, kad klientų netrūko, trūko tokių, kurie mokėtų pilną kainą. Dar vienas svarbus aspektas, kad tokie nebūtinai turi būti vien Lietuvoje, t.y. ne tik vilniečiai, kauniečiai ar pan. tai gali būti ir keliautojas iš "kito galo". T.y. vienas iš argumentų, kodėl kai kurie maršrutai buvo perkelti, užuot visai uždaryti, buvo viltis, jog Vilnius bus didesnis masalas keliautojui iš kito galo rinktis skrydį, nei kad tai yra Kaunas. Tokiu būdu padidinant bendrą reiso pajamingumą ir pelningumą. Žinoma, tai pamatuoti sunku ir šiame forume ir šioje temoje yra keletas aršiai pasisakančių, kad Vilnius jokiais būdais nėra didesnis traukos centras nei Kaunas ir aš neturiu kažkokių skaičių dabar po ranka jog tai bandyti įrodyti, tačiau tai prielaidą, kurią kiekvienas gali asmeniskai apsvarstyti .

    Comment


      Turiu pasakyt labai gaila Kauno, toks gražus miestas ir taip nuvertinamas :/ juk turizmas Kaune dabar žūva, nors ten tikrai yra ką pamatyt. 5 emigrantų skrydžiai telikę...
      Words in English always mean something...

      Comment


        Tie kas seka S.Bartkaus blogą, manau jau matė, tie kas ne, užmeskit akį. Nujausi duomenys klausmu, kuriuo tik ką diskutavom.
        Parašė Simonas Barkus
        Turime naują tyrimą apie VNO keleivių demografiją (2012 m. rudens duomenys) – baltarusiai sraute sudaro 4% nuo keleivių.

        Kitaip tariant, grubiai apie 85 tūkst. baltarusių turėtų pasinaudoti Vilniaus oro uostu per 2012-uosius metus.

        2010 m. baltarusių buvo apie 20 tūkst., taigi augimas daugiau nei keturis kartus per dvejus metus. Kuomet darėm analizę prieš gerus metus, tai identifikuotas maksimalus potencialas baltarusių, kurie galėtų naudotis Lietuvos oro uostais buvo 300 tūkst.

        Manau, iki 2015-2016 m. prie tokio skaičiaus galima priartėti (sudėjus VNO ir KUN).

        Comment


          „Ryanair” „sugrįžta" į Kauną

          Dalį maršrutų iš Kauno į Vilnių perkėlusi Airijos pigių skrydžių bendrovė „Ryanair” nuo pavasario vėl dažniau skraidys iš laikinosios sostinės.

          Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis savo „Facebook” paskyroje paskelbė, kad “„Ryanair” pavasarį grąžins daugelį skrydžių į Kauno oro uostą. Nuo kovo pabaigos jau pardavinėjami bilietai devyniomis kryptimis. Baigtinis tvarkaraštis paaiškės kiek vėliau.”

          Primename, kad nuo lapkričio 7 d. iš Kauno į Vilnių „Ryanair” perkėlė penkis maršrutus.

          Kauno oro uoste žiemos sezonu lieka skrydžiai į Bristolį, Dubliną, Frankfurtą (Hano oro uostą) ir Londoną (Stanstedo oro uostą).

          delfi

          Comment


            Tai kaip cia yra? Ar Ryanair kiauri? ar ministerijoj kiauri? ar komentatoriai su 10 mil. baltarusiu VNO?
            Show must go von!

            Comment


              Siuo metu Ryanair.com nurodomi tokie marsrutai, speju taip ir bus pavasari:

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                Tai kaip cia yra? Ar Ryanair kiauri? ar ministerijoj kiauri? ar komentatoriai su 10 mil. baltarusiu VNO?
                Privati pigių skrydžių bendrovė mėgina rasti optimalų maršrutų išdėstymą. Pabandė iš Kauno, pabandė iš Vilniaus, dabar daug ką grąžina atgal, nes iš Vilniaus nepasiteisino. Nebūtų pabandę, nebūtų sužinoję (kad nepasiteisino). Kažką paliko Vilniuje, matyt tie maršrutai labiau apsimoka iš Vilniaus. Turbūt kažkiek įtakos visam tam daro konkurencija su WizzAir, bet iš esmės Ryanair skraido ten, kur jiems labiausiai apsimoka. Taip išeina, kad baltarusiai gali ir iki Kauno pavažiuoti
                Linkiu Kaunui pritraukti daugiau bendrovių, nes labai brangiai šitie Ryanair eksperimentai dabar kainuoja.

                Comment


                  Parašė VNS Rodyti pranešimą
                  Tai kaip cia yra? Ar Ryanair kiauri? ar ministerijoj kiauri? ar komentatoriai su 10 mil. baltarusiu VNO?
                  O kas tokio neįprasto nutiko? Ryanair žiemos sezono metu sumažino skrydžių kiekį, žiniasklaida išpūtė burbulą, o ant to burbulo užsėdo visokie verkšlenantys udriai? Paskelbė apie skrydžius vasaros sezono metu, žiniasklaida išpūtė burbulą ir ant to burbulo vėl užsės visokie dabar jau nerealiai pasikėlę udriai? Tikiuosi, kad tai nesikartos prieš kiekvieną sezoną ir kiek apsiraminsit suvokę, kad nieko neįprasto čia nėra ir tie Ryanair mažinimai žiemos sezono metu šiaip jau palietė ne tik Kauną, bet ir kitus miestus, pvz., Taliną. Bet greičiausiai po kiekvieno Ryanair pirstelėjimo dar ilgai vis išgirsim bent po 10 naujų sąmokslo teorijų. Nesakau, kad neįdomu, būna iš ko pasijuokti. VNO kas nors tai uždaro, tai atidaro naujas kryptis, tai ateina, tai išeina kompanijos, bet ten neįdomu, tai sukelia tik nuobodžias diskusijas apie tai ar apsimoka/neapsimoka, o KUN atveju viskas žymiai linksmiau.

                  Comment


                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    O kas tokio neįprasto nutiko? Ryanair žiemos sezono metu sumažino skrydžių kiekį, žiniasklaida išpūtė burbulą, o ant to burbulo užsėdo visokie verkšlenantys udriai? Paskelbė apie skrydžius vasaros sezono metu, žiniasklaida išpūtė burbulą ir ant to burbulo vėl užsės visokie dabar jau nerealiai pasikėlę udriai? Tikiuosi, kad tai nesikartos prieš kiekvieną sezoną ir kiek apsiraminsit suvokę, kad nieko neįprasto čia nėra ir tie Ryanair mažinimai žiemos sezono metu šiaip jau palietė ne tik Kauną, bet ir kitus miestus, pvz., Taliną. Bet greičiausiai po kiekvieno Ryanair pirstelėjimo dar ilgai vis išgirsim bent po 10 naujų sąmokslo teorijų. Nesakau, kad neįdomu, būna iš ko pasijuokti. VNO kas nors tai uždaro, tai atidaro naujas kryptis, tai ateina, tai išeina kompanijos, bet ten neįdomu, tai sukelia tik nuobodžias diskusijas apie tai ar apsimoka/neapsimoka, o KUN atveju viskas žymiai linksmiau.
                    Pabande ir per dvi savaites nusprende, kad ne viZgi ir is Kauno nera blogai! Mda...
                    Show must go von!

                    Comment


                      Parašė balietis Rodyti pranešimą
                      Privati pigių skrydžių bendrovė mėgina rasti optimalų maršrutų išdėstymą. Pabandė iš Kauno, pabandė iš Vilniaus, dabar daug ką grąžina atgal, nes iš Vilniaus nepasiteisino. Nebūtų pabandę, nebūtų sužinoję (kad nepasiteisino). Kažką paliko Vilniuje, matyt tie maršrutai labiau apsimoka iš Vilniaus. Turbūt kažkiek įtakos visam tam daro konkurencija su WizzAir, bet iš esmės Ryanair skraido ten, kur jiems labiausiai apsimoka. Taip išeina, kad baltarusiai gali ir iki Kauno pavažiuoti
                      Linkiu Kaunui pritraukti daugiau bendrovių, nes labai brangiai šitie Ryanair eksperimentai dabar kainuoja.

                      Pist savaite ten , pist savaite ten. Va cia tai verslo strategija! Ten tavo nuomone Dubline sedi azartiski bambukai?
                      Show must go von!

                      Comment


                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                        Pist savaite ten , pist savaite ten. Va cia tai verslo strategija! Ten tavo nuomone Dubline sedi azartiski bambukai?
                        Pist sezona ten, nepateisino lūkesčių, pist kitą sezoną atgal. Kaip ir nieko naujo su Ryanair.

                        Comment


                          Šiaip Ryanair niekada nebuvo nuspėjama bendrovė, tad gal nereikėtų stebėtis, jei elgiasi panašiai. Vasara, galimas daiktas, vėl perkels į TVOUT, ypač laikotarpiu,kai bus pirmininkaujama..

                          Comment


                            Parašė VNS Rodyti pranešimą
                            Pist savaite ten , pist savaite ten. Va cia tai verslo strategija! Ten tavo nuomone Dubline sedi azartiski bambukai?
                            Savaitė ten, savaitė šen? Tu bent suvoki, kad kalba eina apie 2013 kovo mėn. pabaigą, o iš Vilniaus išplėtė geografiją nuo 2012 lapkričio mėn? Nieko neįprasto čia nėra. Nenustebčiau, jei naujienų bus ir daugiau.

                            Comment


                              Parašė D.P Rodyti pranešimą
                              Šiaip Ryanair niekada nebuvo nuspėjama bendrovė, tad gal nereikėtų stebėtis, jei elgiasi panašiai. Vasara, galimas daiktas, vėl perkels į TVOUT, ypač laikotarpiu,kai bus pirmininkaujama..
                              EU komisarai skraidys su Rayanair'u?
                              Show must go von!

                              Comment


                                Beje, praktiškai beveik visais išvardintais reisais iš Vilniaus jie ir neskraido, ir net niekada neskraidė, tačiau skraidė vasaros sezonu iš KUN. Yra tik kelios išimtys, tai pvz., "emigrantinės" kryptys kaip Dublinas ir Oslas, kuriuos galima laikyti "kilnojamais" tarp VNO/KUN.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  O kas tokio neįprasto nutiko? Ryanair žiemos sezono metu sumažino skrydžių kiekį, žiniasklaida išpūtė burbulą, o ant to burbulo užsėdo visokie verkšlenantys udriai? Paskelbė apie skrydžius vasaros sezono metu, žiniasklaida išpūtė burbulą ir ant to burbulo vėl užsės visokie dabar jau nerealiai pasikėlę udriai? Tikiuosi, kad tai nesikartos prieš kiekvieną sezoną ir kiek apsiraminsit suvokę, kad nieko neįprasto čia nėra ir tie Ryanair mažinimai žiemos sezono metu šiaip jau palietė ne tik Kauną, bet ir kitus miestus, pvz., Taliną.
                                  Nevisai esi teisus. Skrydziu Kaune mazindavo ir ankstesnemis ziemomis, taciau si karta tie skrydzia (dauguma) ne tiesiog nuimti ziema buvo/yra, bet perkelti i vno.
                                  Uztenka paziureti kiek skrydziu buvo palikta praejusi ziemos sezona ir kiek yra siame, tad tikrai ne "iprastinis" ziemos sezono sumazinimas cia yra kaip sakai..

                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Beje, praktiškai beveik visais išvardintais reisais iš Vilniaus jie ir neskraido, ir net niekada neskraidė, tačiau skraidė vasaros sezonu iš KUN. Yra tik kelios išimtys, tai pvz., "emigrantinės" kryptys kaip Dublinas ir Oslas, kuriuos galima laikyti "kilnojamais" tarp VNO/KUN.
                                  Pvz. Briuselis? Perkeltas ir nebegrazintas.
                                  Paskutinis taisė Gator; 2012.11.14, 18:33.

                                  Comment


                                    dvigubas..

                                    Comment


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Tai kaip cia yra? Ar Ryanair kiauri? ar ministerijoj kiauri? ar komentatoriai su 10 mil. baltarusiu VNO?
                                      Kolega, jeigu žinios šioje srityje tokios ritobos, geriau nuo komentarų, ypač tokių, šioje diskusijoje susilaikykit.

                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Pabande ir per dvi savaites nusprende, kad ne viZgi ir is Kauno nera blogai! Mda...


                                      Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                      Pist savaite ten , pist savaite ten. Va cia tai verslo strategija! Ten tavo nuomone Dubline sedi azartiski bambukai?
                                      Vargeli....

                                      Visų pirma Vilnius čia nei prie ko ir niekas iš Vilniaus į Kauną negrįžta, bent jau tiek pasižiūrėti galėjai prieš savo erudicijos jūrą išliedamas. Kalba eina apie kitas kryptis. Tas, kurios buvo Kaune ir kurios buvo sustabdytos žiemos sezonui, dabar paskelbta, kad vasaros sezonui sugrįžta, tiesiog iš nuolatinių krypčių jos tapo sezoninėmis, Ryanair visame savo tinkle labai didelius (didesnius nei bet kada) žiemos karpymus darė, tai labai stipriai palietė ir Kauną. Šiaip labai džiugu, kad tiek daug krypčių sugrįžta, manau daugelis tikėjosi, kad jų bus mažiau. Taip kad nebus jau taip liūdna vasaros sezono metu Kaune, tuo labiau, kad tvarkaraštis dar negalutinis ir galim tikėtis kažko naujo, ko dar neturėjom pernai .

                                      Comment


                                        Parašė VNS Rodyti pranešimą
                                        Tai kaip cia yra? Ar Ryanair kiauri? ar ministerijoj kiauri? ar komentatoriai su 10 mil. baltarusiu VNO?
                                        Viskas paprasta: Ryanair pavogė 24 milijonus ir pabėgo iš dvylikos kėdučių oro uosto nykiame Baltarusijos pasienio mieste.
                                        Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                        Comment


                                          Pasakykit man, kodėl daugelis ponų vilniečių įsitikinę, kad oro susisiekimas (bent jau kasdieninėms, biznio ar elementaraus turizmo) reikmėms galimas tik iš Vilniaus. Pasiūlykit vokiečiams tarptautinį susisiekimą organizuot tik iš Berlyno, amerikiečiams - tik iš Vašingtono, kad ir tiems paties lenkams - tik iš Varšuvos ir jie visi jus pasiųs toli toli. Kodėl Lietuva tokia nelaiminga? Daugelis čia esančių, atrodo, mąsto pažangiai, balsuoja už progresyvias jėgas, bet galvosena nesikeičia nuo sovietinės, kuomet tik stipri "Maskva" reikalinga, o visa kita - niekai. Jei norim eiti į Vakarus, tai ir mąstykim vakarietiškai. Kažin, ar mūsų seneliai būtų deklaravę, kad "mes be Vilniaus nenurimsim", jei būtų žinoję, kad Vilnius taps naująja Maskva.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X