Traukos zona dar ne viskas, reikia įvertinti ir perkamąją galią. Manau sutiksit, kad Kauno rajone ar apskrityje esančių miestelių ir kaimų gyventojai, kurie padeda išplėsti oro uosto catchment area greičiausiai nusileidžia savo pajamomis ir perkamąja galia Vilniaus miesto ir rajono gyventojams. Lyginant tik pačius miestus, skirtumas matyt nebūtų didelis, tačiau ženkliai skiriasi pačių miesto gyventojų skaičius.
Antra, grįžtant meteliais atgal. Neužmirškite, kad Ryanair Kaune gyveno visiškomis šiltnamio sąlygomis, jau daugmaž apkalbėjom naudojimosi oro uosto uostais kaštų skirtumus. Čia dar noriu pridėti, kad Ryanair yra de facto mažiausią kaštų bazę turintis vežėjas Europoje, tai reiškia, kad atmetus visus išorinius veiksnius, kaip oro uosto kaštai, tai mažiausius vidinius operavimo kaštus turinti aviakompanija. Du labai svarbūs veiksniai, kurie dar pridėjus ir didesnę traukos zoną turėtų būti neabejotinas raktas į sėkmę, konkuruojant su Wizz Vilniuje. Kaip bebūtų, panašu tai yra dar ne viskas.
Grįžtant prie Audriaus paminėtų studentų, tai matyt mažiausiai trokštamas bet kokios aviakompanijos klientas, kuris didžiąja dauguma atveju skris tada kai bus labai pigu, t.y. beveik niekada nemokės pilnos kainos, o skris tada, kai bus spec. promo pasiūlymai. Aviakompanijai svarbu ne parduotų bilietų skaičius, tačiau surinktos pajamos už skrydį, geriau parduoti 100 bilietų pilna kaina, nei išdalinti 190 pusvelčiui, na manau nebus problemų niekam šitai suprasti. Būtent pajamingumas už skrydį matyt ir faktorius nulėmęs dalies skrydžių perkėlimą, nes jie negenaravo pakankamo pajamingumo, nesvarbu, kad klientų netrūko, trūko tokių, kurie mokėtų pilną kainą. Dar vienas svarbus aspektas, kad tokie nebūtinai turi būti vien Lietuvoje, t.y. ne tik vilniečiai, kauniečiai ar pan. tai gali būti ir keliautojas iš "kito galo". T.y. vienas iš argumentų, kodėl kai kurie maršrutai buvo perkelti, užuot visai uždaryti, buvo viltis, jog Vilnius bus didesnis masalas keliautojui iš kito galo rinktis skrydį, nei kad tai yra Kaunas. Tokiu būdu padidinant bendrą reiso pajamingumą ir pelningumą. Žinoma, tai pamatuoti sunku ir šiame forume ir šioje temoje yra keletas aršiai pasisakančių, kad Vilnius jokiais būdais nėra didesnis traukos centras nei Kaunas ir aš neturiu kažkokių skaičių dabar po ranka jog tai bandyti įrodyti, tačiau tai prielaidą, kurią kiekvienas gali asmeniskai apsvarstyti .
Antra, grįžtant meteliais atgal. Neužmirškite, kad Ryanair Kaune gyveno visiškomis šiltnamio sąlygomis, jau daugmaž apkalbėjom naudojimosi oro uosto uostais kaštų skirtumus. Čia dar noriu pridėti, kad Ryanair yra de facto mažiausią kaštų bazę turintis vežėjas Europoje, tai reiškia, kad atmetus visus išorinius veiksnius, kaip oro uosto kaštai, tai mažiausius vidinius operavimo kaštus turinti aviakompanija. Du labai svarbūs veiksniai, kurie dar pridėjus ir didesnę traukos zoną turėtų būti neabejotinas raktas į sėkmę, konkuruojant su Wizz Vilniuje. Kaip bebūtų, panašu tai yra dar ne viskas.
Grįžtant prie Audriaus paminėtų studentų, tai matyt mažiausiai trokštamas bet kokios aviakompanijos klientas, kuris didžiąja dauguma atveju skris tada kai bus labai pigu, t.y. beveik niekada nemokės pilnos kainos, o skris tada, kai bus spec. promo pasiūlymai. Aviakompanijai svarbu ne parduotų bilietų skaičius, tačiau surinktos pajamos už skrydį, geriau parduoti 100 bilietų pilna kaina, nei išdalinti 190 pusvelčiui, na manau nebus problemų niekam šitai suprasti. Būtent pajamingumas už skrydį matyt ir faktorius nulėmęs dalies skrydžių perkėlimą, nes jie negenaravo pakankamo pajamingumo, nesvarbu, kad klientų netrūko, trūko tokių, kurie mokėtų pilną kainą. Dar vienas svarbus aspektas, kad tokie nebūtinai turi būti vien Lietuvoje, t.y. ne tik vilniečiai, kauniečiai ar pan. tai gali būti ir keliautojas iš "kito galo". T.y. vienas iš argumentų, kodėl kai kurie maršrutai buvo perkelti, užuot visai uždaryti, buvo viltis, jog Vilnius bus didesnis masalas keliautojui iš kito galo rinktis skrydį, nei kad tai yra Kaunas. Tokiu būdu padidinant bendrą reiso pajamingumą ir pelningumą. Žinoma, tai pamatuoti sunku ir šiame forume ir šioje temoje yra keletas aršiai pasisakančių, kad Vilnius jokiais būdais nėra didesnis traukos centras nei Kaunas ir aš neturiu kažkokių skaičių dabar po ranka jog tai bandyti įrodyti, tačiau tai prielaidą, kurią kiekvienas gali asmeniskai apsvarstyti .
Comment