Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    >...klaidina visuomenę dėl savo oro uostų takų ilgių..
    tako ilgis labai svarbus pilotams ir svarbus dispeceriams, visiems kitiems turi buti absoliuciai dzin... ir jiems galima kabint makaronu kiek nori. Pilotams ir dispeceriams makaronu nepakabinsi, nes jie neima svarbios informacijos is interneto, o turi dokumentus, kuriuos isleidzia aeronavigacines informacijos tarnybos.
    >...Bet Vilniuje juk 2 takai?
    bet apie tai zino tik pilotai ir dispeceriai, visiems kitiems Vilniuje tik vienas takas.

    Comment


      Parašė innuendo Rodyti pranešimą
      Plius susisiekimas tragiškas ten, gerai, kad turiu giminių Kaune .
      Ar tik tamstos giminės ne Partizanų pr. gyvena? O dėl susisiekimo tai, aišku, geriau skristi į Vilniaus oro uostą, o iš ten į Klaipėdą jau arčiau, negu iš Kauno.

      Comment


        KUN per 2006 metus aptarnavo apie 250000 keleivių:
        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11739785
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Išaugo ir Kauno oro uosto krovinių aptarnavimo rinka. Per 2006 metus aptarnauta daugiau nei 6600 tonų krovinių - 60 proc. daugiau nei pernai. Kauno oro uostas pirmauja Lietuvoje pagal aptarnaujamų krovinių skaičių.
          iš delfio

          Comment


            Įdomu, kokie kroviniai gabenami lėktuvais

            Comment


              Ar kas nors žino apie Kauno Tarptautinio Oro Uosto pajamas 2006-aisias ir kaip jos kito lyginant su praitais metais? Nerandu tokios informacijos.
              Įžvalgos.lt - FB - G+

              Comment


                Kauno oro uostas gali tapti pagrindiniais Lietuvos vartais

                Paulius Garkauskas, www.DELFI.lt
                Kauno tarptautinis oro uostas ateityje gali tapti pagrindiniais Lietuvos vartais. Tokios galimybės neatmetė antradienį Kaune viešėjęs Susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius. Pasak ministro, besiplečiantis Kauno oro uostas, į kurį planuojama tiesti naujus kelius, turi puikias perspektyvas.

                Nors projektavimo darbai kiek užsitęsė naujojo Kauno oro uosto keleivių terminalo statyba bus baigta spalio 1 dieną. Tai antradienį Kaune viešėjusiam A.Butkevičiui užtikrino įmonės vadovai.

                Pastačius šį terminalą, atsižvelgiant į keleivių srautą, šalia planuojama pastatyti dar 1 ar 2 terminalus. Taip pat į Kauno oro uostą planuojama nutiesti naujus aplinkelius.

                "Terminalo statyba bus vykdoma etapais. Pirmajame etape statyba kainuos apie 35 milijonus litų. Tai bus centrinė dalis, kurią per kelerius metus numatoma išplėsti taip, kad per metus Kaune būtų galima aptarnauti apie 3 milijonus keleivių. Dabar yra baigiami projektavimo darbai. Projektavimo darbai užsitęsė, nes pradžioje buvo manoma, kad reikia daryti taip, kad terminalas atitiktų Šengeno reikalavimus be didesnės perspektyvos. Bet projektuotojams pradėjus darbą, konstatuota, kad ekonomiškai yra naudingiau daryti iš karto gerai, o ne po to perstatinėti", - sakė Kauno oro uosto direktorius Kęstutis Cucėnas.

                Iš sraigtasparnio apžiūrėjęs Kauno oro uosto teritoriją A.Butkevičius pripažino, kad Vilniaus oro uostui išnaudojus praktiškai visas plėtros galimybes Karmėlavoje esantis oro uostas turi puikias perspektyvas.

                "Žiūrint pragmatiškai yra du variantai – arba plėsti Kauno oro uostą arba statyti naują. Šiek tiek išmanant ekonomiką aišku, kad pastatyti naują oro uostą būtų labai brangu. Kam statyti naują, jeigu galima plėsti esamą. Mano, kaip ministro, nuomonė, kad reikia Kauno oro uostą plėsti. Šiandien paskraidžius pamatėme, kad tam yra puikios galimybės ir, jei būtų pastatytas aplinkelis nuo Palemono, tai visi oro uosto keliai galėtų jungtis į naują apvažiavimą. Taip pat būtų galima susieti oro uostą ir geležinkelį", - sakė A.Butkevičius.

                Tarptautiniam Kauno oro uostui 2006 metais pavyko pasiekti užsibrėžtą tikslą ir aptarnauti 250 tūkstančių keleivių. Šis rezultatas yra 3 kartus didesnis nei 2005-aisiais ir beveik 10 kartų viršyja 2004-ų metų rodiklį.
                Gražias perspektyvas "piešiantis" straipsnis
                Mano nuotraukos @Fotki.com

                Auto Show Millennium 2007
                Retromobile 2007
                "Kova 1". Driftingo čempionatas
                "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                Kauno Marių Regioninis Parkas

                Comment


                  >..Kauno oro uosto keleivių terminalo statyba bus baigta spalio 1 dieną.
                  Idomu, ar tures jis nors viena teletrapa...? Itariu, nelabai.

                  Comment


                    Ekonomiškai yra naudingiau daryti iš karto gerai, o ne po to perstatinėti.
                    Jiem dar dėl to klausimai kyla. Gerai, kad bent laiku susiprotėjo...

                    Šiaip straipsnis labai maloniai nuteikia. Taip ir toliau. Su tuo sprendimu Susisiekimo Ministerija galėtų nedelst taip ilgai.
                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                    Comment


                      Ir dar plius reikėtų perkelti Ūkio bei Susisiekimo ministerijas į Kauną.

                      Comment


                        Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                        Man kitaip atrodo. Oro uostas tai kaip uostas, skirtas keleiviams ar kroviniams pervežti, ir šiaip sudėtingas kompleksas, o aerodromas tai kaip paprasta prieplauka, neturinti didelės svarbos valstybiniu mąstu čia mano tokia nuomonė...

                        oro uostas yra keleiviams pritaikytas aerodromas.

                        LT yra 4 oro uostai: Vilnius, Kaunas, Palanga, Siauliai
                        Visa kita - aerodromai: Pociunai, Kyviskes, Paluknis, Paistrys, Gaiziunai (karinis), Klaipeda ir tt

                        Comment


                          Nuo sausio 22. aviakompanija Stockholmsplanet atidaro reisą Kaunas - Växjö (pietų Švedija).
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Parašė aero Rodyti pranešimą
                            oro uostas yra keleiviams pritaikytas aerodromas.

                            LT yra 4 oro uostai: Vilnius, Kaunas, Palanga, Siauliai
                            Visa kita - aerodromai: Pociunai, Kyviskes, Paluknis, Paistrys, Gaiziunai (karinis), Klaipeda ir tt
                            Kodėl "aerouostas" Kauno oro uosto logotipe parašyta?
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2008.09.07, 15:15.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė amiko Rodyti pranešimą
                              Kodėl "aerouostas" Kauno oro uosto logotipe parašyta?
                              [ATTACH]1086[/ATTACH]
                              -aero - turbūt tarptautinis priešdėlis, rodantis sąsają su oru, ir tiek. Sulietuvinus gautume tiesiog "oro uostas".

                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Nuo sausio 22. aviakompanija Stockholmsplanet atidaro reisą Kaunas - Växjö (pietų Švedija).
                              Gal žinai kur yra lietuviškas straipsnis? Randu tiktai švediškai parašytą. Naujienos geros, nors tokios aviakompanijos girdėjęs nesu, įdomu kiek rimti jos ketinimai ir ar pajėgs ji išsilaikyti.
                              Paskutinis taisė ; 2007.01.09, 22:48.
                              Įžvalgos.lt - FB - G+

                              Comment


                                Bet tie 4 oro uostai yra labai maži

                                Comment


                                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                  Nuo sausio 22. aviakompanija Stockholmsplanet atidaro reisą Kaunas - Växjö (pietų Švedija).
                                  Puiku
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Logotipas nuo tada kai jis tuejo toki pavadinima, o po to lituanistai pasake kad aero cia graikiskas zodis o ne lietuviskas, pakete pavadinima i oro uostas... logotipas taip ir liko nepakeistas..

                                    Comment


                                      Na gal ir taip
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                        Gal žinai kur yra lietuviškas straipsnis? Randu tiktai švediškai parašytą. Naujienos geros, nors tokios aviakompanijos girdėjęs nesu, įdomu kiek rimti jos ketinimai ir ar pajėgs ji išsilaikyti.
                                        Aš irgi tik aviakompanijos puslapy info mačiau. Kažkokia miniatiūrinė regioninė "pigių" (Kaunas - Växjö ~10 kartų brangiau nei Kaunas - Nykoping su Ryanair) skrydžių kompanija. Kiek rimti ketinimai neaišku. Na skrendantiems į pietų Švediją gal ir neblogai.
                                        Tik tiek, kad Stockholmsplanet saabas turės pusantro mėnesio skraidyti, kad pervežtu tą patį keleivių kiekį kaip Ryanairo boeingas Taigi statistikos ši kompanija per daug nepagerins (kaip ir dot.lt).
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Taigi statistikos ši kompanija per daug nepagerins (kaip ir dot.lt).
                                          Tiek to ta dabartinė statistika. Bet jei ši kompanija sugebėtų pas mus įsitvirtinti, tai ateitytje gal praplėstų skrydžių geografiją. Na, tegu bando
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X