Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąPilnai sutinku. Bet tai ilgesnis būdas ir nebūtinai toks paprastas, kaip mano minėti. Kai kam nusispjauti į kitų įdirbius ir niežti nagai paimti gatavą.
Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTodel, kad tu kiekvienam puslapyje ignoruoji fakta, jog jais is valstybe biudzeto buvo proteguiojama (taip, dalis nebuvo panaudota, bet tai protegavimo fakto nekeicia) butent TIK Vilnius.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąO tai čia KUN pirmas oro uostas pasaulyje, kuris sugalvojo kad galima LCC priiminėt ar šiaip kažkokį patentą šitokių paslaugų teikimui turi?
Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVerkšlena dėl to, kad Ryanair`as persikėlė į Vilnių. O SM ir VNO vietoj to, kad priviliotų naują avialinijų kompaniją, pasirinko lengviausią kelią, pasiimdami mažesnio ir silpnesio brolio darbo vaisius.
Toks nedažnas reiškinys Lietuvos padangėje, kai valstybė įsikišo ten, kur neturėjo įsikišt.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąKažin... jau 1939 metais skrydžiai Varšuva - Vilnius - Ryga - Talinas - Helsinkis buvo perkeliami į Varšuva - KAUNAS - Ryga - Talinas - Helsinkis. Jau nekalbant apie tai, kad Berlynas - Kaunas atsirado anksčiau nei Berlynas - Vilnius...Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąApskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąO tai čia KUN pirmas oro uostas pasaulyje, kuris sugalvojo kad galima LCC priiminėt ar šiaip kažkokį patentą šitokių paslaugų teikimui turi?
Apskritai VNO senesnis oro uostas, tai visus kada nors turėtus skrydžius KUN iš jo pavogė, jei jau tokia logika vadovaujamės.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTai kad VNO prisiviliojo wizzair.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąVilniuje didziausia keleiviu koncentracija ir kai abi kompanijos skraido tomis paciomis kryptimis Ryanair tenka bilietus pardavineti pigiau, kad pritraukti keleivius, kuriem papildomai kainuoja kelione i ir is Kauno + pasiulyti nuolaida uz papildomai gaistama valanda. Del to Ryanair apsimokejo perkelti skrydzius net ir numojant ranka i Kauno savivaldybes dotacijas bei mazesnius mokescius.
p.s. Įdomu ši diskusija turi pabaigą? Nes vis grįžtama prie tų pačių temų. Nemanau, kad rasit vieną teisingą atsakymą, nes manau tokio net ir nėra.Paskutinis taisė audrius2012; 2012.11.08, 23:09.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKlysti, Kauno oro uostas gerokai senesnis, vienas seniausių Europoje, įkurtas berods 1915-1916...Kaizerinės Vokietijos kariuomenė 1915 m. rugpjūčio pabaigoje užėmusi Kauną, savajam aerodromui pasirinko erdvesnę vietą, nes kartu su lėktuvais jie plačiai naudojo ir dirižablius. Toji pasirinktoji vieta buvo laukas į vakarus nuo Veiverių plento ir tvirtovės centrinio pylimo. Iš šiaurės lauką ribojo kelias į 1-ąją bateriją pro Vesole dvarą (vėliau - Linksmadvaris), iš pietų - kelias į 2-ąją bateriją, ir iš vakarų - geležinkelio atšaka nuo II-ojo forto link I-ojo, nutiesta šalia Žagariškių kaimo.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąO Kaunas prisiviliojo Ryanair. Nepamenu, kad KUN su pagalba "iš aukščiau" būtų kažką prisiviliojęs iš VNO.
Apie kokia pagalba sneki? "Recharge In Vilnius" nebuvo pagalba Ryanair perkelti skrydzius i Vilniu. Ryanair is Kauno savivaldybes gaudavo tiesiogine parama skrydziu populiarinimui, o persikele i Vilniu jie jos neteko.
Comment
-
Kaip priviliojo? Sumažindamas bene didziausius EU mokesčius ir pasikviesdamas bene rimčiausia konkurentą šalyje. Taip pat, KAIP priviliojo? Per SM grasindamas uždrausti airių veiklą? Sprendimą priėmė pati bendrovė. Pagrindas, kodėl priėmė - sumažėję mokesčiai + dar didesnės esamų/potencialių klientų dalies "pagriebimas" įvertinus šalia LT esančios BY rinką. Ar SM liepė susimažinti mokesčius? Nežinau, jei atvirai. Kažkos su.... socializmas - ką pasakys ministerijos šulas taip elgsis bendrovė. Ir pyp ne bet kokia bendrovė, o stambi tarptatine bėndrovė. Cha, tarsi Batka įsikūnijo į SM.
Ir čia KUN padarė vieną klaidą - tapo vienos oro linijos bendrovės oro uostu, nors prognozių, dėl ne visada stabiliaus RA elgesio, būta...ir matyt nė vienas ir ne du pranešimai bent jau spaudoje, ką jau kalbėti apie "politikos kuluarus, barus, koridorius".
http://simonas.bartkus.lt/blog/2012/...po-13-krypciu/
RA konkursuos su Wizz 5 iš 13 krypčių. tegu tie, kurie kažkiek tai išmano, įvertina, ar tokia dalis - didelė, vidutine, maža, kad RA būtų priėmęs sprendimą persikelti. Taip pat nepamirškime, kaip jau buvo anksčiau minėtą, ateities perspektyvų ir rekordiškai didėjančių BY srautų.
Pagal “Ryanair” krypčių skaičių Vilniaus oro uostas pralenks Rygos oro uostą, kuriame “Ryanair” apimtis žiemą ketina mažinti 2-3 kryptimis. Dar didesnis karpymas palies Talino oro uostą, kur “Ryanair” krypčių sumažės iki 3-5 nuo dešimties.
Man ši diskusija primena VLN vs LT diskutuojant apie TUI "nusėdimą" sostinėje. Tyyypppooo Investuol LT, ŪM liepia, pirštu nurodo bendrovei KUR steigti padalinį.
Pavyzdžiui, vokiečių biotech kompaniaj įsikūrė kryžkelėje tarp VLN ir KAUN ir įdomu, kodėl? Ogi ten patalpos pigesnės, elektra, infrastruktūra etc.Paskutinis taisė D.P; 2012.11.08, 23:22.
Comment
-
Parašė audrius2012 Rodyti pranešimąVa šitoj vietoj negaliu sutikti. Kokie šaltiniai, kad Vilniuje keleivių koncentracija didžiausia? Nes čia reikia atlikti milžinišką ir brangiai kainuojančią studiją. Rinkti duomenis apie esamus klientus, žiūrėti jų tendencijas, jų elgseną, apdoroti milžinišką duomenų bazę su kliento gyvenomosiomis vietomis ir t.t. Abejoju,kad tokią studiją kažkas atliko. O jei ir didžiausia tai kokia dalis jų yra potencialūs Ryanair klientai?Kaip ir patys sutikot, nedaug verslo klasės atstovų skrenda su šia kompanija. Lėktuvų užimtumas buvo tikrai didelis, bet kiek dėl Vilniaus "kaltės" tai negalim pasakyti nei aš nei Jūs. Jei kalbėsit apie Baltarusijos gyventojus, tai čia irgi reikia atlikinėti didžiulę analizę. Tiesiog,mano manymu, vyksta arši konkurencinė kova tarp dviejų avialinijų ir Lietuvos rinka yra per maža, kad išsitekti abiems dar pridedant tradicines kompanijas. Dėl kainų irgi nesutinku, Raynair tikrai neatsižvelgia kainoj į gaištamą laiką, kuris yra juokingas vien Europos mąstu, nekalbant pasaulio. Kainos manau yra didesnės vien dėl mokesčių. Kaip vartotojas, žiūrėjau ir lyginau kai kurias kainas, tai jos skiriasi tikrai nedaug.
p.s. Įdomu ši diskusija turi pabaigą? Nes vis grįžtama prie tų pačių temų. Nemanau, kad rasit vieną teisingą atsakymą, nes manau tokio net ir nėra.
Nereikia gaistamo laiko matuoti nei Europos nei pasaulio mastu. Yra keleivis fabijoniskese ketinantis isigyti skrydi i Milana turi du variantus skristi su wizzair is Vilniaus ar skristi su Ryanair is Kauno. Ka pastarasis renkasi jei kainos yra vienodos? Aisku wizzair. Ka turi pasiulyti Ryanair kad jis sutiktu vaziuoti i Kauna ir is ten skristi? 20Eur pigesni return bilieta kaip minimum.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąTu nesutinki kad Vilniuje yra daugiau keleiviu nei kitur, bet teigi kad Ryanair persikele i Vilniu tam kad konkuruotu su Wizzair ir ji is ten isstumti. Kodel jie negalejo konkuruoti skraidydami is Kauno jeigu Vilniuje yra maziau keleiviu nei kitur, jeigu Kauno savivaldybe dar juos dotuoja ir Kaune mazesni mokesciai?
Nereikia gaistamo laiko matuoti nei Europos nei pasaulio mastu. Yra keleivis fabijoniskese ketinantis isigyti skrydi i Milana turi du variantus skristi su wizzair is Vilniaus ar skristi su Ryanair is Kauno. Ka pastarasis renkasi jei kainos yra vienodos? Aisku wizzair. Ka turi pasiulyti Ryanair kad jis sutiktu vaziuoti i Kauna ir is ten skristi? 20Eur pigesni return bilieta kaip minimum.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąSitas faktas nera Ryanair skrydziu perkelimo priezastis.
Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąRyanair i Kauna atejo todel, kad anksciau nebuvo ileisti i VNO. Ar tai galima vadint pagalba KUN ar ne?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTebunie. Bet kas yra svarbesnis is to isplaukiantis teiginys - sis faktas parodo, kad Vilniaus protegavimas buvo/yra. Tuo tarpu yra cia pora veikeju, kurie apskritai bet kada kai tik pasisuka kalba apie protegavima bando ta paneigti ironizavimu. Nesvarbu ar tuo atveju buvo protegavimas, ar tik samokslo teorija - abiem atvejais ironija ta pati. Pirmu atveju nepagrista, antru pagrista.
Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTebunie. Bet kas yra svarbesnis is to isplaukiantis teiginys - sis faktas parodo, kad Vilniaus protegavimas buvo/yra. Tuo tarpu yra cia pora veikeju, kurie apskritai bet kada kai tik pasisuka kalba apie protegavima bando ta paneigti ironizavimu. Nesvarbu ar tuo atveju buvo protegavimas, ar tik samokslo teorija - abiem atvejais ironija ta pati. Pirmu atveju nepagrista, antru pagrista.
Tiesiog cia uztvirtinam, kad yra precedentas protegavimo ir gal nustokim ironizuot kai zmones daro prielaida apie koki nors kita protegavimo atveji. Nes paskaicius kai kuriuos toks vaizdas, kad tai yra mistinis ir neimanomas dalykas.
„Recharge in Vilnius“, kiek aš žinau, yra kompleksinė priemonė/ priemonių paketas, kuri(s) neapsiriboja oro linijomis ir/ar tik susisiekimui gerinti.
Comment
Comment