Parašė deep'as
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKas tau sakė, kad VNO neprimoka? Nors jei 25 mln. gavo iš karto, gal tuomet kurį laiką ir nereikės primokėti. Kai kurie kažkokius briedus mąstot, kad jau VNO tai tiesiog idelu, galima kainas daryt kokias nori, vis tiek visi skris ir pasipils milijonai turistų. Gal baikit sapnuoti. Vakarinės, šiaurinės Lietuvos keleivių dauguma pasirinks Rygą ir bus nauda Latvijai, o ne Lietuvai. SM turi turėt proto ir savo objektais rūpintis vienodai. Jei jau turi savo vaikų ir jie visi tikrai tavo, tai ir visų gerbūviu rūpiniesi vienodai.Paskutinis taisė deep'as; 2012.11.08, 10:41.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąvirs 21mln litu yra grazinta atgal i valstybes biudzeta tad gal uzteks ta pati kartoti?Paskutinis taisė Sula; 2012.11.08, 10:54.
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąPapasakok placiau apie tuo balsus. Kokie ekspertai tai nustate? Pavardes? Bus aiskiau diskutuot
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNesileisiu į ginčus dėl dalykų, kurių negalime patikrinti, bet faktas yra vienas: Dėl Ryanair persikėlimo į Vilnių tiesiogiai ar netiesiogiai nukentėjo visa Lietuva (jau nekalbant apie Kauną), o ar labai išlošė Vilnius - klausimas. Čia viskas susiveda į klausimą, kas yra geriau: valstybė-miestas, ar valstybė.
Iš keleivio pusės, aišku, perkėlimas daug gero neduos (bent jau kainų prasme tai tikrai), bet labai didelis klausimas ar alternatyvų realių tam buvo.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei jau turi savo vaikų ir jie visi tikrai tavo, tai ir visų gerbūviu rūpiniesi vienodai.
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąRyanair negaus nei cento ir ta viesai pasake ne vienas SM ir VNO atstovas , o kad kazkas bus mokama tai ta nuolat kartoji tu. Kas tau ta pasake ar pats sugalvojai? Antra, virs 21mln litu yra grazinta atgal i valstybes biudzeta tad gal uzteks ta pati kartoti?
O vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąPritariu. Kai susirasi paną ir norėsi ją vesti, tai labai neįsižeisk, jei rūpestingas tėvas primygtinai rekomenduos, pavyzdžiui, vesti jos vyresnę seserį, nes anai labiau reikia, o jaunesnioji dar gali palaukti.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąManau, kad tamsta gyveni XIX amžiuje ar XX pradžioje, jei tokiomis kategorijomis operuoji. Biznyje, bent jau tos pačios srities, negali būti nei vyresnių, nei jaunesnių.
Comment
-
Metropolis
Manau, kad niekas nebūtų supykęs, jei pagal programą Recharge in Vilnius būtų finansuojami naujų kompanijų skrydžiai į VNO. Tik, kartu su programa Recharge in Vilnius, reikėjo kitų programų, pvz. Recharge in Kaunas ir Recharge in Palanga, pagal kurias būtų į kitus du oro uostus kviestos naujos avialinijos. T.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą. Dėl tokio sprendimo nebūtų visų šių diskusijų.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąO tai kas pyksta, kodėl Vilniaus oro uostas susimažino tarifus beigi įsileido low-cost. Rūpestingas tėvas turėjo pasakyti, palauk, Kaunui šiuo metu labiau reikia, ar ne?
Linas. Kaip sakote, tai yra verslas. O verslas eina ten, kur geresnės sąlygos. VNO sumažino mokesčius, šalia - 10mln rinka.
Nereikia kurti tų sąmokslo teorijų, kad VALDŽIA nuskriaudė KAUNĄ. Tai naudojama kaip skydo taktika - juo pridengiams savo neveiklumsas (Kaunui to neitaikau; iš esmės tai visos LT bėda). Dabar toks jausmas, kad jei VALDŽIA neparuošia dirvos, tai sėti negalime. Kai IKEA svarstė planus, irgi buvo kolizijos tar Kauno ir Vilniaus. Kodėl laimėjo Vilnius? Nes detalųjį planą paruošė labai greitai. Norime, kad pas mus kažkas ateitų - durime rodyti daugiau iniciatyvų, nelaukti dovanų, ir mąstyti strategiškai. KUN vadovų problema, kad neieškojo airiams alternatyvų. Jei būtų atėję dar vieni, tokių problemų ir kalbų nebūtų buvę.
Comment
-
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąManau, kad niekas nebūtų supykęs, jei pagal programą Recharge in Vilnius būtų finansuojami naujų kompanijų skrydžiai į VNO. Tik, kartu su programa Recharge in Vilnius, reikėjo kitų programų, pvz. Recharge in Kaunas ir Recharge in Palanga, pagal kurias būtų į kitus du oro uostus kviestos naujos avialinijos. T.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą. Dėl tokio sprendimo nebūtų visų šių diskusijų.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąNa ir melagis esate - aiskiai pries kelis menesius tau buvo paraasyta , kad ryanair pinigus gaus,bet tai bus padaryta kitais budais - pervesti pinigai kaip reklama. Beje,man dabar iskilo klausimaas - ar Recharge in Vilnius programa yra teiseta? Jei vilniuireklama reeikalinga, jituri butiykdoma is Vvilniiaus savivaldybes lesu. Valstybe gali remti prograama Recharge in Lithuania. Kad ateitu ryanair mokejo kauno savivaldybes. todel vilniui neturi buti daroma iseitis.
O vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.
Kai kas dar pyksta ant Jonh del ironijos. Po tokiu diskusiju tik tas ir belieka. Sekanciam puslapi vel islys tie patys veikejai ir vel sauks kad valstybe sumokejo 25mln kad atimtu skrydzius is Kauno
Comment
-
Parašė deep'as Rodyti pranešimąO kas parasymo autorius? Udrius? Linas? daugiau tokiu geniju lyg ir nebuvo...
Kai kas dar pyksta ant Jonh del ironijos. Po tokiu diskusiju tik tas ir belieka. Sekanciam puslapi vel islys tie patys veikejai ir vel sauks kad valstybe sumokejo 25mln kad atimtu skrydzius is Kauno
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąApie kokius genijus čia paistai? Niekas nieko nesugalvojo, o buvo viešai paskelbta ir apie Recharge in Vilnius, ir čia kažkas gal puslapį atgal publikavo SM raštą dėl būtinybės organizuoti būtent tik Vilniaus (o ne Lietuvos) pasiekiamumą iš konkrečių miestų. Jei tiesa, kaip čia kažkas minėjo, kad 21 mln. buvo sugrąžintas į biudžetą, tai 4 mln. buvo kažkur išleista. Kas gali paneigti, kad ne Ryanair jie atiteko už negražius veiksmus?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąO vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.
Parašė Metropolis Rodyti pranešimąT.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
Jeigu Vilniuje būtų keli oro uostai, tada dar galima būtų dalinti pagal linijas. Bet kai Vilniuje yra tik vienas oro uostas, tai lou-kostų sąmoningą neįleidimą jau galima būtų traktuoti kaip priverstines paslaugas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąO gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
Jeigu Vilniuje būtų keli oro uostai, tada dar galima būtų dalinti pagal linijas. Bet kai Vilniuje yra tik vienas oro uostas, tai lou-kostų sąmoningą neįleidimą jau galima būtų traktuoti kaip priverstines paslaugas.
O vieta, kur Vilnius tikrai turėtų dirbti - tų taip trokštamų normalių oro linijų pritraukimu ir puoselėjimu.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąApie kokius genijus čia paistai? Niekas nieko nesugalvojo, o buvo viešai paskelbta ir apie Recharge in Vilnius, ir čia kažkas gal puslapį atgal publikavo SM raštą dėl būtinybės organizuoti būtent tik Vilniaus (o ne Lietuvos) pasiekiamumą iš konkrečių miestų. Jei tiesa, kaip čia kažkas minėjo, kad 21 mln. buvo sugrąžintas į biudžetą, tai 4 mln. buvo kažkur išleista. Kas gali paneigti, kad ne Ryanair jie atiteko už negražius veiksmus?
Taip tie 4 milijonai buvo isleisti Recharge in Vilnius programai kuri su Ryanair neturi nieko bendro.
Comment
Comment