Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė deep'as Rodyti pranešimą
    O kaip atsirado tas vienintelis faktas? Nuo kad asmens nuomone tapo faktu? Faktai yra tokie kad nuo siol savivaldybems nereikes primoketi ryanairui uz tai kad skraido, oro uostas gaus daugiau sumoketu mokesciu o salis daugiau turistu. Taigi, saliai tai iseis i nauda, o Kaunas tuos milijonus kuriuos atidavinejo ryanairui gales isleisti miestui tvarkyti.
    Kas tau sakė, kad VNO neprimoka? Nors jei 25 mln. gavo iš karto, gal tuomet kurį laiką ir nereikės primokėti. Kai kurie kažkokius briedus mąstot, kad jau VNO tai tiesiog idelu, galima kainas daryt kokias nori, vis tiek visi skris ir pasipils milijonai turistų. Gal baikit sapnuoti. Vakarinės, šiaurinės Lietuvos keleivių dauguma pasirinks Rygą ir bus nauda Latvijai, o ne Lietuvai. SM turi turėt proto ir savo objektais rūpintis vienodai. Jei jau turi savo vaikų ir jie visi tikrai tavo, tai ir visų gerbūviu rūpiniesi vienodai.

    Comment


      Kur du pešasi, trečias pralaimi. Taip buvo su Airbaltic ir Flylal, tai bus su Ryanair ir Wizzair. Laikini dividendai juk geriau nei nuoseklus darbas, kurio vaisiais jau ir gali nebespėti pasinaudoti.

      Comment


        Parašė Linas Rodyti pranešimą
        Kas tau sakė, kad VNO neprimoka? Nors jei 25 mln. gavo iš karto, gal tuomet kurį laiką ir nereikės primokėti. Kai kurie kažkokius briedus mąstot, kad jau VNO tai tiesiog idelu, galima kainas daryt kokias nori, vis tiek visi skris ir pasipils milijonai turistų. Gal baikit sapnuoti. Vakarinės, šiaurinės Lietuvos keleivių dauguma pasirinks Rygą ir bus nauda Latvijai, o ne Lietuvai. SM turi turėt proto ir savo objektais rūpintis vienodai. Jei jau turi savo vaikų ir jie visi tikrai tavo, tai ir visų gerbūviu rūpiniesi vienodai.
        Ryanair negaus nei cento ir ta viesai pasake ne vienas SM ir VNO atstovas , o kad kazkas bus mokama tai ta nuolat kartoji tu. Kas tau ta pasake ar pats sugalvojai? Antra, virs 21mln litu yra grazinta atgal i valstybes biudzeta tad gal uzteks ta pati kartoti?
        Paskutinis taisė deep'as; 2012.11.08, 10:41.

        Comment


          Parašė deep'as Rodyti pranešimą
          virs 21mln litu yra grazinta atgal i valstybes biudzeta tad gal uzteks ta pati kartoti?
          Tai visgi kažkiek gavo? Maniau, kad pinigai liko nepanaudoti valstybės biudžete.
          Paskutinis taisė Sula; 2012.11.08, 10:54.

          Comment


            Parašė VNS Rodyti pranešimą
            Papasakok placiau apie tuo balsus. Kokie ekspertai tai nustate? Pavardes? Bus aiskiau diskutuot
            Neregistruoju kiekvieno pasisakymo apie Lietuvos oro uostus, bet manau, kad ir šitoj temoj rastum pasisakymų ir nuorodų į pasisakymus šituo klausimu. Nors man atrodo nėra raketų mokslas suprast, kad ūkio subjektui būt priklausomam nuo vieno kliento nėra labai gerai.

            Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
            Nesileisiu į ginčus dėl dalykų, kurių negalime patikrinti, bet faktas yra vienas: Dėl Ryanair persikėlimo į Vilnių tiesiogiai ar netiesiogiai nukentėjo visa Lietuva (jau nekalbant apie Kauną), o ar labai išlošė Vilnius - klausimas. Čia viskas susiveda į klausimą, kas yra geriau: valstybė-miestas, ar valstybė.
            Tai pagal tave reikėjo laikytis nepasiteisinusios strategijos, laikyt užkeltus mokesčius VNO ir ten neįsileist Ryanairo (taip, beje, rizikuojant, kad anie apskritai susipokuos čemodanus ir į Londoną reikės skraidyt su Lufthansa už gerokai didesnę kainą ir su didesnėm laiko sąnaudom)?

            Iš keleivio pusės, aišku, perkėlimas daug gero neduos (bent jau kainų prasme tai tikrai), bet labai didelis klausimas ar alternatyvų realių tam buvo.
            Got sun in my face, sleeping rough on the road

            Comment


              Parašė Linas Rodyti pranešimą
              Jei jau turi savo vaikų ir jie visi tikrai tavo, tai ir visų gerbūviu rūpiniesi vienodai.
              Pritariu. Kai susirasi paną ir norėsi ją vesti, tai labai neįsižeisk, jei rūpestingas tėvas primygtinai rekomenduos, pavyzdžiui, vesti jos vyresnę seserį, nes anai labiau reikia, o jaunesnioji dar gali palaukti.

              Comment


                Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                Ryanair negaus nei cento ir ta viesai pasake ne vienas SM ir VNO atstovas , o kad kazkas bus mokama tai ta nuolat kartoji tu. Kas tau ta pasake ar pats sugalvojai? Antra, virs 21mln litu yra grazinta atgal i valstybes biudzeta tad gal uzteks ta pati kartoti?
                Na ir melagis esate - aiskiai pries kelis menesius tau buvo paraasyta , kad ryanair pinigus gaus,bet tai bus padaryta kitais budais - pervesti pinigai kaip reklama. Beje,man dabar iskilo klausimaas - ar Recharge in Vilnius programa yra teiseta? Jei vilniuireklama reeikalinga, jituri butiykdoma is Vvilniiaus savivaldybes lesu. Valstybe gali remti prograama Recharge in Lithuania. Kad ateitu ryanair mokejo kauno savivaldybes. todel vilniui neturi buti daroma iseitis.

                O vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.

                Comment


                  Parašė balietis Rodyti pranešimą
                  Pritariu. Kai susirasi paną ir norėsi ją vesti, tai labai neįsižeisk, jei rūpestingas tėvas primygtinai rekomenduos, pavyzdžiui, vesti jos vyresnę seserį, nes anai labiau reikia, o jaunesnioji dar gali palaukti.
                  Manau, kad tamsta gyveni XIX amžiuje ar XX pradžioje, jei tokiomis kategorijomis operuoji. Biznyje, bent jau tos pačios srities, negali būti nei vyresnių, nei jaunesnių.

                  Comment


                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                    Manau, kad tamsta gyveni XIX amžiuje ar XX pradžioje, jei tokiomis kategorijomis operuoji. Biznyje, bent jau tos pačios srities, negali būti nei vyresnių, nei jaunesnių.
                    O tai kas pyksta, kodėl Vilniaus oro uostas susimažino tarifus beigi įsileido low-cost. Rūpestingas tėvas turėjo pasakyti, palauk, Kaunui šiuo metu labiau reikia, ar ne?

                    Comment


                      Manau, kad niekas nebūtų supykęs, jei pagal programą Recharge in Vilnius būtų finansuojami naujų kompanijų skrydžiai į VNO. Tik, kartu su programa Recharge in Vilnius, reikėjo kitų programų, pvz. Recharge in Kaunas ir Recharge in Palanga, pagal kurias būtų į kitus du oro uostus kviestos naujos avialinijos. T.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą. Dėl tokio sprendimo nebūtų visų šių diskusijų.

                      Comment


                        Parašė balietis Rodyti pranešimą
                        O tai kas pyksta, kodėl Vilniaus oro uostas susimažino tarifus beigi įsileido low-cost. Rūpestingas tėvas turėjo pasakyti, palauk, Kaunui šiuo metu labiau reikia, ar ne?
                        Visą sumaištį sukėlė Wizzai. Ryanairas apskritai yra neprognizuojamo oro linijų bendrovė, tad vadovams tikėtis, kad "neišduos" mažių mažiausiai naivu.

                        Linas. Kaip sakote, tai yra verslas. O verslas eina ten, kur geresnės sąlygos. VNO sumažino mokesčius, šalia - 10mln rinka.
                        Nereikia kurti tų sąmokslo teorijų, kad VALDŽIA nuskriaudė KAUNĄ. Tai naudojama kaip skydo taktika - juo pridengiams savo neveiklumsas (Kaunui to neitaikau; iš esmės tai visos LT bėda). Dabar toks jausmas, kad jei VALDŽIA neparuošia dirvos, tai sėti negalime. Kai IKEA svarstė planus, irgi buvo kolizijos tar Kauno ir Vilniaus. Kodėl laimėjo Vilnius? Nes detalųjį planą paruošė labai greitai. Norime, kad pas mus kažkas ateitų - durime rodyti daugiau iniciatyvų, nelaukti dovanų, ir mąstyti strategiškai. KUN vadovų problema, kad neieškojo airiams alternatyvų. Jei būtų atėję dar vieni, tokių problemų ir kalbų nebūtų buvę.

                        Comment


                          Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                          Manau, kad niekas nebūtų supykęs, jei pagal programą Recharge in Vilnius būtų finansuojami naujų kompanijų skrydžiai į VNO. Tik, kartu su programa Recharge in Vilnius, reikėjo kitų programų, pvz. Recharge in Kaunas ir Recharge in Palanga, pagal kurias būtų į kitus du oro uostus kviestos naujos avialinijos. T.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą. Dėl tokio sprendimo nebūtų visų šių diskusijų.
                          Tas segmentavimas krizės įkarštyje nebuvo toliaregiškas sprendimas. Apie segmentavimą galėtume kalbėti, kai oro uostas užsiaugins daugiau raumenukų. Nes kurį laiką gyvenome ir taip beveik be susisiekimo oru.

                          Comment


                            Parašė udrius Rodyti pranešimą
                            Na ir melagis esate - aiskiai pries kelis menesius tau buvo paraasyta , kad ryanair pinigus gaus,bet tai bus padaryta kitais budais - pervesti pinigai kaip reklama. Beje,man dabar iskilo klausimaas - ar Recharge in Vilnius programa yra teiseta? Jei vilniuireklama reeikalinga, jituri butiykdoma is Vvilniiaus savivaldybes lesu. Valstybe gali remti prograama Recharge in Lithuania. Kad ateitu ryanair mokejo kauno savivaldybes. todel vilniui neturi buti daroma iseitis.

                            O vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.
                            O kas parasymo autorius? Udrius? Linas? daugiau tokiu geniju lyg ir nebuvo...

                            Kai kas dar pyksta ant Jonh del ironijos. Po tokiu diskusiju tik tas ir belieka. Sekanciam puslapi vel islys tie patys veikejai ir vel sauks kad valstybe sumokejo 25mln kad atimtu skrydzius is Kauno

                            Comment


                              Parašė deep'as Rodyti pranešimą
                              O kas parasymo autorius? Udrius? Linas? daugiau tokiu geniju lyg ir nebuvo...

                              Kai kas dar pyksta ant Jonh del ironijos. Po tokiu diskusiju tik tas ir belieka. Sekanciam puslapi vel islys tie patys veikejai ir vel sauks kad valstybe sumokejo 25mln kad atimtu skrydzius is Kauno
                              Apie kokius genijus čia paistai? Niekas nieko nesugalvojo, o buvo viešai paskelbta ir apie Recharge in Vilnius, ir čia kažkas gal puslapį atgal publikavo SM raštą dėl būtinybės organizuoti būtent tik Vilniaus (o ne Lietuvos) pasiekiamumą iš konkrečių miestų. Jei tiesa, kaip čia kažkas minėjo, kad 21 mln. buvo sugrąžintas į biudžetą, tai 4 mln. buvo kažkur išleista. Kas gali paneigti, kad ne Ryanair jie atiteko už negražius veiksmus?

                              Comment


                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                Apie kokius genijus čia paistai? Niekas nieko nesugalvojo, o buvo viešai paskelbta ir apie Recharge in Vilnius, ir čia kažkas gal puslapį atgal publikavo SM raštą dėl būtinybės organizuoti būtent tik Vilniaus (o ne Lietuvos) pasiekiamumą iš konkrečių miestų. Jei tiesa, kaip čia kažkas minėjo, kad 21 mln. buvo sugrąžintas į biudžetą, tai 4 mln. buvo kažkur išleista. Kas gali paneigti, kad ne Ryanair jie atiteko už negražius veiksmus?
                                Jeigu visa panaudota suma kažkaip atiteko Ryanair, tai reikia manyti, kad visa Recharge in Vilnius programa buvo vykdoma už dyka? T.y. reklamos plotai nekainavo, jos pagaminimas - irgi.

                                Comment


                                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                  O vilnieciai pasirodo yra ubagai, neturi pinigu nuvaziuoti iki kauno oro uosto.
                                  O gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
                                  Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                  T.y. tiesiog reikėjo palikti oro uostus skirtingiems segmentams (tradicinės / low cost kompanijos) ir visiems oro uostams taikyti Recharge programą.
                                  Jeigu Vilniuje būtų keli oro uostai, tada dar galima būtų dalinti pagal linijas. Bet kai Vilniuje yra tik vienas oro uostas, tai lou-kostų sąmoningą neįleidimą jau galima būtų traktuoti kaip priverstines paslaugas.

                                  Comment


                                    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                    O gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
                                    Jeigu Vilniuje būtų keli oro uostai, tada dar galima būtų dalinti pagal linijas. Bet kai Vilniuje yra tik vienas oro uostas, tai lou-kostų sąmoningą neįleidimą jau galima būtų traktuoti kaip priverstines paslaugas.
                                    Leiskite paklausti - o kodėl oro susisiekimas yra tik Vilniaus prerogatyva?

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      O gal atvirkščiai? - kauniečiai kažkodėl neturi pinigų į Vilnių atvažiuoti.
                                      Jeigu Vilniuje būtų keli oro uostai, tada dar galima būtų dalinti pagal linijas. Bet kai Vilniuje yra tik vienas oro uostas, tai lou-kostų sąmoningą neįleidimą jau galima būtų traktuoti kaip priverstines paslaugas.
                                      Bet ar tai tikrai blogai? Vilnius sąmoningai neįsileidžia low-cost'ų - ir jie toliau sėkmingai leidžiasi ir plečiasi Kaune - taip gyvindami antrąjį pagal dydį Lietuvos miestą. Jei jau iki šiol skraidė, vadinasi tai jiems apsimokėjo ir grėsmės, kad tokiu atveju jie apskritai pasitrauktų iš Lietuvos rinkos - nematau. O Kauno oro uostą laisvai būtų galima vadinti Vilniaus-Kauno oro uostu.
                                      O vieta, kur Vilnius tikrai turėtų dirbti - tų taip trokštamų normalių oro linijų pritraukimu ir puoselėjimu.

                                      Comment


                                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                        Apie kokius genijus čia paistai? Niekas nieko nesugalvojo, o buvo viešai paskelbta ir apie Recharge in Vilnius, ir čia kažkas gal puslapį atgal publikavo SM raštą dėl būtinybės organizuoti būtent tik Vilniaus (o ne Lietuvos) pasiekiamumą iš konkrečių miestų. Jei tiesa, kaip čia kažkas minėjo, kad 21 mln. buvo sugrąžintas į biudžetą, tai 4 mln. buvo kažkur išleista. Kas gali paneigti, kad ne Ryanair jie atiteko už negražius veiksmus?
                                        Susisiekimo ministras, jo pavaduotojas, Vilniaus oro uosto vadovas, komercijos direktorius paneige net ne po viena karta betkokius gandus kad Ryanair gavo bent viena centa. Kas anot taves dar turetu paneigti? Balsas is dangaus su kurio genealias izvalgas i foruma perpostini?

                                        Taip tie 4 milijonai buvo isleisti Recharge in Vilnius programai kuri su Ryanair neturi nieko bendro.

                                        Comment


                                          Rašyt galime bet ką ir bet kaip, bet kad Kaunas nukentėjo ir nukentės tai faktas. Vilniui manau tas visiškai nepasijaus, bet va Kauną Ryanairo skrydžiai buvo stipriai atgaivinę....
                                          You've got one life! Live it!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X