Turim labai "padėkoti" Susisiekimo ministerijai. Taiklūs verslininko žodžiai, jog vienam sūnui tėvas perką Mersedesą, kitam atiduoda nuo ano likusį paspirtuką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTurim labai "padėkoti" Susisiekimo ministerijai. Taiklūs verslininko žodžiai, jog vienam sūnui tėvas perką Mersedesą, kitam atiduoda nuo ano likusį paspirtuką.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO ar SM perkėlė tuos skrydžius, ar VNO turėjo būti iš principo neleista low-costų įsileisti, kad Ryanairui perbėgti nesinorėtų?Show must go von!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO ar SM perkėlė tuos skrydžius, ar VNO turėjo būti iš principo neleista low-costų įsileisti, kad Ryanairui perbėgti nesinorėtų?
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei būtų laikomąsi prieįš kelis metus (berods, 2010) patvirtintos strategijos, tai low cost'ams turi būt skirtas Kauno oro uostas. Strategijos sulaužymas, o gal dar ir papildomi ekonominiai svertai konkrečiai Ryanair ir nulėmė susidariusią situaciją.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąGal yra duomenų kiek kartų Ryanair'as padidino apyvartą, pelną persikėlęs į Vilnių? Kalbų apie anksčiau perkeltus skrydžius. P.S. Klausiu be sarkazmoPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąApie kokias čia startegijas šneki? Apie Masiulio postringavus, siekant išlaikyt Mikaitį, kai tas buvo verčiamas ar apie tą garsiąją strategiją, kur parašyta, kad Kauno oro uostą išvis gal vertėtų uždaryt
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąKalbu apie strategiją, kur buvo numatyta, kad KUN orientuojasi daugiau į pigius skrydžius, o VNO - į tradicinius. Čia jau buvo po tų kliedesių apie uždarymus. Mikaitis čia nė prie ko, nes tai buvo anksčiau.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Privačios kompanijos investuoja ten, kur gauna daugiausia pelno. Kiek žinau, subsidijų VNO RyanAir pekėlimui krypčių negavo, tad kokie čia dar gali kilti klausimai? Ar čia irgi pasaulinės masonų konspiracijos prieš Kauną dalis?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąO strategijas galima keisti ir matyt buvo nuspręsta atsisakyti to principo. Ar teisinga mažinti kokunrenciją tarp oro uostų (kas buvo įtvirtinta senoje strategijoje) yra teisinga dar labai didelis klausimas..
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąPrivačios kompanijos investuoja ten, kur gauna daugiausia pelno. Kiek žinau, subsidijų VNO RyanAir pekėlimui krypčių negavo, tad kokie čia dar gali kilti klausimai? Ar čia irgi pasaulinės masonų konspiracijos prieš Kauną dalis?
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTamsta ir kiti, tvirtinantys, kad subsidijų negavo, manote esantys teisūs. Pasiskaičius daugelio nuomonę "Kauno dienos" straipsnyje, atrodo, kad yra kitaip. Negali visi kiti klysti, povandeninių akmenų šioje aferoje tikrai yra.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąPrivačios kompanijos investuoja ten, kur gauna daugiausia pelno. Kiek žinau, subsidijų VNO RyanAir pekėlimui krypčių negavo, tad kokie čia dar gali kilti klausimai? Ar čia irgi pasaulinės masonų konspiracijos prieš Kauną dalis?
Tu ir panasus su savo ironizavimais tik atrodysit kvailai.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTamsta ir kiti, tvirtinantys, kad subsidijų negavo, manote esantys teisūs. Pasiskaičius daugelio nuomonę "Kauno dienos" straipsnyje, atrodo, kad yra kitaip. Negali visi kiti klysti, povandeninių akmenų šioje aferoje tikrai yra.
Būta kalbų, kad dėl naujų skrydžių į Kauną su „Ryanair“ Susisiekimo ministerija nė nesidera, esą tai tebuvo reklaminis triukas prieš Seimo rinkimus, o pagrindinė skrydžių perkėlimo iš Kauno į Vilniaus priežastis buvo į Briuselį ir kitus miestus skraidantys politikai, kurie tingėjo iš Vilniaus važinėti į Karmėlavą.
Būgštaujama, kad pigių skrydžių užsimanę ir juos gavę vilniečiai nesusiviliotų ir kitomis Kauno oro uoste esančiomis gerybėmis. Čia šiuo metu yra „Ryanair“ skrydžių bazė, tebevyksta didelio techninio aptarnavimo centro įrengimo darbai.
Cia turbut vienintelis ne konspiracinis grudas sioje rasliavoje:
„Taip, VTOU įkainius sumažino, tačiau jie vis tiek yra dag didesni nei Kaune. Tai tikrai padaryta ne tam, kad būtų perviliotas „Ryanair". Vilniuje įkainiai buvo vieni didžiausių Europoje, nė viena kompanija nebenorėjo ateiti, Rygoje ir Taline buvo daug pigiau“, – pasakojo M.Čerkauskas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBet aisku nuo to niekas nesikeicia ir samokslas pries Kauna, be abejo, islieka.
http://www.litlex.lt/scripts/sarasas...as=1&Id=157207
kad nustotu ironizuoti apie samoksla.
Comment
-
2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas galioja iki 2012 m. gruodžio 31 d.
Comment
-
Parašė JohnNegi kam dar neaišku, kad dėl tokių veiksmų buvo baisingai ir negailestingai NUSKREUSTAS Kaunas? Tai blogiau už bet kokias aferas. Buvo susimokyta su tikslu nuskreusti .
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąTai nebeverkit gi jau gal, ateis naujas ministras, isakymo net nereikes naikinti - jis pats neteks galios. Ir, ziurekit, nuo pavasario grazinus didelius VNO mokescius, Ryanairas pats pasisokinedamas sugris i Kauna. Gal net atsiprasys.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDziugu bent, kad pripazisti, jog "samokslas" proteguojant savo draugelio oro uosta is Masiulio puses buvo.
1. T v i r t i n u šias mano draugeliui svarbias tiesioginio
reguliariojo oro susisiekimo kryptis, kuriomis turi būti vykdomi tiesioginiai reguliariojo oro susisiekimo skrydžiai iš Tarptautinio Vilniaus oro uosto...
Comment
Comment