Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir nereikia jokios laisvos rinkos. Abu oro uostai valstybiniai ir valstybės pareiga ne sudaryti konkurenciją tarp jų, bet ją minimizuoti, maksimizuojant naudą (nauda tai ne vien tik pelnas) iš abiejų oro uostų. Rinka ne visada duoda geriausius rezultatus. Visos korporacijos siekia minimizuoti konkurenciją, nes ji žalinga. Geriausi rezultatai gaunami ir planingai ir kryptingai (be mėtymųsi į kraštutinumus) valdant.
    Taip. Bet klausimas kokiu būdu maksimizuojama visos šalies nauda. Turistai keliaudami į Lietuvą dažniausiai siekia aplankyti Vilnių, Trakus ir Pajūrį. Dėl to visiškai nėra reikalo kišti pinigus tam, kad paskatinti juos skraidinti į Šiaulius ar Kauną, nes jie po to iš ten vis tiek išvažiuos, nes tai nėra jų tikslas (Miestai turistus pritraukti turėtų patys stengdamiesi jiems tapti patrauklesniais).

    Kitas dalykas, kad KUN yra artimesnis daugeliui Lietuvos provincijos gyventojų, kurie daugiausia skraido "emigracinėmis" kryptimis. Todėl oro uostas į jas ir galėtų orientuotis. Ir vėl, ne kažkokių valstybinių apribojimų ar dotacijų oro linijoms būdu, o dar labiau pagerindamas susisiekimą su Lietuvos provincija (Nauji autobusų maršrutai, geležinkelio linija ir t.t.). Tokiu būdu ir oro uostai specializuotųsi ten, kur jiems geriausiai sektųsi ir nebūtų jokių, tiek oro uostams, tiek oro linijoms, tiek keleiviams tik kenkiančių apribojimų ir protekcionizmo.
    Post in English - fight censorship!

    Comment


      Parašė a_p Rodyti pranešimą
      Ir pats tuo pačiu teigi, kad visos tos reklamos turistų nepritraukia. T.y. rajanui iš tos reklamos nulis naudos arba kitaip tariant, tai negalėjo būti skrydžių perkėlimo priežastimi.
      Ta 'reklama' yra tik gražiai paslėptos subsidijos. Realiai yra nuperkama kažkiek tos reklamos, dažniausiai nuosavame šaltinyje, pavyzdžiui, Ryanair inflight magazine arba Ryanair interneto puslapyje. Visa kita (didžioji dalis) pinigų eina padengti skrydžių kaštams. Keista, kaip Europos Komisija per tiek metų nesuuodė dar šitos apgaulės ir nepradėjo jokių tyrimų prieš Ryanair ir kitas panašiai besielgiančias bendrovės.

      Nors žiūrint iš kitos pusės - tiesioginis skrydis yra pati geriausia reklama regionui, nes labai stimuliuoja rinką ir kartais sukuria niekada neegzistavusius srautus (pvz. Tamperė-Kaunas). Kiek suomių apsilankė Lietuvoje vien dėl to vienintelio skrydžio? Kiek iš jų dalinosi įspūdžiais ir t.t. Sunku tai išmatuoti.
      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

      Comment


        Parašė index Rodyti pranešimą
        Taip. Bet klausimas kokiu būdu maksimizuojama visos šalies nauda. Turistai keliaudami į Lietuvą dažniausiai siekia aplankyti Vilnių, Trakus ir Pajūrį. Dėl to visiškai nėra reikalo kišti pinigus tam, kad paskatinti juos skraidinti į Šiaulius ar Kauną, nes jie po to iš ten vis tiek išvažiuos, nes tai nėra jų tikslas (Miestai turistus pritraukti turėtų patys stengdamiesi jiems tapti patrauklesniais).

        Kitas dalykas, kad KUN yra artimesnis daugeliui Lietuvos provincijos gyventojų, kurie daugiausia skraido "emigracinėmis" kryptimis. Todėl oro uostas į jas ir galėtų orientuotis. Ir vėl, ne kažkokių valstybinių apribojimų ar dotacijų oro linijoms būdu, o dar labiau pagerindamas susisiekimą su Lietuvos provincija (Nauji autobusų maršrutai, geležinkelio linija ir t.t.). Tokiu būdu ir oro uostai specializuotųsi ten, kur jiems geriausiai sektųsi ir nebūtų jokių, tiek oro uostams, tiek oro linijoms, tiek keleiviams tik kenkiančių apribojimų ir protekcionizmo.
        Na taip, bet būtent 3 iš 5 krypčių yra emigrantinės ir jos keliamos į Vilnių. Iš kitos pusės - buvo paždai daryti ir geležinkelio liniją, ir gerinti susiekimą, ir padaryti apvažiavimą, tačiau tai ir liko tik PAŽADAI, tuo labiau kad tokie dalykai sprendžiami (vėl gi) ne Kaune.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          Dar kartą prašau paskaytiti konkurso techninę specifikaciją, ypač dėl lėktuvų dažymų ir kitų reklamos būdų, suteikiamų tiesiogiai avilinijoms. Dažymas gali kainuoti ir 1 ltl ir 1 mlj ltl.
          Kiek jų nudažė?

          Comment


            Apskritai, tai Kauno ultrapatriotus nesunku suprasti

            Jei priimsime kaip neginčyjamą tiesą, kad Kaunas yra per visus galus nuostabiausias miestas, turistų traukos taškas nr. 1 ir nr. 2, patogiausias visiems 3mln lietuvos piliečių etc etc, tai be abejo niekaip nepaaiškinama, kodėl Ryanairas suysivyniojo meškeres ir pasiplovė.
            Tada belieka ieškot priežasčių kažkur kitur. Kur? Ogi ten kur nuėjo, t.y. Vilniuje. Reiškia galima drąsiai teigti, kad kyšiai, korupcija, ambicijos etc, nes juk jokių objektyvių priežasčių būti negali (žr. aksiomas dėl Kauno nuostabumo).
            Va taip ir įstringam konspiracijų beigi provokacijų rate

            Comment


              Parašė a_p Rodyti pranešimą
              Kiek jų nudažė?
              kiek bus nudažyta?

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Na taip, bet būtent 3 iš 5 krypčių yra emigrantinės ir jos keliamos į Vilnių. Iš kitos pusės - buvo paždai daryti ir geležinkelio liniją, ir gerinti susiekimą, ir padaryti apvažiavimą, tačiau tai ir liko tik PAŽADAI, tuo labiau kad tokie dalykai sprendžiami (vėl gi) ne Kaune.
                Jei yra noras ir valia tą reiktų (ir nuėjus pas centrinės valdžios atstovus) pramušinėti oro uosto ir miesto valdžiai. Jei VNO kartais ir gauna didesnį palankumą (Nors dėl to tikrai nesu tikras) tai ne dėl to, kad jis stovi Vilniuje, bet dėl to, kad aktyviau užsiima lobizmu.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                  Apskritai, tai Kauno ultrapatriotus nesunku suprasti

                  Jei priimsime kaip neginčyjamą tiesą, kad Kaunas yra per visus galus nuostabiausias miestas, turistų traukos taškas nr. 1 ir nr. 2, patogiausias visiems 3mln lietuvos piliečių etc etc, tai be abejo niekaip nepaaiškinama, kodėl Ryanairas suysivyniojo meškeres ir pasiplovė.
                  Tada belieka ieškot priežasčių kažkur kitur. Kur? Ogi ten kur nuėjo, t.y. Vilniuje. Reiškia galima drąsiai teigti, kad kyšiai, korupcija, ambicijos etc, nes juk jokių objektyvių priežasčių būti negali (žr. aksiomas dėl Kauno nuostabumo).
                  Va taip ir įstringam konspiracijų beigi provokacijų rate
                  Vat tokių bukų žmonių nesuprantu.... Esmė ne KUN ir VNO, esmė ištaškyti valstybės pinigai. AR SUPRATAI ? Trečią kartą tos pačios žinutės nekopijuosiu

                  Comment


                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    kiek bus nudažyta?
                    Jo, kiek? Ir kokių kompanijų?

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Vat tokių bukų žmonių nesuprantu.... Esmė ne KUN ir VNO, esmė ištaškyti valstybės pinigai. AR SUPRATAI ? Trečią kartą tos pačios žinutės nekopijuosiu
                      Tai nors ir dešimtą, jokio taškymo kol kas nematyt. Ar taškymas yra viskas kas nėra išskirtinai skirta Kaunui?

                      Comment


                        Klausyk, ar ilgai dengsi VNO valdinnkėlių nenorėjimą/ sugebėjimą dirbti ? Ar tiesiog bandai mano kantrybę?

                        Comment


                          Nereikia pamiršti, kad Ryanair'as, visų pirma, yra verslo įmonė, organizacija. Jie patys žiūri, kur jie gali daugiau pinigų užkalt, o ne kažkas iš šalies nurodinėja. Jeigu jie galvoja, kad skraidindami Vilniaus regiono ir dalies Baltarusijos gyventojus uždirbs daugiau, tai čia jau yra jų reikalas ir mes nieko nepakeisim. Be to, kas čia žino, gal nukeldami dalį reisų į Vilnių, Kaune kadanors dar atidarys naujų krypčių. Tik kažkodėl apie tai nieks nekalba ir verkia kaip viskas blogai ir kaip juos skriaudžia. Jei turit nepasitenkinimų dėl Ryanair vykdomų veiksmų, tai ir rašykit jiems, o ne čia, nes šitas forumas nėra jų atstovas viešiesiems ryšiams.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Taigi,. reziumuojame ginčą:
                            1. Ryanair pritraukimas į Vilnių turistinių srautų nepadidina.
                            2. Lietuvoje nėra aviacijos verslo strategijos
                            3. Netoliaregiškas valdininkų požiūris atneša tiesioginius nuostolius Lietuvos ekonomikai ir biudžetui
                            4. VNO oro uostas lig šiol neturi nei idėjų nei minčių kaip tapti pelningu ir sukurti pridėtinę vertę Lietuvos verslui
                            5. Lietuvoje taip pat nėra turizmo šalies vizijos, ko pasekoje negalima pritraukti daugiau turistų
                            Paskutinis taisė udrius; 2012.08.01, 17:08.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Taigi,. reziumuojame ginčą:
                              1. Ryanair pritraukimas į Vilnių turistinių srautų nepadidina.
                              2. Lietuvoje nėra aviacijos verslo strategijos
                              3. Netoliaregiškas valdininkų požiūris atneša tiesioginius nuostolius Lietuvos ekonomikai ir biudžetui
                              4. VNO oro uostas lig šiol neturi nei idėjų nei minčių kaip tapti pelningu ir sukurti pridėtinę vertę Lietuvos verslui
                              5. Lietuvoje taip pat nėra turizmo šalies vizijos, ko pasekoje negalima pritraukti daugiau turistų
                              Įdomi reziumė, bet deja iš sąmokslų teorijos srities ir dar pati sau prieštaraujanti.

                              Labiau realesnė būtų tokia: Rajanas nutarė, kad keleiviai už bilietus į/iš VNO pasiryžę mokėt daugiau nei už bilietus į/iš KUN. Todėl ir išsikraustė.

                              Comment


                                Mes nekalbame dabar apie ryanair. Matosi labai jau patinka dengti valdininkų klaidas

                                Comment


                                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                  Įdomi reziumė, bet deja iš sąmokslų teorijos srities ir dar pati sau prieštaraujanti.

                                  Labiau realesnė būtų tokia: Rajanas nutarė, kad keleiviai už bilietus į/iš VNO pasiryžę mokėt daugiau nei už bilietus į/iš KUN. Todėl ir išsikraustė.
                                  Čia kokie tokie keleiviai, kurie dabar skraido iš Kauno, neturi kur kišti pinigų ir šiaip sau jų daugiau pasiryžę išleisti skrisdami iš Vilniaus? Dar kartą kartoju, kad visi valdiški keleiviai neskraido (išskyrus vientus, kurie vežasi nedidelę tašytę) ir neskraidys pigiomis avialinijomis, nes jos plėšia atskirai už bagažą, o jo gabenimo, jei jis neįtrauktas į bendrą bilieto kainą, valstybė neapmoka.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Čia kokie tokie keleiviai, kurie dabar skraido iš Kauno, neturi kur kišti pinigų ir šiaip sau jų daugiau pasiryžę išleisti skrisdami iš Vilniaus? Dar kartą kartoju, kad visi valdiški keleiviai neskraido (išskyrus vientus, kurie vežasi nedidelę tašytę) ir neskraidys pigiomis avialinijomis, nes jos plėšia atskirai už bagažą, o jo gabenimo, jei jis neįtrauktas į bendrą bilieto kainą, valstybė neapmoka.
                                    Ryanair jau turi ankščiau perkeltų krypčių rezultatus. Tą turint omenyje, sekančių perkėlimas aiškiai parodo, kad Vilnių pavyksta parduot brangiau.

                                    Nes sąnaudos skraidyt į Vilnių visgi yra kiek didesnės nei į Kauną (į udriaus svaičiojimus dėmesio kreipti neverta).
                                    kaip?

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Čia kokie tokie keleiviai, kurie dabar skraido iš Kauno, neturi kur kišti pinigų ir šiaip sau jų daugiau pasiryžę išleisti skrisdami iš Vilniaus? Dar kartą kartoju, kad visi valdiški keleiviai neskraido (išskyrus vientus, kurie vežasi nedidelę tašytę) ir neskraidys pigiomis avialinijomis, nes jos plėšia atskirai už bagažą, o jo gabenimo, jei jis neįtrauktas į bendrą bilieto kainą, valstybė neapmoka.
                                      nesiginčyk su diletantais. Jie yra vilniaus ultrapatriotai ir jiems vienodai piešia Lietuvos biudžeto problemos.
                                      Paskutinis taisė udrius; 2012.08.01, 18:02.

                                      Comment


                                        Parašė alm Rodyti pranešimą
                                        Ryanair jau turi ankščiau perkeltų krypčių rezultatus. Tą turint omenyje, sekančių perkėlimas aiškiai parodo, kad Vilnių pavyksta parduot brangiau.

                                        Nes sąnaudos skraidyt į Vilnių visgi yra kiek didesnės nei į Kauną (į udriaus svaičiojimus dėmesio kreipti neverta).
                                        Klausimas ko reikia LR piliečiui - pigesnių skrydžių ar Ryanair brangesnių bilietų ? Klausimas ko reikia LR valstybei - atvykstančių turistų ar Ryanair pelno, pelną nešančių valstybės įmonių ar biudžeto lėšų švaistymo ?
                                        Paskutinis taisė udrius; 2012.08.01, 17:52.

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          Klausimas ko reikia LR piliečiui - pigesnių skrydžių ar Ryanair brangesnių bilietų ?
                                          Ryanair augimo fazė baigėsi. Naujų lėktuvų užsakymų pas juos kol kas nėra. Nafta pabrangus.
                                          Rezultatas yra tas, kad jie vietoj plėtimosi etapo pereina grubiai sakant į kainų kėlimo etapą. Tai yra nauji maršrutai bus atidaromi praktiškai tik uždaromų sąskaita. Bus optimizuojamas maršrutų tinklas.

                                          Dėl to, kad būtų tų pigių skrydžių, reikia kad ir jie uždirbtų. Nebeužteks, kad tikėtų būsimu rinkos potencialu. Kitaip maršrutai bus uždaromi, kas jau dabar ir vyksta - man daug labiau gaila ne tų 5 maršrutų kurie perkeliami, o kitų 5 kurie uždaromi visai (Skavsta, Gatwickas, Tamperė, Edinburgas ir Birmingemas).

                                          Ir tai nuo Lietuvos valdininkų visiškai nepriklauso (oro uosto temos kontekste, apie turizmo valdininkų darbą atskira šneka).
                                          Paskutinis taisė alm; 2012.08.01, 18:07.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X