Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nesuprantu, kas dėl to kaltas. Dabar pasireiškia didžiulė konfrontacija tarp Vilniaus ir kitų regionų, ypač - Kauno. Tai gręsia Lietuvos valstybės degradacija. Dėl kelių valdžiažmogių ambicijų yra naikinamas daugiametis įdirbis ir skatinamas niekur nevedantis protekcionizmas. Oro uostų vadovai negali veikti savarankiškai ir turi aklai vykdyti centro numatytas direktyvas. Smulkmeniškų Vilniaus valdininkų interesų tenkinimas neša didžiulę žalą Lietuvos turizmui, o taip pat likusios Lietuvos pasiekiamumui. Lietuvos biudžeto lėšos nusėda Vilniuje. Kurpiami su realybe nesusieti planai. Organizuojami korupciniai konkursai.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą
      Nesuprantu, kas dėl to kaltas. Dabar pasireiškia didžiulė konfrontacija tarp Vilniaus ir kitų regionų, ypač - Kauno. Tai gręsia Lietuvos valstybės degradacija. Dėl kelių valdžiažmogių ambicijų yra naikinamas daugiametis įdirbis ir skatinamas niekur nevedantis protekcionizmas. Oro uostų vadovai negali veikti savarankiškai ir turi aklai vykdyti centro numatytas direktyvas. Smulkmeniškų Vilniaus valdininkų interesų tenkinimas neša didžiulę žalą Lietuvos turizmui, o taip pat likusios Lietuvos pasiekiamumui. Lietuvos biudžeto lėšos nusėda Vilniuje. Kurpiami su realybe nesusieti planai. Organizuojami korupciniai konkursai.
      Aš tai vis niekaip nesuprantu, kur čia įžiūrimas protekcionizmas ir kodėl manoma, kad Ryanar skrydžius į Vilnių perkėlė būtent "valdžiažmogiai".

      Comment


        Parašė alm Rodyti pranešimą
        Kur skraidyti sprendžia tik aviakompanijos šiaip. Pastaruoju metu net pigių skrydžių aviakompanijos stengiasi skraidyti į pagrindinius oro uostus.

        Vienintelis būdas išlaikyti pigių skrydžių kompanijas Kaune - branginti Vilniaus oro uosto paslaugas. Ženkliai. Nepaisant to, kad nėra jokių principinių dalykų, dėl ko oro uosto paslaugų savikaina Vilniuje turėtų gautis didesnė nei Kaune.

        Ir dėl to apskritai keleivių ir turistų Lietuvoje daugiau nebus.

        Bet dėl šito galima būtų diskutuoti, kalbant, kaip argumentą naudojant, kad regionų plėtra yra naudingiau už absoliučiai didesnius skaičius, kuriuos galima pasiekti Vilniuje. Vietoje sąmokslo teorijų kūrimo ir pagiežos liejimo.


        Dėl kalbų, kad į Kauną reika kviesti ar galėtų ateiti kitos pigių skrydžių kompanijos. Tai šiuo metu daugiau tokių aviakompanijų, dirbančių Rytų Europoje, nėra.
        Iš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė index Rodyti pranešimą
          Iš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
          Galėtų dalį Rygos skrydžių perimti, iš kur skrenda daug lietuvių ar tų pačių užsieniečių vėliau atvažiuojančių į Lietuvą, bet turbūt nelabai realu... Čia galioja posakis: kur du pešasi, laimi trečias.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Galėtų dalį Rygos skrydžių perimti, iš kur skrenda daug lietuvių ar tų pačių užsieniečių vėliau atvažiuojančių į Lietuvą, bet turbūt nelabai realu... Čia galioja posakis: kur du pešasi, laimi trečias.
            Būtent. Bet tam, Ryanairui perkėlus skrydžius, KUN reikia padaryti išvadas ir stengtis tapti patrauklesniam ir pritraukti skrydžius vietoje to, kad kaltinamas VNO ar valdžia.

            Tai galėtų būti tiek transporto tinklo iki oro uosto išplėtimas, tiek miesto, kaip turistinio, patrauklumo gerinimas, tiek dar mažesni mokesčiai ir t.t. O šiuo atveju ne stengiamasi geriau dirbti, o kaltinamas VNO, kad per gerai dirba ir prašoma protekcionizmo.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą
              Iš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
              Deja artimiausiu metu nerealu.

              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Galėtų dalį Rygos skrydžių perimti, iš kur skrenda daug lietuvių ar tų pačių užsieniečių vėliau atvažiuojančių į Lietuvą, bet turbūt nelabai realu... Čia galioja posakis: kur du pešasi, laimi trečias.
              Jau yra gandai, kad Rygoje bus atidaromi Birmingemas ir Edinburgas (kurie uždaromi Kaune) bei Šanonas Airijoje (kuris iš Kauno nepasiteisino prieš kelis metus). Nepaisant didesnių mokesčių Rygoje.

              Parašė index Rodyti pranešimą
              Tai galėtų būti tiek transporto tinklo iki oro uosto išplėtimas, tiek miesto, kaip turistinio, patrauklumo gerinimas, tiek dar mažesni mokesčiai ir t.t. O šiuo atveju ne stengiamasi geriau dirbti, o kaltinamas VNO, kad per gerai dirba ir prašoma protekcionizmo.
              Na šitoje vietoje galima nebent daugiau primokėti Ryanairui. Kita - negreit rezultatą duos.

              Bet kuriuo atveju Kauno oro uostui išleisti pinigai jau davė grąžą - atsigavo Kauno senamiestis ir naktinis gyvenimas.
              kaip?

              Comment


                Parašė index Rodyti pranešimą
                Iš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
                Būtent, labai teisingas pastebėjimas. Dauguma kauniečių mini, kad valdžia griauna augantį KUN, bet tai visiška nesąmonė. Pirma, tai pati aviakompanija pasirenka iš kur skraidyti. Antras ir svarbiausias dalykas, Kaunas turi ne žliumbti ir prašyti(ar reikalauti kaip dabar kai kurie įsivaizduoja), kad pigieji skrydžiai atitektų būtent jam, o juos užsitarnauti konkuruodami, reklamuodami save ir miestą, pateikdami patrauklias kainas kompanijoms. Pas daugumą dar užsilikęs sovietinis mąstymas, aš turiu ne pats užsitarnaut o man kažkas turi viską duoti dėl to kad aš taip noriu. Pamirškit, tai prieštarauja demokratijos ir laisvos ekonomikos principams. Jei aviakompanija išsikėlė, reiškias Vilniuj sąlygos/perspektyvos geresnės. Taigi nereik čia malt nesąmonių apie KUN su 2.5mln. žmonių ir Vilnium su 0.5mln, nes realybė rodo būtent Vilnių kaip patrauklesnį miestą.
                http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                Comment


                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Deja artimiausiu metu nerealu.
                  Kodėl nerealu? Juk pirmai pradžiai užtektų sutvarklyti Laisvės alėją, vaiduoklius viešbučius, senamiestį ir pritraukti keletą žinomesnių viešbučių, barų, klubų ir prasukti reklamą užsienyje. Vien tai padidintų turistų srautą.

                  Svarbu neturėti tokios nuostatos, kad miesto tvarkymas yra tik namų savininkų reikalas ir geriausias būdas tam baudos. Vilnius taip senamiestį, Gedimino prospektą taip ir sutvarkė. Ir namų fasadus šiose vietose dažė už miesto (kartais kartu su savininkais) pinigus.

                  Parašė alm Rodyti pranešimą
                  Na šitoje vietoje galima nebent daugiau primokėti Ryanairui. Kita - negreit rezultatą duos.

                  Bet kuriuo atveju Kauno oro uostui išleisti pinigai jau davė grąžą - atsigavo Kauno senamiestis ir naktinis gyvenimas.
                  Jei tai miestui apsimoka, gal tada ir verta subsidijuoti. Bet apie tą turėtų ir galvoti pats miestas.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    Parašė alm Rodyti pranešimą
                    Jau yra gandai, kad Rygoje bus atidaromi Birmingemas ir Edinburgas (kurie uždaromi Kaune) bei Šanonas Airijoje (kuris iš Kauno nepasiteisino prieš kelis metus). Nepaisant didesnių mokesčių Rygoje.
                    Liūdnos žinios, būtų suprantama, jei Latvijoje gyventojų būtų kaip Lenkijoje ar bent Gudijoje, bet dabar 1.5 karto mažiau nei Lietuvoje, bet oro uostas aptarnauja 2 kartus daugiau keleivių nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus
                    Pati šalis iš turistinės pusės taip pat nėra kažkuom išskirtinesnė nei Lietuva.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė index Rodyti pranešimą
                      Kodėl nerealu? Juk pirmai pradžiai užtektų sutvarklyti Laisvės alėją, vaiduoklius viešbučius, senamiestį ir pritraukti keletą žinomesnių viešbučių, barų, klubų ir prasukti reklamą užsienyje. Vien tai padidintų turistų srautą.

                      Svarbu neturėti tokios nuostatos, kad miesto tvarkymas yra tik namų savininkų reikalas ir geriausias būdas tam baudos. Vilnius taip senamiestį, Gedimino prospektą taip ir sutvarkė. Ir namų fasadus šiose vietose dažė už miesto (kartais kartu su savininkais) pinigus.
                      Kaune požiūris kitoks. Jis skamba maždaug taip: "Už MANO pinigus, (suprask - vagių, parazitų, verslininkų ir t.t. ir pan. fasadų neremontuos". Toks požiūris ne kartą išsakytas ir šiame forume.

                      Arba į klausimą, kodėl Vilniaus centras tviska, o Kauno ne, nuskambėjo atsakymas - "Nes Kaunas tai ne Vilnius".

                      Natūralu, kad dominuojant tokiam požiūriui vidutinis Lietuvos bažnytkaimis atrodo patraukliau nei Kaunas.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Kaune požiūris kitoks. Jis skamba maždaug taip: "Už MANO pinigus, (suprask - vagių, parazitų, verslininkų ir t.t. ir pan. fasadų neremontuos". Toks požiūris ne kartą išsakytas ir šiame forume.

                        Arba į klausimą, kodėl Vilniaus centras tviska, o Kauno ne, nuskambėjo atsakymas - "Nes Kaunas tai ne Vilnius".

                        Natūralu, kad dominuojant tokiam požiūriui vidutinis Lietuvos bažnytkaimis atrodo patraukliau nei Kaunas.
                        Čia vėl klausimas, kas suinteresuotas miesto grožiu ir tuo, kad atvykstų turistai. Jei miesto piliečiams, išskyrus verslininkus, tai nerūpi tai gali savo pinigų ir neinvestuoti. Tik tada nereikia verkti, kad verslininkai (kuriems matyt turistų irgi nelabai reikia) miesto irgi negražina. Keisčiausia, kad dažnai projektai netgi specialiai stabdomi (Kad ir "Dariaus ir Girėno" stadiono atveju, nes jei tik kas ką darys tai būtinai "apvogs paprastą žmogų"). Nors čia ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos problema, tik kokiame Vilniuje pasireiškianti ne taip ryškiai.

                        Taip ir tampoma paklodė į abi puses, o dėl visko kaltas mistinis "Vilnius".
                        Post in English - fight censorship!

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Liūdnos žinios, būtų suprantama, jei Latvijoje gyventojų būtų kaip Lenkijoje ar bent Gudijoje, bet dabar 1.5 karto mažiau nei Lietuvoje, bet oro uostas aptarnauja 2 kartus daugiau keleivių nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus
                          Pati šalis iš turistinės pusės taip pat nėra kažkuom išskirtinesnė nei Lietuva.
                          Va būtent tai ir rodo, ką aš bandau Jums šimtą kartų pasakyti - Lietuvoje NĖRA įdirbio turizme, nes Vilniaus ir VTD nuomone turizmas baigiasi Vilniumi, Trakais, Druskininkais, kryžių kalnu ir Pajūriu.

                          O dabar atleiskite skrydžių perkėlimas iš Kauno į Vilnių yra viso labo vietinės rinkos pertempimas iš vieno oro uosto į kitą.

                          Comment


                            Parašė index Rodyti pranešimą
                            Čia vėl klausimas, kas suinteresuotas miesto grožiu ir tuo, kad atvykstų turistai. Jei miesto piliečiams, išskyrus verslininkus, tai nerūpi tai gali savo pinigų ir neinvestuoti. Tik tada nereikia verkti, kad verslininkai (kuriems matyt turistų irgi nelabai reikia) miesto irgi negražina. Keisčiausia, kad dažnai projektai netgi specialiai stabdomi (Kad ir "Dariaus ir Girėno" stadiono atveju, nes jei tik kas ką darys tai būtinai "apvogs paprastą žmogų"). Nors čia ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos problema, tik kokiame Vilniuje pasireiškianti ne taip ryškiai.

                            Taip ir tampoma paklodė į abi puses, o dėl visko kaltas mistinis "Vilnius".
                            Man įdomiausia kad apie Kauno problemas diskutuoja žmonės beveik niekada nebuvę Kaune, ir nė karto nebandę atvežti bent vienos turistinės grupės.

                            Gerai dar karta tikslinamės klausimus - vietinė rinka ir atvykstamasis turizmas.

                            Vietinė rinka stabili, todėl skrydžių pergėlimas į Vilnių tėra kaldros pertempimas iš vieno oro uosto į kitą, o kartu rinkos sumažėjimas dėka RIX sąskaita.

                            Atvykstamojo turizmo rinka - dėka nevykusio kai kurių žmonių požiūrio yra stagnacijoje , konkurencija vyksta ne tarp KUN ir VNO, bet tarp LT, LV ir EE, kur LT kapitaliai pralaimi. Taigi, kol nebus pakeltas LT patrauklumas kaip turistinės šalies, RYANAIR gali leistis kad ir ant Gedimino kalno - rezultatas bus nulinis.

                            Beje, įdomumo dėlei - remiantis visais konkursais, skelbiamais valdininkėlių kelionėms , RYANAIR ir WIZZAIR netinka jų kelionėms, nes šios kompanijos nėra IATA narės.

                            Comment


                              Parašė smb Rodyti pranešimą
                              Na, šitas klausimas ne man. Tačiau kiek aš žinau, Kaunas šioje programoje nesiekė dalyvauti, nors programa, kiek žinau, daryta visam atvykstamajam turizmui skatinti.
                              O idomu kaip ji galejo dalyvauti toje programoje, jei ten parasyta ,kad visi skrydziai turi buti vykdomi is VILNIAUS

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Man įdomiausia kad apie Kauno problemas diskutuoja žmonės beveik niekada nebuvę Kaune, ir nė karto nebandę atvežti bent vienos turistinės grupės.
                                Taigi pats sakei (ir turbūt vienintelis tavo emocingose tiradose su realybe draugaujantis pareiškimas) kad su Ryanairu turistų grupės neskraido. Tai joms apskritai giliai vienodai kur skraidys 738 su arfom ant uodegų.

                                O kitas dalykas tas, kad jeigu įsivaizduoji, kad turistai yra tik tie kur nusiperka kelialapius visasajunginės turizmo sekcijos vietinės profsąjungos atstovybėje tai reiktų išlįst iš akmens amžiaus. Labai nemažai daliai žmonių juos už rankutės tampantis ir kaip vištukus skaičiuojantis gidas ir toks mistinis prakeiksmas kaip "grupė" yra ne džiaugsmas, o niekam nereikalinga ir dar pinigą kainuojanti našta. Ir, matyt, Ryanairo nuomone, tokie mieliau skris į Vilnių nei į Kauną. Ir nors nesu pažengusio komunizmo idėjom persisunkęs "turizmo profesionalas", bet drįsiu pareikšt, kad tokia rainių nuomonė pagrindo turi nemažai.
                                Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                Comment


                                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                  esu girdėjęs, kad ne vien tik ryanair čia taip viską sumastė
                                  Čia Zuoko darbas. Kerštas už tai, kad Kupčinskas atsisakė pirkti "AirLituanica" akcijų

                                  Comment


                                    Bet juk Ryanair atėjimas į Vilnių kerta Zuoko avialinijoms... Iš kitos pusės, nepavykus su Zuoko avialinijomis, jis gali imtis piarintis, kaip, matote, prisiviliojome į Vilnių Ryanair. Visko gali būti. Gali būti, kad Zuokas mestels Ryanui iš miesto biudžeto kažkiek... Vėliau.

                                    Comment


                                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                      tai yra argumentas, kad realiai RYANAIR dzin kur skristis, svarbu kas kur daugiau mokės. vertinanmt kad reklamos projektui recharge in vilnius skirta 25 mlj valdiškų pinigų, tai aišku kad ryanair persikėlė į Vilnių.

                                      http://www.rechargeinvilnius.com/en/all-events

                                      Savininkas - Vilniaus oro uostas
                                      Kaip kaunieciui jus man paaiskinkit kur logika? Daznai su Ryanair skrendu is Vilniaus, nes pigesni bilietai nei kad buvo su Ryanair is Kauno. Pvz. KUN-ALC kainuoja apie 400 lt, bet VNO-Milanas-VLC (su persedimu, t.y. dvigubais oro uosto mokesciais) - 177 lt. Su Barselona buvo tas pats, dabar is Vilniaus galima pigiau nuskristi nei kada nors is Kauno.

                                      Nelabai as Ryanair suprantu, nes lektuvai ir ten ir ten uzpildyti buvo, bet is Kauno (paradoksalu) turejo surinkti daugiau pinigu per viena keleivi nei is Vilniaus. Galbut del to, kad Kaune nebuvo konkurentu, o Vilniuje yra. Bet jei taip, vadinasi pigus Vilnius bus tol, kol Ryanair neuzims absoliucios daugumos krypciu. Tuomet, numarinus konkurentus, bilietai po truputi pabrangs, o servisas liks toks pats "pigiu avialiniju". Prasikeiks elitas

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Antra, konkursą laimėjusios kompanijos paprastai suteikia nemažas nuolaidas, kartais iki penktadalio kainos.
                                        Jus gal juokaujat ar nelabai suprantat apie turizmo bizni. Jei neperkama vienu metu 10 bilietu i ta pati reisa, aviakompanijos net neina i kalbas apie jokias nuolaidas, juolab 20%. Visi tie konkursai farsas, neveltui nuolat del ju teisiasi teismuose.

                                        Jei tokias nuolaidas galetu suteikti, tai tikrai butu pelningas verslas, nes tai reikstu, kad turizmo agenturos dirbdamos net ir su siokiu tokiu pelnu (o juk ir darbuotojus dar reikia islaikyti), gauna nuolaidas bilietams iki 30-40%. Jei taip butu, as jau rytoj pats steigciau savo turizmo kompanija, kad galeciau pigiau atostogauti.

                                        Comment


                                          Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                          Taigi pats sakei (ir turbūt vienintelis tavo emocingose tiradose su realybe draugaujantis pareiškimas) kad su Ryanairu turistų grupės neskraido. Tai joms apskritai giliai vienodai kur skraidys 738 su arfom ant uodegų.

                                          O kitas dalykas tas, kad jeigu įsivaizduoji, kad turistai yra tik tie kur nusiperka kelialapius visasajunginės turizmo sekcijos vietinės profsąjungos atstovybėje tai reiktų išlįst iš akmens amžiaus. Labai nemažai daliai žmonių juos už rankutės tampantis ir kaip vištukus skaičiuojantis gidas ir toks mistinis prakeiksmas kaip "grupė" yra ne džiaugsmas, o niekam nereikalinga ir dar pinigą kainuojanti našta. Ir, matyt, Ryanairo nuomone, tokie mieliau skris į Vilnių nei į Kauną. Ir nors nesu pažengusio komunizmo idėjom persisunkęs "turizmo profesionalas", bet drįsiu pareikšt, kad tokia rainių nuomonė pagrindo turi nemažai.
                                          Pala , na bet Tu bukas, tupas arba bambukas. Kiek galiu klausit to paties:

                                          Esu kvailas nieko nenuraukiantis geografijoje ir istorijoje užsienio turistas, yra pasiekiami keli oro uostai : Vilnius, Ryga, Talinas, na tarkim Krokuva. Plašau man išvardinti pliusus kodėl turiu skristi į Vilnių.

                                          Pliusas 1., 2., 3.,...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X