Nesuprantu, kas dėl to kaltas. Dabar pasireiškia didžiulė konfrontacija tarp Vilniaus ir kitų regionų, ypač - Kauno. Tai gręsia Lietuvos valstybės degradacija. Dėl kelių valdžiažmogių ambicijų yra naikinamas daugiametis įdirbis ir skatinamas niekur nevedantis protekcionizmas. Oro uostų vadovai negali veikti savarankiškai ir turi aklai vykdyti centro numatytas direktyvas. Smulkmeniškų Vilniaus valdininkų interesų tenkinimas neša didžiulę žalą Lietuvos turizmui, o taip pat likusios Lietuvos pasiekiamumui. Lietuvos biudžeto lėšos nusėda Vilniuje. Kurpiami su realybe nesusieti planai. Organizuojami korupciniai konkursai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNesuprantu, kas dėl to kaltas. Dabar pasireiškia didžiulė konfrontacija tarp Vilniaus ir kitų regionų, ypač - Kauno. Tai gręsia Lietuvos valstybės degradacija. Dėl kelių valdžiažmogių ambicijų yra naikinamas daugiametis įdirbis ir skatinamas niekur nevedantis protekcionizmas. Oro uostų vadovai negali veikti savarankiškai ir turi aklai vykdyti centro numatytas direktyvas. Smulkmeniškų Vilniaus valdininkų interesų tenkinimas neša didžiulę žalą Lietuvos turizmui, o taip pat likusios Lietuvos pasiekiamumui. Lietuvos biudžeto lėšos nusėda Vilniuje. Kurpiami su realybe nesusieti planai. Organizuojami korupciniai konkursai.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąKur skraidyti sprendžia tik aviakompanijos šiaip. Pastaruoju metu net pigių skrydžių aviakompanijos stengiasi skraidyti į pagrindinius oro uostus.
Vienintelis būdas išlaikyti pigių skrydžių kompanijas Kaune - branginti Vilniaus oro uosto paslaugas. Ženkliai. Nepaisant to, kad nėra jokių principinių dalykų, dėl ko oro uosto paslaugų savikaina Vilniuje turėtų gautis didesnė nei Kaune.
Ir dėl to apskritai keleivių ir turistų Lietuvoje daugiau nebus.
Bet dėl šito galima būtų diskutuoti, kalbant, kaip argumentą naudojant, kad regionų plėtra yra naudingiau už absoliučiai didesnius skaičius, kuriuos galima pasiekti Vilniuje. Vietoje sąmokslo teorijų kūrimo ir pagiežos liejimo.
Dėl kalbų, kad į Kauną reika kviesti ar galėtų ateiti kitos pigių skrydžių kompanijos. Tai šiuo metu daugiau tokių aviakompanijų, dirbančių Rytų Europoje, nėra.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąIš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėtų dalį Rygos skrydžių perimti, iš kur skrenda daug lietuvių ar tų pačių užsieniečių vėliau atvažiuojančių į Lietuvą, bet turbūt nelabai realu... Čia galioja posakis: kur du pešasi, laimi trečias.
Tai galėtų būti tiek transporto tinklo iki oro uosto išplėtimas, tiek miesto, kaip turistinio, patrauklumo gerinimas, tiek dar mažesni mokesčiai ir t.t. O šiuo atveju ne stengiamasi geriau dirbti, o kaltinamas VNO, kad per gerai dirba ir prašoma protekcionizmo.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąIš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGalėtų dalį Rygos skrydžių perimti, iš kur skrenda daug lietuvių ar tų pačių užsieniečių vėliau atvažiuojančių į Lietuvą, bet turbūt nelabai realu... Čia galioja posakis: kur du pešasi, laimi trečias.
Parašė index Rodyti pranešimąTai galėtų būti tiek transporto tinklo iki oro uosto išplėtimas, tiek miesto, kaip turistinio, patrauklumo gerinimas, tiek dar mažesni mokesčiai ir t.t. O šiuo atveju ne stengiamasi geriau dirbti, o kaltinamas VNO, kad per gerai dirba ir prašoma protekcionizmo.
Bet kuriuo atveju Kauno oro uostui išleisti pinigai jau davė grąžą - atsigavo Kauno senamiestis ir naktinis gyvenimas.kaip?
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąIš esmės Kauno oro uostui reiktų ne tikėtis valdžios malonės ir protekcionizmo, o stengtis konkuruoti. Vienas būdų (siekiant plėtoti turizmą) būtų tvarkyti miestą, kurti traukos objektus bei reklamuotis. Kitas (siekiant plėsti grynai oro uostą) būtų bandyti pritraukti kitus low-costus (Tą patį Wizzair, su kuriuo Vilniuje konkuruos Ryanair, ar kokį EasyJet) emigrantinėms kryptims, kurioms ir aktualesnis atstumas, o ne aplinkinių gyventojų perkamoji galia.
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąDeja artimiausiu metu nerealu.
Svarbu neturėti tokios nuostatos, kad miesto tvarkymas yra tik namų savininkų reikalas ir geriausias būdas tam baudos. Vilnius taip senamiestį, Gedimino prospektą taip ir sutvarkė. Ir namų fasadus šiose vietose dažė už miesto (kartais kartu su savininkais) pinigus.
Parašė alm Rodyti pranešimąNa šitoje vietoje galima nebent daugiau primokėti Ryanairui. Kita - negreit rezultatą duos.
Bet kuriuo atveju Kauno oro uostui išleisti pinigai jau davė grąžą - atsigavo Kauno senamiestis ir naktinis gyvenimas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąJau yra gandai, kad Rygoje bus atidaromi Birmingemas ir Edinburgas (kurie uždaromi Kaune) bei Šanonas Airijoje (kuris iš Kauno nepasiteisino prieš kelis metus). Nepaisant didesnių mokesčių Rygoje.
Pati šalis iš turistinės pusės taip pat nėra kažkuom išskirtinesnė nei Lietuva.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąKodėl nerealu? Juk pirmai pradžiai užtektų sutvarklyti Laisvės alėją, vaiduoklius viešbučius, senamiestį ir pritraukti keletą žinomesnių viešbučių, barų, klubų ir prasukti reklamą užsienyje. Vien tai padidintų turistų srautą.
Svarbu neturėti tokios nuostatos, kad miesto tvarkymas yra tik namų savininkų reikalas ir geriausias būdas tam baudos. Vilnius taip senamiestį, Gedimino prospektą taip ir sutvarkė. Ir namų fasadus šiose vietose dažė už miesto (kartais kartu su savininkais) pinigus.
Arba į klausimą, kodėl Vilniaus centras tviska, o Kauno ne, nuskambėjo atsakymas - "Nes Kaunas tai ne Vilnius".
Natūralu, kad dominuojant tokiam požiūriui vidutinis Lietuvos bažnytkaimis atrodo patraukliau nei Kaunas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKaune požiūris kitoks. Jis skamba maždaug taip: "Už MANO pinigus, JŲ(suprask - vagių, parazitų, verslininkų ir t.t. ir pan. fasadų neremontuos". Toks požiūris ne kartą išsakytas ir šiame forume.
Arba į klausimą, kodėl Vilniaus centras tviska, o Kauno ne, nuskambėjo atsakymas - "Nes Kaunas tai ne Vilnius".
Natūralu, kad dominuojant tokiam požiūriui vidutinis Lietuvos bažnytkaimis atrodo patraukliau nei Kaunas.
Taip ir tampoma paklodė į abi puses, o dėl visko kaltas mistinis "Vilnius".Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąLiūdnos žinios, būtų suprantama, jei Latvijoje gyventojų būtų kaip Lenkijoje ar bent Gudijoje, bet dabar 1.5 karto mažiau nei Lietuvoje, bet oro uostas aptarnauja 2 kartus daugiau keleivių nei visi trys Lietuvos oro uostai kartu sudėjus
Pati šalis iš turistinės pusės taip pat nėra kažkuom išskirtinesnė nei Lietuva.
O dabar atleiskite skrydžių perkėlimas iš Kauno į Vilnių yra viso labo vietinės rinkos pertempimas iš vieno oro uosto į kitą.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąČia vėl klausimas, kas suinteresuotas miesto grožiu ir tuo, kad atvykstų turistai. Jei miesto piliečiams, išskyrus verslininkus, tai nerūpi tai gali savo pinigų ir neinvestuoti. Tik tada nereikia verkti, kad verslininkai (kuriems matyt turistų irgi nelabai reikia) miesto irgi negražina. Keisčiausia, kad dažnai projektai netgi specialiai stabdomi (Kad ir "Dariaus ir Girėno" stadiono atveju, nes jei tik kas ką darys tai būtinai "apvogs paprastą žmogų"). Nors čia ne tik Kauno, bet ir visos Lietuvos problema, tik kokiame Vilniuje pasireiškianti ne taip ryškiai.
Taip ir tampoma paklodė į abi puses, o dėl visko kaltas mistinis "Vilnius".
Gerai dar karta tikslinamės klausimus - vietinė rinka ir atvykstamasis turizmas.
Vietinė rinka stabili, todėl skrydžių pergėlimas į Vilnių tėra kaldros pertempimas iš vieno oro uosto į kitą, o kartu rinkos sumažėjimas dėka RIX sąskaita.
Atvykstamojo turizmo rinka - dėka nevykusio kai kurių žmonių požiūrio yra stagnacijoje , konkurencija vyksta ne tarp KUN ir VNO, bet tarp LT, LV ir EE, kur LT kapitaliai pralaimi. Taigi, kol nebus pakeltas LT patrauklumas kaip turistinės šalies, RYANAIR gali leistis kad ir ant Gedimino kalno - rezultatas bus nulinis.
Beje, įdomumo dėlei - remiantis visais konkursais, skelbiamais valdininkėlių kelionėms , RYANAIR ir WIZZAIR netinka jų kelionėms, nes šios kompanijos nėra IATA narės.
Comment
-
Parašė smb Rodyti pranešimąNa, šitas klausimas ne man. Tačiau kiek aš žinau, Kaunas šioje programoje nesiekė dalyvauti, nors programa, kiek žinau, daryta visam atvykstamajam turizmui skatinti.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąMan įdomiausia kad apie Kauno problemas diskutuoja žmonės beveik niekada nebuvę Kaune, ir nė karto nebandę atvežti bent vienos turistinės grupės.
O kitas dalykas tas, kad jeigu įsivaizduoji, kad turistai yra tik tie kur nusiperka kelialapius visasajunginės turizmo sekcijos vietinės profsąjungos atstovybėje tai reiktų išlįst iš akmens amžiaus. Labai nemažai daliai žmonių juos už rankutės tampantis ir kaip vištukus skaičiuojantis gidas ir toks mistinis prakeiksmas kaip "grupė" yra ne džiaugsmas, o niekam nereikalinga ir dar pinigą kainuojanti našta. Ir, matyt, Ryanairo nuomone, tokie mieliau skris į Vilnių nei į Kauną. Ir nors nesu pažengusio komunizmo idėjom persisunkęs "turizmo profesionalas", bet drįsiu pareikšt, kad tokia rainių nuomonė pagrindo turi nemažai.Got sun in my face, sleeping rough on the road
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąesu girdėjęs, kad ne vien tik ryanair čia taip viską sumastė
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai yra argumentas, kad realiai RYANAIR dzin kur skristis, svarbu kas kur daugiau mokės. vertinanmt kad reklamos projektui recharge in vilnius skirta 25 mlj valdiškų pinigų, tai aišku kad ryanair persikėlė į Vilnių.
http://www.rechargeinvilnius.com/en/all-events
Savininkas - Vilniaus oro uostas
Nelabai as Ryanair suprantu, nes lektuvai ir ten ir ten uzpildyti buvo, bet is Kauno (paradoksalu) turejo surinkti daugiau pinigu per viena keleivi nei is Vilniaus. Galbut del to, kad Kaune nebuvo konkurentu, o Vilniuje yra. Bet jei taip, vadinasi pigus Vilnius bus tol, kol Ryanair neuzims absoliucios daugumos krypciu. Tuomet, numarinus konkurentus, bilietai po truputi pabrangs, o servisas liks toks pats "pigiu avialiniju". Prasikeiks elitas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntra, konkursą laimėjusios kompanijos paprastai suteikia nemažas nuolaidas, kartais iki penktadalio kainos.
Jei tokias nuolaidas galetu suteikti, tai tikrai butu pelningas verslas, nes tai reikstu, kad turizmo agenturos dirbdamos net ir su siokiu tokiu pelnu (o juk ir darbuotojus dar reikia islaikyti), gauna nuolaidas bilietams iki 30-40%. Jei taip butu, as jau rytoj pats steigciau savo turizmo kompanija, kad galeciau pigiau atostogauti.
Comment
-
Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimąTaigi pats sakei (ir turbūt vienintelis tavo emocingose tiradose su realybe draugaujantis pareiškimas) kad su Ryanairu turistų grupės neskraido. Tai joms apskritai giliai vienodai kur skraidys 738 su arfom ant uodegų.
O kitas dalykas tas, kad jeigu įsivaizduoji, kad turistai yra tik tie kur nusiperka kelialapius visasajunginės turizmo sekcijos vietinės profsąjungos atstovybėje tai reiktų išlįst iš akmens amžiaus. Labai nemažai daliai žmonių juos už rankutės tampantis ir kaip vištukus skaičiuojantis gidas ir toks mistinis prakeiksmas kaip "grupė" yra ne džiaugsmas, o niekam nereikalinga ir dar pinigą kainuojanti našta. Ir, matyt, Ryanairo nuomone, tokie mieliau skris į Vilnių nei į Kauną. Ir nors nesu pažengusio komunizmo idėjom persisunkęs "turizmo profesionalas", bet drįsiu pareikšt, kad tokia rainių nuomonė pagrindo turi nemažai.
Esu kvailas nieko nenuraukiantis geografijoje ir istorijoje užsienio turistas, yra pasiekiami keli oro uostai : Vilnius, Ryga, Talinas, na tarkim Krokuva. Plašau man išvardinti pliusus kodėl turiu skristi į Vilnių.
Pliusas 1., 2., 3.,...
Comment
Comment