Pasijaučiau tokiame kaime, kur kliento negerbia, kad daugiau į Kauną gyvenime neskrisiu. Plius susisiekimas tragiškas ten, gerai, kad turiu giminių Kaune . Aš geriau užmokėsiu šimtu eurų brangiau, bet naudosiuosi aerlingus, flylal ar sas paslaugomis (:.
O man Kauno oro uostas geriau nei Vilniaus:
1. Susisiekt sunkiau, bet juk veža kas 40 min. iš centro 29 miesto autobusas, važiuoja dar 120 mikriukas. Ir dar važiuoja 50 autobusas (bet neužsuka į oro uostą, dar paeit 15 min. reikėtų).
2. Aptarnavimas man buvo toks pats nei Vilniuj.
3. Vilniuj ilgai laukt reikia, Kaune viskas greičiau.
4. Mane gerbė (nors atrodau jaunai ir man tik 18 m., bet į mane kreipėsi mandagiai ir maloniai...).
5. Kauno oro uosto kiemelis gražus (ežerėlis, tiltelis, dodelis... )
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
O man Kauno oro uostas geriau nei Vilniaus:
1. Susisiekt sunkiau
Sakai geriau, bet argumentuoji priešingai
4. Mane gerbė (nors atrodau jaunai ir man tik 18 m., bet į mane kreipėsi mandagiai ir maloniai...).
O Vilniui ne?
Aš nesu buvęs nė viename oro uoste, bet nustebčiau, jei Kauno oro uostas būtų geresnis nė Vilniaus. Dėl minėto susisiekimo, dėl pačio oro uosto išvystymo lygio, dėl jame dirbančių aviakompanijų Bet ateities perspektyvą atiduočiau Kaunui. Ypač matant dabartinę Vilniaus Oro Uosto politiką.
Sudėjus plius ir minus, man Kauno geriau, nepaisant prastesnio susisiekimo. Vilniuj (bent man asmeniškai) ne taip patiko, nes skiriama keleiviui mažiau dėmesio.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Gaila, kad Lietuvoj dar daug aktyviai nenaudojamų oro uostų, likusių nuo sovietmečių. Pvz., Aleksoto (naudojamas tik vasarą), Užliedžių (išvis turbūt pamirštas).
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kauno oro uostas lokalizuotas itin patogioje padėtyje – 77 m virš jūros lygio, šalies centre, orientuotas išilgai vyraujančių vakarų vėjų krypčiai. Šis išskirtinumas Kauno oro uostui suteikia galimybes priimti orlaivius esant minimalaus matomumo meteorologinėm sąlygom. Kauno oro uostas turi 3250 m ilgio be apribojimų veikiantį kilimo-tūpimo taką Lietuvoje, galintį priimti bet kokio tipo ir masės orlaivius bei atitinkantį “B” klasės civilinių aerouostų normų reikalavimus pagal ICAO. Kauno oro uostas yra pajėgus aptarnauti iki 500 tūkst. keleivių per metus. 2005 m. rugsėjo mėn. reguliarius skrydžius iš Kauno oro uosto į Londono Stanstedo oro uostą pradėjo vykdyti Europos pigių skrydžių aviakompanijų lyderė ,,Ryanair“.
Karmelavoje ilgyna pakilimo taka, matyt ne visu tipu lektuvu jie gali priimti...
Plės ne dėl to, Kauno oro uostas dabar gali priimti visų tipų orlaivius. Platins tam, kad galėtų vienu metu kilt ir leistis ne po vieną lėktuvą. Dabar vienas lėktuvas užima taką apie 10 min., tad tvarko, kad užimtų mažiau laiko, be to, statys lėktuvų angarą, kurio pageidavo Ryanair. Dar plės keleivių terminalą ir automobilių stovėjimo aikštelė.. Neseniai rašė delfi.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
>...Kauno oro uostas turi ilgiausią (3250 m) be apribojimų veikiantį kilimo-tūpimo taką Lietuvoje
Cia yra dvi klaidos. Kauno oro uostas turi antra pagal ilgi kilimo-tupimo taka Lietuvoje ir jo ilgis yra 3150m
Matai, informacija ne pats sugalvojau Bet ar visas Šiaulių kilimo-tūpimo takas (3,5 km) yra naudojamas? Esu skaitęs, kad dalis jo uždaryta, todėl Kauno Tarptautinio Oro Uosto
kilimo-tūpimo takas laikomas ilgiausiu. Gal kas pasikeitė?
Comment