Parašė Edd
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Natūralu, kad kauniečiai nusivylę(aš irgi). Iš savivaldybės buvo įdėtas didžiulis darbas, kad išsaugoti Ryanair Kaune. Visgi mūsų valdininkai yra visiški nykštukai prieš tokio kapitalo įmonę ir negali įtakoti jos sprendimų. Šiuo metu atrodo kaip didelis smūgis miesto plėtrai, bet optimistiškai galvojant, galima tikėtis, kad kita oro linijų kompanija pastebės atsiradusią galimybę įsikurti KUN ir tai padarys.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNatūralu, kad kauniečiai nusivylę(aš irgi). Iš savivaldybės buvo įdėtas didžiulis darbas, kad išsaugoti Ryanair Kaune. Visgi mūsų valdininkai yra visiški nykštukai prieš tokio kapitalo įmonę ir negali įtakoti jos sprendimų. Šiuo metu atrodo kaip didelis smūgis miesto plėtrai, bet optimistiškai galvojant, galima tikėtis, kad kita oro linijų kompanija pastebės atsiradusią galimybę įsikurti KUN ir tai padarys.
TVOU ateina ir išeina vežėjai, pvz, neseniai teko skaityti, kad gali ateiti ir Turkijos oro linijų milžinė. Dėl to yra stabilumas ir nebaisu, kad pasitraukus vienam vežėjui, viskas griūtų.
Didžiausia klaida buvo padaryta tame, kad KUN buvo paverstas tik vienos oro linijų bendrovės baze.
Comment
-
Parašė D.P Rodyti pranešimąManau be Ryanair, reikėjo minimum dviejų vežėjų ir dabar nebūtų didelės problemos. Bet KUN buvo jų bazė, tad nieko keisto, kad griūna KUN'as. Valdininkai ir kiti užmigo ant sekmės laurų. Nereikia savęs laikyti nykštukais (labai nemėgstu tokios pozicijos kaip pvz. "LT - maža šalis" ir pan. Olandija irgi maža, Liuksemburgas taipogi, bet tai netrukdo būti jiems tarplyderių). Tereikėjo įvertinti rizika, prognozuoti ir toliau sėkmingai ieškoti naujų avialinijų bedrovių iš užsienio.
TVOU ateina ir išeina vežėjai, pvz, neseniai teko skaityti, kad gali ateiti ir Turkijos oro linijų milžinė. Dėl to yra stabilumas ir nebaisu, kad pasitraukus vienam vežėjui, viskas griūtų.
Didžiausia klaida buvo padaryta tame, kad KUN buvo paverstas tik vienos oro linijų bendrovės baze.
Šiaip nedramatizuočiau taip padėties kaip kai kurie. Yra pastatytas neblogas oro uostas, infrastruktūra nebloga, šalia LEZ kyla. Nenustebčiau jei po pusmečio oro uoste jau būtų įsikūrus kita kompanija.
Comment
-
Parašė kostasas Rodyti pranešimąSąmokslo teorija: Ryanair per trumpą laiką suvalgo Wizzair ir "kerta ragą" Vilniui.
Comment
-
Skaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:
1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas ??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS! Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....
O dabar mano labai pikti pastebėjimai, su visais keiksmažodžiais ir etc. Pakol Lietuvos Turizmo departamentas Lietuvoje mato kaip turisinius objektus, tik Vilnių, Trakus , Druskininkus ir pajūrį, pakol jų nuomone vienintelis būdas pasiekti LT yra tik skrydžiai į Vilnių (taip jie pateikia visose turizmo parodose, nerasta nei keltų, nei geležinkelių, apie Kauno oro uostą net minčių nėra), paglo turizmo firmos apie likusią lietuvą galvos tik kaip apie Vilnių, Klaipėdą ir kryžių kalną (anot vientos turizmo firmos atstovės, o kas tas Kaunas 2 valandos ir viskas) , pakol viešbučių ir serviso kainos bus auktesnės nei Rygos ir Talino ar Varšuvos, tol Vilniaus oro uostas bus šik.. skylė. Jūs galite kilnoti RYANAIR skrydžius, jūs galite kviesti dar daugiau pigių avikompanijų ir girtis rezultatais, tačiau rezultatas bus vienas - š.. at pagaliuko.
Beje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni... Vat taip va - norėjote kuo pigiau, gavosi kaip visada.
Comment
-
Viskas kur kas paprasčiau. Lietuva yra maža biedna šalis ir dviem oro uostams, esantiems taip arti vienas kito išsilaikyti konkuruojant neįmanoma. Teisiog elementari ekonomika. Sostinė yra sostinė ir į ją visada bus tam tikras pastovus srautas. Turizmas Lietuvoje? O ką čia galima pamatyti egzotikos išlepintiems turistams iš Vakarų? Taip kad nereikia turėti tuščių iliuzijų dėl turistų antplūdžio. Rusai ir tie dabar gali sau leisti kur kas daugiau nei Pribaltiką. Pagrindiniai turistai Lietuvoje yra lenkai. O jiems paprasčiau ir kur kas pigiau atvažiuoti autobusu.
Comment
-
Tiesa, dar mažytis pastebėjimas - kadangi RYANAIR skrydžiuose didžioji dalis keliautojų yra LR piliečiai, tai skrydžių perkėlimas tėra trumpos kaldros tampymas pirmyn ir atgal. Keliautojų skaičius yra fiksuotas, tad realiai tai nieko nieko neduoda. Jei tikimasi tokiais žingsniais pritraukti baltarusius, tai deja, tai neišdegs - didžioji dalis skrydžių baltarusiams nėra patrauklūs - skrydžiai į UK ir Airiją sukelia didelių problemų dėl vizų. O realiai šių skrydžių išlaikymas Kaune turėjo labai didelę perspektyvą - tik Kaunas galėjo pritraukti keliautojus iš BY, Kaliningrado srities, Latvijos ir dalies Lenkijos. Perkėlus skrydžius - lieka tik padidėjęs (gal būt) BY keliautojų srautas... Žodžiu, šį kartą vilniečių ambicijos ir trumparegiškas požiūris padarė didžiulius nuostolius (eilinį kartą)...
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŽodžiu, šį kartą vilniečių ambicijos ir trumparegiškas požiūris padarė didžiulius nuostolius (eilinį kartą)...
Comment
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąMane tai labiausiai stebina, kad yra manančių, kad tokius klausimus sprendžia kažkokie "vilniečiai", o ne pačios aviakompanijos...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSkaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:
1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
Parašė udrius Rodyti pranešimą2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS!
Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
Parašė udrius Rodyti pranešimą3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
Parašė udrius Rodyti pranešimą5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
http://fin.seb.lt/vbfin/subscription...=3841&s_menu=4
Parašė udrius Rodyti pranešimą6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
- Turistų norinčių skristi į Kauną ir į Vilnių su Ryanair kiekis yra vienodas.
- Vilniuje nėra mokesnių klientų nei likusioje Lietuvoje plius iš VNO skraido 0.5mln vilniečių, o iš KUN 2.5mln visų likusių lietuvių, tarp kurių dar ir greičiausiai mokesni klaipėdiečiai.
- Kelių vilniečių ambicijos, nenoras skraidyti iš Kauno nulėmė, kad skrydžiai buvo perkelti į Vilnių.
Kaip gali kelių vilniečių nenoras skraidyti iš Kauno įtakoti skrydžių perkėlimą, kai iš kitos pusės kalbam apie 2.5mln klientus (įskaitant mokesnius klaipėdiečius )? Ar čia vėl kokia sąmokslo teorija, kad keli įtakingi ir ambicingi vilniečiai privertė O'Leary atsisakyti pelno ir permesti skrydžius iš Kauno.
Parašė udrius Rodyti pranešimą7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....
Parašė udrius Rodyti pranešimąBeje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni...
Šiaip iš tiesų manau, kad dar viena reali priežastis įtakojusi skrydžių perkėlimą į Vilnių - konkurencija su WizzAir.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas kur kas paprasčiau. Lietuva yra maža biedna šalis...
Va, "biedna" tai tiksliai pasakyta, be to, dėja nenori kovoti su savo biednumu...
Reikalingas "namų" vežėjas, kitaip Kauną "turės" visi kas netingi. Kas nors ką nors girdėjo apie Vytauto Tamošiūno aviakompaniją?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNori pasakyti kad oro uosto direktoriu nueme rajneiras o ne "kažkokie vilniečiai"?
Comment
-
O yra realiu galimybiu pritraukti Wizzair'a i Kauna?
Paskutiniu metu butent skraidziau is VNO su Wizzair'u. Man buvo patogiau ir pigiau. Trukumas, kad reikia trenktis iki Vilniaus. O tarkim nakti joks viesasis nevaziuoja, reikia apsistot pas draugus. Taksas is Kauno 170lt.
O del KUN ir VNO karo, kaip ten populisto Zuoko kalbos pries kelis metus, kad reikia KUN padaryti pagrindiniu salies airiku?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNa del "maža" nereikia, čia mūsų "tikru patriotu" terminas, skirtas pateisinti savo impotenciją. Belgija dvigubai mažesne ir ką? Manai del to vargsta?
Va, "biedna" tai tiksliai pasakyta, be to, dėja nenori kovoti su savo biednumu...
Reikalingas "namų" vežėjas, kitaip Kauną "turės" visi kas netingi. Kas nors ką nors girdėjo apie Vytauto Tamošiūno aviakompaniją?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąSkaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:
1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas ??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
Atvirkščiai - avialinijos svarsto iš kur ir į kur jom vertėtų skraidyt, o jau tada tariasi su aerouostais.
Jokia privati avialinija neatidarinės maršrutų vien todėl, kad kažkokie ten "vilniečiai" panorėjo nuskriaust vargšus "kauniečius". Maršrutai turi nešti pelną.
2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS! Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
Tai normalūs rinkos procesai. Kame matai problemą?
3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
Todėl Rajano požiūriu nieko blogo, jei Lietuvos šiaurė važiuoja į Rygą. Tada belieka klausimas ar vilniečius su likusiais mariampoliečiais, alytiškiais etc tempti į Kauną ar atvirkščiai - kauniečius beigi kitus į Vilnių.
Turbūt nusprendė kad už bilietus iš Vilniaus klientai bus pasiryžę mokėt daugiau. Galbūt suklydo.
6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
Tie "žmonės iš Vilniaus" pašneka kas papuola ant seilės o tada vistiek skrenda iš ten kur pigiau. Įskaičiuojant (prastą) susisiekimą.
7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....
Kas dėl kitų kompanijų tai niekur jos nepasitrauks. Kaip pats sakei, turistai Rajanu neskraido, na o Rajanas neskraido ten kur skraido minėtų kompanijų klientūra.
Beje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni... Vat taip va - norėjote kuo pigiau, gavosi kaip visada.
Jei lėktuvai ir toliau skraidys pilni, štai tau ir priežastis kodėl Rajanas persikėlė į Vilnių. Jei tavo teiginiai teisingi, kris Rajano pelnai ir jis vėl persikraustys į Kauną.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie ko čia impotencija. Gyventojų skaičiumi Belgija didesnė daugiau nei 3 kartus...
Parašė EddNemanau kad direktorius žinodamas jog Ryanairas paliks tik 4 kryptis norėjo likti ir laukti kol tai įvyksEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąNori pasakyti kad oro uosto direktoriu nueme rajneiras o ne "kažkokie vilniečiai"?
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPrie ko čia gyventojų skaičius, jei sakoma "maža"...?
Tu tikrai manai kad jis savo noru paliko savo postą?
Comment
Comment