Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Turint omeny kad Zuokas yra vienas iš didžiausių populistų tarp visų politikų, nenustebčiau jei jis pasinaudotų situacija ir praneštų, kad airLituanica skraidys ne tik iš Vilniaus, bet ir iš Kauno. Tik nustebčiau jei išvis ta airLituanica kadanors pradėtų skraidyti.
    Tai ir skraidytų VNO-KUN/KUN-VNO...
    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
    Dordrechtas/Haarlemas
    Nesebaras/Plovdivas
    Kiolnas

    Comment


      Natūralu, kad kauniečiai nusivylę(aš irgi). Iš savivaldybės buvo įdėtas didžiulis darbas, kad išsaugoti Ryanair Kaune. Visgi mūsų valdininkai yra visiški nykštukai prieš tokio kapitalo įmonę ir negali įtakoti jos sprendimų. Šiuo metu atrodo kaip didelis smūgis miesto plėtrai, bet optimistiškai galvojant, galima tikėtis, kad kita oro linijų kompanija pastebės atsiradusią galimybę įsikurti KUN ir tai padarys.

      Comment


        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
        Natūralu, kad kauniečiai nusivylę(aš irgi). Iš savivaldybės buvo įdėtas didžiulis darbas, kad išsaugoti Ryanair Kaune. Visgi mūsų valdininkai yra visiški nykštukai prieš tokio kapitalo įmonę ir negali įtakoti jos sprendimų. Šiuo metu atrodo kaip didelis smūgis miesto plėtrai, bet optimistiškai galvojant, galima tikėtis, kad kita oro linijų kompanija pastebės atsiradusią galimybę įsikurti KUN ir tai padarys.
        Manau be Ryanair, reikėjo minimum dviejų vežėjų ir dabar nebūtų didelės problemos. Bet KUN buvo jų bazė, tad nieko keisto, kad griūna KUN'as. Valdininkai ir kiti užmigo ant sekmės laurų. Nereikia savęs laikyti nykštukais (labai nemėgstu tokios pozicijos kaip pvz. "LT - maža šalis" ir pan. Olandija irgi maža, Liuksemburgas taipogi, bet tai netrukdo būti jiems tarplyderių). Tereikėjo įvertinti rizika, prognozuoti ir toliau sėkmingai ieškoti naujų avialinijų bedrovių iš užsienio.
        TVOU ateina ir išeina vežėjai, pvz, neseniai teko skaityti, kad gali ateiti ir Turkijos oro linijų milžinė. Dėl to yra stabilumas ir nebaisu, kad pasitraukus vienam vežėjui, viskas griūtų.
        Didžiausia klaida buvo padaryta tame, kad KUN buvo paverstas tik vienos oro linijų bendrovės baze.

        Comment


          Parašė D.P Rodyti pranešimą
          Manau be Ryanair, reikėjo minimum dviejų vežėjų ir dabar nebūtų didelės problemos. Bet KUN buvo jų bazė, tad nieko keisto, kad griūna KUN'as. Valdininkai ir kiti užmigo ant sekmės laurų. Nereikia savęs laikyti nykštukais (labai nemėgstu tokios pozicijos kaip pvz. "LT - maža šalis" ir pan. Olandija irgi maža, Liuksemburgas taipogi, bet tai netrukdo būti jiems tarplyderių). Tereikėjo įvertinti rizika, prognozuoti ir toliau sėkmingai ieškoti naujų avialinijų bedrovių iš užsienio.
          TVOU ateina ir išeina vežėjai, pvz, neseniai teko skaityti, kad gali ateiti ir Turkijos oro linijų milžinė. Dėl to yra stabilumas ir nebaisu, kad pasitraukus vienam vežėjui, viskas griūtų.
          Didžiausia klaida buvo padaryta tame, kad KUN buvo paverstas tik vienos oro linijų bendrovės baze.
          Kapitalo atžvilgiu dar ilgai būsim nykštukai. O tam, kad mūsų savivaldybės efekyviai funkcionuotų pagal savo pirminę paskirtį visuomenė turi subręsti. Ir šiaip keista kaip buvo pasiekta tiek daug, turint omeny visas nepalankias aplinkybes.
          Šiaip nedramatizuočiau taip padėties kaip kai kurie. Yra pastatytas neblogas oro uostas, infrastruktūra nebloga, šalia LEZ kyla. Nenustebčiau jei po pusmečio oro uoste jau būtų įsikūrus kita kompanija.

          Comment


            Sąmokslo teorija: Ryanair per trumpą laiką suvalgo Wizzair ir "kerta ragą" Vilniui.

            Comment


              Parašė kostasas Rodyti pranešimą
              Sąmokslo teorija: Ryanair per trumpą laiką suvalgo Wizzair ir "kerta ragą" Vilniui.
              Koks motyvas taip daryt?

              Comment


                Skaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:

                1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas ??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
                2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS! Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
                3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
                4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
                5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
                6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
                7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....

                O dabar mano labai pikti pastebėjimai, su visais keiksmažodžiais ir etc. Pakol Lietuvos Turizmo departamentas Lietuvoje mato kaip turisinius objektus, tik Vilnių, Trakus , Druskininkus ir pajūrį, pakol jų nuomone vienintelis būdas pasiekti LT yra tik skrydžiai į Vilnių (taip jie pateikia visose turizmo parodose, nerasta nei keltų, nei geležinkelių, apie Kauno oro uostą net minčių nėra), paglo turizmo firmos apie likusią lietuvą galvos tik kaip apie Vilnių, Klaipėdą ir kryžių kalną (anot vientos turizmo firmos atstovės, o kas tas Kaunas 2 valandos ir viskas) , pakol viešbučių ir serviso kainos bus auktesnės nei Rygos ir Talino ar Varšuvos, tol Vilniaus oro uostas bus šik.. skylė. Jūs galite kilnoti RYANAIR skrydžius, jūs galite kviesti dar daugiau pigių avikompanijų ir girtis rezultatais, tačiau rezultatas bus vienas - š.. at pagaliuko.

                Beje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni... Vat taip va - norėjote kuo pigiau, gavosi kaip visada.

                Comment


                  Viskas kur kas paprasčiau. Lietuva yra maža biedna šalis ir dviem oro uostams, esantiems taip arti vienas kito išsilaikyti konkuruojant neįmanoma. Teisiog elementari ekonomika. Sostinė yra sostinė ir į ją visada bus tam tikras pastovus srautas. Turizmas Lietuvoje? O ką čia galima pamatyti egzotikos išlepintiems turistams iš Vakarų? Taip kad nereikia turėti tuščių iliuzijų dėl turistų antplūdžio. Rusai ir tie dabar gali sau leisti kur kas daugiau nei Pribaltiką. Pagrindiniai turistai Lietuvoje yra lenkai. O jiems paprasčiau ir kur kas pigiau atvažiuoti autobusu.

                  Comment


                    Tiesa, dar mažytis pastebėjimas - kadangi RYANAIR skrydžiuose didžioji dalis keliautojų yra LR piliečiai, tai skrydžių perkėlimas tėra trumpos kaldros tampymas pirmyn ir atgal. Keliautojų skaičius yra fiksuotas, tad realiai tai nieko nieko neduoda. Jei tikimasi tokiais žingsniais pritraukti baltarusius, tai deja, tai neišdegs - didžioji dalis skrydžių baltarusiams nėra patrauklūs - skrydžiai į UK ir Airiją sukelia didelių problemų dėl vizų. O realiai šių skrydžių išlaikymas Kaune turėjo labai didelę perspektyvą - tik Kaunas galėjo pritraukti keliautojus iš BY, Kaliningrado srities, Latvijos ir dalies Lenkijos. Perkėlus skrydžius - lieka tik padidėjęs (gal būt) BY keliautojų srautas... Žodžiu, šį kartą vilniečių ambicijos ir trumparegiškas požiūris padarė didžiulius nuostolius (eilinį kartą)...

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Žodžiu, šį kartą vilniečių ambicijos ir trumparegiškas požiūris padarė didžiulius nuostolius (eilinį kartą)...
                      Mane tai labiausiai stebina, kad yra manančių, kad tokius klausimus sprendžia kažkokie "vilniečiai", o ne pačios aviakompanijos. Taip kaip joms pačioms patogiau.

                      Comment


                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Mane tai labiausiai stebina, kad yra manančių, kad tokius klausimus sprendžia kažkokie "vilniečiai", o ne pačios aviakompanijos...
                        Nori pasakyti kad oro uosto direktoriu nueme rajneiras o ne "kažkokie vilniečiai"?
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Skaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:
                          1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
                          Bent jau spaudoje apie skrydžius iš Vilniaus į reikjaviką paskelbta 2012 02 10, apie skrydžius iš Kauno į Reikjaviką paskelbta 2012 02 16, tavo bandymas kažkokiu iškreiptu būdu pritempti prie sąmokslo teorijos atrodo juokingai.

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS!
                          Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
                          Išversiu ką norėjai pasakyti: "Vilnius yra skylė, nes jame nėra reklamuojamas Kaunas". Dėl viešbučių kainų vėl klausimas kiek čia teisybės, o kiek tamstos noras prie kažko prisikabinti.

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
                          4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
                          Šiaip jau, jei tie tavo 25% yra realūs ir tai yra visai nemažai. Sakai, kad Ryanair keleiviui nesvarbu kur skristi ar į Kauną, ar į Vilnių, o realiai kažkodėl prieš tai jau perkeltom kryptim į Vilnių skraido daugiau turistų.

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
                          Labai primityvus tamstos įsivaizdavimas dėl oro uosto klientų, jei Vilniui priskaičiavai 0.5mln, tai Kaunui tada remiantis tokia logika gali priskaičiuoti 0.3mln. Dėl klientų mokumo: dėl kažkokių priežasčių nenorim pripažinti akivaizdžių dalykų? Paskaitom, kad ir čia:
                          http://fin.seb.lt/vbfin/subscription...=3841&s_menu=4

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
                          Nesuprantu kur vadovaujantis visa tavo logika įsipaišo šis teiginys. Dabar pažiūrim nuo pradžių ką tu teigi:
                          - Turistų norinčių skristi į Kauną ir į Vilnių su Ryanair kiekis yra vienodas.
                          - Vilniuje nėra mokesnių klientų nei likusioje Lietuvoje plius iš VNO skraido 0.5mln vilniečių, o iš KUN 2.5mln visų likusių lietuvių, tarp kurių dar ir greičiausiai mokesni klaipėdiečiai.
                          - Kelių vilniečių ambicijos, nenoras skraidyti iš Kauno nulėmė, kad skrydžiai buvo perkelti į Vilnių.

                          Kaip gali kelių vilniečių nenoras skraidyti iš Kauno įtakoti skrydžių perkėlimą, kai iš kitos pusės kalbam apie 2.5mln klientus (įskaitant mokesnius klaipėdiečius )? Ar čia vėl kokia sąmokslo teorija, kad keli įtakingi ir ambicingi vilniečiai privertė O'Leary atsisakyti pelno ir permesti skrydžius iš Kauno.

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....
                          Leidžia? O turi trukdyti ir neleisti Ryanair skraidyti iš Vilniaus? Pigios avialinijos iš Vilniaus skraido jau gan ilgai, o normalios aviakompanijos kolkas ne tik nepabėgo, bet ir plečiasi. Tos 5 kryptys vargu ar kažką pakeis. Ryanair daugiau pjausis su WizzAir.

                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Beje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni...
                          Kaip taip gali būti? Vėl teiginys prieštaraujantis visiems tavo išvedžiojimams. VNO mažiau klientų ir dar ne tokių mokių, bet kainos kažkodėl pakilo.

                          Šiaip iš tiesų manau, kad dar viena reali priežastis įtakojusi skrydžių perkėlimą į Vilnių - konkurencija su WizzAir.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Viskas kur kas paprasčiau. Lietuva yra maža biedna šalis...
                            Na del "maža" nereikia, čia mūsų "tikru patriotu" terminas, skirtas pateisinti savo impotenciją. Belgija dvigubai mažesne ir ką? Manai del to vargsta?
                            Va, "biedna" tai tiksliai pasakyta, be to, dėja nenori kovoti su savo biednumu...
                            Reikalingas "namų" vežėjas, kitaip Kauną "turės" visi kas netingi. Kas nors ką nors girdėjo apie Vytauto Tamošiūno aviakompaniją?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Nori pasakyti kad oro uosto direktoriu nueme rajneiras o ne "kažkokie vilniečiai"?
                              Nemanau kad direktorius žinodamas jog Ryanairas paliks tik 4 kryptis norėjo likti ir laukti kol tai įvyks ir visi pradės ieškoti kaltų. Todėl greičiausiai taip - oro uosto direktorių "nuėmė" nors ir netiesiogiai, bet Ryanair sprendimai.

                              Comment


                                O yra realiu galimybiu pritraukti Wizzair'a i Kauna?
                                Paskutiniu metu butent skraidziau is VNO su Wizzair'u. Man buvo patogiau ir pigiau. Trukumas, kad reikia trenktis iki Vilniaus. O tarkim nakti joks viesasis nevaziuoja, reikia apsistot pas draugus. Taksas is Kauno 170lt.

                                O del KUN ir VNO karo, kaip ten populisto Zuoko kalbos pries kelis metus, kad reikia KUN padaryti pagrindiniu salies airiku?

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Na del "maža" nereikia, čia mūsų "tikru patriotu" terminas, skirtas pateisinti savo impotenciją. Belgija dvigubai mažesne ir ką? Manai del to vargsta?
                                  Va, "biedna" tai tiksliai pasakyta, be to, dėja nenori kovoti su savo biednumu...
                                  Reikalingas "namų" vežėjas, kitaip Kauną "turės" visi kas netingi. Kas nors ką nors girdėjo apie Vytauto Tamošiūno aviakompaniją?
                                  Prie ko čia impotencija. Gyventojų skaičiumi Belgija didesnė daugiau nei 3 kartus, o plotas mažesnis. Be to turtinga šalis, kurios piliečiai gali leisti sau skraidyti kur nori. Plius Briuselio kopūstų šimtatūkstantinės armijos (įskaitant šeimos narius).

                                  Comment


                                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                    Skaitau Jūsų komentarus ir stebiuosi... Taigi , tokios mano mintys:

                                    1. Prisiminkime skrydžius į Reikjaviką, Kaunas juos paskelbia, už dviejų sav - Vilnius, iš abiejų oro uostų pradeda skraidyti "pigios" avialinijos. Rezultatas ??? Vilnius kiša krūvą pinigų į šios krypties reklamą , Kaune mažinami skrydžiai. Klausimas - kaip tai vadinti? Nevykusią konkurencija ar valdiškų pinigų švaistymu?
                                    Tik skirtumas tame, kad su Reikjaviku tariasi ne VNO ar KUN, o jau tada ieško avialinijos kuri imsis skraidyt.
                                    Atvirkščiai - avialinijos svarsto iš kur ir į kur jom vertėtų skraidyt, o jau tada tariasi su aerouostais.

                                    Jokia privati avialinija neatidarinės maršrutų vien todėl, kad kažkokie ten "vilniečiai" panorėjo nuskriaust vargšus "kauniečius". Maršrutai turi nešti pelną.

                                    2. Vilnius - turizmo traukos centras - na nepykite , bet Vilnius yra skylė, kuriame turizmas nesivysto. Ir pasakysiu kodėl - jei aš Rygoje ar Taline 3* viešbutį dvivietį kambarį su pusryčiais gaunu už 32 - 36 EUR, o Vilniuje - už 50 EUR, jei aš atvykęs į Rygą ar Taliną galiu pasižiūrėti ir pamatyti reklamą turistinių objektų, esančių 100 - 200 km spinduliu, tai ką aš matau Vilniuje - kad reklamuojamas Vilnius, dar Trakai , Druskininkai ir pajūris. VISKAS! Tai kokio velnio aš turiu skristi į Vilnių , jei tame Vilniuje kainos aukštos, pamatyti apart Vilniaus nėra ko? Aš jau geriau vyksiu į Rygą ar Taliną.
                                    Tai ir nuostabu. Reiškia Rajanas ir kiti padarė didelę klaidą, Vilniuje nieko neuždirbs ir gėdingai grąžins tuos kelis skrydžius i Kauną. Ir daugiau niekur iš jo nebesitrauks.
                                    Tai normalūs rinkos procesai. Kame matai problemą?

                                    3. Mano patirtis rodo, kad didžioji dalis kelionių organizatorių nepripažįsta RYANAIR ir kitų pigių bendrovių kaip partnerių, nes a) nerezervuojamos vietos lėktuve, t.y. negali keisti pavardžių b) nestabili kainų politika, t.y. negali planuoti paketų kainų. Taigi, norint pritraukti turistus į Vilnių, reikia normalių avialinijų, o ne RYANAIR. RYANAIR keleiviui dzin, kur atvykti į Kauną ar Vilnių, svarbu kad skrydis būtų patogus.
                                    Turizmas šiais laikais vyksta išimtinai tik per kelionių organizatorius? O Ryanair skraidina išimtinai tik emigrantus?

                                    4. Tiesa sakant patirtis rodo, kad RYANAIR skydžiuose užsieniečių yra ~ 25 proc, o kai kuriuose dar mažiau...
                                    Tai nuostabu. Kadangi daugumai "neužsieniečių" kaip žinia Vilnius nepatogus, tai reisų i VNO populiarumas smuks, žmonės nebenorės tiek mokėt už bilietus ir mieliau rinksis kokią Rygą. Rajanui smuks pelnai ir jie supras padarę klaidą beigi bus nubausti, nes mažiau uždirbs ar net patirs nuostolių. Ir visiems laikams grįž į Kauną.

                                    5. Vilniuje daugiau mokių klientų. Kvailas pasakymas. Atleiskite, bet kur gali būti diodesnė žmonių masė ir mokesnių klientų - 0,5 mlj žmonių skaičiuje (Vilniaus gyventojai) ir 2,5 mlj (likusi Lietuva). Aš dar labai abejočiau , kad mokių klientų yra daugiau Vilniuje, o ne Klaipėdoje ar kur kitur. Šiuo atveju dabar Klaipėdos gyventojas pagalvos ar jam geriau važiuoti skrydžiui į Vilnių, ar į Rygą, kur krypčių skaičius yra visai visai kitas. Atstumas tai vienodas.
                                    Rajanui kaip ir nesvarbu ar keleiviai įsėda Kaune, Vilniuje ar Rygoje. Svarbu pilni lėktuvai ir kuo didesnė vidutinė bilieto kaina.

                                    Todėl Rajano požiūriu nieko blogo, jei Lietuvos šiaurė važiuoja į Rygą. Tada belieka klausimas ar vilniečius su likusiais mariampoliečiais, alytiškiais etc tempti į Kauną ar atvirkščiai - kauniečius beigi kitus į Vilnių.
                                    Turbūt nusprendė kad už bilietus iš Vilniaus klientai bus pasiryžę mokėt daugiau. Galbūt suklydo.

                                    6.Aš manau kad, čia suveikė vilniečių ambicijos - diskutavau ne su vienu žmogumi iš Vilniaus ir jis tiesiai pasakė man NE ONORAS skristi iš Kauno, nesvarbu kad skrydžiai pigesni. Taip kad...
                                    Apskritai tai šioje vietoje ONORAS labiausiai bujoja pas kauniečius

                                    Tie "žmonės iš Vilniaus" pašneka kas papuola ant seilės o tada vistiek skrenda iš ten kur pigiau. Įskaičiuojant (prastą) susisiekimą.

                                    7. Aš tik vieno nesuprantu - ką mąsto LRV iš leidžia perkelti skrydžius iš Kauno į Vilnių, nes rezultatas bus aiškus - iš Vilniaus pasitrauks normalios aviakompanijos, ko pasekoje susisiekimas su Vilniumi dar suprastės. Realiai aš matau tik vieną dalyką -tai yra valdiškų pinigų švaistymas - sukišus krūvą pinigų į Kauną , jį palikti be nieko. Taip gali daryti tik trumparegiai politikai....
                                    Tai sakai politikai sprendžia kur Ryanairui skraidyt ir kur ne? Aš šeip tikiu, kad jie pasistengę gali nuspręst kur jam neskraidyt. Bet čia jau šalies lygiu, tokios kompanijos kaip Ryanair nemėgsta kai jom nurodinėja ir nesibaimina atkeršyt. Kaip kad pvz Vokietija įvedė ekologinį mokestį į ką Rajanas atsakė masišku maršrutų uždarymu. Nors jų pačių tas mokestis tiesiogiai ir neliečia.

                                    Kas dėl kitų kompanijų tai niekur jos nepasitrauks. Kaip pats sakei, turistai Rajanu neskraido, na o Rajanas neskraido ten kur skraido minėtų kompanijų klientūra.

                                    Beje, kažkodėl perkėlus skrydžius iš Kauno į Vilnių, visi jie tapo bragnesni... Vat taip va - norėjote kuo pigiau, gavosi kaip visada.
                                    Tai gal Rajanas todėl ir perkėlė, kad galėtų pabranginti? Kaip manai, koks yra šios kompanijos egzistavimo tikslas?

                                    Jei lėktuvai ir toliau skraidys pilni, štai tau ir priežastis kodėl Rajanas persikėlė į Vilnių. Jei tavo teiginiai teisingi, kris Rajano pelnai ir jis vėl persikraustys į Kauną.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Prie ko čia impotencija. Gyventojų skaičiumi Belgija didesnė daugiau nei 3 kartus...
                                      Prie ko čia gyventojų skaičius, jei sakoma "maža"...?
                                      Parašė Edd
                                      Nemanau kad direktorius žinodamas jog Ryanairas paliks tik 4 kryptis norėjo likti ir laukti kol tai įvyks
                                      Tu tikrai manai kad jis savo noru paliko savo postą?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                        Nori pasakyti kad oro uosto direktoriu nueme rajneiras o ne "kažkokie vilniečiai"?
                                        O jį nuėmė ar jis pats išėjo? Vienaip ar kitaip, jei tai nutiko dėl rajaneiro tada taip, jis ir "nuėmė".

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          Prie ko čia gyventojų skaičius, jei sakoma "maža"...?
                                          Tu tikrai manai kad jis savo noru paliko savo postą?
                                          Nes "maža" kalbant apie šalį tinka ir gyventojų skaičiui, ir plotui apibūdinti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X