Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    O lietuviai, išskridę pasidairyti po Europą savaitgaliui ar keletui dienų, negrįždavo į Kauną? O į Vilnių jie būtinai sugrįš? Įdomu. Kokie jūs, vilniečiai, savimi patenkinti ir pasitikintys, nebojant to, kad jūs skaldote visą Lietuvą.
    Koks čia skaldymas? Rinka diktuoja sąlygas, o ne gražios akys, dideli norai ar šviesaplaukės stiuardesės. Manau Kaunas, prasidejus skrydžių bumui, tiesiog užmigo ant laurų, nors ir visa žiniasklaida trbadūrijo koks čia didelis fenomenas. Metus laiko šnekėjo apie paramas, mokesčius ir t.t. Bet girdėjau šnekas, o ne pranešimus, kad buvo atsisėsta prie derybų stalo.
    Kaunas laisvai galėtų užimti nemažą dalį rinkos su krovinių pervėžimu ir logistika apskritai....Nors matyt ir čia bus skaldymas, kadangi ir aplink VNO daugėja patalpų ir įmonių, užsiimančių panašia veikla...

    Comment


      Atsitiko tai kas ir turejo atsitikti. Nugalejo sveika ekonomine logika.

      O cia poros metu senumo daktriska logika
      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
      dzin man tas vilnius, gražus miestas ir tiek. bet man svarbiau šiuo atveju gimtojo miesto interesai ir aš įsitikinęs, kad vno yra atgyvena, kurią reikia pamažu pamiršti ir dėti investicijas į Kauno oro uostą

      Comment


        Šiaip jau Kauno oro uostas galėtų žymiai geriau konkuruoti su VNO ne tik dėl emigrantų, bet ir dėl turistų ar net verslo klientų, turbūt jau n kartų pasikartosiu, bet tam reikia, kad jis veiktų ir kaip Vilniaus oro uostas, t.y. reklamos kad per jį galima patogiai pasiekti Vilnių (gal ir pavadinimo keitimo, pvz., "Vilniaus-Kauno" oro uostas) ir patogesnio, greitesnio susisiekimo su Vilnium, pvz. traukinio linijos. Tokiu atveju Kauno oro uostas būtų daug didesnis konkurentas Vilniaus oro uostui.

        Comment


          Teisingai. Ideja pakeisti pavadinimą į "Vilnius, Kaunas" ne nauja ir turi tame racionalumo. Didžiausia problema - katastrofiškai prastas susisiekimas su sostine...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
            Teisingai. Ideja pakeisti pavadinimą į "Vilnius, Kaunas" ne nauja ir turi tame racionalumo. Didžiausia problema - katastrofiškai prastas susisiekimas su sostine...
            Bet jei jau orientuotis į sostinę tai ekonomiškai tai nelabai prasminga.

            Juk aerouosto ir aplinkinės infrastruktūros išlaikymas yra visų pirma nemažos fiksuotos išlaidos kurios tiek Kaune tiek Vilniuje maždaug panašios. Todėl didesnis aerouostas panorėjęs visada galės pasiūlyti geresnes kainas ir geresnį servisą išskyrus tą atvejį kada jau ir taip perkrautas ir reikėtų plėstis.

            Bet kadangi abu aerouostai tikrai nesiskundžia perkrovimu, tai VNO nėr prasmės brangintis. Netgi atvirkščiai - didesnis srautas leis visiems keleiviams pasiūlyti geresnį servisą, pvz patogesnį (dažnesnį) susiekimą, daugiau užsidirbt ant pasažo servisų (kavinės, parduotuvės) etc.
            Jei rajanas jaučia, kad tam tikromis kryptimis daug žmonių galutinis tikslas yra Vilnius ar Ryga tai jam irgi naudingiau skraidyt į Vilnių/Rygą atitinkamai pabranginus bilietus (kelionė iš Kauno į Vilnių juk irgi ne už dyką jau neskaitant sugaišto laiko).
            Rajanui juk visiškai nesvarbu ar kokie Šiauliečiai įsėda Rygoje ar į Kaune.

            Comment


              Parašė John
              Vilniuje tokių klientų yra kur kas daugiau, nei Kaune. O jei kažkam žūtbūtinai reikia Kalėdoms sugrįžti namo į kokį nors kaimą Kėdainių rajone, tai visvien sugrįš. Skrydis į Kauną tam nėra būtinas.
              Taigi žmonės ir sako, kad Vilniaus oro uostas yra nereikalingas - paprasčiausiai reikia skraidyti į Kauną. Tiesiog taip turi būti. Nereikia suteikti šanso nesąžiningoms aviakomanijoms ir valdžiai proteguoti pasišlykšėtinų dirbtinės sostinės interesų.

              Comment


                mano logika paprasta - Kauno regionui šitas oro uostas tikrai labai svarbus ir daug prisidėjo prie miesto atgimimo, tvarkymosi. jeigu visa tai sustos, aš tiesiai šviesiai dėsiu ant tokių sprendimų, nes tai liečia viso regiono gyventojų, tame tarpe ir mano šeimos gyvenimo kokybę.

                Comment


                  Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                  mano logika paprasta - Kauno regionui šitas oro uostas tikrai labai svarbus ir daug prisidėjo prie miesto atgimimo, tvarkymosi. jeigu visa tai sustos, aš tiesiai šviesiai dėsiu ant tokių sprendimų, nes tai liečia viso regiono gyventojų, tame tarpe ir mano šeimos gyvenimo kokybę.
                  Nuo tavo dėjimo nelabai kas pasikeis. Ryanairas nusprendė, kad daugiau uždirbs VNO ir tiek. Taip sakant, prieš vėją nepapūsi.

                  Comment


                    esu girdėjęs, kad ne vien tik ryanair čia taip viską sumastė

                    Comment


                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      esu girdėjęs, kad ne vien tik ryanair čia taip viską sumastė
                      Al1 sako, kad žydamasoniai..

                      Comment


                        Nemanau kad rajnairas priverte direktoriu palikti savo posta...
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Nereikia čia visokių ironijų ir vilniečių pūtimosi kaip balionų. Jau taip įsimylėję savo Vilnių, kad mano, jog jis tolygus Romai ir Paryžiui. Niekas neplūs miniomis ten. Nesuprantu, kaip daugeliui neaišku, jog transportas turi ateiti pas keleivius. Parodykite man, kuris reisas bent jau dabar perkeliamomis kryptimis iš Kauno buvo tuščias. Visi buvo pilni. O pinigas leka pinigu, iš kur jis bebūtų gautas - iš milijardieriaus ar ubago. Jei pirko bilietus, vadinasi, skrydžių reikėjo. Nereikia nuvertinti ir emigrantų, jie irgi atveža pinigus. Kita vertus, Kaunas liko apgautas ir apvogtas, nes sukišo tiek milijonų Vilniaus palaikymui. Reikia A.Kupčinskui ir Kauno verslo rykliams kuo skubiau vykti į Dubliną ir labai rimtai derėtis arba duoti Ryanair į teismą. Šioje aferoje svarbus ir Susisiekimo ministerijos vaidmuo, ji nesilaikė oro uosto vystymo strategijos ir leido į Vilnių ateiti Wizzair, tad dabar tegu sprendžia problemą. Ministras turėtų nepamiršti, kad artėja rinkimai, juk jis partijos galva. Pagalvokit, ponai vilniečiai, jei kas uždarytų VNO, ką veiktų visi jūsų viešbučiai? Lygiai taip pat ir Kaune žmonės statėsi, plėtėsi, kas jiems atlygins? Gal p. John su kitais apologetais?

                          Comment


                            Reikia deretis su WizzAir (ir panasais) kad is KUN skraidytu...
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Linas Rodyti pranešimą
                              Šioje aferoje svarbus ir Susisiekimo ministerijos vaidmuo, ji nesilaikė oro uosto vystymo strategijos ir leido į Vilnių ateiti Wizzair, tad dabar tegu sprendžia problemą.
                              O kodėl vengrų atėjimas į Vilniių yra blogas? Mes taip pat norime už bilietą mokėti nedaug. Taip pat nereikia pamiršti, kad belarusams į Europą patogiau skristi per Vilnių, o ne per Kauną. Taip pat nereikia pamiršti, kad susisiekimo ministras yra iš Klaipėdos - gal jis nori, kad Klaipėda būtų dar aukščiau Kauno?

                              Comment


                                Nieko tokio, juk jau tuoj tuoj pasileis zuoko oro linijos, kurios sutriuskins Ryanair vilniuje ir jie vel persikels i Kauną

                                Comment


                                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                  Nereikia čia visokių ironijų ir vilniečių pūtimosi kaip balionų. Jau taip įsimylėję savo Vilnių, kad mano, jog jis tolygus Romai ir Paryžiui. Niekas neplūs miniomis ten. Nesuprantu, kaip daugeliui neaišku, jog transportas turi ateiti pas keleivius. Parodykite man, kuris reisas bent jau dabar perkeliamomis kryptimis iš Kauno buvo tuščias. Visi buvo pilni. O pinigas leka pinigu, iš kur jis bebūtų gautas - iš milijardieriaus ar ubago. Jei pirko bilietus, vadinasi, skrydžių reikėjo. Nereikia nuvertinti ir emigrantų, jie irgi atveža pinigus. Kita vertus, Kaunas liko apgautas ir apvogtas, nes sukišo tiek milijonų Vilniaus palaikymui. Reikia A.Kupčinskui ir Kauno verslo rykliams kuo skubiau vykti į Dubliną ir labai rimtai derėtis arba duoti Ryanair į teismą. Šioje aferoje svarbus ir Susisiekimo ministerijos vaidmuo, ji nesilaikė oro uosto vystymo strategijos ir leido į Vilnių ateiti Wizzair, tad dabar tegu sprendžia problemą. Ministras turėtų nepamiršti, kad artėja rinkimai, juk jis partijos galva. Pagalvokit, ponai vilniečiai, jei kas uždarytų VNO, ką veiktų visi jūsų viešbučiai? Lygiai taip pat ir Kaune žmonės statėsi, plėtėsi, kas jiems atlygins? Gal p. John su kitais apologetais?
                                  Gal tiesiog žudyti vilniečius būtų išeitis?

                                  Comment


                                    Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                    Nereikia čia visokių ironijų ir vilniečių pūtimosi kaip balionų. Jau taip įsimylėję savo Vilnių, kad mano, jog jis tolygus Romai ir Paryžiui. Niekas neplūs miniomis ten. Nesuprantu, kaip daugeliui neaišku, jog transportas turi ateiti pas keleivius. Parodykite man, kuris reisas bent jau dabar perkeliamomis kryptimis iš Kauno buvo tuščias. Visi buvo pilni. O pinigas leka pinigu, iš kur jis bebūtų gautas - iš milijardieriaus ar ubago. Jei pirko bilietus, vadinasi, skrydžių reikėjo. Nereikia nuvertinti ir emigrantų, jie irgi atveža pinigus. Kita vertus, Kaunas liko apgautas ir apvogtas, nes sukišo tiek milijonų Vilniaus palaikymui. Reikia A.Kupčinskui ir Kauno verslo rykliams kuo skubiau vykti į Dubliną ir labai rimtai derėtis arba duoti Ryanair į teismą. Šioje aferoje svarbus ir Susisiekimo ministerijos vaidmuo, ji nesilaikė oro uosto vystymo strategijos ir leido į Vilnių ateiti Wizzair, tad dabar tegu sprendžia problemą. Ministras turėtų nepamiršti, kad artėja rinkimai, juk jis partijos galva. Pagalvokit, ponai vilniečiai, jei kas uždarytų VNO, ką veiktų visi jūsų viešbučiai? Lygiai taip pat ir Kaune žmonės statėsi, plėtėsi, kas jiems atlygins? Gal p. John su kitais apologetais?
                                    Vilnius nei Roma, nei Paryžius, bet juo ir nereikia būti nes lyginam irgi tik su Kaunu. Lėktuvų užpildymas pats savaime nieko nesako. Jei iš Kauno skrenda pilnas lėktuvas ir iš Vilniaus skrenda pilnas lėktuvas, o Vilniaus atveju pavyko užpildyti lėktuvą su aukštesne vidutine bilieto kaina, akivaizdu kad geriau skraidyti iš Vilniaus. Visa kita kažkokie paistalai, kas atlygino Vilniaus viešbučių ar Vilniaus bobutės ledų pardavėjos nuostolius kai airBaltic sumažino skrydžių kiekį į Vilnių? Per visą istoriją ne viena aviakompanija tai plėtėsi, tai uždarinėjo reisus iš Vilniaus. Kažkokių priemonių būtų galima imtis dviem atvejais: jei buvo aviakompanijos įsipareigojimai mainais į paramą (kažkokia sutartis) arba jei veiksmas vyksta kur nors Baltarusijoje ar Šiaurės Korėjoje. O derėtis ar kažką pasiūlyti aviakompanijom kad jos skraidytų aišku galima, geriausias variantas būtų bandyti prisivilioti kokią kitą aviakompaniją, nes dabar Kaunas pernelyg priklausomas nuo Ryanair ir jie tą žino.

                                    Comment


                                      Sunku diskutuoti kuomet ne faktais, o jausmais vadovaujamasi.
                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Nesuprantu, kaip daugeliui neaišku, jog transportas turi ateiti pas keleivius. Parodykite man, kuris reisas bent jau dabar perkeliamomis kryptimis iš Kauno buvo tuščias. Visi buvo pilni. O pinigas leka pinigu, iš kur jis bebūtų gautas - iš milijardieriaus ar ubago. Jei pirko bilietus, vadinasi, skrydžių reikėjo.
                                      Kad lėktuvai skraidė pilni absoliučiai nieko nereiškia aviacijoje, kai kalbama apie reiso pelningumą ir veiklos sėkmingumą. Svarbu kaina, už kurią parduodami bilietai, o ne tik kiek jų yra parduodama. Puikus pavizdys tik ką veiklą sustabdžiusi lenkų ambicija - OLT Express, kuri taip ir nesugebėjo per savo trumpą 4 mėn. gyvavimo istoriją pradėti pardavinėti bilietų brangiau, nei 99 zlotai. Rezultatas - bankrotas ir dideli nuostoliai investuotojams, nesvarbu, kad 'lėktuvai pilni skraidė'.

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Šioje aferoje svarbus ir Susisiekimo ministerijos vaidmuo, ji nesilaikė oro uosto vystymo strategijos ir leido į Vilnių ateiti Wizzair, tad dabar tegu sprendžia problemą.
                                      Dėl Wizzair, nori pasakyti, kad jiems turėjo būti uždrausta skraidyti? Nejaugi manai, kad jie apskritai būtų atėję į Lietuvą, jeigu sąlyga būtų buvus skraidyti tik iš Kauno, kur tada jau buvo įsikūręs Europos didžiausias vežėjas, kuris de facto turi mažiausią kaštų bazę Europoje + gauna parama iš vietos valdžios, bei bazuoja du lėktuvus oro uoste? Juk to niekada nebūtų buvę. Manot, kad nuo to kažkam geriau būtų buvę? Siūlot saugot vienos kompanijos, kuri dar be to yra ir remiama, kad skraidytų, monopolį? Esmė, kad Ryanair pati nusprendė, kad jai labiau apsimoka keltis iš pigesnio oro uosto, kuriame turi bazę.

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Nereikia nuvertinti ir emigrantų, jie irgi atveža pinigus.
                                      Emigrantų niekas nenuvertina, tiesiog ne visomis kryptimis jų yra pakankamai, kad reisas galėtų išsilaikyti vien tik iš jų.

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Pagalvokit, ponai vilniečiai, jei kas uždarytų VNO, ką veiktų visi jūsų viešbučiai?
                                      Visiškai nesuprantu kodėl turėtume galvoti kodėl kažkas turi uždarinėti Vilniaus, Kauno ar Palangos oro uostus? Į Vilnių lygiai taip pat reisai yra atidaromi ir uždaromi, kompanijos ateina ir traukiasi. Visi puikiai pamenat kokių didelių bėdų buvo kai griuvo FlyLAL. Tačiau esminis skitumas yra tas, kad VNO priešingai, nei KUN nėra vienos aviakompanijos oro uostas. Tai ir yra pati didžiausia Kauno bėda, kad KUN yra vienos aviakompanijos oro uostas ir už tai dabar moka didelę kainą.

                                      Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                      Lygiai taip pat ir Kaune žmonės statėsi, plėtėsi, kas jiems atlygins? Gal p. John su kitais apologetais?
                                      Kažkoks keistas požiūris, kad be protekcijų ir garantijų negalima nieko daryti ir nesekmės atveju, kažkas turi kažką kompensuoti ar atlyginti. Versle kaip ir visur kitur yra rizika ir kiekvienas normalus verslo subjektas skaičiuoja prieš prisiimdamas riziką t.y. prieš plėsdamas, keisdamas ar reformuodamas ar rekonstruodamasis.

                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Nieko tokio, juk jau tuoj tuoj pasileis zuoko oro linijos, kurios sutriuskins Ryanair vilniuje ir jie vel persikels i Kauną
                                      Šiuo atveju tai būtų sprendimas Kaunui . Miesto valdomas ir dotuojamas AirKaunas ar pan. galėtų bazuotis KUN skraidinti turistus į Kauną taip užtikrinant viešbučių, restoranų ir kavinių užimtumą. Tuo pačiu stabilų susisiekimą pačiam miestui su visa likusia Europa. Tuo pačiu nereikėtų bijoti, kad ateis dėdė Vilnius ir išsineš pas save lėktuvus su visais keleiviais viduje .
                                      Paskutinis taisė pauliaK; 2012.07.28, 22:23.

                                      Comment


                                        Turint omeny kad Zuokas yra vienas iš didžiausių populistų tarp visų politikų, nenustebčiau jei jis pasinaudotų situacija ir praneštų, kad airLituanica skraidys ne tik iš Vilniaus, bet ir iš Kauno. Tik nustebčiau jei išvis ta airLituanica kadanors pradėtų skraidyti.

                                        Comment


                                          Zuoko tauškalai gali subliukšti, nes į Vilnių atėjus Ryanui, vargu ar tos Zuoko avialinijos suras nišą skraidymui...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X