Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    įdomu ar su tuom kaip nors yra susijęs , pono Šliūpo pasitraukimas netikėtas.
    Studentas

    Comment


      Parašė sv-x-as Rodyti pranešimą
      įdomu ar su tuom kaip nors yra susijęs , pono Šliūpo pasitraukimas netikėtas.
      Susijęs. Tik teisingiau reikėtų viską sakyti atvirkščiai.

      Comment


        Rygai liuks, kai isjunginejamas Kaunas. Klaipedos ir Siauliu regionai vel gales rinktis kur vaziuot ar i Ryga ar Vilniu.
        Show must go von!

        Comment


          /\ kur du pešasi, trečias laimi... vel pinigai plauks į Latviją...
          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

          Comment


            Parašė John
            Kieno pinigai?
            Visgi panašu, kad Užkalnis buvo teisus.
            Buvo teisus, kad Masiulis su draugeliu dare viska (sumazino rinkliavas VNO, sukure Lietuvos pasiekiamumo programa, pagal kuria Lietuva tik VNO), kad tik nusiurbt kelievius is KUN ir bandyt tokiais budais vytis Talina? Manau uzkalnis nieko panasaus nerase.

            Parašė John
            Kieno pinigai?
            Zmoniu, kurie skris is RIX, o ne KUN.

            Comment


              Parašė John
              O kokie žmonės daugiausiai skraidė iš KUN? Ar tikrai tokie, kurie turi pinigų?
              Ne, neturi, bilietus jiems uz dyka dalindavo.
              Ir prie ko cia pinigu turejimas, keleivio mokestis kur geriau, kad nueitu - Lietuvai ar Latvijai?
              Ir isvis is kur tas "vilniaus ponu" mentalitetas atsiranda - jei skraido is KUN reiskia bedzius, jei is VNO - turtingas. Slykstu net skaityt.
              Paskutinis taisė Gator; 2012.07.27, 15:47.

              Comment


                Parašė John
                O kokie žmonės daugiausiai skraidė iš KUN? Ar tikrai tokie, kurie turi pinigų?
                Realybė ta, kad Lietuvoje "mokių" keleivių kuriais taip žavisi Užkalnis yra visai nedaug.
                Tą labai aiškiai parodo paprasčiausias dalykas - iš esmės visą verslo srautą iš LT "padengia" SAS skrydžiu Vilnius - Kopenhaga ir Lufthansa skrydžiu Vilnius - Frankfurtas
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Niekas su niekuo nesipeša. Viską valdo Ryanair'as šiuo atveju. Pvz.: nuspręs skraidyti iš kokio Tukumso, ir Ryga nepeš nieko.

                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Buvo teisus, kad Masiulis su draugeliu dare viska (sumazino rinkliavas VNO, sukure Lietuvos pasiekiamumo programa, pagal kuria Lietuva tik VNO),
                  O tai ką reikėjo daryti - didinti įkainius VNO (kurie ir taip buvo didžiausi regione)? Ar išleisti dekretą draudžiantį aviakompanijoms skraidyti į VNO?
                  Paskutinis taisė Sula; 2012.07.27, 15:58.

                  Comment


                    Parašė John
                    O kokie žmonės daugiausiai skraidė iš KUN? Ar tikrai tokie, kurie turi pinigų?
                    Ar Ryanair yra tos linijos, kuriomis skraido LT/LV/ES/Marso piliečiai su daugybe $ ? Čia tai geras...

                    O šiaip business is business... Man atrodo, kol žaidimų aikštelėje pešasi VNO ir KUN, laimės net ne Ryga, o Ryanair... Čia penas konspiracijoms teorijoms, bet toks jausmas, jog Baltics pirmas taškas išstumiant Wizzair iš CEE. O žaidimai smėlio dėžėse, labai gerai koorporaciniams 'bottom line' siekti.
                    O labiausiai gaila tai A. Šliūpo ir jo įdėto darbo...
                    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                    Dordrechtas/Haarlemas
                    Nesebaras/Plovdivas
                    Kiolnas

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                      Realybė ta, kad Lietuvoje "mokių" keleivių kuriais taip žavisi Užkalnis yra visai nedaug.
                      Tą labai aiškiai parodo paprasčiausias dalykas - iš esmės visą verslo srautą iš LT "padengia" SAS skrydžiu Vilnius - Kopenhaga ir Lufthansa skrydžiu Vilnius - Frankfurtas
                      Kaip pirštu į akį Dar galbūt Finnair užskaityti būtų galima, bet tai dažniausiai sex turizmo tranzitas į Tailandą
                      Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
                      Dordrechtas/Haarlemas
                      Nesebaras/Plovdivas
                      Kiolnas

                      Comment


                        Manau fakta yra vienas, net ir primokant Ryanair iš Kauno savivaldybės lėšų, jiems labiau verta skraidyti į Vilnių, nes ten yra daugiau keleivių. Ir Ryanair daugiau uždirba.

                        Tiesiog ant lėkštutės viskas aišku. O biurokratai gali daryti ką nori, jie yra ir visada bus smulkesni už Ryanair ir jų agresyvią taktiką.

                        Comment


                          Parašė tajus Rodyti pranešimą
                          Manau fakta yra vienas, net ir primokant Ryanair iš Kauno savivaldybės lėšų, jiems labiau verta skraidyti į Vilnių, nes ten yra daugiau keleivių. Ir Ryanair daugiau uždirba.

                          Tiesiog ant lėkštutės viskas aišku. O biurokratai gali daryti ką nori, jie yra ir visada bus smulkesni už Ryanair ir jų agresyvią taktiką.

                          Kiek daugiau?
                          Show must go von!

                          Comment


                            Jeigu Ryanair perkelia 5 maršrutus į Vilnių ir 5 maršrutus palieka Kaune, tai kur dingsta likę maršrutai iš Kauno, naikinami?

                            O bendrąja prasme, tai nieko nepadarysi - ne valdžia, o rinka daug daugiau sureguliuoja į kurį oro uostą skraido aviakompanijos. Būtų nesąmonė Vilniuje dirbtinai riboti konkurenciją ar nemažinti mokesčių tik dėl to, kad Kauno oro uostas klestėtų. Ir dabar tikriausiai Kauno oro uosto mokesčiai Ryanair'ui yra mažesni, nei Vilniaus, tačiau jeigu vistiek skrydžiai yra perkeliami į sostinę - vadinasi veikia kiti faktoriai ir tikriausiai pagrindinis tas, kad Vilnius visgi yra sostinė ir turistų kur kas labiau lankomas miestas. Jeigu šitas Ryanair žingsnis reikš, kad jie pradės skraidinti daugiau turistų - tai gal net ir į naudą Lietuvai išeis.

                            Comment


                              Parašė John
                              Tiesiog Vilniuje geresnis biznis, nes keleiviai turi daugiau kapeikų. Šlykštu ar ne, bet taip yra. Ryanair geriau turtingesni keleiviai, nei biednesni.
                              Sorry, bet Ryanair keleiviai yra tie kurie taupo, o ne moka daugiau. Skridau iš Kauno į Paryžių, tai jei pagal aprangą ir mobilius telefonus galima spręsti apie žmonių pajamas, tai manau buvo pakankamai pasiturintys piliečiai. Tuo tarpu nemanau kad pvz. perkėlus Airijos ir Anglijos skrydžius į VNO į lėktuvus pradės lipti inteligentai ir piniguočiai. Skraidys tas pats kontingentas kuris skrido ir iš KUN.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

                                O bendrąja prasme, tai nieko nepadarysi - ne valdžia, o rinka daug daugiau sureguliuoja į kurį oro uostą skraido aviakompanijos.

                                Būtent, ir kaip parašė Bartkus
                                Dalis “Ryanair” skrydžių į Vilnių persikels iš Kauno oro uosto – dviejų “žemų sąnaudų” aviakompanijų konkurencija Vilniuje parodė, jog kai kuriuose maršrutuose skrydžiai į Vilnių pasiekia geresnius rezultatus, todėl “Ryanair” lėtuoju metu sezonu ketina bandyti keletą reisų iš Vilniaus, kurie prasčiau sukosi Kaune.
                                Gerai kad nebuvo pradėtas plėsti KUN terminalas - su tiek skrydžių daba pats tas bus, mažiau grūsties
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Šiuo atveju manau svarbiausia - Ryanair siekis "nukilinti" WizzAir, kuris jau tapo ženkliu konkurentu ir grėsme Ryanairui regione (ne tik Lietuvoje, ko gero svarbiausia priežastis, ir pretenduoti į Masiulio 30 mln. "Lietuvos pasiekiamumo programos" pinigų. Nes šiuo atveju perkeliamuose reisuose turistų visada buvo labai mažai (o lėktuvai visada apkrauti), nes šie reisai "emigrantiniai".
                                  Negaliu patvirtinti, bet iš vieno turizmo sluoksniuose besisukančio pažįstamo teko girdėti, kad perkėlus Paryžiaus, Milano ir Barselonos skrydžius į Vilnių - atvykstančių jais užsieniečių skaičius praktiškai nė kiek nepadaugėjo.

                                  Comment


                                    Jūs vieną labai svarbų dalyką pamirštat. Ne Vilniečiai daug turtingesni ir labiau linkę skraidyti už kauniečius, bet užsieniečių norinčių ir galinčių užsukti į Vilnių yra gerokai daugiau, nei pastarųjų norinčių tai padaryti Kaune. Tai mano manymu yra didžiausia Kauno bėda.

                                    Ankstesnių perkėlimų priežastys ir buvo dažniausiai tos, kad iš Lietuvos srautas būdavo, t.y. ir tie patys vilniečiai nusigaudavo į Kauną, tam kad nuskristi kažkur pigiau ar tiesiogiai, bet srautas į Kauną būdavo nepakankamas, kad kryptis būtų rentabili. Lieka grynai emigrantinės kryptis, t.y. tokios kur srautas yra abipusis, dėl didelio skaičiaus emigrantų tose kryptyse. Matyt tokie perkėlimai finansiškai pasiteisina, nes kaštų prasme Ryanairui tuos pačius skrydžius vykdyti iš Vilniaus kainuoja daugiau, nei kad iš Kauno.

                                    Tuo tarpu kryptys, kurios naikinamos visiškai, matyt, taip ir neužsiaugino pakankamo srauto nei iš Kauno, nei į Kauną, tam kad apsimokėtų jas toliau vystyti, todėl jų net neapsimokėjo bandyti Vilniuje, nes net jei ir srautas ūgtelėtų į Vilnių, iš Lietuvos jo vistiek nėra pakankamo ir matyt nėra jau taip svarbu iš Vilniaus ar Kauno skrendama.

                                    P.S. Kas jau kas, bet Ryanair matyt būtų pati paskutinė kompanija, kuri darytų kažką gerai nepaskaičiavus ir nesiekdama naudos sau.

                                    Comment


                                      Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                      Gerai kad nebuvo pradėtas plėsti KUN terminalas - su tiek skrydžių daba pats tas bus, mažiau grūsties
                                      Lieka tik 20 skrydžių per savaitę (7 į Londoną Stanstedą, 4 Dubliną, 3 Frankurtą Hahn, 2 Bristolį ir 4 į Rygą). Mažoka, kad oro uostui ir paslaugoms, parduotuvėms jame nedirbt į nemažą minusą. Bus ne mažiau grūsties, o bus tuščia (visi likę skrydžiai skirtingu metu).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Jūs vieną labai svarbų dalyką pamirštat. Ne Vilniečiai daug turtingesni ir labiau linkę skraidyti už kauniečius, bet užsieniečių norinčių ir galinčių užsukti į Vilnių yra gerokai daugiau, nei pastarųjų norinčių tai padaryti Kaune. Tai mano manymu yra didžiausia Kauno bėda.

                                        Ankstesnių perkėlimų priežastys ir buvo dažniausiai tos, kad iš Lietuvos srautas būdavo, t.y. ir tie patys vilniečiai nusigaudavo į Kauną, tam kad nuskristi kažkur pigiau ar tiesiogiai, bet srautas į Kauną būdavo nepakankamas, kad kryptis būtų rentabili. Lieka grynai emigrantinės kryptis, t.y. tokios kur srautas yra abipusis, dėl didelio skaičiaus emigrantų tose kryptyse. Matyt tokie perkėlimai finansiškai pasiteisina, nes kaštų prasme Ryanairui tuos pačius skrydžius vykdyti iš Vilniaus kainuoja daugiau, nei kad iš Kauno.

                                        Tuo tarpu kryptys, kurios naikinamos visiškai, matyt, taip ir neužsiaugino pakankamo srauto nei iš Kauno, nei į Kauną, tam kad apsimokėtų jas toliau vystyti, todėl jų net neapsimokėjo bandyti Vilniuje, nes net jei ir srautas ūgtelėtų į Vilnių, iš Lietuvos jo vistiek nėra pakankamo ir matyt nėra jau taip svarbu iš Vilniaus ar Kauno skrendama.

                                        P.S. Kas jau kas, bet Ryanair matyt būtų pati paskutinė kompanija, kuri darytų kažką gerai nepaskaičiavus ir nesiekdama naudos sau.
                                        O lietuviai, išskridę pasidairyti po Europą savaitgaliui ar keletui dienų, negrįždavo į Kauną? O į Vilnių jie būtinai sugrįš? Įdomu. Kokie jūs, vilniečiai, savimi patenkinti ir pasitikintys, nebojant to, kad jūs skaldote visą Lietuvą.

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          O lietuviai, išskridę pasidairyti po Europą savaitgaliui ar keletui dienų, negrįždavo į Kauną? O į Vilnių jie būtinai sugrįš? Įdomu. Kokie jūs, vilniečiai, savimi patenkinti ir pasitikintys, nebojant to, kad jūs skaldote visą Lietuvą.
                                          Grįždavo, grįžta ir grįš ir mano asmenine nuomone visai nesvarbu išskrido iš Vilniaus ar iš Kauno. Esmė to ką aš norėjau pasakyti yra tai, kad kompanijai reikia jog srautas būtų abipusis, t.y. ne tik lietuviai, nesvarbu iš Kauno ar Vilniaus skristų, bet ir į Lietuvą iš kitos pusės atskristų. Ši sąlyga nebūtina, kuomet yra didelis srautas iš Lietuvos, toks koks yra į Londoną, Dubliną, Frankfurtą ir keliomis kitomis Kaune likusiomis kryptimis.

                                          Deja, tai galioja tik emigrantinėms ir sezoninėms poilsinėms kryptims. Nesakau, kad tai negalioja Vilniuj. Iš principo manau, kad realiai nėra didelio skirtumo reisas vykdomas iš Vilniaus ar Kauno, keliaujančių lietuvių srautas bus labai labai panašus. Didžiausia Kauno bėda yra ta, kad atvykstančių į Vilnių ir Kauną iš svečių šalių srautas skiriasi. Dėl šios priežasties reisas, kuriam trūksta keleivių iš Lietuvos gali pasipildyti keleiviais kitame gale ir tokiu atveju reisas gali būti rentabilus. Tam tikrais atvejais srautas iš Lietuvos gali būti visais niekinis, kaip kad yra į Tel Avivą arba Islandiją, tačiau srautas iš tų šalių yra pakankamas, kad išlaikyti visą reisą.

                                          Deja kryptims, kurios arba buvo uždarytos, arba buvo perkeltos į Vilnių vien srauto iš Lietuvos nepakanka. Tačiau perkėlus jas į Vilnių tikimasi, kad srautas iš kito galo ūgtels, t.y. bus didesnis nei jis yra į Kauną ir taip maršrutas iš nustolingo arba buvimo ant ribos taps pelningu ir galės gyvuoti ARBA nepaisant didesnių veiklos kaštų generuos didesnį veiklos pelną.

                                          Dar noriu pasakyti, kad visiškai neturiu nieko nei prieš Kauną, nei prieš Kauno oro uostą. Pats esu ne kartą ir ne du skridęs iš ten ir tikrai norėčiau, kad vietoj besidubliuojančių maršrutų Vilniuje turėtume analogus Kaune, taip kaip kad buvo prieš gerus metus. Tačiau yra kaip yra, savo ruožtu norėjau pasistengti paaiškinti galimas šių veiksmų priežastis, o ne kažką menkinti ar save kelti. Jokiu būdų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X