Kalbant ne apie keleivius, gal kam teko uzmatyti, kaip ten klostosi techninio aptarnavimo angaru statybos? Kokioje stadijoje? Gal kas kokiu nuotrauku turite? Nes Bartkaus bloge, kazkas minejo, kad statybos labai intensyvios, o ir siaip pastatai dideles kvadraturos ir dideli Ispudingai atrodyti turetu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKalbant ne apie keleivius, gal kam teko uzmatyti, kaip ten klostosi techninio aptarnavimo angaru statybos? Kokioje stadijoje? Gal kas kokiu nuotrauku turite? Nes Bartkaus bloge, kazkas minejo, kad statybos labai intensyvios, o ir siaip pastatai dideles kvadraturos ir dideli Ispudingai atrodyti turetu
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąAtsistatydino oro uosto direktorius.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąCia kazkokios povandenines sroves, o Bartkaus bloga paskaitinejus, tai ten yra dar geresniu gandu... kurie greiciausiai ir issipildys...
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTaigi Ryanair'as kels savo bazę į VNO, tai jau senai buvo aišku.Paskutinis taisė Recoiler; 2012.07.19, 10:13.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNa ir siaip Sliupas nesoko pagal Masiulio dudele, kitaip sakant perdaug vyste oro uosta, pradeti angaru projektai, is nuostoliu perlipimas i pelna ir t.t. Pamenu gerai jis per nagus gaves yra ir uz AirBaltic
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąGal tiems forumo ironizuotojams "ir vel Vilnius kaltas" atsivers pagaliau akys?
Aisku idomu, kaip situacija baiksis, bet vienas sprendimo budu Kaunui butu pasiimti oro uosto kontrole savivaldybes zinion ir serti vezejus is miesto biudzeto, na o poto tiketis susigrazinti imerktus pinigus per atsiveztu turistu ar emigrantu sumoketus mokescius. Uzsienieciui vienodai sviecia, kur skristi i Lietuva, jis skris ten kur zenkliai pigiau, o Lietuvos pasiekiamumas su Kauno oro uostu tikrai neblogas, ypac is sostines. Rizikinga bet...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Na palaukti nereikia, as tuo pranesimu replikavau i tai, kad sostines sulams nepatiko, jog per daug vyste oro uosta. Vien to fakto uztenka teigti, kad geri parazitai sostines vyrai.
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąSiaip gal labiau kaltas yra bendros strategijos nebuvimas. Pvz.: Lietuvos pasiekiamumo programa Vilniui galioja, o Kaunui, Palangai (gal ir Siauliams) ne.Paskutinis taisė Gator; 2012.07.19, 16:11.
Comment
-
Na gal pradekim nuo to, kad kauno oro uostas buvo dirbtinai pagimdytas, nes nebuvo nei poreikio nei bazes. Liko Tarybu karinis aerodromas, kuri ir pagimde, bet kadangi nera jokios infrastrukturos ir jokio poreikio sito oro uosto tai jis bet kokiom salygom tures mirti. Butu technine baze, kaip flylal turi vln, tai kiek ten lektuvu remontuojasi ir kaliningrado visas avia parkas ir kazahu ir visu kitu buvusiu draugu is rytu...tai toki oro uosta reikia islaikyti, nes jis kuria verte, reikia sudelioti prioritetus, mes norime stoteles (kauno oro uostas) ar aviacijos - vilnius. Kauno oro uostas bus gyvas tik jeigu bus poreikis. Jeigu poreikis nepadengia visu islaidu uzdaryt nafik.
Comment
-
Gandai, gandais... laikas parodys
Na o cia teigiamesnes naujienos. Ryanair paprase leidimo kilti ir tupti 34 kryptimis Kopenhagos oro uoste ziemos sezonu. Kame geriausia, kad tarp tu 34 krypciu yra ir Kaunas! Nors aisku tai dar nereiskia, kad marsrutas bus paskelbtas, bet tikimybe didele.
Saltinis deja Danu kalba: http://www.check-in.dk/newselement.c...rticleID=64859Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąNa gal pradekim nuo to, kad kauno oro uostas buvo dirbtinai pagimdytas, nes nebuvo nei poreikio nei bazes. Liko Tarybu karinis aerodromas, kuri ir pagimde, bet kadangi nera jokios infrastrukturos ir jokio poreikio sito oro uosto tai jis bet kokiom salygom tures mirti. Butu technine baze, kaip flylal turi vln, tai kiek ten lektuvu remontuojasi ir kaliningrado visas avia parkas ir kazahu ir visu kitu buvusiu draugu is rytu...tai toki oro uosta reikia islaikyti, nes jis kuria verte, reikia sudelioti prioritetus, mes norime stoteles (kauno oro uostas) ar aviacijos - vilnius. Kauno oro uostas bus gyvas tik jeigu bus poreikis. Jeigu poreikis nepadengia visu islaidu uzdaryt nafik.
O dabar blaivia galva sesk ir paskaiciuok, kiek Lietuvoje monopoliju ir kokios kainos tose monopolizuotose srityse? Ar nori dar vienos?
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąAr ka nors girdejai apie decentralizacija,net latviai(beje turintys nacionalini vezeja)supranta, kad oro uostus reikia vystyti , jau greitai prades veikti Jurmalos oro uostas, o iki 2013 m. turi buti baigtas ir Daugavpils oro uostas, tai sedi tam Vilniuje ir toliau savo nosies nematai, beje galetum pasidometi ir Tbilisio patirtimi (vos 1milijonas keleiviu), pasiunte tokias kompanijas kaip Wizzair ir Ryanair kuo toliau, i Kutaisi.
O dabar blaivia galva sesk ir paskaiciuok, kiek Lietuvoje monopoliju ir kokios kainos tose monopolizuotose srityse? Ar nori dar vienos?
Comment
-
Parašė senis Rodyti pranešimąSveiki, dar pagalvojau. Kaunas atidaro skrydi i Reikjavika ir Vilnius taip pat. Kaunas i Maskva Vilnius dar dvi avialinijos irgi i Maskva. Kaunas sako bandysim i St. Peterburga, Vilnius jau bando... (pabande)kaip?
Comment
-
Ryanair“ praneša, kad nuo 2012 m. lapkričio 7 d. penki į (iš) Kauną vykdomi maršrutai bus perkelti į Vilniaus oro uostą.
„Ryanair“ maršrutai į (iš) Briuselį (Charleroi oro uostą), Lidsą (Bradfordo oro uostą), Liverpulį, Lutoną ir Oslą (Rygge oro uostą) bus perkelti į Vilnių, o „Ryanair“ maršrutai tarp Kauno ir Bristolio, Dublino, Frankfurto (Hahn oro uosto) bei Londono (Stanstedo oro uosto) bus vykdomi kaip įprastai.
Comment
Comment