Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalbant ne apie keleivius, gal kam teko uzmatyti, kaip ten klostosi techninio aptarnavimo angaru statybos? Kokioje stadijoje? Gal kas kokiu nuotrauku turite? Nes Bartkaus bloge, kazkas minejo, kad statybos labai intensyvios, o ir siaip pastatai dideles kvadraturos ir dideli Ispudingai atrodyti turetu
    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

    Comment


      Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
      Kalbant ne apie keleivius, gal kam teko uzmatyti, kaip ten klostosi techninio aptarnavimo angaru statybos? Kokioje stadijoje? Gal kas kokiu nuotrauku turite? Nes Bartkaus bloge, kazkas minejo, kad statybos labai intensyvios, o ir siaip pastatai dideles kvadraturos ir dideli Ispudingai atrodyti turetu
      Dviejų jau vyksta žemės darbai, trečias dar nepradėtas.

      Comment


        Atsistatydino oro uosto direktorius.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Atsistatydino oro uosto direktorius.
          Cia kazkokios povandenines sroves, o Bartkaus bloga paskaitinejus, tai ten yra dar geresniu gandu... kurie greiciausiai ir issipildys...
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
            Cia kazkokios povandenines sroves, o Bartkaus bloga paskaitinejus, tai ten yra dar geresniu gandu... kurie greiciausiai ir issipildys...
            Gal galetum juos perpasakoti?

            Comment


              Taip. Jei jau pasakei A, turi sakyti ir B.
              N N N

              Comment


                Taigi Ryanair'as kels savo bazę į VNO, tai jau senai buvo aišku.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                  Taigi Ryanair'as kels savo bazę į VNO, tai jau senai buvo aišku.
                  Na ir siaip Sliupas nesoko pagal Masiulio dudele, kitaip sakant perdaug vyste oro uosta, pradeti angaru projektai, is nuostoliu perlipimas i pelna ir t.t. Pamenu gerai jis per nagus gaves yra ir uz AirBaltic, kad prikviete skraidyti, kai anuomet Vilniuje katastrofiska situacija buvo. Del Ryanair bazes, tai sneka, kad vietoj 2 bazuojamu liks 1, grynai emigrantinem ir pelningiausiom kriptims aptarnaut...
                  Paskutinis taisė Recoiler; 2012.07.19, 10:13.
                  Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                  Comment


                    Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                    Na ir siaip Sliupas nesoko pagal Masiulio dudele, kitaip sakant perdaug vyste oro uosta, pradeti angaru projektai, is nuostoliu perlipimas i pelna ir t.t. Pamenu gerai jis per nagus gaves yra ir uz AirBaltic
                    Gal tiems forumo ironizuotojams "ir vel Vilnius kaltas" atsivers pagaliau akys?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Gal tiems forumo ironizuotojams "ir vel Vilnius kaltas" atsivers pagaliau akys?
                      Nereiketu ivykiams uz akiu uzbegineti, kol dar nieko neatsitiko, o tai paaiskes su Ryanair ziemos tvarkarasciu. Siaip gal labiau kaltas yra bendros strategijos nebuvimas. Pvz.: Lietuvos pasiekiamumo programa Vilniui galioja, o Kaunui, Palangai (gal ir Siauliams) ne. Apskritai situacija yra tokia, kad Lietuvos oro uostai kaip 3 (o gal ir 4) sunys suristi tarpusavyje ir tempia vienas kita savo pusen. Daugelyje aplinkiniu valstybiu ir vakaru europos oro uostai visi (ar dalis ju) bendrai yra operuojami vieno operatoriaus ir veikla koordinuojama, taip bendrai paemus gaunamas didesnis pelnas, tai ir bendri keleiviu srautai didesni, daugiau skrydziu. Siuo atveju, toks jausmas, kad Vilniui zutbut reikalinga statistika, nugaleti bent jau Talina, zinant, kad ir Rygoje keleiviu skaicius krenta, gal ir tada galima pasvajoti ir apie Rygos nukarunavima. Taciau pamirstama, kad dalis vakaru ir siaures Lietuvos potencialiu skraidytoju sugris prie irpocio skraidyti is Rygos. Aisku dar labai daug itakos tam turi tai, kad jokia tradicine aviakompanija neturi hubo Vilniuje. Nors ir megstama teigti, kad LCC vezejai stimuliuoja keleiviu srauta, taciau tai yra vienadienis ir momentinis srautas, gaila, kad tai nedaeina "shulams".
                      Aisku idomu, kaip situacija baiksis, bet vienas sprendimo budu Kaunui butu pasiimti oro uosto kontrole savivaldybes zinion ir serti vezejus is miesto biudzeto, na o poto tiketis susigrazinti imerktus pinigus per atsiveztu turistu ar emigrantu sumoketus mokescius. Uzsienieciui vienodai sviecia, kur skristi i Lietuva, jis skris ten kur zenkliai pigiau, o Lietuvos pasiekiamumas su Kauno oro uostu tikrai neblogas, ypac is sostines. Rizikinga bet...
                      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                      Comment


                        Na palaukti nereikia, as tuo pranesimu replikavau i tai, kad sostines sulams nepatiko, jog per daug vyste oro uosta. Vien to fakto uztenka teigti, kad geri parazitai sostines vyrai.

                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                        Siaip gal labiau kaltas yra bendros strategijos nebuvimas. Pvz.: Lietuvos pasiekiamumo programa Vilniui galioja, o Kaunui, Palangai (gal ir Siauliams) ne.
                        Na cia velgi, tas pats atsakymas - juk jie nori zlugdyti kitus oro uostus tai kodel jie (sostines ponai) turetu ta strategija taikyt kitiem uostams? Jau kiek ten desimciu ar bent keliolika milijonu pagal sia startegija vilniaus uostui atseikejo? Kitaip tariant kiti uostai butent todel ir neitraukti i programa, kad butu dar vienas papildomas minusas jiems.
                        Paskutinis taisė Gator; 2012.07.19, 16:11.

                        Comment


                          Na gal pradekim nuo to, kad kauno oro uostas buvo dirbtinai pagimdytas, nes nebuvo nei poreikio nei bazes. Liko Tarybu karinis aerodromas, kuri ir pagimde, bet kadangi nera jokios infrastrukturos ir jokio poreikio sito oro uosto tai jis bet kokiom salygom tures mirti. Butu technine baze, kaip flylal turi vln, tai kiek ten lektuvu remontuojasi ir kaliningrado visas avia parkas ir kazahu ir visu kitu buvusiu draugu is rytu...tai toki oro uosta reikia islaikyti, nes jis kuria verte, reikia sudelioti prioritetus, mes norime stoteles (kauno oro uostas) ar aviacijos - vilnius. Kauno oro uostas bus gyvas tik jeigu bus poreikis. Jeigu poreikis nepadengia visu islaidu uzdaryt nafik.

                          Comment


                            Gandai, gandais... laikas parodys

                            Na o cia teigiamesnes naujienos. Ryanair paprase leidimo kilti ir tupti 34 kryptimis Kopenhagos oro uoste ziemos sezonu. Kame geriausia, kad tarp tu 34 krypciu yra ir Kaunas! Nors aisku tai dar nereiskia, kad marsrutas bus paskelbtas, bet tikimybe didele.

                            Saltinis deja Danu kalba: http://www.check-in.dk/newselement.c...rticleID=64859
                            Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                            Comment


                              Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                              Na gal pradekim nuo to, kad kauno oro uostas buvo dirbtinai pagimdytas, nes nebuvo nei poreikio nei bazes. Liko Tarybu karinis aerodromas, kuri ir pagimde, bet kadangi nera jokios infrastrukturos ir jokio poreikio sito oro uosto tai jis bet kokiom salygom tures mirti. Butu technine baze, kaip flylal turi vln, tai kiek ten lektuvu remontuojasi ir kaliningrado visas avia parkas ir kazahu ir visu kitu buvusiu draugu is rytu...tai toki oro uosta reikia islaikyti, nes jis kuria verte, reikia sudelioti prioritetus, mes norime stoteles (kauno oro uostas) ar aviacijos - vilnius. Kauno oro uostas bus gyvas tik jeigu bus poreikis. Jeigu poreikis nepadengia visu islaidu uzdaryt nafik.
                              Ar ka nors girdejai apie decentralizacija,net latviai(beje turintys nacionalini vezeja)supranta, kad oro uostus reikia vystyti , jau greitai prades veikti Jurmalos oro uostas, o iki 2013 m. turi buti baigtas ir Daugavpils oro uostas, tai sedi tam Vilniuje ir toliau savo nosies nematai, beje galetum pasidometi ir Tbilisio patirtimi (vos 1milijonas keleiviu), pasiunte tokias kompanijas kaip Wizzair ir Ryanair kuo toliau, i Kutaisi.
                              O dabar blaivia galva sesk ir paskaiciuok, kiek Lietuvoje monopoliju ir kokios kainos tose monopolizuotose srityse? Ar nori dar vienos?

                              Comment


                                Beje, prisimenu laikus kai bilietas i Londona su LAL kainavo ....2800 lt i viena puse.

                                Comment


                                  Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                                  Ar ka nors girdejai apie decentralizacija,net latviai(beje turintys nacionalini vezeja)supranta, kad oro uostus reikia vystyti , jau greitai prades veikti Jurmalos oro uostas, o iki 2013 m. turi buti baigtas ir Daugavpils oro uostas, tai sedi tam Vilniuje ir toliau savo nosies nematai, beje galetum pasidometi ir Tbilisio patirtimi (vos 1milijonas keleiviu), pasiunte tokias kompanijas kaip Wizzair ir Ryanair kuo toliau, i Kutaisi.
                                  O dabar blaivia galva sesk ir paskaiciuok, kiek Lietuvoje monopoliju ir kokios kainos tose monopolizuotose srityse? Ar nori dar vienos?
                                  ką tie latviai ar gruzinai supranta...

                                  Comment


                                    Sveiki, dar pagalvojau. Kaunas atidaro skrydi i Reikjavika ir Vilnius taip pat. Kaunas i Maskva Vilnius dar dvi avialinijos irgi i Maskva. Kaunas sako bandysim i St. Peterburga, Vilnius jau bando... (pabande)

                                    Comment


                                      Parašė senis Rodyti pranešimą
                                      Sveiki, dar pagalvojau. Kaunas atidaro skrydi i Reikjavika ir Vilnius taip pat. Kaunas i Maskva Vilnius dar dvi avialinijos irgi i Maskva. Kaunas sako bandysim i St. Peterburga, Vilnius jau bando... (pabande)
                                      Skrydžius atidaro ne miestai ar oro uostai, o aviakompanijos (ir kadangi savų nėra - užsienio aviakompanijos, kurių niekas iš Lietuvos reikšmingai neįtakoja, bent jau išvardintų krypčių atveju).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        Ryanair“ praneša, kad nuo 2012 m. lapkričio 7 d. penki į (iš) Kauną vykdomi maršrutai bus perkelti į Vilniaus oro uostą.
                                        „Ryanair“ maršrutai į (iš) Briuselį (Charleroi oro uostą), Lidsą (Bradfordo oro uostą), Liverpulį, Lutoną ir Oslą (Rygge oro uostą) bus perkelti į Vilnių, o „Ryanair“ maršrutai tarp Kauno ir Bristolio, Dublino, Frankfurto (Hahn oro uosto) bei Londono (Stanstedo oro uosto) bus vykdomi kaip įprastai.
                                        http://www.15min.lt/naujiena/pinigai...niu-194-237142
                                        Autoturistai

                                        Comment


                                          kapec KUN. vat kai sedi ant vienos kompanijos adatos taip ir atsitinka.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X