Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai tik standartinis Kauno konservatorių ir jų elektorato verkšlenimas. Visi aplink kalti ir visi skriaudžia vargšiuką kauniuką.
    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

    Comment


      Parašė John
      Kas gi kitas, jei ne Vilnius, gali būti kaltas dėl bet ko, kas blogo vyksta Kaune.
      Kodel nieko neatsakai i tai, kad susisiekimo ministerija skyre 24mln litu LIETUVOS pasiekiamumui gerinti ir "netycia" nei cento is ju nebuvo skirta KUN? Tau viskas normalu cia, kaip visada? Kaip iprasta is taves jokiu argumentu tik tie tipiniai kvaili paironizavimai.

      Comment


        Jis gi Kauno hater'is.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kodel nieko neatsakai i tai, kad susisiekimo ministerija skyre 24mln litu LIETUVOS pasiekiamumui gerinti ir "netycia" nei cento is ju nebuvo skirta KUN? Tau viskas normalu cia, kaip visada? Kaip iprasta is taves jokiu argumentu tik tie tipiniai kvaili paironizavimai.
          Tą patį galėtų sakyti ir vilniečiai, keldami klausimus dėl GPM, dėl kelių priežūrai skriamų centų ir t.t.
          Be to, 24mln nebuvo panaudoti pilnai, tik nedidele sumos dalis. taip pat nepamirškime, kad ir KUN turi įsipareigojimus. Tai, kad vyksta kova, nėra nei blogai, nei gerai. Suma dalijama ir kitiems projektams, nebūtinai Vilniui ar Kaunui, bet ir Klaipėdai, Druskininkams ar dar kam. Jei negavo duonos riekės šiandien, gal gaus rytoj.
          Aišku, nustayyti vienodi mokesčiai, atsirado konkurencija, bet pyst, tai vis tiek blogai Jei Savivaldybės avialinijos "prasimuš", tai kas tada bus...Vėl kalta centrinė valdžia, jog išdavė leidimą..?

          Comment


            Lietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Lietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
              ....ir kazkas nusprende,kad Lietuvai geriau butu....

              Comment


                Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                ....ir kazkas nusprende,kad Lietuvai geriau butu....
                Rinka nusprendė.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Lietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
                  Per daug! Reikia visus uždaryti, kad kapitalistų čia mažiau priskristų, o darbo liaudis tegu naudojasi draugiškų šalių Kaliningrado ir Minsko oro uostais! Ura!
                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                  Comment


                    Vartotojui nuo tikrai neblogiau. Gaila, kad Kaunas tik su Raynair'u draugauja. Paskutinius pora kartu skridau su Wizzair'u ir pigiau ir patogiau.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Vartotojui nuo tikrai neblogiau. Gaila, kad Kaunas tik su Raynair'u draugauja. Paskutinius pora kartu skridau su Wizzair'u ir pigiau ir patogiau.
                      Kaunas draugauja ir su airBaltic bei, šią vasarą, su WOW Air.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        SM atstovas spaudai facebook'e teigia, kad finansavimas buvo " ‎2009-2011 m. Kaunas - 62 mln. Lt, Vilnius - 31 mln. Lt" ir dar vienas jo komentaras (kalba netaisyta): "Vilniuje negauna paramos ne viena kompanija kaip Kaune gauna, nes valstybe negali remti ju. Savivaldybes gali. Panasiai Ryanair dirba kitose šalyse. Ir net jei Vilnius gautu simta kartu daugiau pinigu, nei Kaunas, tai niekaip nesusije su Kauno savivaldybes isipareigojimais steigiant Ryanair bazę. Nes valdiški pinigai neina Ryanairui, o Kaunietiški eina.".

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Kodel nieko neatsakai i tai, kad susisiekimo ministerija skyre 24mln litu LIETUVOS pasiekiamumui gerinti ir "netycia" nei cento is ju nebuvo skirta KUN? Tau viskas normalu cia, kaip visada? Kaip iprasta is taves jokiu argumentu tik tie tipiniai kvaili paironizavimai.
                          Argumentai tiesiai is SM, o dabar prasom sest ir patylet
                          Susisiekimo ministerija kai kurių politikų pareiškimus, esą Vyriausybė proteguoja Vilniaus oro uostą, laiko situacijos neišmanymu arba politikavimu. 2009–2011 m. Kauno oro uostui valstybė skyrė 62,5, o Vilniaus oro uostui – 31,2 mln. litų. Vyriausybė neremia nė vienos aviakompanijos, nedotuoja oro uostų kainodaros, nes to daryti neleidžia įstatymai.

                          Comment


                            Man gaila tu zmoniu, kurie tiki valdzios zodziais. Tiesiog naivuoliai, bet tai ju problemos.

                            Comment


                              Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                              Per daug! Reikia visus uždaryti, kad kapitalistų čia mažiau priskristų, o darbo liaudis tegu naudojasi draugiškų šalių Kaliningrado ir Minsko oro uostais! Ura!
                              Jei šaukti apie rinkos ekonomiką, tai priimk ir visus jos minusus. Taip, rinka per maža ir tiek keleivių niekada nebus, kad Kauno ir Vilniaus oro uostai galėtų nekonkuruoti, o dirbti savo segmente.

                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Vartotojui nuo tikrai neblogiau.
                              Vartotojui ne blogiau, bet labdaros niekas nedaro ir už viską reikia apmokėti. Jei to nepadaro valstybė ar savivaldybė, tai niekas nepadaro, ir komercinė įmonė užsiraukia.

                              Comment


                                Lietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
                                Jei Vilnius būtų, kaip Lietuvos "sostinė", o ne ambicijų persmelktas miestas, kuo puikiausiai veiktų ir du oro uostai. Vilnius aptarnautų užsienio svečius, normalių oro linijų keleivių, turistus, privačius lėktuvus, o dar geriau jei būtų nacionalinės oro linijos (pvz. Zuoko air lines ). O Kaunui atitektų kroviniai ir pigios oro linijos viskas būtų šaunu. Nes man asmeniškai yra labai juokinga, kad nei vienos pigios oro linijos neskraido į sostines (pvz Londoną Hitrow oro uostą) tuo tarpu kažkokiu nesuprantamu būdų lietuvoje tai vyksta. Ir dar kariauja ne dėl SAS ar AIRFrance, bet dėl "silkių skardnių". Ir karas vyksta aukščiausiu lygmeniu seimas, ministerijos ir visi kiti.

                                Comment


                                  Kad visos oro linijos greitai bus pigios - http://feedproxy.google.com/~r/simon...3/5gGFSZuqhkU/ . Bet gal baikit jau tas vaikiškas Kaunas vs Vilnius nesąmones.

                                  Comment


                                    Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                    Man gaila tu zmoniu, kurie tiki valdzios zodziais. Tiesiog naivuoliai, bet tai ju problemos.
                                    Man gaila tu zmoniu kurie tiki kiekvieno pilypo valdzios kritiko nesamonems ir leidziasi taip uzburiami kad psichologiskai paluzta ir tampa nusivylusiais rinkejais.

                                    Comment


                                      Parašė kempas Rodyti pranešimą
                                      Jei Vilnius būtų, kaip Lietuvos "sostinė", o ne ambicijų persmelktas miestas, kuo puikiausiai veiktų ir du oro uostai. Vilnius aptarnautų užsienio svečius, normalių oro linijų keleivių, turistus, privačius lėktuvus, o dar geriau jei būtų nacionalinės oro linijos (pvz. Zuoko air lines ). O Kaunui atitektų kroviniai ir pigios oro linijos viskas būtų šaunu. Nes man asmeniškai yra labai juokinga, kad nei vienos pigios oro linijos neskraido į sostines (pvz Londoną Hitrow oro uostą) tuo tarpu kažkokiu nesuprantamu būdų lietuvoje tai vyksta. Ir dar kariauja ne dėl SAS ar AIRFrance, bet dėl "silkių skardnių". Ir karas vyksta aukščiausiu lygmeniu seimas, ministerijos ir visi kiti.
                                      Daug pigių oro linijų skraido į daugelio šalių sostines, paimk praktiškai bet kurį oro uostą Europoj, išskyrus Heathrow, nes tai nėra tipinis oro uostas.

                                      Lietuvos oro uostai tikrai yra valdomi neblogai, ir praktiškai 100proc. išnaudoja savo galimybes, dideli pokyčiai ypač pasijuto su nauja valdžia (nuo 2008 metų).

                                      Kaunas, kaip ir minėjai, yra labiau orientuotas į mažiau mokų, vietinį segmentą, o Vilnius į labiau pasiturintį, verslo ir atvykstamojo turizmo segmentą. Aišku, yra kažkiek konkurencijos tarp dviejų oro uostų, tačiau iš esmės jie pakankamai gerai vienas kitą papildo.

                                      Kiek man žinoma, o šiokios tokios informacijos turiu, nes pats dirbu šioje srityje, visi Lietuvos oro uostai labai aktyviai palaiko santykius praktiškai su visomis potencialiomis oro linijomis. Yra dalis oro linijų, tokių kaip British Airways, Air France, KLM, kurios artimiausiu metu tikrai neateis ne tik į Lietuvą, bet apskritai į šį regioną, nes tai tiesiog nėra jų strategijos dalis, ne mums tą pakeisti. Tačiau tai anaiptol nėra joks praradimas, nes ir dabar Vilnių aptarnauja labai didelis spektras tarptautinių bendrovių. Palyginkit mūsų dabartini pasiekiamumą su kokios nors Slovakijos, Slovėnijos, nekalbant apie Baltarusiją ir pan. šalis, ir pamatysit, kad viskas yra tikrai neblogai.
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        Po visų šitų straipsnių paaiškėjo, kad sprendimas perkelti kai kuriuos maršrutus į Vilnių nebuvo vien tik Ryanair noras, prie to prisidėjo ir susisiekimo ministerija, ir Vilniaus oro uostas, paragintas ir padedamas finansiškai ministerijos. Nors tiek VNO, tiek SM atstovai susirietę tai neigia. Nemanau, kad kiek vėluojančios įmokos Ryanair turėtų didesnės reikšmės. Jeigu Kauno miesto ir rajono valdžia iš viso atsisakytų mokėti, tuomet būtų suprantamos atsakomosios priemonės, bet dabar niekas neatsisako.

                                        Comment


                                          Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                          Po visų šitų straipsnių paaiškėjo, kad sprendimas perkelti kai kuriuos maršrutus į Vilnių nebuvo vien tik Ryanair noras, prie to prisidėjo ir susisiekimo ministerija, ir Vilniaus oro uostas, paragintas ir padedamas finansiškai ministerijos. Nors tiek VNO, tiek SM atstovai susirietę tai neigia. Nemanau, kad kiek vėluojančios įmokos Ryanair turėtų didesnės reikšmės. Jeigu Kauno miesto ir rajono valdžia iš viso atsisakytų mokėti, tuomet būtų suprantamos atsakomosios priemonės, bet dabar niekas neatsisako.
                                          Čia asmeninė nuomonė, neparemta jokiais faktais?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X