Tai tik standartinis Kauno konservatorių ir jų elektorato verkšlenimas. Visi aplink kalti ir visi skriaudžia vargšiuką kauniuką.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė JohnKas gi kitas, jei ne Vilnius, gali būti kaltas dėl bet ko, kas blogo vyksta Kaune.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodel nieko neatsakai i tai, kad susisiekimo ministerija skyre 24mln litu LIETUVOS pasiekiamumui gerinti ir "netycia" nei cento is ju nebuvo skirta KUN? Tau viskas normalu cia, kaip visada? Kaip iprasta is taves jokiu argumentu tik tie tipiniai kvaili paironizavimai.
Be to, 24mln nebuvo panaudoti pilnai, tik nedidele sumos dalis. taip pat nepamirškime, kad ir KUN turi įsipareigojimus. Tai, kad vyksta kova, nėra nei blogai, nei gerai. Suma dalijama ir kitiems projektams, nebūtinai Vilniui ar Kaunui, bet ir Klaipėdai, Druskininkams ar dar kam. Jei negavo duonos riekės šiandien, gal gaus rytoj.
Aišku, nustayyti vienodi mokesčiai, atsirado konkurencija, bet pyst, tai vis tiek blogai Jei Savivaldybės avialinijos "prasimuš", tai kas tada bus...Vėl kalta centrinė valdžia, jog išdavė leidimą..?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimą....ir kazkas nusprende,kad Lietuvai geriau butu....
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVartotojui nuo tikrai neblogiau. Gaila, kad Kaunas tik su Raynair'u draugauja. Paskutinius pora kartu skridau su Wizzair'u ir pigiau ir patogiau.
Comment
-
SM atstovas spaudai facebook'e teigia, kad finansavimas buvo " 2009-2011 m. Kaunas - 62 mln. Lt, Vilnius - 31 mln. Lt" ir dar vienas jo komentaras (kalba netaisyta): "Vilniuje negauna paramos ne viena kompanija kaip Kaune gauna, nes valstybe negali remti ju. Savivaldybes gali. Panasiai Ryanair dirba kitose šalyse. Ir net jei Vilnius gautu simta kartu daugiau pinigu, nei Kaunas, tai niekaip nesusije su Kauno savivaldybes isipareigojimais steigiant Ryanair bazę. Nes valdiški pinigai neina Ryanairui, o Kaunietiški eina.".
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodel nieko neatsakai i tai, kad susisiekimo ministerija skyre 24mln litu LIETUVOS pasiekiamumui gerinti ir "netycia" nei cento is ju nebuvo skirta KUN? Tau viskas normalu cia, kaip visada? Kaip iprasta is taves jokiu argumentu tik tie tipiniai kvaili paironizavimai.
Susisiekimo ministerija kai kurių politikų pareiškimus, esą Vyriausybė proteguoja Vilniaus oro uostą, laiko situacijos neišmanymu arba politikavimu. 2009–2011 m. Kauno oro uostui valstybė skyrė 62,5, o Vilniaus oro uostui – 31,2 mln. litų. Vyriausybė neremia nė vienos aviakompanijos, nedotuoja oro uostų kainodaros, nes to daryti neleidžia įstatymai.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąPer daug! Reikia visus uždaryti, kad kapitalistų čia mažiau priskristų, o darbo liaudis tegu naudojasi draugiškų šalių Kaliningrado ir Minsko oro uostais! Ura!
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąVartotojui nuo tikrai neblogiau.
Comment
-
Lietuvai iš viso yra per daug oro uostų ir taškas. Negali tokioje mažoje rinkoje išsitekti du oro uostai, kurie pretenduoja į apyligius keleivių srautus.
Comment
-
Kad visos oro linijos greitai bus pigios - http://feedproxy.google.com/~r/simon...3/5gGFSZuqhkU/ . Bet gal baikit jau tas vaikiškas Kaunas vs Vilnius nesąmones.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąMan gaila tu zmoniu, kurie tiki valdzios zodziais. Tiesiog naivuoliai, bet tai ju problemos.
Comment
-
Parašė kempas Rodyti pranešimąJei Vilnius būtų, kaip Lietuvos "sostinė", o ne ambicijų persmelktas miestas, kuo puikiausiai veiktų ir du oro uostai. Vilnius aptarnautų užsienio svečius, normalių oro linijų keleivių, turistus, privačius lėktuvus, o dar geriau jei būtų nacionalinės oro linijos (pvz. Zuoko air lines ). O Kaunui atitektų kroviniai ir pigios oro linijos viskas būtų šaunu. Nes man asmeniškai yra labai juokinga, kad nei vienos pigios oro linijos neskraido į sostines (pvz Londoną Hitrow oro uostą) tuo tarpu kažkokiu nesuprantamu būdų lietuvoje tai vyksta. Ir dar kariauja ne dėl SAS ar AIRFrance, bet dėl "silkių skardnių". Ir karas vyksta aukščiausiu lygmeniu seimas, ministerijos ir visi kiti.
Lietuvos oro uostai tikrai yra valdomi neblogai, ir praktiškai 100proc. išnaudoja savo galimybes, dideli pokyčiai ypač pasijuto su nauja valdžia (nuo 2008 metų).
Kaunas, kaip ir minėjai, yra labiau orientuotas į mažiau mokų, vietinį segmentą, o Vilnius į labiau pasiturintį, verslo ir atvykstamojo turizmo segmentą. Aišku, yra kažkiek konkurencijos tarp dviejų oro uostų, tačiau iš esmės jie pakankamai gerai vienas kitą papildo.
Kiek man žinoma, o šiokios tokios informacijos turiu, nes pats dirbu šioje srityje, visi Lietuvos oro uostai labai aktyviai palaiko santykius praktiškai su visomis potencialiomis oro linijomis. Yra dalis oro linijų, tokių kaip British Airways, Air France, KLM, kurios artimiausiu metu tikrai neateis ne tik į Lietuvą, bet apskritai į šį regioną, nes tai tiesiog nėra jų strategijos dalis, ne mums tą pakeisti. Tačiau tai anaiptol nėra joks praradimas, nes ir dabar Vilnių aptarnauja labai didelis spektras tarptautinių bendrovių. Palyginkit mūsų dabartini pasiekiamumą su kokios nors Slovakijos, Slovėnijos, nekalbant apie Baltarusiją ir pan. šalis, ir pamatysit, kad viskas yra tikrai neblogai.
Comment
-
Po visų šitų straipsnių paaiškėjo, kad sprendimas perkelti kai kuriuos maršrutus į Vilnių nebuvo vien tik Ryanair noras, prie to prisidėjo ir susisiekimo ministerija, ir Vilniaus oro uostas, paragintas ir padedamas finansiškai ministerijos. Nors tiek VNO, tiek SM atstovai susirietę tai neigia. Nemanau, kad kiek vėluojančios įmokos Ryanair turėtų didesnės reikšmės. Jeigu Kauno miesto ir rajono valdžia iš viso atsisakytų mokėti, tuomet būtų suprantamos atsakomosios priemonės, bet dabar niekas neatsisako.
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąPo visų šitų straipsnių paaiškėjo, kad sprendimas perkelti kai kuriuos maršrutus į Vilnių nebuvo vien tik Ryanair noras, prie to prisidėjo ir susisiekimo ministerija, ir Vilniaus oro uostas, paragintas ir padedamas finansiškai ministerijos. Nors tiek VNO, tiek SM atstovai susirietę tai neigia. Nemanau, kad kiek vėluojančios įmokos Ryanair turėtų didesnės reikšmės. Jeigu Kauno miesto ir rajono valdžia iš viso atsisakytų mokėti, tuomet būtų suprantamos atsakomosios priemonės, bet dabar niekas neatsisako.
Comment
Comment