Dėl kažkokių priežasčių nebeparduoda bilietų į Maskvą. IrAero teigia, jog nebeskris į Kauną, tuo tarpu Kaune sako, kad problemos laikinos... Gal kas ką daugiau žino?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Kauniečių skolos „Ryanair” tik auga
Aida MURAUSKAITĖ
LR korespondentė
2012-05-24
Kauno miesto ir rajono savivaldybės vėluoja Tarptautiniam Kauno oro uostui (TKOU) pervesti žadėtus pinigus, kuriais mokama už Airijos skrydžių bendrovės „Ryanair” reklamą. Dėl tokios padėties jau nerimauja ir Susisiekimo ministerija.
Kauno miestas ir rajonas 2010-aisiais įsipareigojo trejus metus skirti milijonus litų čia skraidančių bendrovių reklamai ir oro uosto plėtrai. Tačiau tam trukdo skylėtas biudžetas, tad žadėti milijonai vėluoja.
„Mūsų žiniomis, nemenka dalis įsipareigojimų nebus įvykdyta. Taip sukuriamas precedentas kitai pusei taip pat nevykdyti savo pažadų.
Mes nenorime, kad skrydžių skaičius Kauno oro uoste mažėtų”, – kalbėjo susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Jaučiasi įsižeidę
Kauno miesto ir rajono merai tikina, kad, nors ir vėluodami, tesės duotus pažadus, tačiau neslepia, jog „Ryanair” sudavė skaudų ir netikėtą kirtį atšaukdama arba perkeldama į Vilnių dalį skrydžių.
„Jei būtume žinoję, kad „Ryanair” taip elgsis, nebūtume derinę tokios sutarties.
Ateityje teks keisti susitarimus ir partnerystę su oro uostu”, – sakė Kauno rajono meras Valerijus Makūnas.
Kauno miesto ir rajono galvos strėles laido ir į Susisiekimo ministerijos pusę – anot jų, ši valstybės institucija remia tik Vilniaus oro uostą, o Kaunas lieka posūnio vietoje.
„Vilniaus savivaldybė juk neremia Vilniaus oro uosto, o Kauno rajonas ir miestas tai daro geranoriškai – mes reikšmingai prisidėjome, kad mūsų oro uostas atsigautų. O ministerija remia tik Vilnių”, – piktinosi V.Makūnas.
Tikina, kad pažadus tesės
Prieš daugiau nei dvejus metus Kauno miestas įsipareigojo per trejus metus TKOU sumokėti 4,7 mln. litų, Kauno rajonas – 2,4 mln. litų.
Miesto savivaldybė 2010-aisiais atseikėjo 1,5 mln. litų, artimiausiu metu ketina sumokėti dar 2 milijonus.
„Mūsų biudžetas sunkiai pildomas, todėl mokame atsilikdami, praleisdami metus.
Tačiau visus savo įsipareigojimus įvykdysime. Anksčiau ar vėliau”, – aiškino Kauno meras Andrius Kupčinskas.
Jis tikino, kad grąžinę skolą svarstys dėl šiemečio indėlio į TKOU – 1,2 mln. litų.
„Jokių skolų nėra. O jei ir yra, tai jų mokėjimo grafikas suderintas su oro uosto administracija”, – sakė Kauno rajono meras V.Makūnas.
Rajono savivaldybė 2010-aisiais TKOU skyrė 0,5 mln. litų, pernai buvo įsipareigojusi sumokėti milijoną litų, tačiau atseikėjo 650 tūkst. litų.
Nesitiki gerų rezultatų
Pasak TKOU vadovo Arijando Šliupo, savivaldybių paramos lėšos skiriamos Kauno miestui ir rajonui garsinti, turistams pritraukti į šį regioną.
Tad šiais pinigais mokama už „Ryanair”, kuri skraidina daugiausia keleivių regione, reklamą.
„Savivaldybės skiria pinigų pagal išgales. Dabar biudžeto surinkimas stringa, tačiau tikiu, kad tai laikina.
Juk negali savivaldybė bankrutuoti”, – kalbėjo A.Šliupas.
Kur kas didesnė bėda, pasak jo, kad oro uostui nepavyks šiemet pasiekti tokių plėtros rezultatų kaip praėjusiais metais.
Mat „Ryanair” pastaruoju metu perkėlė Milano, Barselonos, Paryžiaus skrydžius į Vilnių, rečiau skraido į Rodo salą, atsisakė Eindhoveno maršruto, o nuo rudens sąraše nebeliks ir Edinburgo.
Comment
-
Lėktuvas išvertė iš lovų kauniečius
Gal kas žinot plačiau, koks lėktuvas, ir kodėl nusipelnė pirmo Delfi puslapio?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVedžiojau šunį, kai praskrido vos ne virš galvos. Berods IL-76. Atprato žmonės nuo tarybinės technikos ir tiek ...
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąTaigi čia geriausia technika pasaulyje! Džiaugtis reikia, kad dar tokia technika aplanko šitą ašarų pakalnę su išvogtais kolūkiais.....
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBuvau Ilgakiemyje,apie 6,25h išėjau parukyti,tai net ten girdėjosi,namiškiai paskui pasakė,kad virš stogų šis lėktuvas kilo,tai isivaizduoju kas Dainavos mikrorajone darėsi
Comment
-
Pakilimas "nuo paskutines plokstes" apskaiciuojamas pries isvykymo. Toks budas gan pavojingas, nes orlaivio "performance"o rezervas, vienam varikliui sustojus kylant, yra minimalus, bet naudojamas kuro taupimui, kas aktualu skrendant labai dideliu atstumu.
Karmelava neturi triuksmo sensoriu, todel tokio tipo pakilimai imanomi.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kauno oro uostas nežada sustoti – iki 2013 metų laukiama per 30 mln. litų investicijų ir rekordinio keleivių skaičiaus
Kauno oro uosto vizija 2030m.
15 min. / foto: KUNMiestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
E. Masiulis: „Jeigu Kauno vadovai nevykdys įspareigojimų oro uostui, „Ryanair“ irgi gali keisti planus“
Susisiekimo ministras Eligijus Masiulis ragina Kauno miesto ir rajono merus nedelsti ir vykdyti įsipareigojimus Kauno oro uostui, kurie buvo numatyti Kaune steigiant „Ryanair“ bazę.
Kauno miesto ir rajono savivaldybės įsipareigojo Kauno oro uostui ir „Ryanair“ rinkodarai per trejus metus skirti 7,1 mln. litų. Tai buvo viena esminių „Ryanair“ atėjimo į Kauną sąlygų. P. Mantautas
Iš Kauno lėktuvai skraidins keleivius į Kiprą bei Maltą 2010 m. Kauno miesto ir rajono savivaldybės įsipareigojo Kauno oro uostui ir „Ryanair“ rinkodarai per trejus metus skirti 7,1 mln. litų. Tai buvo viena esminių „Ryanair“ atėjimo į Kauną sąlygų. Tačiau praėjusiais metais savivaldybės sumokėjo tik apie pusę numatytų pinigų, o šių metų įsipareigojimai, ministerijos žiniomis, taip pat gali būti nevykdomi. Bendri abiejų savivaldybių šių metų įsipareigojimai ir praėjusių metų skola siekia 4,5 mln. litų.
„Įsipareigojimų nevykdymas kenkia Kauno oro uostui, be to, kyla grėsmė, kad „Ryanair“ taip pat gali keisti savo planus. Jau praėjusiais metais, kai savivaldybės pradėjo nevykdyti savo pažadų, „Ryanair“ nutraukė kelis skrydžius iš Kauno“, – pastebėjo susisiekimo ministras.
Šiandien su ministru susitikęs Kauno miesto meras Andrius Kupčinskas pažadėjo, kad savivaldybė iki šių metų vidurio padengs praėjusių metų skolas, o iki metų galo stengsis įvykdyti 2012 m. įsipareigojimus. Savivaldybė taip pat žada prisidėti prie „Ryanair“ bazės išlaikymo ir po 2012 m.
Susisiekimo ministerija kai kurių politikų pareiškimus, esą Vyriausybė proteguoja Vilniaus oro uostą, laiko situacijos neišmanymu arba politikavimu. 2009–2011 m. Kauno oro uostui valstybė skyrė 62,5, o Vilniaus oro uostui – 31,2 mln. litų. Vyriausybė neremia nė vienos aviakompanijos, nedotuoja oro uostų kainodaros, nes to daryti neleidžia įstatymai.
„Ryanair“, daugelyje Europos miestų savo bazes kuriant panašiu principu kaip tai padaryta Kaune, negauna valstybinės paramos, o naudos siekia bendradarbiaudamos su savivaldybėmis.
„Kai „Ryanair“ atėjo į Kauną, mieste pradėjo daugėti turistų, vietiniai politikai varžėsi, kuris daugiau prisiims dėl to nuopelnų. Tačiau dabar, kai savivaldybės nevykdo savo pačių pažadų, neturėtų vykti kaltųjų paieškos sostinėje. Tai nėra konstruktyvus bendradarbiavimo kelias. Susisiekimo ministerija suinteresuota, kad visi Lietuvos oro uostai dirbtų stabiliai ir juose aptarnautų keleivių srautas didėtų, kaip tai buvo iki šiol“, – teigė E. Masiulis.
Kauno oro uoste didelius keleivių skaičius pervežančiomis pigių skrydžių bendrovėms mokesčiai yra mažesni nei kituose Lietuvos ar kaimyninių valstybių oro uostuose.
http://www.lrytas.lt/-13383743621336...sti-planus.htm
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Krovinių Kaune absoliutus 0, po to kai Jade Cargo nustojo skraidyti.
Comment
-
Kauno oro uostas lieka kvailio vietoje
Karmėlavoje įsikūręs Tarptautinis Kauno oro uostas yra valstybės įmonė, tačiau jo finansų klausimus Susisiekimo ministerija krauna ant Kauno rajono ir miesto savivaldybių pečių, o Vilniaus oro uostui žeria milijonus.
Susisiekimo ministerijos vadovų deklaruojama darni plėtra ilgainiui pavirto į akivaizdų Vilniaus oro uosto protegavimą. Iš 24 mln. litų, skirtų Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo programai įgyvendinti, Kauno oro uostas per dvejus metus negavo nė cento.
Jis pastebėjo, kad valstybė paliko Kauno rajono savivaldybę likimo valiai ir tvarkant aplinką už oro uosto ribų. Į 2014–2020 m. nukelta Karmėlavos aplinkkelio programa, tik antrame etape numatyta plėsti Viešąjį logistikos centrą
Visas straipsnis:
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#axzz1wOjZqFLS
Tipine veikla is sostines..Paskutinis taisė Gator; 2012.05.31, 02:29.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
P.S. Galvojau, kur gi tie visi „Kaunas vs Vilnius debilai“... Nemuškit labai...
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąKad jau buvo nuoroda vakar į šį straipsnį...
P.S. Galvojau, kur gi tie visi „Kaunas vs Vilnius debilai“... Nemuškit labai...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKauno oro uostas lieka kvailio vietoje
Karmėlavoje įsikūręs Tarptautinis Kauno oro uostas yra valstybės įmonė, tačiau jo finansų klausimus Susisiekimo ministerija krauna ant Kauno rajono ir miesto savivaldybių pečių, o Vilniaus oro uostui žeria milijonus.
Susisiekimo ministerijos vadovų deklaruojama darni plėtra ilgainiui pavirto į akivaizdų Vilniaus oro uosto protegavimą. Iš 24 mln. litų, skirtų Lietuvos pasiekiamumo oro transportu gerinimo programai įgyvendinti, Kauno oro uostas per dvejus metus negavo nė cento.
Jis pastebėjo, kad valstybė paliko Kauno rajono savivaldybę likimo valiai ir tvarkant aplinką už oro uosto ribų. Į 2014–2020 m. nukelta Karmėlavos aplinkkelio programa, tik antrame etape numatyta plėsti Viešąjį logistikos centrą
Visas straipsnis:
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...#axzz1wOjZqFLS
Tipine veikla is sostines..Paskutinis taisė Lettered; 2012.05.31, 08:43.
Comment
Comment