Iš S. Bartkaus blogo, pačio Simono komentaras:
Deja, Lietuva-Berlynas maršruto istorija yra labai niūri.
Srautas tarp Lietuvos ir Berlyno, deja, šiai dienai yra nepakankamas.
O kodėl taip yra? Gal tiesiog lėktuvai parenkami pernelyg dideli? Juk į Varšuvą ir Rygą vis dar skraidoma, nors šie miestai gerokai arčiau.
Berlynas Vokietijoje aviacijos prasme yra kaip kokia Palanga Lietuvoje. Tiesioginių keleivių nedaug, o skrydžiams su persėdimui yra Frankfurtas prie Maino ir kiti.
Berlynas Vokietijoje aviacijos prasme yra kaip kokia Palanga Lietuvoje. Tiesioginių keleivių nedaug, o skrydžiams su persėdimui yra Frankfurtas prie Maino ir kiti.
Su naujo oro uosto atidarymu ten situacija turetu gerokai keistis.
Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Berlynas Vokietijoje aviacijos prasme yra kaip kokia Palanga Lietuvoje. Tiesioginių keleivių nedaug, o skrydžiams su persėdimui yra Frankfurtas prie Maino ir kiti.
Klausimas kodel keleiviu nedaug, juk Berlynas tai didelis miestas, i kuri ne vien del persedimo turetu buti skraidoma.
1963/64 metų skrydžių tvarkaraščiai iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos (Palangos) oro uostų į kitų respublikų miestus, taip pat ir vietinių skrydžių respublikoje tvarkaraščiai. Vietiniai skrydžiai buvo tarp Vilniaus, Kauno, Palangos taip pat į Druskininkus, Kupiškį, Akmenę, Šilutę, Šiaulius, Kapsuką, Biržus, Birštoną, Panevėžį, Rokiškį.
Kasų miestuose adresai, tarifai, nuolaidos, lengvatos, vietų išsidėstymas lėktuvuose, skrydžių iš Lietuvos schema.
Plius, minus - 2200 ft. Daugiau gali rast cia - http://www.lt-vacc.org/Charts.htm
Pasiziurek po - Kaunas International (EYKA) tab'u, ir po RWY 08 ten rasi daugiau informacijos jei noresi.
Keleivių skaičius KUN palyginus su pernykščiu balandžiu padidėjo 1% (76771 vnt., buvo 75910vnt.).
jau nebeatsimenu - ar šitam laikotarpy jau turėjo būti "išpranašautasis minusas", ar dar čia kažkas kažką "gelbėja" ir jau tuoj tuoj mažės keleivių skaičiai?
Tavo taškas visai prie pat FAP (Final Approach Point), vietos kur lėktuvai pradėda žemėti tiesiojoje. Atstumas nuo FAP iki tūpimo vietos (TDZ TouchDown Zone) ~ 11km:
Aukštis (Hight) FAP taške tūri būti 1964 pėdos (~600m), tavo taške biški žemiau:
Tavo taškas visai prie pat FAP (Final Approach Point), vietos kur lėktuvai pradėda žemėti tiesiojoje. Atstumas nuo FAP iki tūpimo vietos (TDZ TouchDown Zone) ~ 11km: Atvaizdas
Aukštis (Hight) FAP taške tūri būti 1964 pėdos (~600m), tavo taške biški žemiau:
Schemoje aukščiai skaičiuojami nuo aerodromo lygio. Jei Sargėnai virš jūros lygio aukščiau už aerodromą (man rodos kad taip ir yra), tai atstumas iki lėktuvo virš tavo galvos bus dar mažesnis.
Schemoje aukščiai skaičiuojami nuo aerodromo lygio. Jei Sargėnai virš jūros lygio aukščiau už aerodromą (man rodos kad taip ir yra), tai atstumas iki lėktuvo virš tavo galvos bus dar mažesnis.
Abu ant to paties upės vagos kalnų, aukštis maždaug vienodas turėtų būt. Gearthe reiktų pasitikslint.
jau nebeatsimenu - ar šitam laikotarpy jau turėjo būti "išpranašautasis minusas", ar dar čia kažkas kažką "gelbėja" ir jau tuoj tuoj mažės keleivių skaičiai?
Tik sis menesis siemet teigiamas ir linkiu ir tikiu, kad kiti irgi bus teigiami, bent vasaros sezono. Su kroviniais liudna situacija... Bet pats oro uostas prognozavo nedideli susitraukima ir jeigu prognozes istikruju pildosi kaip planuota, tai tik rodo, kad sios istaigos valdymas gerose rankose
Comment