Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Ne taip seniai per televiziją rodė filmą apie "Ryanair". Viso filmo metu "Ryanair" buvo peikiamas. Nežinau ar matėt. Ten buvo rodomi pavyzdžiai iš kitų šalių, bet Lietuva ne išimtis. Juk pinigai visur yra pinigai.Paskutinis taisė Aš; 2007.01.13, 18:26.
Comment
-
Yra ir kita medalio pusė - perkant Ryanair bilietus primygtinai siūloma susipažinti su keleivių vežimo taisyklėmis. Bet vis tiek atsiranda gudručių, kurie pasiryžę geriau akis iškabint, bet taisykles ignoruot. Kol žaibas netrenks, tol mužikas nesižegnos, tsakant ...It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
P.s. o to straipsnio komentaruose yra pašalinių keleivių mačiusių įvykį apibūdinimas (neaišku kiek teisybės, tačiau).. rašoma, kad buvo paprašyta perkrauti lagaminą, kad sudarytų po 15kg (nes taisyklėse parašyta jog turi būt 15kg), tad vietoj to kad tai padarytų ji šoko į akis
Tad.. jei kas antras lietuvis toks supratingas ir paprašius šoka į akis.. tai tikiu, kad ir darbuotojam gali trūkt kantrybė.P.
Comment
-
Skridau Ryanair, tai labai atidžiai perskaičiau taisykles, nusipirkau reikiamų gabaritų tašę (kad į saloną būtų galima neštis) ir neturėjau jokių problemų toje pačioje Karmėlavoje. Buvo neaiškumų dėl nėščios žmonos, nu tai pasiskambinau nurodytu telefonu ir išsiaiškinau. O čia moteriškė tiesiog priprato, kad, kišant visur mažus vaikus, bendros taisyklės negalioja. Yra žmonių, kurie baisiai mėgsta auklėti personalą (kuris šiuo atveju tiesiog dirbo savo darbą). To, kas apie bagažą buvo parašyta rezervavimo lape, vidurinę mokyklą baigusiam žmogui turėtų pakakti. Jeigu kas nors neaišku, visada gi galima pasiskambinti.
Comment
-
Parašė JohnKaip suprantu, toki "aptarnavima" suteike pacio RyanAir darbuotoja Kauno oro uoste...
Siaip karta skrisdamas su Ryanair (is Londono i Frankfurto Hahn) taip pat susidariau labai nekoki ispudi apie ju aptarnavimo kultura. Teko skristi su dar bent pora pigiu oro liniju (tiesa, Azijoje) ir ten aptarnavimo lygis nesiskyre nuo "normaliu" skrydziu kompaniju (isskyrus tai, kad uz valgius ir gerimus reikia moketi papildomai). Siaip, linkiu jiems zlugti su tokiu poziuriu i versla ir savo klientus.
Comment
-
Grizkim prie prognozuojamo keleiviu skaiciaus. Nesunku primesti, kad be nauju reisu ir galbut aviakompaniju puses milijono siemet padaryt Karmelava niekaip negales. Norint tureti tiek keleiviu reikia per savaite aptarnauti mazdaug po 10000 keleiviu (metuose apie 50 savaiciu). Vienas Boingas 737 netalpina pilnai netgi 200 keleiviu (tiksliai 189). Taigi per savaite reikia padaryti kiek daugiau nei 50 sausakimsu reisu. Dabar per savaite Karmelava turi tik apie 30 reisu. Taigi realiai reisu skaicius turetu mazu maziausiai padvigubeti norint pasiekti puse milijono. Tiesa dar yra uzsakomieji reisai, bet ju nera labai daug mano ziniom.
Comment
-
Parašė JohnKalba cia turetu buti ne apie teises ar kitus legalius dalykus, susijusius su keleiviu gabenimu, bet su elementaria ptarnavimo kultura. Save gerbianti kompanija tuo pasirupina, nepriklausomai nuo to, ar bilietas kainuoja 1000 ar 1 Lt. Sypsena veide ir malonus kalbos tonas kainuoja nedaug (t.y. isvis nieko nekainuoja). Siaip, jeigu ir moku 100Lt, tikuosi malonaus aptarnavimo ir pagarbos, nes visgi jie is to (t.y. is keleiviu, tokiu kaip as ir tu) patys gyvena.
Ryanairas taupo kiekvieną centą, perka specialiai jiems pritaikytus lėktuvus (be užuolaidų ir pan.), jų darbutojai, kažkur skaičiau, net patys uniformą savo perka. Atitinkamas požiūris ir į kultūrą. Juk norint padaryti bilietus tokius pigius, atsižvelginat į nemažus kaštus, tikrai reikia susiveržti diržus visose kitose srityse.
Comment
-
2kart skridau su Rayanair ir 2 su flyLAL. Rayanair mokejau 300lt, o flyLAL 580lt ir aptarnavo mane lygiai vienodai ir nuskraidino taip pat, ir islaipino gyva... aisku, flyLAL darbuotojai atrode profesionalesni, teike daugiau demesio keleiviui, o ir lietuviai-juo maloniau. Bet Ryanair irgi itiko tik reik suprast paciam - perki pigiau - tikekis maziau, labiau pasirupink pats.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Geriausia bilietus pirkt maždaug pusę metų prieš skrydį, tada galima gaut ir už 1Lt + mokesčiaiwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNereikia pusės metų. Aš pirkau likus keliom savaitėm iki keliones (mėnesiui - pusantro), tai iš keturių skrydžių 3 kaina buvo 1litas/euras, likęs irgi gal keliasdešimt Lt eilės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment