Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Šiaip jau praktiškai lėktuvas iš Dublino leidžiasi kada atskrenda, o ne kada tvarkaraštyje parašyta, gali nusileisti tiek pusvalandžiu ankščiau, tiek ir vėliau. Ir miesto autobusų idealiai nepataikysi. Yra ir sekantis 29, ir 120 mikroautobusas, ir Anykščiai-Kaunas prasuka 14:35.

    Rimtesnė problema yra lėktuvų išnaudojimo mažėjimas ir su tuo susijęs skrydžių tvarkaraščių keitimasis. Įsigaliojus dabartiniam dažniausiai rytiniai reisai vėlyvi gan - pirmadieniais pirmas lėktuvas iš Kauno yra 8:40, antradieniais, ketvirtadieniais 8:15, penktadieniais 7:45, šeštadieniais 7:05, sekmadieniais 7:35. Trečiadieniais pirmas reisas iš vis tik 11:55. Nebėra skrydžių 6 ryto, dėl kurių 4 val. ryte autobusas važiuoja.
    Na bent jau vakar, ai nusileido daug maz tiksliai laiku
    KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)

    Comment


      Verteivos žeme į aklavietę stumia Kauno oro uostą
      http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...o-uosta-388928

      Comment


        nuo gruodzio 16 d. Maskva (Domodedovo)-Kaunas-Maskva

        dabar dar reikia reiso i Ukraina
        Paskutinis taisė Marux; 2011.12.05, 13:58.

        Comment


          Siek tiek daugiau info apie kainas, datas:
          http://www.kaunasair.lt/index.php?la...os&news_id=126

          Idomu ar palankus reisas lietuviams? Koks kontingentas? Verslininkai? Kaip konkuruos su kitais Lietuvos oro uostais, berods is likusiu dvieju abu taip pat i Maskva turi marsrutus?
          Kad bus populiarus tarp rusu jungiamiesiems su ryanair aisku, bet kaip lietuviai?

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Kad bus populiarus tarp rusu jungiamiesiems su ryanair aisku, bet kaip lietuviai?
            Kad būtų patogus tranzitui reikia bent 2-3 skrydžių per dieną. Nes su tokiu grafiku rusams reikės per naktį sėdėti oro uoste. Čia gi ne transkontinentiniai skrydžiai kad tokias pauzes daryti. Sakyčiau kaip tik labiau lietuviams skirtas reisas.

            Comment


              Parašė ACC Rodyti pranešimą
              Kad būtų patogus tranzitui reikia bent 2-3 skrydžių per dieną. Nes su tokiu grafiku rusams reikės per naktį sėdėti oro uoste. Čia gi ne transkontinentiniai skrydžiai kad tokias pauzes daryti. Sakyčiau kaip tik labiau lietuviams skirtas reisas.
              Juk viešbutį žada statyt, jei kainos padorios - bus keliom valandom nusnaust taikant į pirmą "skrydžių bangą", arba padoriai išsimiegot jei į antrą ~12h. Net ir daba yra B&B nuo 14€ galvai su nemokamu transferu iš oro uosto.
              You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

              Comment


                Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                Juk viešbutį žada statyt, jei kainos padorios - bus keliom valandom nusnaust taikant į pirmą "skrydžių bangą", arba padoriai išsimiegot jei į antrą ~12h. Net ir daba yra B&B nuo 14€ galvai su nemokamu transferu iš oro uosto.
                Na man kažkaip sunku įsivaizduoti, kad rusai tiek vargtų, kad pasiektų kažkurį V.Europos miestą. Čia juk kalba eina apie vos kelių valandų trukmės skrydį. Jeigu būtų keli skrydžiai per dieną, tuomet viskas būtų paprasčiau. O skristi į V.Europą su nakvyne, nelabai tikiu kad pasiteisins.

                Comment


                  Baikit apie tranzitą. Mažas reaktyvinis rusų lėktuvėlis reiškia dideles sąnaudas ir brangius bilietus. Nepasimokės.

                  Be to ta kelių lėktuvų aviakompanija įsikūrusi Sibire, už tūkstančių kilometrų, gi net Maskvoje ji bazuojamų lėktuvų neturi. Kas bus kai bus techninės problemos, man visai neramu dėl jos patikimumo.
                  kaip?

                  Comment


                    Parašė ACC

                    Kad būtų patogus tranzitui reikia bent 2-3 skrydžių per dieną. Nes su tokiu grafiku rusams reikės per naktį sėdėti oro uoste. Čia gi ne transkontinentiniai skrydžiai kad tokias pauzes daryti. Sakyčiau kaip tik labiau lietuviams skirtas reisas.
                    Turbūt juokaujate. 2-3 skrydžių per dieną tikrai nebus, nes tiek keleivių neprisirinks. Be to, tam reikės bent 3 lėktuvų.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Kaunas Airpork Facebooke zada naujiena siandien, Bartkaus bloge sklinda gandas apie Maljorka...
                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                      Comment


                        Ne gandas, prieš porą valandų ispanai jau nutekino info. bus PMI, greičiausiai 2x weekly

                        Comment


                          Taip, Alicantė irgi panašu, kad lieka. Neblogos naujienos .

                          Comment


                            Kauno oro uosto veikla tikrai galime dziaugtis. Bent jau šioje- skrydžių srityje negalime labai skųstis

                            Comment


                              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                              Ankstų 2011m. gruodžio 16d. rytą buvau Karmėlavos oro uoste. Tai nė bilietų registracijaį maskvą nevyko, nei lėktuvas švieslentėse nebuvo nurodytas, nes "ruporas" nepaskelbė apie atitinkamas procedūras. Gal būt lėktuvas gruodžio 16 d. vakarą išskris iš Maskvos(Domodedovo), o iš Kauno pakils rytoj, gruodžio 17 d., rytą 6:20h., bet kad Kauno (Karmėlavos) oro uoste apie naują lėktuvų maršrutą į Maskvą nėra jokių plakatų, jokios kitos informacijos...
                              Panašu pirmas IrAero reisas atskris tik sekmadienį (18 d.) vakare ir į Maskvą skris pirmadienį ryte. Čia pagal tai kuriomis dienomis mačiau parduodamų bilietų.

                              Nors jei tikėti tvarkaraščiu Domodedovo oro uosto svetainėje, skrydžiai prasidės dar keliom dienom vėliau.

                              Gera pradžia - pusė darbo...
                              kaip?

                              Comment


                                Praleista liudna zinia. Nebebus skrydzio i Prancuzija, kuris nuo kovo perkialiamas rytu Lietuvon..

                                Comment


                                  /\
                                  Na nepavyko Ryanair užsiauginti abipusio srauto iš ir į Kauną, tikėkimės pasiūlys vietoj šio reiso kažką naują.

                                  P.S. Už geros valandos turi leistis pirmas lėktuvas iš Maskvos Kaune

                                  Comment


                                    /\
                                    Canadair CL-600-2B19 Regional Jet CRJ-200:
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      Kelios nuotraukos apie Boeing 747-400 apsilankymą Kauno oro uoste čia: http://www.15min.lt/gallery/gazas/Bo...-n7kg.facebook
                                      Paskutinis taisė Chipsas; 2011.12.23, 13:55.

                                      Comment


                                        Parašė John
                                        Vis dar vyksta reguliarūs Jade Cargo skrydžiai? Kažkaip buvau pamiršęs. Šiaip, well done KUN už sugebėjimą pritraukti tokio tipo krovininius reguliariuosius reisus. Tik reiktų dar daugiau. Dar vien iš smalsumo įdomu sižinoti, ką gabena į/iš KUN? Jei gerai suprantu, lėktuvas iš Šanchajaus skrenda į Frankfurtą su nusileidimu KUN, o pakeliui į Kiniją į KUN neužsuka.
                                        Gabena įvairius krovinius, o daugiausia elektronika iš Kinijos. Srautas tik į vieną pusę, t.y. Kaune iškraunami kroviniai iš Kinijos, Kaune nieko nepakraunama, dėl to skrendant iš FRA lėktuvas į KUN neužsuka.

                                        Comment


                                          Parašė John
                                          Vis dar vyksta reguliarūs Jade Cargo skrydžiai? Kažkaip buvau pamiršęs. Šiaip, well done KUN už sugebėjimą pritraukti tokio tipo krovininius reguliariuosius reisus. Tik reiktų dar daugiau. Dar vien iš smalsumo įdomu sižinoti, ką gabena į/iš KUN? Jei gerai suprantu, lėktuvas iš Šanchajaus skrenda į Frankfurtą su nusileidimu KUN, o pakeliui į Kiniją į KUN neužsuka.
                                          Parašė smb Rodyti pranešimą
                                          Gabena įvairius krovinius, o daugiausia elektronika iš Kinijos. Srautas tik į vieną pusę, t.y. Kaune iškraunami kroviniai iš Kinijos, Kaune nieko nepakraunama, dėl to skrendant iš FRA lėktuvas į KUN neužsuka.
                                          Atsiprašau už nežinojimą, bet kodėl reguliaraus reiso lėktuvas skrenda į Frankfurtą? Ir jeigu galutinis kelionės tikslas vis tiek yra Frankurtas, tai koks tada tikslas užsukti į Kauną?
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X