Deja - šis autobusiukas jau nebevažinėja...
Nuo kada, nepastebėjau. Pasibaigos Europos krepšinio čempionatui, vienu laiku laukiau pravažiuojant ir nesulaukiau, nuėjau į autobusų stotį -
jo buvusioje aikštelėje (tarp EL aikštelės ir 1 aikštelės) tvarkaraščio jau nebuvo.
Deja - šis autobusiukas jau nebevažinėja...
Nuo kada, nepastebėjau. Pasibaigos Europos krepšinio čempionatui, vienu laiku laukiau pravažiuojant ir nesulaukiau, nuėjau į autobusų stotį -
jo buvusioje aikštelėje (tarp EL aikštelės ir 1 aikštelės) tvarkaraščio jau nebuvo.
Deja - šis autobusiukas jau nebevažinėja...
Nuo kada, nepastebėjau. Pasibaigos Europos krepšinio čempionatui, vienu laiku laukiau pravažiuojant ir nesulaukiau, nuėjau į autobusų stotį -
jo buvusioje aikštelėje (tarp EL aikštelės ir 1 aikštelės) tvarkaraščio jau nebuvo.
Tarp birželio galo ir liepos pradžios.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Manau, kad pasiteisinti ir negalejo.
Jei 20-o marsruto autobusas i Karmelavos oro uosta veza uz miestietiska kaina (dabar ji Kaune 1,80 Lt), o tas "shutle bus" uz 13 (trylika) litu, tai naivu tiketis, kad lektuvu keleiviai bus tokie laidokai ir bent tos garsios kalbos apie autobusiuko paleidima skambejo kiek juokingai.
O dar uz 4 litus (keturis) i Karmelavos oro uosta veza i Jonava ir toliau vaziuojantys ir i Oro uosta uzsukantys visi tarpmiestiniai autobusai.
Autobusiuko kursavima atidare su garsiais komentarais, o uzdare tyliai
Manau, kad pasiteisinti ir negalejo.
Jei 20-o marsruto autobusas i Karmelavos oro uosta veza uz miestietiska kaina (dabar ji Kaune 1,80 Lt), o tas "shutle bus" uz 13 (trylika) litu, tai naivu tiketis, kad lektuvu keleiviai bus tokie laidokai ir bent tos garsios kalbos apie autobusiuko paleidima skambejo kiek juokingai.
O dar uz 4 litus (keturis) i Karmelavos oro uosta veza i Jonava ir toliau vaziuojantys ir i Oro uosta uzsukantys visi tarpmiestiniai autobusai.
Autobusiuko kursavima atidare su garsiais komentarais, o uzdare tyliai
Autobusiuko kainos negalima lyginti su miesto transporto kaina, nes čia visai kitokia paslauga - nuvežimas iki viešbučio durų. Tu lygini obuolius su apelsinais.
Taip, autobusiuko maršruto panaikinimas susijęs su tuo, kad nuo birželio iki oro uosto užsuka daugelis Jonavos kryptimi važiuojančių autobusų - logiškas sprendimas
Kad maršrutas uždarytas tyliai, neturėtų stebinti, turint omenyje, kad maršrutą aptarnavo UAB - viešieji ryšiai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Antras pagal dydį Lietuvos tarptautinis Kauno oro uostas per devynis šių metų mėnesius patyrė 709,8 tūkst. litų nuostolių – 2 kartus mažiau nei pernai tuo pat laiku, kai jie siekė 1,453 mln. litų. Oro uosto pajamos šiemet sumažėjo 10,6 proc. – iki 2,527 mln. litų.
Kauno oro uostas per devynis mėnesius aptarnavo 665,2 tūkst. keleivių – 15,5 proc. daugiau negu pernai tuo pačiu laikotarpiu, kai sulaukta 576 tūkst. keleivių.
/\ tai pala - kur tas visų žadėtas mažėjimas keleivių?
Pirmus 4 2011 metų mėnesius vis dar buvo augimas, nes tik nuo 2010 05 Kaunas tapo Rayanair baze. Nuo gegužės mėnesio keleivių skaičius pradėjo mažėti...
Sumoj matyt vis tiek bus nedidelis prieaugis. Priklausys nuo to kokius maršrutus paleis žiemos sezonui.
Kaip suprantu vasaros mėnesiais atostoginiai skrydžiai į Graikijos salas buvo visai sėkmingi, bet baigėsi vasara - dingo ir poilsiautojų srautas ...
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Sumoj matyt vis tiek bus nedidelis prieaugis. Priklausys nuo to kokius maršrutus paleis žiemos sezonui.
Kaip suprantu vasaros mėnesiais atostoginiai skrydžiai į Graikijos salas buvo visai sėkmingi, bet baigėsi vasara - dingo ir poilsiautojų srautas ...
Dar spalio pradžioj mačiau sugrįžusius iš Koso keleivius - jų buvo tikrai daug, neskaičiavau, bet tikrai ne mažiau 150. Dabar, aišku, likę turbūt beveik vien grįžtantys, bet tai normalu. Graikija vis dėlto šiauriniame pusrutulyje, sezonas jau baigiasi ir ten.
Dar spalio pradžioj mačiau sugrįžusius iš Koso keleivius - jų buvo tikrai daug, neskaičiavau, bet tikrai ne mažiau 150. Dabar, aišku, likę turbūt beveik vien grįžtantys, bet tai normalu. Graikija vis dėlto šiauriniame pusrutulyje, sezonas jau baigiasi ir ten.
Galiu tik patvirtinti, spalio 3 - 10 praleidau Kose, tai lėktuvai buvo beveik pilni.
Viesasis transportas kaip visada "puikiai" suderintas. Teko apsilankyt oro uose, tai toks idomus pastebejimas. Lektuvas is Dublino nusileidzia 14.10, o 29 autobusasisvaziuoja 14.11. Teoriskai spet galima...teoriskai
KAd ir kiek ponas ROMAS vaidintu teisingaji tolerasta, bet tikrai RUSAI - GALVIJU tauta ,kuri N amziu aklai seka savo apsisaukelius lyderius, turi N turtu, bet is meslo taip ir neislipa. Kada rusai gyveno gerai? Jeigu uz pasakyma "galviju tauta" uzdraudet diskutuot temon apie Ukraina, ismeskite mane visai . :)
Viesasis transportas kaip visada "puikiai" suderintas. Teko apsilankyt oro uose, tai toks idomus pastebejimas. Lektuvas is Dublino nusileidzia 14.10, o 29 autobusasisvaziuoja 14.11. Teoriskai spet galima...teoriskai
Šiaip jau praktiškai lėktuvas iš Dublino leidžiasi kada atskrenda, o ne kada tvarkaraštyje parašyta, gali nusileisti tiek pusvalandžiu ankščiau, tiek ir vėliau. Ir miesto autobusų idealiai nepataikysi. Yra ir sekantis 29, ir 120 mikroautobusas, ir Anykščiai-Kaunas prasuka 14:35.
Rimtesnė problema yra lėktuvų išnaudojimo mažėjimas ir su tuo susijęs skrydžių tvarkaraščių keitimasis. Įsigaliojus dabartiniam dažniausiai rytiniai reisai vėlyvi gan - pirmadieniais pirmas lėktuvas iš Kauno yra 8:40, antradieniais, ketvirtadieniais 8:15, penktadieniais 7:45, šeštadieniais 7:05, sekmadieniais 7:35. Trečiadieniais pirmas reisas iš vis tik 11:55. Nebėra skrydžių 6 ryto, dėl kurių 4 val. ryte autobusas važiuoja.
Comment