gal kas galit pakomentuot ar skraido ir skraidys ryanairas i alicante. bilietus parduoda tai suprantu kad skraido ir viskas gerai bet radau va toki dalyka http://www.skrydziai24.lt/skrydziu-zyme/alicante
gal kas galit pakomentuot ar skraido ir skraidys ryanairas i alicante. bilietus parduoda tai suprantu kad skraido ir viskas gerai bet radau va toki dalyka http://www.skrydziai24.lt/skrydziu-zyme/alicante
Nekreipk dėmesio.
Į Alikantę skrydis sezoninis - dabar skraido, žiemą neskraidys. Kaip bus sekantį vasaros sezoną - dar smarkiai per anksti spręsti. O skambūs Ryanair pareiškimai - tik agresyvios derybos dėl nuolaidų, kurie paskui sugedusio telefono principu patampa tokiais straipsneliais kaip tavo linke.
Kauno oro uostas užkariauja pigius skrydžius besirenkančių keleivių simpatijas. Per pirmąjį 2011 metų pusmetį Kauno oro uostas aptarnavo 438 780 keleivių, tai beveik 40 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį praėjusiais metais. Skrydžių skaičius per pirmąjį šių metų pusmetį padidėjo 20 proc. iki 4498.
Ypatingai pastebimas skrydžių poilsinėmis kryptimis populiarumas: Graikijos Rodo ir Koso salas, Alikantę Ispanijoje bei romantiškąjį Paryžių, daugiausia atvykstančių turistų sulaukiama iš Suomijos, Norvegijos, Švedijos. Keleiviai iš kaimyninių šalių,t.y. Latvijos, Baltarusijos ir Lenkijos šią vasarą taip pat dažniausiai renkasi keliones į Graikiją ir Prancūziją.
Kauno oro uoste per pirmuosius šešis mėnesius aptarnautų aviacinių krovinių skaičius liko stabilus, aptarnauta 1858 tonų krovinių. Balandžio mėnesį pradėti krovinių operatorius „HoptransLogistics“ tiesioginiai krovininius skrydžiai iš Šanchajaus į Kauną jau sulaukė savo klientų rato, Baltijos regione unikalų reisą įvertino ir kaimyninių šalių verslininkai, ženkliai greičiau gaunantys reikalingas prekes iš Kinijos. Skubių siuntų vežėjų „UPS“ ir „TNT“ rezultatai taip pat stabilūs, metų gale tikimasi viršyti praėjusiais metais pasiektus rezultatus.
Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Na teisybės dėlei, reikėtų pastebėti, kad Rayanair savo bazę atidarė 2010 gegužės mėnesį. Todėl visus metus buvo stebimas didžiulis kilimas.
Įdomu bus stebėti, kaip skaičiai keisis toliau, lyginant su praėjusių metų "derlingais" mėnesiais...
edit: pasirodo yra jau gegužės mėnesio statistika. Taigi -2,39% (2010/2011). Taigi statistika iš labai džiaugsmingos, jau greitai pasidarys nekokia...
Abejoju ar 2011 m. antrą pusmetį bus bent koks augimas. Kol kas situacija yra tokia, kad augant vienam traukiasi/stagnuoja kitas ir atvirkščiai (čia turiu galvoje KUN-VNO). Gal per 2012 m. susitvarkys ir abu oro uostai plėsis tolygiai nemaišydami vienas kitam.
Aš tai tiesa sakant nematau ko čia pergyventi. Maniau, kad iš VNO pradėjus skraidyti Wizzui ir Ryanui KUN kritimas bus dar didesnis. Bet pasirodo LT-UK srautas beveik guminis , kiek reisų paleisi, tiek ir užsipildys
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Pvz išmušt pinigų iš Qbiliaus ir Masiulio ant naujų krypčių, ar nusiūst "vyručius" pas kokios Viduržemio salos valdžią kad "įkalbėtų" krypčių užpirkt incl. KUN
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment