o kodėl taip buvo?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Greičiausiai važiuoja "pagal grafiką". Čia bendrai viso viešojo transporto problema, kad jis juda maksimaliai lėtai, nesvarbu yra galimybė judėti greičiau ar ne.
Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąProblema yra, kad VT atstumą tarp stotelės A ir B turi nuvažiuoti per fiksuotą x minučių, nesvarbu pikas, ne pikas, naktis ar diena, vienas tas autobusas kelyje ar ne vienas, atkarpoje esantys šviesoforai veikia/neveikia. O grafikai daryti taip, kad nebūtų vėlavimų piko valandomis, t.y. palikta laiko ir visoms įmanomoms raudonoms šviesoms, visoms bobutėms perėjose, kontrolei, invalidui su vėžimėliu įsirioglint ir tt. Seniai kėliau siūlymą diferencijuoti tą x minučių į piko ir ne piko.
Dar šiek tiek rezervui laiko pridedama dėl bilietų pardavinėjimo.
Iš tiesų, kalbant apie rytinius ir vėlyvus vakarinius reisus, reikėtų autobusams sumažinti kelionės laiką tose atkarpose, kur nevažinėja troleibusai.Parašė goolfietis Rodyti pranešimąTą savaitgalį, kai važiavau su 29 autobusu, buvau Olandijoje. Važiavau su maršrutiniu autobusu. Tai autobusas, kai išvažiavo už miestelio, važiavo maždaug 90 km/h greičiu. Autobusas buvo su priekaba, pilnas stovinčių žmonių.
Šitoj vietoj mūsų valdininkų smegenys dar nesugeba mastyti vakarietiškai... Jie labai mėgsta viską daryti "kaip Vakaruose", deja tie jų nusižiūrėti pavyzdžiai dažniau būna nevykę, Lietuvai netinkantys, o tai, kas būtų naudinga žmonėms, jiems kažkodėl netinka...Paskutinis taisė Ametistas; 2011.04.08, 23:23.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė JohnTurint omeny kainą (13Lt) kažkas čia nesiriša... vos 15km nuo Kauno centro, kelionė truks 1 val. (gerai, kad ne visą dieną), o kaina 13Lt. Tiesą sakant, skamba gana absurdiškai. Kelionė tokioje situacijoje turėtų trukti daugiausiai 30minučių.
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKad pasižiūrėk į mūsų keleivius - daugelis bobučių ir visokie darbininkai burbekliai. Rašo skundus, kad nukrito, susižeidė. Bet kasdien tenka matyti, kaip patys keleiviai nei viena ranka nesilaikydavo - stovi transporte, svirduliuoja, o jau kai staigiau stabteli, tai iškart burnoja ant vairuotojo. Tuščia smegeninė. Deja, tokie diktuoja sąlygas.
Tik nereikia sakyti, kad negalima apeiti ir pastatyti tokius burbančius į vietą - tam reikia tik noro ir valios.
O apie iš "viršaus" nuleidžiamus reikalavimus greičiui - tai ir sakau, kad nepaisant visko, situaciją vis dar valdo sustabarėję seni pirdūnai, kurie nori viską daryti kaip jiems geriau, o ne kaip žmonėms būtų gerai....
Comment
-
Aš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą...Bet realiai iki senamiescio atveza per 30 minuciu. Viskas teisinga.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš manau kad į oro uostą apart 29 autobuso maršruto kuris stoja prie kiekvieno stulpo reikalingas ir 29-EXPRESS, kuris važiuotu tuo pačiu maršrutu, bet stotu mieste tik pagrindinių višojo transporto mazgų stotelese o užmietyje tik pačiame oro uoste. Ekspresai turi buti suderinti su lektuvu reisais.
O šiaip, manau, jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą. Arba įrengti stotelę traukiniams esamame ruože, o keleivius iš oro uosto iki jos privežtų specialus autobusas. Arba koks kabantis traukinukas
Comment
-
Keistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąTai juk jau yra toks 29E maršrutas...jau seniai laikas pagalvoti apie galimybę tiesti geležinkelio Kaunas- Jonava atšaką į oro uostą....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą24 sustojimai, čia ekspresas? Maksimum 5 turi buti...Jau seniai pagalvota, kažkur prieš 3 metus mačiau ji Karmėlavos bendrajame plane. Atrodo jis ir čia buvo patalpintas, peržiūrėk tema...
Comment
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąKuo daugiau parke yra žemagrindžių autobusų, tuo mažesnis bus ekspoatacinio greičio vidurkis.
O dėl geležinkelio atšakos tai buvo ir straipsnių apie tai ir planuose yra, tad įdomu ko reikia jog prasidėtų realūs darbai, nes nauda tokio maršruto - akivaizdi. Galėtų ir ta pati Kautra geležinkelį nusitiest ir išsinuomot porą motrisių iš LG.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąO nuo senamiesčio į oro uostą - valanda!
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąKeistai man skamba ta jusu kritika del vaziavimo laiko. Niekas bereikalingai(ypac Kautra) laiko tikrai netempia. Jus patys pagalvokit, bent tik kiek autobusu, troleibuso ar galu gale mikriuko vairuotojas paspaudzia, visi tuoj pradeda rekt, kad nemalkas veza, ir kaip amiko sake visokius skundus rasineja. Plius, jei po visokius viesbucius vezios, tai islipimas prie jo gali trukti ir daugiau nei 5min. Na ir galu gale ar jus neskaraidot Ryanair'u? Ten susimoki 10euru ir vaziuoji iki miesto 1.5h tyli ir dziaugiesi, kad pigiom avialinijom naudojies..
Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąJūs gal atsipeikėkit - gi rašiau, kad 29 autobusas važiavo su 4 keleiviais (visi sėdintys) nuo Muravos link Ramučių, paskui nuo Ramučių link Karmėlavos 04:35 ryte. Autobusas buvo vienintelė TP gatvėse ir kelyje. Greitis buvo 20-30 km/h.
Čia normalus greitis? Kuom jis pagrįstas? Piko meto tvarkaraščiu?Paskutinis taisė tomoxas; 2011.04.10, 18:36.
Comment
-
Parašė tomoxas Rodyti pranešimąNepagalvojai kad vairuotojas galejo but pavarges/mieguistas? Juk buvo 04:35 ryto... Nemanau kad tu lektum ~70 km/h jeigu butum mieguistas ;] Visgi veza zmones ne malkas
Comment
Comment