tik kad ne wizza, o kitus. is esmes jeigu butu prisimines savo pazadus pletoti kauna kaip pigiu skrydziu, o vilniu "tradiciniu", vaizdelis butu kitoks.
Vaizdelis būtų 5-7 tradicinės bendrovės Vilniuje kelis kartus per dieną vežančios keleivius į savo hub'us ir visiškas konkurencingumo praradimas kitiems regiono oro uostams. Kitaip sakant didesnis Palangos variantas.
Manau tai reiškia, kad bus 2 tarpusavyje konkuruojantys oro uostai, ir nebebus skirstymo į 'pigių skrydžių' ir 'tradicinių oro bendrovių' oro uostus. Kitaip sakant bus leista viską sureguliuoti rinkai.
Netyčia radau, kad Rusijos valdžia išdavė leidimą vienai šios šalies pigių skrydžių bendrovei nuo gegužės skraidyti iš Maskvos į Kauną. Kompanija neslepia, kad jų pagrindinis tikslas parūpinti keleivių Ryanairui tolesniems skrydžiams į Europą )
Nieko labai konkretaus straipsnyje nerašoma. Kaip bebūtų, verta paminėti, kad planuojami 7 savaitiniai skrydžiai. Numatoma pradėti skraidyti gegužės viduryje-pabaigoje .
/\
Kalbant apie keleivius tai Sky Express operuoja 737-300 ir 737-500 orlaivius, kurie dažniausiai turi ~110-130 vietų. Jei tarkim veiklą vykdytų ~130 vietų turinčiu 737-500 ir bus kaip žadama vykdomi 7 savaitiniai reisai, tai galima prognozuoti, kad turint vidutinį 75% orlaivių užpildymą, kas manau yra realu (100 žmonių lėktuve) būtų pervežama ~1400 keleivių per savaitę, ~5600 per mėn ir ~72 800 keleivių per metus arba ~39 200 per likusius šiuos metus (skaičiuojant nuo birželio). Pridėjus Ryanair planus pervežti milijoną matome, kad verkiant reikia oro uosto plėtrą vykdyti ir kuo skubiau, nes perspektyvos labai neblogos tolimesnei plėtrai, turiu omenyje tranzito vykdymą iš rytų.
/\
Kalbant apie keleivius tai Sky Express operuoja 737-300 ir 737-500 orlaivius, kurie dažniausiai turi ~110-130 vietų. Jei tarkim veiklą vykdytų ~130 vietų turinčiu 737-500 ir bus kaip žadama vykdomi 7 savaitiniai reisai, tai galima prognozuoti, kad turint vidutinį 75% orlaivių užpildymą, kas manau yra realu (100 žmonių lėktuve) būtų pervežama ~1400 keleivių per savaitę, ~5600 per mėn ir ~72 800 keleivių per metus arba ~39 200 per likusius šiuos metus (skaičiuojant nuo birželio). Pridėjus Ryanair planus pervežti milijoną matome, kad verkiant reikia oro uosto plėtrą vykdyti ir kuo skubiau, nes perspektyvos labai neblogos tolimesnei plėtrai, turiu omenyje tranzito vykdymą iš rytų.
Kauno oro uosto terminalas tik teoriškai išnaudojęs visas galimybes. Realiai tinkamai suplanavus skrydžių tvarkaraštį, keleivių terminalas dar gali atlaikyti keleivių srautų padidėjimą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Kauno oro uosto terminalas tik teoriškai išnaudojęs visas galimybes. Realiai tinkamai suplanavus skrydžių tvarkaraštį, keleivių terminalas dar gali atlaikyti keleivių srautų padidėjimą.
Gali būti, bet nenurodysi kompanijoms skristi būtent tokiu ar tokiu metu, ypač jei bus derinama su Ryanair skrydžiais.
Gali būti, bet nenurodysi kompanijoms skristi būtent tokiu ar tokiu metu, ypač jei bus derinama su Ryanair skrydžiais.
Pikmetis KUN vidurdienį, kai suskrenda rytiniai "anglai", grįžta baziniai, o iki to laiko, išskridus bazės lėktuvams, terminale tuščia. Taip rusai spėtų į visus Ryanair skrydžius, išskyrus Airiją ir Švediją. O atgal grįžti jau reikėtų Karmėlavos nakvynės namų .
Pikmetis KUN vidurdienį, kai suskrenda rytiniai "anglai", grįžta baziniai, o iki to laiko, išskridus bazės lėktuvams, terminale tuščia. Taip rusai spėtų į visus Ryanair skrydžius, išskyrus Airiją ir Švediją. O atgal grįžti jau reikėtų Karmėlavos nakvynės namų .
Arba galite jie atsristi i Kauna apie 7-9h. Tokiu budu suspesi i visus dienos skrydzius (isskryrus i ankstyvus rytinius). Tik, kad grysti i Rusija, jau reiketu Kaune nakvoti.
būtų superinės naujienos, jeigu atsivertų vartai iš rytų, keleivių srautas gerokai į pliusą nueitų
Smarkiai nueitų į pliusą, nes vienas pirmyn-atgal skrendantis keleivis statistikoje x4, t.y. būtų lygus 4 keleiviams.
Ir kitas dalykas, atsirastų papildomas srautas Ryanair reisų užpildymui, nes dabar mes neturim praktiškai jokio tranzito, ir turint 2 oro uostus 100 km atstumu gaunasi toks tampymasis lygioj vietoj, nes vienas oro uostas nuima nuo kito srautus ir atvirkščiai, ko pasekoje labai sunku pasiekti, kad keleivių srautas abejuose oro uostuose nuolatos ir tolygiai augtų.
Iš kitos pusės jei pats modelis ilgainiui pasiteisintų, jis vistiek būtų gan rizikingas ir pernelyg priklausomas nuo išorinių veiksnių.
Ju puslapyje raso, kad po to tas lektuvas dar skrenda i Amsterdama:
Based on the customer demand ex-Shanghai, Jade Cargo will open weekly services into Kaunas (KUN), industrial and cultural center of Lithuania. The flights will leave every Saturday from Shanghai and will continue to Amsterdam before it lands in Shenzhen every Sunday.
Mano klausimas tada kaip pasidalina oro uostai mokescius? Pagal svori? Tarkim Kaune nusileidzia 100% svorio, moka keliasdesimt tukstanciu LT (apie sia suma, kuria minejo A. Sliupas jau kalbejome pries pora menesiu), tada tarkim nukrauna puse ir su 50% svorio leidziasi Olandijoj ir vel moka mokescius? Tik sikart tarkim uz maziau svorio?
Ar visai ne tokia schema? Gal Olanfijin tuscias atskrenda ir ten pasikrauna krovini skirta Kinijai?
Mano klausimas tada kaip pasidalina oro uostai mokescius? Pagal svori? Tarkim Kaune nusileidzia 100% svorio, moka keliasdesimt tukstanciu LT (apie sia suma, kuria minejo A. Sliupas jau kalbejome pries pora menesiu), tada tarkim nukrauna puse ir su 50% svorio leidziasi Olandijoj ir vel moka mokescius? Tik sikart tarkim uz maziau svorio?
Ar visai ne tokia schema? Gal Olanfijin tuscias atskrenda ir ten pasikrauna krovini skirta Kinijai?
Na mokesčius oro uostui moka pagal svorį, bet ne krovinio svorį, o už kiekvieną lėktuvo toną. Taip kad net tupiant tuščiam lėktuvui oro uostui mokesčius mokėti reiks.
Airijos pigių skrydžių bendrovės „Ryanair“ ir Vengrijos aviakompanijos "Wizz Air" atėjimas į Vilniaus oro uostą gali atnešti daugiau žalos nei naudos, grėsmę įžvelgia Raimonda Balnienė, Valstybinio turizmo departamento vadovė.
Ji interviu portalui 15min.lt pirmadienį sakė, jog atėjus naujoms rinkos žaidėjoms krypčių iš Vilniaus beveik nepadaugės, nes bendrovės dubliuoja jau siūlomus maršrutus, taip naujokės gali ne tik išstumti tradicines oro linijas - latviško kapitalo "airBaltic" jau atšaukė keturias kryptis, bet ir pakenkti pačios sau.
"Wizz air“ atėjimas buvo gera žinia vien dėl to, kad kažkas ateina. „Ryanair“ rezultatai Kaune – labai neblogi. Kaunas džiaugiasi, oro uostas atgimė. Šiuo atveju aš labai sveikinu „Ryanair“ ir manau, kad tai yra puiku. Tačiau tai, kad „Ryanair“ ateina į Vilnių, nemanau, jog yra gerai", - sako p. Balnienė. ...
Na mokesčius oro uostui moka pagal svorį, bet ne krovinio svorį, o už kiekvieną lėktuvo toną. Taip kad net tupiant tuščiam lėktuvui oro uostui mokesčius mokėti reiks....
Patikslinu. MTOM - Maximum Take Off Mass pagal kuri skaiciuojamos rinkliavos kiekvienam orlaiviu tipui nustatyta nuolat ir nepriklauso nuo konkretaus skrydzio. MTOM susideda is sausos orlaivio mases, degalu ir kitu skysciu, naudingos krovos... ir igulos, bet bendra mase dazniausiai nevirsija MTOM.
Comment