Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Baikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.
    ...pasakė O'Leary, o jis niekada neblefuoja . Ima mokestį Airija, ima UK. Tik UK skrydžių nemažina, o Airijoje su triukšmais mažina skrydžius, naikina bazes. UK gyventojai kaip keliavo, taip ir keliauja, o Airijoje išlaidaujančių gerokai sumažėjo.

    Comment


      Parašė ACC Rodyti pranešimą
      Na čia yra dvi pusės, realiai padidėjo atvykstamojo turizmo srautas, bet labai padidėjo ir išvykstamasis turizmas. Kuris didesnis, čia jau turi pasakyti tie kurie su Ryanair'u skraido, koks ten užsieniečių %.

      <...>
      Na bet jei apskritai Ryanair ten nebutu tai irgi nekas, antra vertus nereikia pamirsti, kad kazkiek ten ir zmoniu idarbinta, angara pasistate, o ji state LT kompanijos. Na darbuotojai gal ir Airijoje forminami, bet vistiek jie cia gyvena ir dali pinigu cia palieka uz butiniausias reikmes
      Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

      Comment


        Parašė digital Rodyti pranešimą
        Baikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.
        Toli gražu Ryanair ne išeina iš Vokietijos rinkos, o uždarė ne(be)pelningas kryptis ir tiek (8 eur yra daugiau nei vidutinis jų pelnas nuo kiekvieno keleivio - reikšminga suma). Tačiau tuo pačiu metu ir naujas kryptis iš Vokietijos atidaro, tikėdamiesi, kad jos bus pelningos ir prie to mokesčio.

        Parašė 118 Rodyti pranešimą
        ...pasakė O'Leary, o jis niekada neblefuoja . Ima mokestį Airija, ima UK. Tik UK skrydžių nemažina, o Airijoje su triukšmais mažina skrydžius, naikina bazes. UK gyventojai kaip keliavo, taip ir keliauja, o Airijoje išlaidaujančių gerokai sumažėjo.
        Nu tai su Airija (tiksliau įstaiga valdančia oro uostus) derėjosi iki paskutinio momento dėl oro uosto mokesčių.
        http://www.ryanair.com/en/news/daa-r...traffic-growth
        Jei būtų susitarę, spėju būtų ir skrydžių dažnis iš Kauno į Dubliną padidintas. O dabar tik klausimas kur kitur jie lėktuvus dės. Reik tikėtis kur arčiau mūsų, visgi iš jų plėtros kokioje Danijoje būtų mums daugiau naudos nei iš plėtros Portugalijoje.
        kaip?

        Comment


          Ryanair prezentacijoje Vilniuje buvo pateikti atskrendančių ir išskrendančių procentai. Nuoroda iš S.Bartkaus blogo komentarų: http://www.failai.lt/no6gmck11rbu/KU...2-2011.pdf.htm
          Gryno atvykstamojo turizmo kryptys tik Tamperė ir Geteborgas. Iš Anglijos ir Airijos taip pat daugiau atskrenda, bet tai emigrantai ir manau, kad jie daugiau naudos duoda ekonomikai nei turistai užsieniečiai.

          Comment


            Parašė ACC Rodyti pranešimą
            Tai čia oficiali versija, o neoficiali ta kad vokiškos kryptys iš KUN nebuvo pelningos (ar mažai pelningos). Be to iš Latvijos ir Estijos skraidys ir toliau.
            Pagal jusu kalbas skamba taip lyg tik i Lietuva nutrauke kryptis. Realiai:
            Is Bremeno nutrauktos 8, Berlyno 4, Duesldorfo 13, F-Hano 9 kryptys.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Pagal jusu kalbas skamba taip lyg tik i Lietuva nutrauke kryptis. Realiai:
              Is Bremeno nutrauktos 8, Berlyno 4, Duesldorfo 13, F-Hano 9 kryptys.
              Bet kodel visas is Kauno? Taip iseina, kad Kauna baudzia skaudziausiai

              Comment


                Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                Bet kodel visas is Kauno? Taip iseina, kad Kauna baudzia skaudziausiai
                Ne visas. 3.

                Comment


                  Parašė NAVY Rodyti pranešimą
                  Bet kodel visas is Kauno? Taip iseina, kad Kauna baudzia skaudziausiai
                  Ne šiaip baudžia, o atsiverčia pelno/nuostolių ataskaitas...
                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                  Comment


                    Nors, kai iš Kauno skridau į porą kartų į Berlyną, tai lėktuvai visą laiką buvo pilni į abi puses. Bet tada bilietai kainavo iki 40Lt. Žmonės skraidė dėl to, kad pigu. Pridėjus 8 eurus prie kainos pigumas tampa sąlyginis. Tai manau, kad dėl to Vokietijos kryptis nuėmė.

                    Comment


                      Parašė sknts Rodyti pranešimą
                      Nors, kai iš Kauno skridau į porą kartų į Berlyną, tai lėktuvai visą laiką buvo pilni į abi puses. Bet tada bilietai kainavo iki 40Lt. Žmonės skraidė dėl to, kad pigu. Pridėjus 8 eurus prie kainos pigumas tampa sąlyginis. Tai manau, kad dėl to Vokietijos kryptis nuėmė.
                      Na klausimas, ar pridėjus tuos 8 eurus, bilietas taptų labai jau brangus - ar 40 litų, ar apie 68 Lt, ne toks jau didelis skirtumas ir nemanau, kad tai turėtų įtakos skristi, ar ne. Juo labiau, kad autobusu iki Berlyno į vieną pusę apie 200 litų ir apie 18 valandų krataisi, kai lėktuvu nė dviejų nereikia. Negalima visko lyginti Lietuvos masteliais, kad, pavyzdžiui, iki Vilniaus už 19 Lt pakenčiama - važiuosiu, o jau už 28 nebevažiuosiu. Vis dėlto kitokie atstumai ir tai visi supranta, kad ir 68 yra labai pigu.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        Nors, kai iš Kauno skridau į porą kartų į Berlyną, tai lėktuvai visą laiką buvo pilni į abi puses. Bet tada bilietai kainavo iki 40Lt. Žmonės skraidė dėl to, kad pigu. Pridėjus 8 eurus prie kainos pigumas tampa sąlyginis. Tai manau, kad dėl to Vokietijos kryptis nuėmė.
                        40 Lt tai yra iliuzija. Paskaičiuokim, jei lėktuvai būtų 100 proc užpildyti, o taip niekada nebūna, tai į abi puses skristų 378 žmonės, bendros pajamos iš skrydžio būtų 15 120 Lt (4379 EUR). Akivaizdu, kad tokios sumos neužtektų net kuro išlaidoms padengti, neskaitant daugybės kitų išlaidų, kurios patiriamos skrydžio metu. (According to the Airline Monitor, an industry publication, a 737-800 burns 18,5 L of fuel per seat per hour. Kiek Ryanair moka už degalus tikriausiai nesužinosime, bet jei žiūrėtume į dabartinę kuro kainą, tai ji šiuo atveju ir sudarytų ~40 Lt žmogui) Tikroji vidutinė bilieto kaina yra nepalyginamai didesnė ir tikriausiai siekia ~40-50 EUR. Klausimas, ar prie šios kainos pridėjus dar 8 EUR atsirastų pakankamai žmonių, kurie skristų iš Lietuvos į Berlyną. Atsakymas yra ne. Jei būtų kitaip, Ryanair su džiaugsmu ir toliau ten skristų.

                        Parašė Linas Rodyti pranešimą
                        Na klausimas, ar pridėjus tuos 8 eurus, bilietas taptų labai jau brangus - ar 40 litų, ar apie 68 Lt, ne toks jau didelis skirtumas ir nemanau, kad tai turėtų įtakos skristi, ar ne. Juo labiau, kad autobusu iki Berlyno į vieną pusę apie 200 litų ir apie 18 valandų krataisi, kai lėktuvu nė dviejų nereikia. Negalima visko lyginti Lietuvos masteliais, kad, pavyzdžiui, iki Vilniaus už 19 Lt pakenčiama - važiuosiu, o jau už 28 nebevažiuosiu. Vis dėlto kitokie atstumai ir tai visi supranta, kad ir 68 yra labai pigu.
                        Kadangi skrydžiai į Berlyną/Diuseldorfą/Brėmeną su Ryanair iš Kauno yra/buvo daugiau orientuoti į turizmą (sunku tikėti, kad svari dalis keleivių ten skrenda verslo reikalais, emigrantų ten taip pat nėra tiek daug kiek JK/Airijoj), vadinasi paklausa bilietams yra elastinga, o tai reiškia, kad padidinus kainą, kad ir 8EUR (o tai vis dėlto sudaro 20% dabartinės vidutinės kainos), tokiu pačiu ar net didesniu procentu sumažės norinčių ten skristi. Išvada viena - nesijauskime nuskriaustais, nes viskas yra daroma labai gerai apskaičiavus ir įvertinus, o ne dėl to, kad Ryanair yra kvailiai, kurie nemėgsta Lietuvos ir nori mums pakenkti.
                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                        Comment


                          Daugelis naiviai įsivaizduoja, kad skristi už 100 litų per visą Europą yra norma. Realiai tokios kompanijos kaip Ryanair dėka labai žemų kainų išsikovojo didelę oro skrydžių rinkos dalį, bet neišvengiamai ateis laikas kada reikės didinti gaunamą pelną, o Ryanair atveju tai galima padaryti tik didinant kainas (išlaidose jau nukarpyta viskas kas įmanoma). Arba plėstis į Rytų rinkas, bet tokiu atveju dėka išaugusių išlaidų bus sunku išlaikyti žemas kainas naujomis kryptimis.

                          Comment


                            „Ryanair“ bazė lieka Kauno oro uoste

                            Milano krypti perkėlė į Vilnių, kas per bepročiai ??? o taip buvo patogu Kaune !!!
                            Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                            Comment


                              Bet bilietus galima įsigyti skrydžiams šiomis kryptimis iki pat Lapkričio, o Ryanair juk neatšaukinėja skrydžių į kuriuos jau pardavinėja bilietus

                              Comment


                                Parašė bebop
                                Algirdai raminkis
                                Taip, tai mano vardas, matau nuskaitei po kauno.diena.lt komentarą

                                Bet bilietus galima įsigyti skrydžiams šiomis kryptimis iki pat Lapkričio, o Ryanair juk neatšaukinėja skrydžių į kuriuos jau pardavinėja bilietus
                                Man kolkas nereikia bilieto pirktis, nes šią kriptimi skraidau tik sezonu pas giminęs ir atostogauti.
                                Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.

                                Comment


                                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                  Bet bilietus galima įsigyti skrydžiams šiomis kryptimis iki pat Lapkričio, o Ryanair juk neatšaukinėja skrydžių į kuriuos jau pardavinėja bilietus
                                  berods likus nemažiau 2 savaitėm gali atšaukti. Atsiunčia emaila su nuoruoda, gali susigražinti pinigus ar pakeisti skrydį

                                  Parašė aviDer Rodyti pranešimą
                                  „Ryanair“ bazė lieka Kauno oro uoste

                                  Milano krypti perkėlė į Vilnių, kas per bepročiai ??? o taip buvo patogu Kaune !!!
                                  Įsivaizduok gyvenini dideliaime vakarų Europos mieste ir tau pakeitė iš vieno miesto oro uosto į kitą, arba dideliame oro uoste sukeitė terminalus. Jau ne taip baisu?
                                  You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                  Comment


                                    /\
                                    Na jei gyveni rajone, kuriame yra oro uostas iki kurio gali nužingsniuoti pėstute ir staiga turi pradėti važinėti į kitame miesto gale esantį oro uostą, per didžiulius kamščius kas kainuoja ir trunka labai daug laiko... Savaime suprantama, kad lieki nepatenkintas .

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                      /\
                                      Na jei gyveni rajone, kuriame yra oro uostas iki kurio gali nužingsniuoti pėstute ir staiga turi pradėti važinėti į kitame miesto gale esantį oro uostą, per didžiulius kamščius kas kainuoja ir trunka labai daug laiko... Savaime suprantama, kad lieki nepatenkintas .
                                      Nejuokinkit, vaikai. Kiek gi čia tos Lietuvos.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        /\
                                        Žinoma, kad juokauju . Važinėjau į Kauną ir daugybė mano draugų tai darė ir niekas tuom nesiskundė. Beje, šiame straipsnyje rašoma, kad 20-25% KUN besinaudojančių yra Vilniečiai (nežinau kaip tai apskaičiuota).

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          Įsivaizduok gyvenini dideliaime vakarų Europos mieste ir tau pakeitė iš vieno miesto oro uosto į kitą, arba dideliame oro uoste sukeitė terminalus. Jau ne taip baisu?
                                          O man dabar klaustukai, turiu bilietus, būtent gegužei, skrydžiui su persėdimu per Milaną. 4h nusigaut iš Bergamo į Malpensa, o toliau su EasyJet'u. Jei keisis laikai, matyt skrydžiai nueis šuniui ant uodegos.
                                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                          Comment

                                          Working...
                                          X