Parašė digital
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąNa čia yra dvi pusės, realiai padidėjo atvykstamojo turizmo srautas, bet labai padidėjo ir išvykstamasis turizmas. Kuris didesnis, čia jau turi pasakyti tie kurie su Ryanair'u skraido, koks ten užsieniečių %.
<...>Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBaikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.
Parašė 118 Rodyti pranešimą...pasakė O'Leary, o jis niekada neblefuoja . Ima mokestį Airija, ima UK. Tik UK skrydžių nemažina, o Airijoje su triukšmais mažina skrydžius, naikina bazes. UK gyventojai kaip keliavo, taip ir keliauja, o Airijoje išlaidaujančių gerokai sumažėjo.
http://www.ryanair.com/en/news/daa-r...traffic-growth
Jei būtų susitarę, spėju būtų ir skrydžių dažnis iš Kauno į Dubliną padidintas. O dabar tik klausimas kur kitur jie lėktuvus dės. Reik tikėtis kur arčiau mūsų, visgi iš jų plėtros kokioje Danijoje būtų mums daugiau naudos nei iš plėtros Portugalijoje.kaip?
Comment
-
Ryanair prezentacijoje Vilniuje buvo pateikti atskrendančių ir išskrendančių procentai. Nuoroda iš S.Bartkaus blogo komentarų: http://www.failai.lt/no6gmck11rbu/KU...2-2011.pdf.htm
Gryno atvykstamojo turizmo kryptys tik Tamperė ir Geteborgas. Iš Anglijos ir Airijos taip pat daugiau atskrenda, bet tai emigrantai ir manau, kad jie daugiau naudos duoda ekonomikai nei turistai užsieniečiai.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąTai čia oficiali versija, o neoficiali ta kad vokiškos kryptys iš KUN nebuvo pelningos (ar mažai pelningos). Be to iš Latvijos ir Estijos skraidys ir toliau.
Is Bremeno nutrauktos 8, Berlyno 4, Duesldorfo 13, F-Hano 9 kryptys.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPagal jusu kalbas skamba taip lyg tik i Lietuva nutrauke kryptis. Realiai:
Is Bremeno nutrauktos 8, Berlyno 4, Duesldorfo 13, F-Hano 9 kryptys.
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąBet kodel visas is Kauno? Taip iseina, kad Kauna baudzia skaudziausiai
Comment
-
Parašė NAVY Rodyti pranešimąBet kodel visas is Kauno? Taip iseina, kad Kauna baudzia skaudziausiaiYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNors, kai iš Kauno skridau į porą kartų į Berlyną, tai lėktuvai visą laiką buvo pilni į abi puses. Bet tada bilietai kainavo iki 40Lt. Žmonės skraidė dėl to, kad pigu. Pridėjus 8 eurus prie kainos pigumas tampa sąlyginis. Tai manau, kad dėl to Vokietijos kryptis nuėmė.
Comment
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąNors, kai iš Kauno skridau į porą kartų į Berlyną, tai lėktuvai visą laiką buvo pilni į abi puses. Bet tada bilietai kainavo iki 40Lt. Žmonės skraidė dėl to, kad pigu. Pridėjus 8 eurus prie kainos pigumas tampa sąlyginis. Tai manau, kad dėl to Vokietijos kryptis nuėmė.
Parašė Linas Rodyti pranešimąNa klausimas, ar pridėjus tuos 8 eurus, bilietas taptų labai jau brangus - ar 40 litų, ar apie 68 Lt, ne toks jau didelis skirtumas ir nemanau, kad tai turėtų įtakos skristi, ar ne. Juo labiau, kad autobusu iki Berlyno į vieną pusę apie 200 litų ir apie 18 valandų krataisi, kai lėktuvu nė dviejų nereikia. Negalima visko lyginti Lietuvos masteliais, kad, pavyzdžiui, iki Vilniaus už 19 Lt pakenčiama - važiuosiu, o jau už 28 nebevažiuosiu. Vis dėlto kitokie atstumai ir tai visi supranta, kad ir 68 yra labai pigu.
Comment
-
Daugelis naiviai įsivaizduoja, kad skristi už 100 litų per visą Europą yra norma. Realiai tokios kompanijos kaip Ryanair dėka labai žemų kainų išsikovojo didelę oro skrydžių rinkos dalį, bet neišvengiamai ateis laikas kada reikės didinti gaunamą pelną, o Ryanair atveju tai galima padaryti tik didinant kainas (išlaidose jau nukarpyta viskas kas įmanoma). Arba plėstis į Rytų rinkas, bet tokiu atveju dėka išaugusių išlaidų bus sunku išlaikyti žemas kainas naujomis kryptimis.
Comment
-
„Ryanair“ bazė lieka Kauno oro uoste
Milano krypti perkėlė į Vilnių, kas per bepročiai ??? o taip buvo patogu Kaune !!!Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė bebopAlgirdai raminkis
Bet bilietus galima įsigyti skrydžiams šiomis kryptimis iki pat Lapkričio, o Ryanair juk neatšaukinėja skrydžių į kuriuos jau pardavinėja bilietusMes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimąBet bilietus galima įsigyti skrydžiams šiomis kryptimis iki pat Lapkričio, o Ryanair juk neatšaukinėja skrydžių į kuriuos jau pardavinėja bilietus
Parašė aviDer Rodyti pranešimą„Ryanair“ bazė lieka Kauno oro uoste
Milano krypti perkėlė į Vilnių, kas per bepročiai ??? o taip buvo patogu Kaune !!!You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment
-
Parašė pauliaK Rodyti pranešimą/\
Na jei gyveni rajone, kuriame yra oro uostas iki kurio gali nužingsniuoti pėstute ir staiga turi pradėti važinėti į kitame miesto gale esantį oro uostą, per didžiulius kamščius kas kainuoja ir trunka labai daug laiko... Savaime suprantama, kad lieki nepatenkintas .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąĮsivaizduok gyvenini dideliaime vakarų Europos mieste ir tau pakeitė iš vieno miesto oro uosto į kitą, arba dideliame oro uoste sukeitė terminalus. Jau ne taip baisu?Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
Comment