Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ne i tema tas logas, ypac zinant, kad tas veikejas simonas bartkus labai noretu, kad Kauno oro uostas butu uzdarytas.
    O iš kur tokia informacija? Gal galima sužinoti, nes man tai tik šypseną kelia toks pasakymas.
    P.

    Comment


      Tai juk čia kai kurių piliečių egzistencinė aksioma - "Vilnius siekia uždaryti Kauną"

      Comment


        Parašė vap Rodyti pranešimą
        O iš kur tokia informacija? Gal galima sužinoti, nes man tai tik šypseną kelia toks pasakymas.
        Taigi buvo jo ivairiu pasisakymu ta tema (gal zmones idemiau sekantys ivykius pamines konkreciau)... Ir cia forume buvo apie tai nemazai diskutuota.

        Comment


          Pats Simonas yra Vilniaus oro uosto komercijos direktorius, todel nuo pareiskimu Kauno oro uosto tema diplomatiskai susilaiko ir jo nuomone nera aiski siuo klausimu, taciau pas ji blog'e kur vyksta diskusija, zmoniu su tokia nuomone daugybe, aisku galima primesti, kad vienas is ju gali buti ir pats blogo autorius rasantis anonimiskai...
          Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

          Comment


            Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
            Pats Simonas yra Vilniaus oro uosto komercijos direktorius, todel nuo pareiskimu Kauno oro uosto tema diplomatiskai susilaiko ir jo nuomone nera aiski siuo klausimu, taciau pas ji blog'e kur vyksta diskusija, zmoniu su tokia nuomone daugybe, aisku galima primesti, kad vienas is ju gali buti ir pats blogo autorius rasantis anonimiskai...
            Patikslinčiau kolegą, kad tame bloge tokios nuomonės laikosi gal tik keletas dalyvių, o ne daugybė. Žinau tai, nes ir pats dalyvauju.

            Comment


              Veikejau, kuris skyre man neigiama atsiliepima su prierasu, kad mane apgauna mano atmintis - prasau isreiksti argumentus temoje, nes atsimenu netgi labai arsias diskusijas siuo klausimu siame forume.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Taigi buvo jo ivairiu pasisakymu ta tema (gal zmones idemiau sekantys ivykius pamines konkreciau)... Ir cia forume buvo apie tai nemazai diskutuota.
                Tai va ir norėčiau pamatyti tuos pasisakymus, ypač Simono. Seku pakankamai įdėmiai, bet va niekur nemačiau Bartkaus pasisakymo apie Kauno oro uostą.
                P.

                Comment


                  Truputis istorijos apie užburtą ratą http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...aus-oro-uosta/

                  P.S. tiesiogiai S. Bartkaus asmeny nematau daug blogo, nes iš esmės nuo jo ne tiek jau daug ir priklauso. O dėl to, kad Vilnius Kaunui linkęs pagalius pakaišiot, tai anokia čia paslaptis

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Veikejau, kuris skyre man neigiama atsiliepima su prierasu, kad mane apgauna mano atmintis - prasau isreiksti argumentus temoje, nes atsimenu netgi labai arsias diskusijas siuo klausimu siame forume.
                    Na tai imk ir surask, forumas gi ne uždaras. O suradęs dėk čia nuorodas. O jei nerasi - atsiprašyk už dezinformaciją.

                    Comment


                      to digital ir gator: http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...uja-oro-uosta/
                      http://kauno.diena.lt/dienrastis/mie...o-uosto-206219

                      Comment


                        Realiai didžiausia grėsmė KUN yra jo visiška priklausomybė nuo Ryanair. O pritraukti kitas kompanijas sunku, nes per arti Vilniaus oro uostas. Be to dabar jau visas pajėgas reikia mesti gelbėti VNO, kol dar galutinai neužduso.

                        Comment


                          Parašė ACC Rodyti pranešimą
                          Realiai didžiausia grėsmė KUN yra jo visiška priklausomybė nuo Ryanair.
                          Mano nuomone, šitoje vietoje nėra tokios problemos kaip ankščiau, nes pastaruoju metu Europoje Ryanairui gan nesiseka subsidijų ir kitokių gerų sąlygų kaulyti, o kažkur skraidyti ir plėstis vis tiek reikia. Todėl tikimybė, kad visiškai pasitrauktų iš Lietuvos rinkos nykstamai maža.
                          kaip?

                          Comment


                            Parašė alm Rodyti pranešimą
                            Mano nuomone, šitoje vietoje nėra tokios problemos kaip ankščiau, nes pastaruoju metu Europoje Ryanairui gan nesiseka subsidijų ir kitokių gerų sąlygų kaulyti, o kažkur skraidyti ir plėstis vis tiek reikia. Todėl tikimybė, kad visiškai pasitrauktų iš Lietuvos rinkos nykstamai maža.
                            Visai trauktis jiems nėra prasmės, bet yra negeras pavyzdys su Vokietijos kryptimis, kuomet dėl Vokietijos ir Ryanair ginčų nukenčia Lietuva.

                            Be to ilgalaikėje perspektyvoje oro uostai turi dirbti pelningai, o KUN jau vien dėl Ryanair tai padaryti bus sunku, nes pabandžius didinti mokesčius Ryanair, iš karto prasidėtų grąsinimai uždaryti bazę.

                            Ir šiaip aš abejoju, kad Ryanair nori naujų kompanijų KUN. Nėra nieko geriau kaip būti monopolininkų, o Kaune jie tokie ir yra.

                            Comment


                              Parašė ACC Rodyti pranešimą
                              Realiai didžiausia grėsmė KUN yra jo visiška priklausomybė nuo Ryanair. O pritraukti kitas kompanijas sunku, nes per arti Vilniaus oro uostas. Be to dabar jau visas pajėgas reikia mesti gelbėti VNO, kol dar galutinai neužduso.
                              Visiškai sutinku. Tik konkurencija iš VNO prilaikys Ryanair nuo per didelių kainų. Dėl Vokietijos abejočiau, kad mokestis verčia nutraukti skrydžius. Greičiau lietuviai nenori mokėti brangiai už skrydžius į Vokietiją, o vokiečiams mes nelabai įdomūs. Juk skraidys į Rygą, Taliną su tais pačiais mokesčiais.

                              Comment


                                Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                Visiškai sutinku. Tik konkurencija iš VNO prilaikys Ryanair nuo per didelių kainų. Dėl Vokietijos abejočiau, kad mokestis verčia nutraukti skrydžius. Greičiau lietuviai nenori mokėti brangiai už skrydžius į Vokietiją, o vokiečiams mes nelabai įdomūs. Juk skraidys į Rygą, Taliną su tais pačiais mokesčiais.
                                Tai, kad ne tik i Lietuva uzdare daug skrydziu is Vokietijos.

                                Comment


                                  Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                  Visiškai sutinku. Tik konkurencija iš VNO prilaikys Ryanair nuo per didelių kainų. Dėl Vokietijos abejočiau, kad mokestis verčia nutraukti skrydžius. Greičiau lietuviai nenori mokėti brangiai už skrydžius į Vokietiją, o vokiečiams mes nelabai įdomūs. Juk skraidys į Rygą, Taliną su tais pačiais mokesčiais.
                                  Tai turbūt nebuvo didelio pelno, pelningų krypčių taip paprastai neuždarytu.

                                  Dabar KUN visiškai priklauso nuo Ryanair veiksmų, o ką ten Ryanair'as galvoja ir planuoja, čia jau jie patys tik ir težino. Mes galim prognozuoti kažkokias VNO perspektyvas, bet kur judės KUN praktiškai neįmanoma pasakyti. Kaip jis pakilo 2010, taip po kelių metų sėkmingai gali ir nuvažiuoti žemyn. Arba ne.

                                  Comment


                                    KUN pelninguma labai sunku vertinti, visgi Ryanair uzveze ir suformavo kazkoki atvykstamojo turizmo srauta i Kauna, kurio seniau nebuvo ir tie pinigai atsiranda Kaune ir Lietuvoje O tu keletos personazu is Bartkaus blogo danties griezimas ant KUN atsirado manau irgi labai neseniai, kai zlugo flyLAL ir Ryanair atidare baze, kas buvo tikrai kiek netiketa. Nes kokie 2-3 metai atgal, kai flyLAL buvo didelis monstras LT padangeje, o Ryanair buvo smulki zuvele jie tikrai i tai nekreipe demesio, gyveno savo kiemu ir tiek. Kas liecia naujus vezejus Kaune, tai be abejones, kad jiem cia sunkiau atsirasti nei Vilniuje, bet tikrai ne vien tik del to, kad Vilnius pagalius kisa ar kitaip jiem isakineja, visgi Vilnius sostine, daug istaigu, daug verslo atstovu ir daugelis kompaniju manys, kad jom ten visgi tikslingiau skraidyti. Nors antra vertus nieks niekad nedare kazkokiu dideliu studiju ir apklausu, o tai butu tikrai idomu.
                                    Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa

                                    Comment


                                      Parašė ACC Rodyti pranešimą
                                      Tai turbūt nebuvo didelio pelno, pelningų krypčių taip paprastai neuždarytu.
                                      Baikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.

                                      Comment


                                        Parašė Recoiler Rodyti pranešimą
                                        KUN pelninguma labai sunku vertinti, visgi Ryanair uzveze ir suformavo kazkoki atvykstamojo turizmo srauta i Kauna, kurio seniau nebuvo ir tie pinigai atsiranda Kaune ir Lietuvoje O tu keletos personazu is Bartkaus blogo danties griezimas ant KUN atsirado manau irgi labai neseniai, kai zlugo flyLAL ir Ryanair atidare baze, kas buvo tikrai kiek netiketa. Nes kokie 2-3 metai atgal, kai flyLAL buvo didelis monstras LT padangeje, o Ryanair buvo smulki zuvele jie tikrai i tai nekreipe demesio, gyveno savo kiemu ir tiek. Kas liecia naujus vezejus Kaune, tai be abejones, kad jiem cia sunkiau atsirasti nei Vilniuje, bet tikrai ne vien tik del to, kad Vilnius pagalius kisa ar kitaip jiem isakineja, visgi Vilnius sostine, daug istaigu, daug verslo atstovu ir daugelis kompaniju manys, kad jom ten visgi tikslingiau skraidyti. Nors antra vertus nieks niekad nedare kazkokiu dideliu studiju ir apklausu, o tai butu tikrai idomu.
                                        Na čia yra dvi pusės, realiai padidėjo atvykstamojo turizmo srautas, bet labai padidėjo ir išvykstamasis turizmas. Kuris didesnis, čia jau turi pasakyti tie kurie su Ryanair'u skraido, koks ten užsieniečių %.

                                        O dėl FlyLAL reikia nepamiršti, kad jie mokėjo didelius mokesčius į Lietuvos biudžetą. Ekonomikai FlyLAL bankrotas buvo nemažas praradimas.

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Baikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.
                                          Tai čia oficiali versija, o neoficiali ta kad vokiškos kryptys iš KUN nebuvo pelningos (ar mažai pelningos). Be to iš Latvijos ir Estijos skraidys ir toliau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X