Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė vap Rodyti pranešimąO iš kur tokia informacija? Gal galima sužinoti, nes man tai tik šypseną kelia toks pasakymas.
Comment
-
Pats Simonas yra Vilniaus oro uosto komercijos direktorius, todel nuo pareiskimu Kauno oro uosto tema diplomatiskai susilaiko ir jo nuomone nera aiski siuo klausimu, taciau pas ji blog'e kur vyksta diskusija, zmoniu su tokia nuomone daugybe, aisku galima primesti, kad vienas is ju gali buti ir pats blogo autorius rasantis anonimiskai...Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąPats Simonas yra Vilniaus oro uosto komercijos direktorius, todel nuo pareiskimu Kauno oro uosto tema diplomatiskai susilaiko ir jo nuomone nera aiski siuo klausimu, taciau pas ji blog'e kur vyksta diskusija, zmoniu su tokia nuomone daugybe, aisku galima primesti, kad vienas is ju gali buti ir pats blogo autorius rasantis anonimiskai...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTaigi buvo jo ivairiu pasisakymu ta tema (gal zmones idemiau sekantys ivykius pamines konkreciau)... Ir cia forume buvo apie tai nemazai diskutuota.P.
Comment
-
Truputis istorijos apie užburtą ratą http://simonas.bartkus.lt/blog/2008/...aus-oro-uosta/
P.S. tiesiogiai S. Bartkaus asmeny nematau daug blogo, nes iš esmės nuo jo ne tiek jau daug ir priklauso. O dėl to, kad Vilnius Kaunui linkęs pagalius pakaišiot, tai anokia čia paslaptis
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąVeikejau, kuris skyre man neigiama atsiliepima su prierasu, kad mane apgauna mano atmintis - prasau isreiksti argumentus temoje, nes atsimenu netgi labai arsias diskusijas siuo klausimu siame forume.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąRealiai didžiausia grėsmė KUN yra jo visiška priklausomybė nuo Ryanair.kaip?
Comment
-
Parašė alm Rodyti pranešimąMano nuomone, šitoje vietoje nėra tokios problemos kaip ankščiau, nes pastaruoju metu Europoje Ryanairui gan nesiseka subsidijų ir kitokių gerų sąlygų kaulyti, o kažkur skraidyti ir plėstis vis tiek reikia. Todėl tikimybė, kad visiškai pasitrauktų iš Lietuvos rinkos nykstamai maža.
Be to ilgalaikėje perspektyvoje oro uostai turi dirbti pelningai, o KUN jau vien dėl Ryanair tai padaryti bus sunku, nes pabandžius didinti mokesčius Ryanair, iš karto prasidėtų grąsinimai uždaryti bazę.
Ir šiaip aš abejoju, kad Ryanair nori naujų kompanijų KUN. Nėra nieko geriau kaip būti monopolininkų, o Kaune jie tokie ir yra.
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąRealiai didžiausia grėsmė KUN yra jo visiška priklausomybė nuo Ryanair. O pritraukti kitas kompanijas sunku, nes per arti Vilniaus oro uostas. Be to dabar jau visas pajėgas reikia mesti gelbėti VNO, kol dar galutinai neužduso.
Comment
-
Parašė 118 Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Tik konkurencija iš VNO prilaikys Ryanair nuo per didelių kainų. Dėl Vokietijos abejočiau, kad mokestis verčia nutraukti skrydžius. Greičiau lietuviai nenori mokėti brangiai už skrydžius į Vokietiją, o vokiečiams mes nelabai įdomūs. Juk skraidys į Rygą, Taliną su tais pačiais mokesčiais.
Comment
-
Parašė 118 Rodyti pranešimąVisiškai sutinku. Tik konkurencija iš VNO prilaikys Ryanair nuo per didelių kainų. Dėl Vokietijos abejočiau, kad mokestis verčia nutraukti skrydžius. Greičiau lietuviai nenori mokėti brangiai už skrydžius į Vokietiją, o vokiečiams mes nelabai įdomūs. Juk skraidys į Rygą, Taliną su tais pačiais mokesčiais.
Dabar KUN visiškai priklauso nuo Ryanair veiksmų, o ką ten Ryanair'as galvoja ir planuoja, čia jau jie patys tik ir težino. Mes galim prognozuoti kažkokias VNO perspektyvas, bet kur judės KUN praktiškai neįmanoma pasakyti. Kaip jis pakilo 2010, taip po kelių metų sėkmingai gali ir nuvažiuoti žemyn. Arba ne.
Comment
-
KUN pelninguma labai sunku vertinti, visgi Ryanair uzveze ir suformavo kazkoki atvykstamojo turizmo srauta i Kauna, kurio seniau nebuvo ir tie pinigai atsiranda Kaune ir Lietuvoje O tu keletos personazu is Bartkaus blogo danties griezimas ant KUN atsirado manau irgi labai neseniai, kai zlugo flyLAL ir Ryanair atidare baze, kas buvo tikrai kiek netiketa. Nes kokie 2-3 metai atgal, kai flyLAL buvo didelis monstras LT padangeje, o Ryanair buvo smulki zuvele jie tikrai i tai nekreipe demesio, gyveno savo kiemu ir tiek. Kas liecia naujus vezejus Kaune, tai be abejones, kad jiem cia sunkiau atsirasti nei Vilniuje, bet tikrai ne vien tik del to, kad Vilnius pagalius kisa ar kitaip jiem isakineja, visgi Vilnius sostine, daug istaigu, daug verslo atstovu ir daugelis kompaniju manys, kad jom ten visgi tikslingiau skraidyti. Nors antra vertus nieks niekad nedare kazkokiu dideliu studiju ir apklausu, o tai butu tikrai idomu.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Parašė ACC Rodyti pranešimąTai turbūt nebuvo didelio pelno, pelningų krypčių taip paprastai neuždarytu.
Comment
-
Parašė Recoiler Rodyti pranešimąKUN pelninguma labai sunku vertinti, visgi Ryanair uzveze ir suformavo kazkoki atvykstamojo turizmo srauta i Kauna, kurio seniau nebuvo ir tie pinigai atsiranda Kaune ir Lietuvoje O tu keletos personazu is Bartkaus blogo danties griezimas ant KUN atsirado manau irgi labai neseniai, kai zlugo flyLAL ir Ryanair atidare baze, kas buvo tikrai kiek netiketa. Nes kokie 2-3 metai atgal, kai flyLAL buvo didelis monstras LT padangeje, o Ryanair buvo smulki zuvele jie tikrai i tai nekreipe demesio, gyveno savo kiemu ir tiek. Kas liecia naujus vezejus Kaune, tai be abejones, kad jiem cia sunkiau atsirasti nei Vilniuje, bet tikrai ne vien tik del to, kad Vilnius pagalius kisa ar kitaip jiem isakineja, visgi Vilnius sostine, daug istaigu, daug verslo atstovu ir daugelis kompaniju manys, kad jom ten visgi tikslingiau skraidyti. Nors antra vertus nieks niekad nedare kazkokiu dideliu studiju ir apklausu, o tai butu tikrai idomu.
O dėl FlyLAL reikia nepamiršti, kad jie mokėjo didelius mokesčius į Lietuvos biudžetą. Ekonomikai FlyLAL bankrotas buvo nemažas praradimas.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąBaikit nesąmones. Taigi Ryanair išeina iš Vokietijos todėl, kad Vokietijos vyriausybė nusprendė imti papildomą berods 8 eurų mokestį už kiekvieną keleivį.
Comment
Comment