Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė URBANISTAS Rodyti pranešimąTad stengiuos rinktis skrydį iš Kauno ar Rygos...
Comment
-
Klaipėda - Ryga (asmeniškai žinau ir greičiau )
Klaipėda - Vilnius
Chm, labai panašiai. Bet tada ir prasideda peripetijos su transportu, patogesnio oro uostu, pasirinkimu, kainom, ir Ryga tiesiog laimi...Paskutinis taisė Magician; 2010.11.09, 16:33.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aišku VT susisiekimą su KUN gerinti reikia. Čia pritarčiau deep'ui, kad "shuttle" autobusas surenkantis keleivius prie autobusų, geležinkelio stočių, gal dar kur centre ir senamiestyje būtų naudingesnis, nei bandymas tarpmiestinius autobusus nukreipti į oro uostą.
Kad tuščiai nediskutuoti apie visuomeninį transportą į oro uostus, atsidarykite KUN ir VNO puslapius, įsijunkite anglų kalbą ir pamėginkite rasti kelią iki oro uosto pagal esamas nuorodas. Aš į VNO iš geležinkelio stoties autobusu nesugebėjau rasti maršrutą net lietuviškai. Autobusų stoties nėra, geležinkelio stoties nėra, apie train station nėra ko ir svajoti.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kokius 3 paskutinius kartus skrendant iš KUN artimiausi šalia sėdintys kaimynai vis pasitaikydavo vilniečiai. Ir nieko, važiuoja ir atvažiuoja iki KUN.
Aišku VT susisiekimą su KUN gerinti reikia. Čia pritarčiau deep'ui, kad "shuttle" autobusas surenkantis keleivius prie autobusų, geležinkelio stočių, gal dar kur centre ir senamiestyje būtų naudingesnis, nei bandymas tarpmiestinius autobusus nukreipti į oro uostą.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąChm, labai panašiai. Bet tada ir prasideda peripetijos su transportu, patogesnio oro uostu, pasirinkimu, kainom, ir Ryga tiesiog laimi...Paskutinis taisė digital; 2010.11.10, 00:23.
Comment
-
Spalio mėn. KUN'e - 86393 keleiviai, iš viso per 10 mėn. - 662516.
http://kaunasair.lt/index.php?lang=lt&page=statistikaIt's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąRyt i Diuseldorfa skrendu ryte. Gal dar kas nors skris ?
Comment
-
http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...ign=newsletter
Na jei pilotai giria taka ne tik zurnalistams, bet ir keleiviams per garsiakalbius tai gal is tikro nebloga taka padare
Comment
-
-
Jau nebedidelė naujiena, tik kelios naujos smulkmenos:
Jau šį mėnesį Kaune pradės kursuoti specialus autobusas, kuris iš oro uosto turistus veš tiesiai į keletą miesto viešbučių ir į stotį. Tokį autobusą galima rasti kiekviename padoresniame Europos oro uoste. Tiesa, Vilniuje jo nėra.
Keleivių vežimo bendrovės “Kautra” marketingo vadovas Gintautas Pakusas informavo, kad šiuo metu laukiama iš užsienio atvykstant dviejų naujų autobusų. Jų tvarkaraštis bus priderintas prie skrydžių laiko, tad keleiviai bus vežiojami ir vėlai vakare, ir anksti rytą. “Atsižvelgiant į dienų ir skrydžių tvarkaraštį, autobusas kursuos 9–11 kartų per dieną”, – tvirtino G.Pakusas.
Tokiu būdu Kauno verslininkai siekia, kad turistai, kurių bazę Kaune įkūręs “Ryanair” atskraidina gerokai daugiau, viešbučius pasiektų patogiau nei maršrutiniais autobusais ir pigiau negu taksi. Pusvalandžio trukmės kelionė tokiais autobusais į oro uostą ar iš jo kainuos 10–15 litų.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Baigėsi Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija
2010 lapkričio 11d. 10:08
15min.lt
Panaudojant 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšas, buvo rekonstruotas Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo takas. Taip užtikrinamas ir skrydžių saugumas, ir patogus, keleiviams prastų emocijų nesukeliantis lėktuvų nusileidimas.
Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius Jonas Gurskas sakė, kad kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcija – unikalus projektas. Mat rekonstrukciją vykdžiusių bendrovių darbuotojai galėjo dirbti tik naktimis – nuo 24 iki 6 valandos.
„Jie turėjo susiplanuoti darbus taip, kad per naktį suspėtų atnaujinti tam tikrą tako dalį ir oro uostas 6 val. ryto vėl galėtų veikti be jokių trikdžių“, – kalbėjo J.Gurskas. Jo teigimu, gerai pavykusi rekonstrukcija padeda užtikrinti skrydžių saugumą ir patogų lėktuvo nusileidimą, nesukeliantį prastų pojūčių keleiviams.
Darbus baigė anksčiau
Kauno oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukciją vykdė kelių infrastruktūros grupei „Tiltra Group“ priklausanti didžiausia Lietuvoje kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“ kartu su bendrove „Panevėžio keliai“.
Pasak „Kauno tiltų“ technikos direktoriaus Vitalijaus Popovo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir baigti pora savaičių anksčiau.
Tam, kad tako rekonstrukcija būtų baigta, bendrovės turėjo įgyvendinti vadinamąjį antrą rekonstrukcijos etapą, kurio vertė 22,4 mln. litų. Projektas finansuotas iš Europos Sąjungos (15,7 mln. litų), valstybės biudžeto (2,8 mln. litų) ir Kauno oro uosto (3,9 mln. litų) lėšų.
ES parama skirta iš 2007-2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos pagal Susisiekimo ministerijos administruojamą priemonę „Tarptautinių oro uostų keleivių terminalų išplėtimas, skrydžių saugos ir aviacijos saugumo priemonių diegimas“.
Darbai – ir Vilniaus oro uoste
Nuo kitų metų atnaujinimo darbai vyks ir Vilniaus oro uose. Pigiausią pasiūlymą pateikusi Vilniaus kelių ir inžinerinių tinklų tiesimo bendrovė „Fegda“ laimėjo Vilniaus oro uosto perono dangos atnaujinimo konkursą.
„Fegdos“ valdybos pirmininkas Arvydas Gribulis teigė, kad sutartį su oro uostu planuojama pasirašyti po lapkričio 18 dieną įvyksiančio bendrovės valdybos posėdžio, o pradėti darbus – nuo kitų metų.
Preliminari perono rekonstrukcijos vertė siekė 45,875 mln. litų.
Vilniaus oro uosto perono atnaujinimui gali būti skirta daugiausia 27,705 mln. litų Europos Sąjungos paramos lėšų ir 4,888 mln. litų valstybės paramos.
Comment
-
Tarptautinio Kauno oro uosto duomenimis, aviakompanija „Ryanair“ atnaujins skrydžius iš Kauno į Barseloną ir Birmingemą.
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ iš Barseloną keleivius pradės skraidinti nuo kitų metų kovo 1 dienos, o į Birmingemą — nuo vasaros sezono pradžios, t.y. kovo mėnesio pabaigos.
Šiuo metu iš Kauno oro uosto keleiviai gali keliauti šiomis kryptimis: Berlynas (Šionefeldas), Bristolis, Briuselis (Šarlerua), Diuseldorfas, Dublinas, Edinburgas, Frankfurtas (Hanas), Geteborgas, Liverpulis, Londonas (Getvikas), Londonas (Lutonas), Londonas (Stanstedas), Milanas, Oslas, Paryžius, Tamperė.
P.S.: 16 esamų + 2 naujos = 18 krypčių + 1 AirBaltic kryptis į RygąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo pavasario pradės skraidyti iš Kauno oro uosto į Alikantę (Ispanija). Skrydžiai bus vykdomi nuo kovo 28 d. du kartus per savaitę - pirmadieniais ir penktadieniais.
Kaip praneša Kauno oro uostas, tai bus jau 19-ta „Ryanair“ kryptis iš Kauno oro uosto.
Bilietai šia kryptimi bus pradėti pardavinėti jau nuo penktadienio.
www.delfi.lt
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąPigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo pavasario pradės skraidyti iš Kauno oro uosto į Alikantę (Ispanija). Skrydžiai bus vykdomi nuo kovo 28 d. du kartus per savaitę - pirmadieniais ir penktadieniais.
Kaip praneša Kauno oro uostas, tai bus jau 19-ta „Ryanair“ kryptis iš Kauno oro uosto.
Bilietai šia kryptimi bus pradėti pardavinėti jau nuo penktadienio.
www.delfi.ltkaip?
Comment
-
Viename Financial Times straipsnyje apie Ryanair pilotą, kuris užsitraukė O'Leary nemalonę ir buvo perkeltas dirbti į Kauno bazę, štai kaip atsiliepiama apie Kauną:
“Kaunas is considered Siberia for Ryanair pilots. It’s very unpopular to be sent there. It’s the back of nowhere with a completely different language. You’re in eastern Europe and the money is dreadfully bad.”
Vertimas: Ryanair pilotai Kauną laiko Sibiru. Būti nusiųstam į Kauną yra labai nepopuliaru. Tai vieta, esanti vidury niekur, kur žmonės kalba kitokia kalba. Esi rytų Europoje ir pinigai baisiai maži.
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimąnekažką gal su laiku bent viena kita nuomonė pasikeis..Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
Comment