Kauno oro uoste baigtas rekonstruoti kilimo-tūpimo takas
Naktimis dirbę bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai pakeitė Kauno tarptautinio oro uosto tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius bei atliko tako žymėjimo darbus, laikantis visų tarptautinių civilinės aviacijos reikalavimų.
„Nedaugelis tarptautinių oro uostų geba renovuoti kilimo-tūpimo takus nesutrikdydami įprasto darbo režimo, o Lietuvoje tai – pirmas atvejis, kai buvo dirbama tik naktimis, o kas rytą oro uosto darbas buvo atnaujinamas“, – sakė Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius J. Gurskas. Kiekvieną naktį rekonstruojant taką dirbo iki 60 žmonių.
„Kiekvieną naktį galėjome dirbti tik tiek laiko, kiek buvo numatyta, kadangi ryte turėjo kilti lėktuvai. Likus pusvalandžiui iki pirmojo skrydžio buvo įvertinama tako švara, laikino ženklinimo ir dangų sujungimo kokybė ir tako atitikimas Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos standartams“, – sakė darbus atlikusios „Tiltra Group“ priklausančios kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius V. Popovas.
Pasak jo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir baigti porą savaičių anksčiau.
Naujai 19 centimetrų storio trisluoksnei dangai įrengti panaudota apie 44 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Dangos stiprumas buvo skaičiuotas „Boeing 747“ lėktuvų, kurio bendroji masė siekia 400 tonų, operacijoms Kauno tarptautiniame oro uoste.
“Dangos lygumo skaičiavimai buvo atlikti pagal tarptautinę lygumo koeficiento nustatymo metodiką, pasiekti geri rezultatai leis orlaiviui saugiau ir komfortabiliau nusileisti ar pakilti, nesukeliant keleiviui nemalonaus kratymo. Nauji nuolydžių parametrai, dangos stiprumo rodikliai, naujas markiravimas užtikrins tako darbo efektyvumą. Tokių projektų įgyvendinimas nelieka nepastebėtas ir aviakompanijų, kas leidžia tikėti apie tolimesnę sklandžią Kauno oro uosto plėtrą“, - sakė Kauno oro uosto aerodromo priežiūros ir gelbėjimo skyriaus vadovas bei šio projekto vadovas A. Stankevičius.
Daugiau info: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...o-takas-309236
Naktimis dirbę bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai pakeitė Kauno tarptautinio oro uosto tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius bei atliko tako žymėjimo darbus, laikantis visų tarptautinių civilinės aviacijos reikalavimų.
„Nedaugelis tarptautinių oro uostų geba renovuoti kilimo-tūpimo takus nesutrikdydami įprasto darbo režimo, o Lietuvoje tai – pirmas atvejis, kai buvo dirbama tik naktimis, o kas rytą oro uosto darbas buvo atnaujinamas“, – sakė Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius J. Gurskas. Kiekvieną naktį rekonstruojant taką dirbo iki 60 žmonių.
„Kiekvieną naktį galėjome dirbti tik tiek laiko, kiek buvo numatyta, kadangi ryte turėjo kilti lėktuvai. Likus pusvalandžiui iki pirmojo skrydžio buvo įvertinama tako švara, laikino ženklinimo ir dangų sujungimo kokybė ir tako atitikimas Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos standartams“, – sakė darbus atlikusios „Tiltra Group“ priklausančios kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius V. Popovas.
Pasak jo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir baigti porą savaičių anksčiau.
Naujai 19 centimetrų storio trisluoksnei dangai įrengti panaudota apie 44 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Dangos stiprumas buvo skaičiuotas „Boeing 747“ lėktuvų, kurio bendroji masė siekia 400 tonų, operacijoms Kauno tarptautiniame oro uoste.
“Dangos lygumo skaičiavimai buvo atlikti pagal tarptautinę lygumo koeficiento nustatymo metodiką, pasiekti geri rezultatai leis orlaiviui saugiau ir komfortabiliau nusileisti ar pakilti, nesukeliant keleiviui nemalonaus kratymo. Nauji nuolydžių parametrai, dangos stiprumo rodikliai, naujas markiravimas užtikrins tako darbo efektyvumą. Tokių projektų įgyvendinimas nelieka nepastebėtas ir aviakompanijų, kas leidžia tikėti apie tolimesnę sklandžią Kauno oro uosto plėtrą“, - sakė Kauno oro uosto aerodromo priežiūros ir gelbėjimo skyriaus vadovas bei šio projekto vadovas A. Stankevičius.
Daugiau info: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...o-takas-309236
Comment