Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno oro uoste baigtas rekonstruoti kilimo-tūpimo takas

    Naktimis dirbę bendrovės „Kauno tiltai“ darbuotojai pakeitė Kauno tarptautinio oro uosto tako dangą, įrengė šviesų signalinės sistemos žiburius bei atliko tako žymėjimo darbus, laikantis visų tarptautinių civilinės aviacijos reikalavimų.
    „Nedaugelis tarptautinių oro uostų geba renovuoti kilimo-tūpimo takus nesutrikdydami įprasto darbo režimo, o Lietuvoje tai – pirmas atvejis, kai buvo dirbama tik naktimis, o kas rytą oro uosto darbas buvo atnaujinamas“, – sakė Kauno oro uosto plėtros ir eksploatacijos direktorius J. Gurskas. Kiekvieną naktį rekonstruojant taką dirbo iki 60 žmonių.

    „Kiekvieną naktį galėjome dirbti tik tiek laiko, kiek buvo numatyta, kadangi ryte turėjo kilti lėktuvai. Likus pusvalandžiui iki pirmojo skrydžio buvo įvertinama tako švara, laikino ženklinimo ir dangų sujungimo kokybė ir tako atitikimas Tarptautinės civilinės aviacijos organizacijos standartams“, – sakė darbus atlikusios „Tiltra Group“ priklausančios kelių tiesimo ir tiltų statybos bendrovės „Kauno tiltai“ techninis direktorius V. Popovas.

    Pasak jo, darbai buvo įgyvendinti be trukdžių ir baigti porą savaičių anksčiau.

    Naujai 19 centimetrų storio trisluoksnei dangai įrengti panaudota apie 44 tūkst. tonų asfaltbetonio mišinių. Dangos stiprumas buvo skaičiuotas „Boeing 747“ lėktuvų, kurio bendroji masė siekia 400 tonų, operacijoms Kauno tarptautiniame oro uoste.

    “Dangos lygumo skaičiavimai buvo atlikti pagal tarptautinę lygumo koeficiento nustatymo metodiką, pasiekti geri rezultatai leis orlaiviui saugiau ir komfortabiliau nusileisti ar pakilti, nesukeliant keleiviui nemalonaus kratymo. Nauji nuolydžių parametrai, dangos stiprumo rodikliai, naujas markiravimas užtikrins tako darbo efektyvumą. Tokių projektų įgyvendinimas nelieka nepastebėtas ir aviakompanijų, kas leidžia tikėti apie tolimesnę sklandžią Kauno oro uosto plėtrą“, - sakė Kauno oro uosto aerodromo priežiūros ir gelbėjimo skyriaus vadovas bei šio projekto vadovas A. Stankevičius.

    Daugiau info: http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...o-takas-309236

    Comment


      Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
      Pritariu. Pagaliau bent kazkiek konkretumo, o tai spelioja cia visi ir samokslo teoremas isvedineja. Pamirskit jus ta Vilnius pries Kauna, yra Lietuva, sostine Vilnius, Kaunas antras pagal dydi miestas, Klaipeda uostamiestis ir t.t. O mes esam lietuviai. Kauno oro uostas turi erdves plestis ir yra pgrindiniu keliu sankirtoje, del to taps pagrindiniu salies uostu, Vilniaus aptarnaus Vilniaus miesta, Palangos- pajuri.
      Tam, kad Kaunas taptų pagrindiniu Lietuvos oro uostu reikia, kad į KUN, šalia Ryanair, pradėtų skraidyti bent jau 5-6 tradiciniai vežėjai su kryptimis į savo hub'us. Bet tam reikalingi stiprūs vidiniai srautai pačiame Kauno mieste, o jų nėra. Arba KUN, kaip savo hub'ą, turi naudoti kažkokia didelė oro bendrovė, tuomet atsirastų tranzitiniai srautai ir KUN taptų kažkuo panašiu į mini Frankfurtą ar Atlantą.

      Comment


        Parašė ACC Rodyti pranešimą
        Tam, kad Kaunas taptų pagrindiniu Lietuvos oro uostu reikia, kad į KUN, šalia Ryanair, pradėtų skraidyti bent jau 5-6 tradiciniai vežėjai su kryptimis į savo hub'us. Bet tam reikalingi stiprūs vidiniai srautai pačiame Kauno mieste, o jų nėra. Arba KUN, kaip savo hub'ą, turi naudoti kažkokia didelė oro bendrovė, tuomet atsirastų tranzitiniai srautai ir KUN taptų kažkuo panašiu į mini Frankfurtą ar Atlantą.
        Taip, bet juk ta kryptimi ir einama. Po zingsniuka, po maziuka, ir tikslas bus pasiektas. Per prievarta skubinant ivykius ir tam reikalui svaistant didziules lesas, rezultatas dazniausiai buna nekoks- prarandama net ir tai kas buvo pasiekta iki siol. Tai puikiai parode pastaruju metu ivykiai.

        Comment


          Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
          Taip, bet juk ta kryptimi ir einama. Po zingsniuka, po maziuka, ir tikslas bus pasiektas. Per prievarta skubinant ivykius ir tam reikalui svaistant didziules lesas, rezultatas dazniausiai buna nekoks- prarandama net ir tai kas buvo pasiekta iki siol. Tai puikiai parode pastaruju metu ivykiai.
          Na nebus tų keleivių. Iš kur juos paimti? Tik atkovoti iš Rygos, atimti iš Vilniaus. Lenkai tikrai neskraido ir neskraidys per Kauną. Kalininingradiečiai bei baltarusiai iš viso turi ribotas finansines galimybes skraidyti.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Na nebus tų keleivių. Iš kur juos paimti? Tik atkovoti iš Rygos, atimti iš Vilniaus. Lenkai tikrai neskraido ir neskraidys per Kauną. Kalininingradiečiai bei baltarusiai iš viso turi ribotas finansines galimybes skraidyti.
            Teisingai, atkovoti is Rygos, ir tai jau butu nemazas zingsnis. Is Vilniaus nera ka imti, bet Kauna isnaudoti kaip tarpine stotele skrendantiems i/is Maskva, Peterburga, Talina ar Helsinki ar pan. tikrai galima. Savaime suprantama tam reikia ideti nemazai pastangu, laiko ir investiciju. Sio regiono ekonomikos stiprejimas tai pagreitintu. Jei bus pralaimeta kova Rygos oro uostui, beliks tik stebeti kaip turistai ir investicijos sekmingai skrenda i Latvija, o mums beliks tik grauzti nagus is pavydo.

            Comment


              Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
              Teisingai, atkovoti is Rygos, ir tai jau butu nemazas zingsnis. Is Vilniaus nera ka imti, bet Kauna isnaudoti kaip tarpine stotele skrendantiems i/is Maskva, Peterburga, Talina ar Helsinki ar pan. tikrai galima. Savaime suprantama tam reikia ideti nemazai pastangu, laiko ir investiciju. Sio regiono ekonomikos stiprejimas tai pagreitintu. Jei bus pralaimeta kova Rygos oro uostui, beliks tik stebeti kaip turistai ir investicijos sekmingai skrenda i Latvija, o mums beliks tik grauzti nagus is pavydo.
              Konkurencinė kova Rygai jau pralaimėta, situaciją galėtų pakeisti nebent AirBaltic bankrotas.

              Be to kas naudos Kauną kaip 'tarpinę stotelę'? Kokia kompanija? Savų nebeturim, o nei lenkai, nei suomiai, nei estai, nei latviai tuo nesuinteresuoti. Ryanair'as tranzito irgi nevysto. Be to is to paties Talino, jau nekalbant apie Helsinkį krypčių pasirinkimas žymiai didesnis nei iš Kauno. Nebent Ryanair'as pradėtų skraidyti į Rusiją, tuomet teoriškai KUN galėtu būti naudojamas kaip tranzitinis oro uostas skrendantiems iš rytų į vakarus ir atvirkščiai.

              Comment


                Parašė AVATAR Rodyti pranešimą
                Is Vilniaus nera ka imti, bet Kauna isnaudoti kaip tarpine stotele skrendantiems i/is Maskva, Peterburga, Talina ar Helsinki ar pan. tikrai galima.
                Parašė ACC Rodyti pranešimą
                Jeigu Ryanair'as pradėtų skraidyti į Rusiją, tuomet teoriškai KUN galėtu būti naudojamas kaip tranzitinis oro uostas skrendantiems iš rytų į vakarus ir atvirkščiai.
                Šiaip ir man labai keista, kodėl iš Kauno neskraidoma į jokį NVS miestą, bent jau Maskvą ar Sankt Peterburgą. Iš Vilniaus skraido, iš Palangos bent jau vasaromis skraido/-ė, o iš Kauno? Pakanka pasikviesti bet kurią Rusijos aviakompaniją, pasiūlius jai palankias sąlygas, pvz.: AeroFlot ar UTair. Kiek pamenu, nepriklausomybės pradžioje tokių skrydžių būta. Gal net pasiteisintų vasaros skrydžiai iš Kauno į Odesą ar Krymą.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Baikit juokus. Į Rusiją iš Vakarų Europos skraidantiems nereikalinga jokia tarpinė stotelė.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Baikit juokus. Į Rusiją iš Vakarų Europos skraidantiems nereikalinga jokia tarpinė stotelė.
                    Aš turėjau galvoje hub'ą, o ne tarpinį nusileidimą.

                    Comment


                      Parašė John
                      Kokia gi oro linija steigs Kaune savo hub'ą? Gal pradžioje reiktų bent kokią nors skrydžių kompaniją ukurti, kad galėtume kalbėti apie normalų "hub'ą"? Manyčiau, tokios kalbos apie hub'us, kai šalyje nėra nei vienos reguliarių skrydžių kompanijos, yra nelabai pagrįstos.
                      Na tai aš juk parašiau 3 post'ais aukščiau... :-)

                      Kalbėjau apie hipotetinį Ryanair'o hub'ą, šiai dienai jis yra neįmanomas nes Ryanair neskraido į NVS, neparduoda jungiamųjų skrydžių, be to iš KUN kolkas yra nedaug krypčių, dalis jų vos keli skrydžiai per savaitę.

                      Comment


                        Parašė ACC Rodyti pranešimą
                        Aš turėjau galvoje hub'ą, o ne tarpinį nusileidimą.
                        Tuo labiau nereikalingas joks hubas. Tarp Vakarų Europos ir Rusijos yra pakankami keleivių srautai, kad būtų skraidoma tiesiogiai. O hubais tarnauja tie patys didieji Vakarų Europos oro uostai, iš kurių toliau galima skristi į kitus Europos miestus. Ar Kaunas užtikrintų tokių skrydžių galimybę į V. Europą? O su Rusija viskas paprasta - dauguma tarptautinių skrydžių yra per Maskvą, o jau toliau į kitus Rusijos miestus irgis skrendama iš Maskvos. Taigi, Kaunas niekaip negalės pasiūlyti tokio skaičiaus skrydžių į kitus Rusijos miestus. O ir Rusija ne ES, ten jos taisyklės. Neįsileis ir viskas, nes konkurencija su litovcais nereikalinga.
                        Paskutinis taisė Al1; 2010.11.08, 10:34.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Na nebus tų keleivių. Iš kur juos paimti? Tik atkovoti iš Rygos, atimti iš Vilniaus. Lenkai tikrai neskraido ir neskraidys per Kauną. Kalininingradiečiai bei baltarusiai iš viso turi ribotas finansines galimybes skraidyti.
                          Šiaip jau skraido ir lenkai, ir kaliningradiečiai. Kitas reikalas, kad jų galėtų skraidyti dar daugiau.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Kai kurių tų pačių vakariečių nuomone, lietuviai skraidymui pinigų nelabai turi. Kaliningradiečiai irgi turi, nereikia taip galvoti. Žinoma, ne visi, kaip ir pas mus - bet turi. Baltarusiai irgi, atskiri "luomai".

                            Comment


                              Šiaurės rytų Lenkijai artimiausi Ryanair oro uostai Lenkijoje Gdanskas ir Lodzė. Geresnio susisiekimo ir reklamos tetrūksta. Jei Kauno Akropolis reklamuojasi per Suvalkų radiją, tai kodėl KUN negali Suvalkuose ir Balstogėje? Simplexpress pritaikyti Varšuvos ir Rygos oro uostams, ne KUN. Flybus gali atvežti iki 7 keleivių iš Rygos.
                              Vasaros tvarkaraštį pažiūrėjus, nebus daugiau Londono iš KUN. Vienu savaitiniu mažiau į Lutoną, pora mažiau į Gatwick. Užleidžia dalį rinkos šaltibarščiams?

                              Comment


                                Parašė Magician Rodyti pranešimą
                                Kai kurių tų pačių vakariečių nuomone, lietuviai skraidymui pinigų nelabai turi. Kaliningradiečiai irgi turi, nereikia taip galvoti. Žinoma, ne visi, kaip ir pas mus - bet turi. Baltarusiai irgi, atskiri "luomai".
                                Kaliningradiečiams paprasčiau nuvažiuoti į Lenkiją ir iš jos skristi. Daliai Baltarusijos taip pat paprasčiau skristi per Lenkiją. Arba netgi traukiniu važiuoti Europon. Ką jie, beje, ir daro.

                                Comment


                                  Parašė 118 Rodyti pranešimą
                                  Šiaurės rytų Lenkijai artimiausi Ryanair oro uostai Lenkijoje Gdanskas ir Lodzė. Geresnio susisiekimo ir reklamos tetrūksta. Jei Kauno Akropolis reklamuojasi per Suvalkų radiją, tai kodėl KUN negali Suvalkuose ir Balstogėje? Simplexpress pritaikyti Varšuvos ir Rygos oro uostams, ne KUN. Flybus gali atvežti iki 7 keleivių iš Rygos.
                                  Vasaros tvarkaraštį pažiūrėjus, nebus daugiau Londono iš KUN. Vienu savaitiniu mažiau į Lutoną, pora mažiau į Gatwick. Užleidžia dalį rinkos šaltibarščiams?
                                  O kodėl lenkai turėtų būtinai su Ryanair skraidyti? Be to su Kaunu susisiekimas tragiškas. Tik ir vienas traukinys per dieną ir vos keli autobusai. O ir tie patys stoja tik Bialystoke. Dar naktinis autobusas vietoj traukinio, kuris stoja berods ir Suvalkuose. Tuo tarpu iš visos šio regiono žymiai paprasčiau ir netgi pigiau traukiniu nuvykti į Varšuvą ar netgi Gdanską, nei automobiliu trenktis iki Kauno.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    [Lenkijos]su Kaunu susisiekimas tragiškas. Tik ir vienas traukinys per dieną ir vos keli autobusai. O ir tie patys stoja tik Bialystoke. Dar naktinis autobusas vietoj traukinio, kuris stoja berods ir Suvalkuose. Tuo tarpu iš visos šio regiono žymiai paprasčiau ir netgi pigiau traukiniu nuvykti į Varšuvą ar netgi Gdanską, nei automobiliu trenktis iki Kauno.
                                    Vadinasi, laikas galvoti apie autobuso maršrutą Suvalkai-KUN
                                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Kiek kartų jis turėtų kursuoti, kad keleiviai galėtų normaliai atvykti į Kauno oro uostą ir nelaukti pusės ar daugiau paros lėktuvo? Taip pat ir išvykti? Jei net Lietuvoje nėra normalaus susisiekimo su Kauno oro uostu.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kiek kartų jis turėtų kursuoti, kad keleiviai galėtų normaliai atvykti į Kauno oro uostą ir nelaukti pusės ar daugiau paros lėktuvo? Taip pat ir išvykti?
                                        Tai priklauso nuo lėktuvų skrydžių tvarkaraščių. Deja, dabar neturiu noro, iš dalies ir galimybių labai į juos gilintis.

                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Jei net Lietuvoje nėra normalaus susisiekimo su Kauno oro uostu.
                                        Sic! Pamiršai 29 ir 50 maršrutų autobusus, taip pat mikroautobusus iš KUN į Vilnių ir Klaipėdą. Kas gi čia neseniai rašė, kad planuojami greitieji autobusų maršrutai iš KUN į populiariausius Kauno viešbučius už 12Lt/žm.? Iki pilnos laimės betrūktų tarpmiestinių autobusų (pvz. Kaunas-Utena) užsukimo į KUN ir geležinkelio atšakos šiek tiek šiauriau Neveronių oro uosto keleivių terminalo link, kad atvykę keleiviai galėtų motrise pasiekti Neveronis, Palemoną, Amalius ir Kauno GS. Gal net Vilnių, su persėdimu Palemone.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kiek kartų jis turėtų kursuoti, kad keleiviai galėtų normaliai atvykti į Kauno oro uostą ir nelaukti pusės ar daugiau paros lėktuvo? Taip pat ir išvykti? Jei net Lietuvoje nėra normalaus susisiekimo su Kauno oro uostu.
                                          Lietuvoj net su VNO nėra normalaus susisiekimo ...
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X