Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Susisiekimo ministerija skelbia, kad laikui bėgant ji nori padaryti Kauno oro uostą pagrindiniu.
    aš irgi to noriu tai būtų dar vienas postūmis miesto plėtrai

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Nesupratau apie kokius "pripažinimus" čia kalbama. Oro uostai tampa pagrindiniais, kai aptarnauja daugiausiai keleivių. Į tris oro uostus (Vilniaus, Kauno, Palangos) dabar investuojama tiek kiek realiai reikia, pagal keleivių skaičių. Susisiekimo ministerija skelbia, kad laikui bėgant ji nori padaryti Kauno oro uostą pagrindiniu. Kaip realiai bus - pamatysim.
      Tiesiog buvo skelbta, kad Vilniaus oro uostas išsėmė plėtros galimybes (randasi miesto ribose), todėl norint didinti keleivių srautus, reikalingas oro uostas galintis priimti daugiau skrydžių ir keleivių. VLN oro uostą paliktų tokį, koks yra, o pagrindinis šalies uosta taptų Kauno, išplėtojant iki reikiamo lygio. Tame kontekste skambėjo ir greitojo geležinkelio kaunas-Vilnius gaida. Nežinau, jei mano vaikai sulauktų tokio projekto įgyvendinimo, tai skaityčiau neblogai.

      Comment


        Kol jie suveiks tą greitąjį geležinkelį, tai... O Kauno oro uostas manau turėtų pasivyti Vilniaus gan greitai. Reiktų greičiau plėsti skrydžių geografiją ir sujungti nors ir lėtu transportu (ką padarysi ) Karmėlavą su Vilniumi. Pvz., jei perka bilietą į Vilnių, tai atskrenda į Karmėlavą ir jį iš ten veža į Vilnių, vežimo kaina, įskaičiuota į bilietą.

        Comment


          Kadangi oro uostas valdiška įstaiga, tai pati nelabai gali reguliuoti nacionalinius skrydžius. Na, pritraukė Ryanair (Kauno valdžios didelis nuopelnas), tik to sąskaita ir plečiasi.

          Comment


            Parašė Edd Rodyti pranešimą
            Kol jie suveiks tą greitąjį geležinkelį, tai... O Kauno oro uostas manau turėtų pasivyti Vilniaus gan greitai. Reiktų greičiau plėsti skrydžių geografiją ir sujungti nors ir lėtu transportu (ką padarysi ) Karmėlavą su Vilniumi. Pvz., jei perka bilietą į Vilnių, tai atskrenda į Karmėlavą ir jį iš ten veža į Vilnių, vežimo kaina, įskaičiuota į bilietą.
            Taigi buvo Ryanair Karmėlavą su Vilnium sujungęs (autobusais, kaip ir visose kitose šalyse), bet atšaukė tuos autobusus, taip suprantu, kad kelevių trūko. Nes skraido beveik vien lietuviai, o lietuviams autobusų nereikia, juos visada pasitinka kas nors. Kai skridau iš Karmėlavos, tai laikiau mašiną saugomoje aikštelėje prie oro uosto, kažkas 5-7 Lt parai. Dar benzinas kainavo iš Vilniaus. Būtų autobusai, tikrai būčiau važiavęs autobusu, o dabar net nebuvo normalaus maršrutinio transporto iš Kauno stoties į Karmėlavą (yra autobusas ~2 sykius per parą, valandos netiko).

            Comment


              Karmėlavą su Vilniumi ne Ryanair buvo sujungęs, o Vilniaus savivaldybė (gal dar ir Kauno). Paskui buvo atsisakyta tų autobusų, nes nebuvo pakankamai žmonių, o dabar vėl kažkur skaičiau, kad planuoja tą maršrutą atnaujinti.

              Comment


                Parašė balietis Rodyti pranešimą
                Taigi buvo Ryanair Karmėlavą su Vilnium sujungęs (autobusais, kaip ir visose kitose šalyse), bet atšaukė tuos autobusus, taip suprantu, kad kelevių trūko. Nes skraido beveik vien lietuviai, o lietuviams autobusų nereikia, juos visada pasitinka kas nors. Kai skridau iš Karmėlavos, tai laikiau mašiną saugomoje aikštelėje prie oro uosto, kažkas 5-7 Lt parai. Dar benzinas kainavo iš Vilniaus. Būtų autobusai, tikrai būčiau važiavęs autobusu, o dabar net nebuvo normalaus maršrutinio transporto iš Kauno stoties į Karmėlavą (yra autobusas ~2 sykius per parą, valandos netiko).
                Važiuoja 29 miesto autobusas Vičiūnai - Oro uostas pro abi Kauno stotis maždaug 2-3 kartus per valandą, o ne per dieną.Tai yra parašyta ir www.kaunasair.lt.

                Comment


                  Parašė Linas Rodyti pranešimą
                  Važiuoja 29 miesto autobusas Vičiūnai - Oro uostas pro abi Kauno stotis maždaug 2-3 kartus per valandą, o ne per dieną.Tai yra parašyta ir www.kaunasair.lt.
                  akurat. arba žioblas buvau, arba birželio mėnesį buvo kitaip.

                  Comment


                    Taip jau yra nuo 2005 rugsėjo.

                    Comment


                      man tai, tiesa sakant, netrugdo, kad vilniuje pagrindinis oro uostas - man triuksmo maziau

                      o kol lietuviu atlyginimai nepakils iki UK lygio, manau, tokios kompanijos, kaip RYANAIR bus paklausiausios del savo kainu. juk ir dabar vidutiniam lietuviui reikia nuvykti is tasko A i taska B, ir nesvarbu, ar ten tau duos sampano pakeliui, ar ne, bele, kad pigiau butu.

                      Comment



                        Tai aktualu ne tik Lietuvoj
                        Kai Europos ribose vidutinė skrydžio trukmė turbūt tėra pora valandų, tai visi tie maitinimai ir kiti pribumbasai vidutiniam keleiviui tampa visai neįdomūs dėl savo kainos.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                          Manau, to nebus padarytas dar labai ilgai. Juk logiškai pagalvokim - visi pagrindiniai skrydžiai vyksta iš Vilniaus, ten sukoncentruotos visos paslaugos, puikus susisiekimas su miestu ir t.t. O kas yra Karmėlava? Tiesą sakant, nors esu kaunietis, dar pasitikslinčiau koks ten autobusas važiuoja (ir ar iš vis važiuoja ). Karmėlava turi neblogą nusileidimo taką ir tiek. Iki pagrindinio šalies oro uosto dar jiems labai toli, labai toli.. Įsivaizduok, atskrenda koks britas į kažkokios Lietuvos, kažkokią Karmėlavą. Ir ką jam daryt ten? Kaip nusigaut į Vilnių?
                          O ka jam daryti nusileidus Vilniuje? As LABAI abejoju kad daugiau kaip 20% britas bandys suprasti musu viesojo transporto sistema ir vaziuoti autobusu ar mikriuku. Karmelavoje jis darys tuos pacius du dalykus ka ir Vilniuje: ims taksi arba nuomosis masina (abu variantai galimi abiejuose oro uostuose). Lygiai kaip ir lietuviai nuskride pvz. i Taragonos ar Hahno'o oro uostus Europoje. Beje, britas, atskrides darbo ar is Kauno ar is VNO oro uosto jis iki Vilniaus centro vaziuos beveik tiek pat.

                          Toliau, 80% visu Ryanair keleiviu yra Lietuviai, taigi nekalbam tiek daug apie britus, o ziurim realiai - dauguma ju ne is Vilniaus, o is visos Lietuvos, taigi jiems didelio skirtumo kur vaziuoti nera. Kaunas siuo atveju dargi arciau, jei palikti savo masina prie oro uosto - ir pigiau.

                          KUN susisiekimas su miestu - 4 juostu autostrada be kamsciu. VNO - dvieju-triju juostu uzkimsta miesto gatve (labai daug laiko teko juose prastoveti vezant svecius).

                          Na ir trecia, savo akim maciau mikriuku is Kauno oro uosto vaziuojancius i miesto centra britus cia greiciausiai buvo tie is 20% nuo 20%

                          Comment


                            Parašė sauls Rodyti pranešimą
                            Beje, britas, atskrides darbo ar is Kauno ar is VNO oro uosto jis iki Vilniaus centro vaziuos beveik tiek pat.
                            Šito sakinio nelabai supratau.

                            Comment


                              Skridau 1 kartą iš Vilniaus ir 2 iš Kauno oro uosto. Vilniaus man pasirodė per daug sugrūstas. Kauno oro uostas laisvesnis, o ir "kiemelis" prie kavinės lauke labai fainas (kūdra, tiltelis...) Tik nepatiko, kad Kaune per maža aikštelė mašinom, manau ją plės, nes dabar ji per maža. Ir galėtų tą 29 autiką padaryt, kad ilgiau važiuotų, nes dabar skydžiai iš Kauno būna vėlai vakare, apie 23val., o paskutinis autikas po 22val būna.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Per du metus augimas 1000% nuo 25 000 iki 250 000... Neblogai Neseniai, gal prieš dvi, tris dienas, per TV3 žinias kalbėjo apie tai, taip pat buvo užsiminta apie ateities pervežamų keleivių skaičių, nepamenu kiek ten milijonų minėjo, bet jis dvigubai viršijo dabartinius Vilniaus Tarptautinio Oro Uosto srautus
                                Įžvalgos.lt - FB - G+

                                Comment


                                  Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                  Per du metus augimas 1000% nuo 25 000 iki 250 000... Neblogai Neseniai, gal prieš dvi, tris dienas, per TV3 žinias kalbėjo apie tai, taip pat buvo užsiminta apie ateities pervežamų keleivių skaičių, nepamenu kiek ten milijonų minėjo, bet jis dvigubai viršijo dabartinius Vilniaus Tarptautinio Oro Uosto srautus
                                  Ten buvo kalbėta apie 3 mln.
                                  W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                  Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                  Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                  Comment


                                    Parašė rastaman Rodyti pranešimą
                                    Ten buvo kalbėta apie 3 mln.
                                    Ačiū, gal dar pameni kuriais metais planuojamas toks keleivių skaičius?
                                    Įžvalgos.lt - FB - G+

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Šito sakinio nelabai supratau.
                                      Turejau omeny "darbo reikalais". O tiek pat vaziuos del kamsciu Vilniuje, kurie oro uosto puseje baisus. Na cia jau sena diskusija apie tai, kad kaunieciai i darba Vilniuje is Kauno kartais atvaziuoja greiciau nei vilnieciai is priemiesciu.

                                      Comment


                                        Parašė Ash Rodyti pranešimą
                                        Ačiū, gal dar pameni kuriais metais planuojamas toks keleivių skaičius?
                                        Niekada.

                                        Kiek pamenu buvo šnekama apie papildomo tako Karmėlavos oro uoste poreikį. Ji taptų reikalingas jei keleivių skaičius per metus imtų artėti link 3mln., o tai nerealu įvertinus miglotas Lietuvos demografines perspektyvas.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                          Niekada.

                                          Kiek pamenu buvo šnekama apie papildomo tako Karmėlavos oro uoste poreikį. Ji taptų reikalingas jei keleivių skaičius per metus imtų artėti link 3mln., o tai nerealu įvertinus miglotas Lietuvos demografines perspektyvas.
                                          Lietuvos gyventojų skaičiaus mažėjimas esminės įtakos keleivių skaičiui neturės, jis nebus toks staigus ir žymus, kylant gyvenimo lygiui jų visvien daugės, taip pat daugės ir turistų iš užsienio valstybių. Tad keleivių skaičius tikrai augs, bet ar pasieks 3 milijonus kitas klausimas (skamba tikrai ne visai realiai). na gal tu ir teisingai prisimeni.
                                          Įžvalgos.lt - FB - G+

                                          Comment

                                          Working...
                                          X