Susisiekimo ministerija skelbia, kad laikui bėgant ji nori padaryti Kauno oro uostą pagrindiniu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KUN] Tarptautinis Kauno oro uostas
Collapse
X
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąNesupratau apie kokius "pripažinimus" čia kalbama. Oro uostai tampa pagrindiniais, kai aptarnauja daugiausiai keleivių. Į tris oro uostus (Vilniaus, Kauno, Palangos) dabar investuojama tiek kiek realiai reikia, pagal keleivių skaičių. Susisiekimo ministerija skelbia, kad laikui bėgant ji nori padaryti Kauno oro uostą pagrindiniu. Kaip realiai bus - pamatysim.
Comment
-
Kol jie suveiks tą greitąjį geležinkelį, tai... O Kauno oro uostas manau turėtų pasivyti Vilniaus gan greitai. Reiktų greičiau plėsti skrydžių geografiją ir sujungti nors ir lėtu transportu (ką padarysi ) Karmėlavą su Vilniumi. Pvz., jei perka bilietą į Vilnių, tai atskrenda į Karmėlavą ir jį iš ten veža į Vilnių, vežimo kaina, įskaičiuota į bilietą.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąKol jie suveiks tą greitąjį geležinkelį, tai... O Kauno oro uostas manau turėtų pasivyti Vilniaus gan greitai. Reiktų greičiau plėsti skrydžių geografiją ir sujungti nors ir lėtu transportu (ką padarysi ) Karmėlavą su Vilniumi. Pvz., jei perka bilietą į Vilnių, tai atskrenda į Karmėlavą ir jį iš ten veža į Vilnių, vežimo kaina, įskaičiuota į bilietą.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąTaigi buvo Ryanair Karmėlavą su Vilnium sujungęs (autobusais, kaip ir visose kitose šalyse), bet atšaukė tuos autobusus, taip suprantu, kad kelevių trūko. Nes skraido beveik vien lietuviai, o lietuviams autobusų nereikia, juos visada pasitinka kas nors. Kai skridau iš Karmėlavos, tai laikiau mašiną saugomoje aikštelėje prie oro uosto, kažkas 5-7 Lt parai. Dar benzinas kainavo iš Vilniaus. Būtų autobusai, tikrai būčiau važiavęs autobusu, o dabar net nebuvo normalaus maršrutinio transporto iš Kauno stoties į Karmėlavą (yra autobusas ~2 sykius per parą, valandos netiko).
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąVažiuoja 29 miesto autobusas Vičiūnai - Oro uostas pro abi Kauno stotis maždaug 2-3 kartus per valandą, o ne per dieną.Tai yra parašyta ir www.kaunasair.lt.
Comment
-
man tai, tiesa sakant, netrugdo, kad vilniuje pagrindinis oro uostas - man triuksmo maziau
o kol lietuviu atlyginimai nepakils iki UK lygio, manau, tokios kompanijos, kaip RYANAIR bus paklausiausios del savo kainu. juk ir dabar vidutiniam lietuviui reikia nuvykti is tasko A i taska B, ir nesvarbu, ar ten tau duos sampano pakeliui, ar ne, bele, kad pigiau butu.
Comment
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąManau, to nebus padarytas dar labai ilgai. Juk logiškai pagalvokim - visi pagrindiniai skrydžiai vyksta iš Vilniaus, ten sukoncentruotos visos paslaugos, puikus susisiekimas su miestu ir t.t. O kas yra Karmėlava? Tiesą sakant, nors esu kaunietis, dar pasitikslinčiau koks ten autobusas važiuoja (ir ar iš vis važiuoja ). Karmėlava turi neblogą nusileidimo taką ir tiek. Iki pagrindinio šalies oro uosto dar jiems labai toli, labai toli.. Įsivaizduok, atskrenda koks britas į kažkokios Lietuvos, kažkokią Karmėlavą. Ir ką jam daryt ten? Kaip nusigaut į Vilnių?
Toliau, 80% visu Ryanair keleiviu yra Lietuviai, taigi nekalbam tiek daug apie britus, o ziurim realiai - dauguma ju ne is Vilniaus, o is visos Lietuvos, taigi jiems didelio skirtumo kur vaziuoti nera. Kaunas siuo atveju dargi arciau, jei palikti savo masina prie oro uosto - ir pigiau.
KUN susisiekimas su miestu - 4 juostu autostrada be kamsciu. VNO - dvieju-triju juostu uzkimsta miesto gatve (labai daug laiko teko juose prastoveti vezant svecius).
Na ir trecia, savo akim maciau mikriuku is Kauno oro uosto vaziuojancius i miesto centra britus cia greiciausiai buvo tie is 20% nuo 20%
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąBeje, britas, atskrides darbo ar is Kauno ar is VNO oro uosto jis iki Vilniaus centro vaziuos beveik tiek pat.
Comment
-
Skridau 1 kartą iš Vilniaus ir 2 iš Kauno oro uosto. Vilniaus man pasirodė per daug sugrūstas. Kauno oro uostas laisvesnis, o ir "kiemelis" prie kavinės lauke labai fainas (kūdra, tiltelis...) Tik nepatiko, kad Kaune per maža aikštelė mašinom, manau ją plės, nes dabar ji per maža. Ir galėtų tą 29 autiką padaryt, kad ilgiau važiuotų, nes dabar skydžiai iš Kauno būna vėlai vakare, apie 23val., o paskutinis autikas po 22val būna.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Per du metus augimas 1000% nuo 25 000 iki 250 000... Neblogai Neseniai, gal prieš dvi, tris dienas, per TV3 žinias kalbėjo apie tai, taip pat buvo užsiminta apie ateities pervežamų keleivių skaičių, nepamenu kiek ten milijonų minėjo, bet jis dvigubai viršijo dabartinius Vilniaus Tarptautinio Oro Uosto srautus
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąPer du metus augimas 1000% nuo 25 000 iki 250 000... Neblogai Neseniai, gal prieš dvi, tris dienas, per TV3 žinias kalbėjo apie tai, taip pat buvo užsiminta apie ateities pervežamų keleivių skaičių, nepamenu kiek ten milijonų minėjo, bet jis dvigubai viršijo dabartinius Vilniaus Tarptautinio Oro Uosto srautusW. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė rastaman Rodyti pranešimąTen buvo kalbėta apie 3 mln.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąŠito sakinio nelabai supratau.
Comment
-
Parašė Ash Rodyti pranešimąAčiū, gal dar pameni kuriais metais planuojamas toks keleivių skaičius?
Kiek pamenu buvo šnekama apie papildomo tako Karmėlavos oro uoste poreikį. Ji taptų reikalingas jei keleivių skaičius per metus imtų artėti link 3mln., o tai nerealu įvertinus miglotas Lietuvos demografines perspektyvas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąNiekada.
Kiek pamenu buvo šnekama apie papildomo tako Karmėlavos oro uoste poreikį. Ji taptų reikalingas jei keleivių skaičius per metus imtų artėti link 3mln., o tai nerealu įvertinus miglotas Lietuvos demografines perspektyvas.
Comment
Comment